abonnement Unibet Coolblue
pi_4578355
Volgens een bericht op de frontpage gaat Steven Spielberg ene vierde Jurassic Park film maken. Waarom is dit voor mij geen nieuws? Als je de derde film hebt gezien moet er haast wel een vervolg komen, zo'n open einde was het. Het is toch vreselijk duidelijk dat als er een paar dino's wegvliegen op het eind?

Ioch ben ik wel een beetje benieuwd naar het verhaal. Er zal best nog wel iets leuks van zijn te maken. Ik hoop alleen niet dat het weer het aloude verhaal word van "Eng beest word in de mensenwereld gebracht, beest breekt los en gaat op stap".

"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_4578385
Ik moet deel 2 nog zien. Verder dan deel 1 ben ik nog niet gekomen.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_4578386
verhaal? in een JP-film?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_4578405
in het groot
pi_4578485
Ah stel je niet in. Bij een achtbaan ga je toch ook niet over de inhoud nadenken!

Laat maar komen dat deel 4, dommer eind dan deel 3 kan het niet hebben

pi_4578548
quote:
Op donderdag 13 juni 2002 21:52 schreef calvobbes het volgende:
Ah stel je niet in. Bij een achtbaan ga je toch ook niet over de inhoud nadenken!

Laat maar komen dat deel 4, dommer eind dan deel 3 kan het niet hebben


Dat bedoel ik ook ja. Hij zal heus wle t geld waard zijn om een keertje op een middagje lekker te gaan sponzen in de bios .
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  maandag 14 juli 2003 @ 23:37:01 #7
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_11775213
5 million years ago, a terrible disease plauged the Earth which brought about the extinction of the dinosaurs. In the early eighties, when InGen cloned the dinosaurs, they also brought this disease back with them and it has been present ever since before Jurassic Park (thus explaining the sick Triceratops and Brachiosaur). Now this disease has become fully active in the dinosaurs and they're all getting very ill. When dinosaur carcasses start washing up on the shore of Costa Rica, a team (including Alan Grant) is called out to find out what's going on. They head to the islands to study the dinosaurs and find out about the disease, known as DX. They also discover the disease is transferable to humans and could possibly bring on our own extinction.

http://us.imdb.com/Title?0369610

* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_11775289
Het klinkt alsof ze gaan afwijken van de spectaculaire Dino achtervolgingen. Dat zou wel jammer zijn.
pi_11775335
quote:
Op maandag 14 juli 2003 23:39 schreef Disorder het volgende:
Het klinkt alsof ze gaan afwijken van de spectaculaire Dino achtervolgingen. Dat zou wel jammer zijn.
Ja!

Want daar moesten de films het telkens wel van hebben!

pi_11775399
quote:
Op maandag 14 juli 2003 23:37 schreef Patch het volgende:
5 million years ago, a terrible disease plauged the Earth which brought about the extinction of the dinosaurs. In the early eighties, when InGen cloned the dinosaurs, they also brought this disease back with them and it has been present ever since before Jurassic Park (thus explaining the sick Triceratops and Brachiosaur). Now this disease has become fully active in the dinosaurs and they're all getting very ill. When dinosaur carcasses start washing up on the shore of Costa Rica, a team (including Alan Grant) is called out to find out what's going on. They head to the islands to study the dinosaurs and find out about the disease, known as DX. They also discover the disease is transferable to humans and could possibly bring on our own extinction.

http://us.imdb.com/Title?0369610


Patch, ben je misschien de 6 vergeten? Want de Tagline van Jurassic Park deel 1 was: "An adventure 65 million years in the making."

Het kan ook aan imdb liggen.

pi_11775976
quote:
Op maandag 14 juli 2003 23:42 schreef fratsman het volgende:

[..]

Patch, ben je misschien de 6 vergeten? Want de Tagline van Jurassic Park deel 1 was: "An adventure 65 million years in the making."

Het kan ook aan imdb liggen.


Het moet 65 zijn ja.

En zo slecht was JP3 toch niet? In ieder geval beter dan JP2
Ben wel benieuwd; ik las dat Sam Neill en Jeff Goldblum ook weer terugkomen

pi_11776127
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 00:03 schreef Joppe het volgende:

En zo slecht was JP3 toch niet?


Nouw..... Die eindscene waarbij ineens een man in net pak op het strand stond, en later het halve Amerikaanse leger was wel heel erg tenenkrommend bij mij....
pi_11776364
quote:
They also discover the disease is transferable to humans and could possibly bring on our own extinction
Er hebben in de 3 voorgaande delen toch al weet ik niet hoeveel mensen in de buurt van een dino geweest..
Ik ben benieuwd..
pi_11776610
Nou ik ben benieuwd.

Deel 3 vond ik echt bijzonder matig. Deel 2 kan ik me weinig meer van herinneren.

Maar ik ga hem wel weer kijken. Deel 1 vond ik een erg leuke film, dus misschien dat ze de draad weer een beetje kunnen oppikken.

Hmmzz....
pi_11776638
Neeeee he?!
pi_11791743
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 00:41 schreef Lucyfurr het volgende:
Neeeee he?!
Zo reageerde ook iedereen in de bioscoop, bij de trailer van Terminator 3!
pi_11792920
origineel verhaal. ben benieuwd wat ze ermee kunnen doen
pi_11793124
Kan goeie pulp worden
  dinsdag 15 juli 2003 @ 19:59:52 #19
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_11793176
Woei

JP weet altijd weer het kind in me los te maken Ik kijk ernaar uit !

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_11793914
<< JP fan van het eerste uur.. Ben zeker wel benieuwd naar de film..
  dinsdag 15 juli 2003 @ 21:01:55 #21
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_11794495
hmmmja, ze gaan er een Outbreak sfeertje aan hangen... Tja, mensen zijn al uitgebreid met die dino's in contact geweest dus het is een beetje raar dat het heel besmettelijk is maar dat voorlopig nog niemand geinfecteerd is geweest maar nu wel de hele wereld gevaar loopt.
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_12028936
quote:
Keira Knightley in Jurassic Park IV?


Het houdt niet op voor de Engelse actrice. Nu heeft ze toegegeven dat regisseur Steven Spielberg haar graag wil casten voor Jurassic Park IV. Knightley zal binnenkort te zien zijn in het nu al succesvolle Pirates of the Caribbean en heeft verder King Arthur en Tulip Fever op haar cv staan.

Knightley vertelde al jaren een fan te zijn van de eerste Jurassic Park-film uit 1993. Volgens haar had Spielberg haar benaderd voor een rol omdat hij Bend it Like Beckham (Knightley's doorbraak bij het grote publiek) had gezien, en er erg over te spreken was.

"Er zijn eigenlijk twee rollen in Jurassic Park IV waarvan Steven (Spielberg) dacht dat ze wel bij me zouden passen," aldus de actrice. "De eerste was die van de kleindochter, en dat is een kleine rol aan het begin van de film. De andere rol is iets groter maar daar durf ik niet teveel over te zeggen op dit moment. Ik weet echt nog niet of ik één van de twee rollen krijg, maar om alleen al door Spielberg te worden overwogen was een hele eer."

De opnamen voor Jurassic Park IV moeten ergens in 2004 beginnen zodat de film een jaar later in de bioscopen kan gaan draaien. Spielberg zal zelf de regie op zich nemen, en vooralsnog is Sam Neill de enige acteur die aan het project verbonden is.


[Dit bericht is gewijzigd door Duiveltja op 26-07-2003 12:55]

pi_12029027
edit: die spoiler functie werkt dus niet *grmbl*
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_12029037
quote:
Op zaterdag 26 juli 2003 12:54 schreef febster het volgende:
edit: die spoiler functie werkt dus niet *grmbl*
net wel
  zaterdag 26 juli 2003 @ 17:54:06 #25
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_12033358
Nu maar hopen dat de sfeer van de eerste 2 boeken wordt behaald (deel3 slaagde daar echt MIJLENver veel beter in dan part 1 et 2 van Spielberg )
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')