Hallo mensen,
Ik heb hier de Tomos van mijn vriendin die in de verkoop mag. Het betreft een APN6 in Perfecte staat , van een liefhebber geweest die via zijn oude contacten een kenteken heeft geregeld. Deze brommers zijn met kenteken echt uniek.
Alles is verder goed aan deze brommer, Teller werkt, lichten werken (groot/klein), nieuwe kabels, goede remmen, nieuwe uitlaat, goede banden, blok nagelopen, verse olie, nieuwe ketting, nieuwe tandwielen en perfect blinkend chroom.
Minpuntje is dat hij van tijd tot tijd niet helemaal lekker schakelt maar ik vind het niet bijzonder storend.
Brommer is gewoon prachtig, trekt veel bekijks en heeft een lekker geluidje ( geen scooter gezoem). Is heel zuinig en rijdt lekker 45-50 km/u dus ook geen gezeur met de rollerbank. De brommer is uit 1980 en kost dus een euro'tje of 20 per jaar in de verzekering.
Al met al een prachtig beestje dat opzoek is naar een nieuw baasje. Er zit een Slot bij (geen art3) en het werkplaats handboek voor de 4l ( zelfde blok en verder grotendeels gelijk).
Zitten te denken aan een eurotje of 800. Bieden mag, maar beledigen hoeft niet. Ruilen mag opzich ook. Zitten te denken aan een leuk snorfiestje of iets dergelijks. Dat ligt niet vast dus als je wil ruilen doe een leuk aanbod. Brommer kan worden gebracht.
En dan nu de foto's