En jij werkt voor Gamesquote:Op donderdag 7 april 2011 07:11 schreef Chowi het volgende:
Bouw er een motor in, missschien gaat 'ie dan sneller.
Iets eerder, 386 enzoot.quote:Op donderdag 7 april 2011 07:17 schreef Henno het volgende:
Moet je de turboknop indrukken, dan gaat ie sneller.. die hadden ze toch ongeveer in dat tijdperk?
Zoeen had ik 10 jaar geleden ook.quote:Op donderdag 7 april 2011 03:46 schreef Braddie het volgende:
het is een Pentium 4 1,67ghz met 768MB ram.
Niet zeuren, mijn laptop opstarten duurt iets van 25 minuten.quote:Op donderdag 7 april 2011 03:46 schreef Braddie het volgende:
Nou... een paar weken geleden deed ik mijn oude DualCore de deur uit, het apparaat had wat gebreken(geluidskaart overleden. heel erg langzaam, videokaart half overleden, usb poorten half overleden, maakte veel herrie).
Nouja, toen zat ik dus een paar dagen zonder computer, en toen zei een vriend van me dat hij nog wel een *leuk* computertje voor mij had... nou waar hij mee aan kwam zetten vond ik in het begin wel prima...
Maar hij is tergend langzaam.
Een website laden met veel Flash stuff duurt gewoon 2 minuten!, opstarten duurt ook 2 minuten afsluiten duurt 1 minuut, Reason 4 durf ik er niet op te draaien, Cool Edit Pro ook liever niet, de onboard geluidschip kan maar tot 8000HZ opnemen!.
En het ergste, het is een Pentium 4 1,67ghz met 768MB ram.
Toch maar even langs de bank over een tijdje en een nieuwe Dualcore/Core i3 aanschaffen...
Klacht: Trage PC.
Sub-Klacht: Websites laden duurt gewoon 2 minuten, zelfs FOK! duurt 1 minuut(op de Dualcore was dit 4 seconden! letterlijk:D)
Oxy Klacht: videokaart is slechts 16 mb!
Quasi Klacht: Ram is nog maar met 256 mb extra uit te breiden, en kost 35 euro!!.
Anti Klacht: hij is wel stil:D:D:D
Waitwhut??quote:Op donderdag 7 april 2011 03:46 schreef Braddie het volgende:
Nou... een paar weken geleden deed ik mijn oude DualCore de deur uit, het apparaat had wat gebreken(geluidskaart overleden. heel erg langzaam, videokaart half overleden, usb poorten half overleden, maakte veel herrie).
Nouja, toen zat ik dus een paar dagen zonder computer, en toen zei een vriend van me dat hij nog wel een *leuk* computertje voor mij had... nou waar hij mee aan kwam zetten vond ik in het begin wel prima...
Maar hij is tergend langzaam.
Een website laden met veel Flash stuff duurt gewoon 2 minuten!, opstarten duurt ook 2 minuten afsluiten duurt 1 minuut, Reason 4 durf ik er niet op te draaien, Cool Edit Pro ook liever niet, de onboard geluidschip kan maar tot 8000HZ opnemen!.
En het ergste, het is een Pentium 4 1,67ghz met 768MB ram.
Toch maar even langs de bank over een tijdje en een nieuwe Dualcore/Core i3 aanschaffen...
Klacht: Trage PC.
Sub-Klacht: Websites laden duurt gewoon 2 minuten, zelfs FOK! duurt 1 minuut(op de Dualcore was dit 4 seconden! letterlijk:D)
Oxy Klacht: videokaart is slechts 16 mb!
Quasi Klacht: Ram is nog maar met 256 mb extra uit te breiden, en kost 35 euro!!.
Anti Klacht: hij is wel stil:D:D:D
Misschien is het beter om die te begraven.quote:Op donderdag 7 april 2011 07:38 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Niet zeuren, mijn laptop opstarten duurt iets van 25 minuten.
Verder is ie best snel, hoor.quote:Op donderdag 7 april 2011 07:40 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Misschien is het beter om die te begraven.
Ik zou als ik jou was toch maar eens met Hijackme kijken welke onnodige services er allemaal draaienquote:
Ja even snel als de nieuwste Apple laptopquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
Die halfoverleden dualcore heeft hij voor een mooi prijsje kunnen verkopen aan een simpele Marktplaats ziel.quote:Op donderdag 7 april 2011 07:40 schreef Netsplitter het volgende:
Waitwhut??
Je bent van een dualcore terug naar een single core?
Waarom??
Hijackthis! bedoel je?quote:Op donderdag 7 april 2011 08:01 schreef IDisposable het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was toch maar eens met Hijackme kijken welke onnodige services er allemaal draaien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |