abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 31 maart 2011 @ 12:22:48 #276
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_94849351
En de Iconia A500, is dat geen optie dan? Want die is gewoon 10" met Honeycomb.
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
  donderdag 31 maart 2011 @ 12:30:22 #277
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_94849597
Nou ik heb mijn Tablet met Android 2.2 besteld *O*
Nu nog wat weekjes wachten tot die binnen is *O*
  donderdag 31 maart 2011 @ 15:46:23 #278
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_94857621
http://www.icreatemagazin(...)e-productlijn/23914/
Een klapper voor apple, en niet op de goede manier...
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_94859982
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 15:46 schreef fokthesystem het volgende:
http://www.icreatemagazin(...)e-productlijn/23914/
Een klapper voor apple, en niet op de goede manier...
Tja, leuk... maar dit is toch niet een apple-bash-topic?
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_94860740
De Asus Transformer is te bestellen bij Comet UK en amazon UK maar die tweede accepteert alleen CCs. :{
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_94865741
quote:
14s.gif Op donderdag 31 maart 2011 12:22 schreef Devolution het volgende:
En de Iconia A500, is dat geen optie dan? Want die is gewoon 10" met Honeycomb.
Tsja, was niet van plan om zoveel uit te gaan geven aan een Tablet eigenlijk. Ik wil dus óf een ARCHOS 101 of een Iconia A100.
  donderdag 31 maart 2011 @ 20:29:26 #282
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_94870047
quote:
2s.gif Op donderdag 31 maart 2011 16:57 schreef drumstickNL het volgende:
De Asus Transformer is te bestellen bij Comet UK en amazon UK maar die tweede accepteert alleen CCs. :{
Ik zie het probleem niet? :P
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 19:00 schreef Hyundai het volgende:

[..]

Tsja, was niet van plan om zoveel uit te gaan geven aan een Tablet eigenlijk. Ik wil dus óf een ARCHOS 101 of een Iconia A100.
:D Mijn collega was vandaag erg onder de indruk van mijn Archos. Vond het briljant dat er standaard een fullsize USB-port op zat o.a.. Mensen gaan altijd vragen of ze hem ook eens eventjes mogen vasthouden, na een formulier (drievoudig) te hebben ondertekent mag dat en dan staan ze verstelt van hoe weinig dat ding weegt en hoe dat allemaal wel niet kan, die technologie van tegenwoordig. :7

Maar hoe mooi 'ie ook is, het was een paar maanden geleden een erg goede koop en ik wilde al die tijd wachtend niet zonder zitten. Zou ik er nu eentje kopen, zou ik lekker wachten tot die dingen in de winkel liggen, hands-on ervaring en dan eentje op Honeycomb 3.0 met dualcore processor nemen, PlayBook klinkt wel aardig, maar is toch maar 7 inch, dubbel zo groot als een smartphone maar eigenlijk te klein om praktisch te zijn, waarschijnlijk dan een betere keus de Eee Pad Slider, die in mei komt. :)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_94872526
quote:
2s.gif Op donderdag 31 maart 2011 16:57 schreef drumstickNL het volgende:
De Asus Transformer is te bestellen bij Comet UK en amazon UK maar die tweede accepteert alleen CCs. :{
429 Pond is toch bijna 490 euro. En dan komen er nog verzendkosten bij waarschijnlijk. Dat vind ik toch wat te veel van het goede.
Wel apart trouwens dat ze hem ook verkopen zonder dock. Scheelt dan wel 50 Pond in de prijs maar dan kun je net zo goed een andere tablet kopen denk ik dan.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_94875218
499 euro is anders ook de prijs die je in NL gaat betalen voor de tablet incl. dock wat ze bij Amazon dus ook aanbieden. De reden dat mensen hem pre-orderen is omdat ze geen maand extra willen wachten. Ik kan me voorstellen dat mensen daar 10-20 euro voor over hebben. ;)
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  donderdag 31 maart 2011 @ 21:52:18 #285
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_94875650
quote:
14s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:47 schreef drumstickNL het volgende:
499 euro is anders ook de prijs die je in NL gaat betalen voor de tablet incl. dock wat ze bij Amazon dus ook aanbieden. De reden dat mensen hem pre-orderen is omdat ze geen maand extra willen wachten. Ik kan me voorstellen dat mensen daar 10-20 euro voor over hebben. ;)
Maar je hebt toch wel een creditcard of kent iemand met eentje toch zeker? Als je goed kunt begrijpen dat mensen het er voor over hebben om 'em eerder te bestellen, waarom jij dan niet? :P

Waarom trouwens de transformer met dock en niet de slider eigenlijk? De extra accuduur?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_94875806
nope geen CC, mn pa wel maar die wil 'm niet uitlenen omdat hij er geen overzicht over heeft.

Toch al idioot dat webshops alleen CC's accepteren. Terwijl het niet eens de veiligste optie is.,

Over de dock instead of slider: de slider is wat dikker. Deze geeft je de keuze: netbook / tablet, de slider is meer een soort van permanent mix waarbij je aan het toetsenbord vast zit. :P
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  donderdag 31 maart 2011 @ 21:55:57 #287
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_94875903
quote:
14s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:54 schreef drumstickNL het volgende:
nope geen CC, mn pa wel maar die wil 'm niet uitlenen omdat hij er geen overzicht over heeft.

Toch al idioot dat webshops alleen CC's accepteren. Terwijl het niet eens de veiligste optie is..
Ik geloof 60 dagen koopdekking door de creditcardmaatschappij en 45 door paypal. ;)
Paypal is natuurlijk wel een 'extra line of defence'. Dat dan weer wel.
quote:
Over de dock instead of slider: de slider is wat dikker. Deze geeft je de keuze: netbook / tablet, de slider is meer een soort van permanent mix waarbij je aan het toetsenbord vast zit. :P
Maar dat vind ik nou net het mooie van de slider, je hebt altijd een toetsenbord bij. Net als op m'n HTC Desire Z. O+ Wil je datzelfde voordeel bij de transformer, moet je constant dat tobo-deel meezeulen. :@
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_94877586
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 20:29 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ik zie het probleem niet? :P

[..]

:D Mijn collega was vandaag erg onder de indruk van mijn Archos. Vond het briljant dat er standaard een fullsize USB-port op zat o.a.. Mensen gaan altijd vragen of ze hem ook eens eventjes mogen vasthouden, na een formulier (drievoudig) te hebben ondertekent mag dat en dan staan ze verstelt van hoe weinig dat ding weegt en hoe dat allemaal wel niet kan, die technologie van tegenwoordig. :7

Maar hoe mooi 'ie ook is, het was een paar maanden geleden een erg goede koop en ik wilde al die tijd wachtend niet zonder zitten. Zou ik er nu eentje kopen, zou ik lekker wachten tot die dingen in de winkel liggen, hands-on ervaring en dan eentje op Honeycomb 3.0 met dualcore processor nemen, PlayBook klinkt wel aardig, maar is toch maar 7 inch, dubbel zo groot als een smartphone maar eigenlijk te klein om praktisch te zijn, waarschijnlijk dan een betere keus de Eee Pad Slider, die in mei komt. :)
Dus eigenlijk is het een heel mooi apparaat, maar ik kan beter wachten en gaan voor een Iconia?
  donderdag 31 maart 2011 @ 22:27:37 #289
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_94878237
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:09 schreef Pandora73 het volgende:

[..]

429 Pond is toch bijna 490 euro. En dan komen er nog verzendkosten bij waarschijnlijk. Dat vind ik toch wat te veel van het goede.
Wel apart trouwens dat ze hem ook verkopen zonder dock. Scheelt dan wel 50 Pond in de prijs maar dan kun je net zo goed een andere tablet kopen denk ik dan.
Uhh, waarom? Ik overweeg die Transformer ook zonder dock omdat ik die dock echt niet nodig heb en de tablet qua prijs en merk toch echt de beste keus lijkt. Welke Asus heb je dan anders nog in de categorie "tablet zonder toetsenbord"?
Don't let my username fool you...
pi_94878769
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 22:27 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Uhh, waarom? Ik overweeg die Transformer ook zonder dock omdat ik die dock echt niet nodig heb en de tablet qua prijs en merk toch echt de beste keus lijkt. Welke Asus heb je dan anders nog in de categorie "tablet zonder toetsenbord"?
Als je perse Asus wil, heb je gelijk. Maar ik had het over tablets in het algemeen eerlijk gezegd. En dan zijn er natuurlijk nog veel meer 10.1"/Honeycomb enzovoorts.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_94878989
quote:
14s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:47 schreef drumstickNL het volgende:
499 euro is anders ook de prijs die je in NL gaat betalen voor de tablet incl. dock wat ze bij Amazon dus ook aanbieden. De reden dat mensen hem pre-orderen is omdat ze geen maand extra willen wachten. Ik kan me voorstellen dat mensen daar 10-20 euro voor over hebben. ;)
Weet je dat zeker? Waar haal je die prijsschatting vandaan?
Want als dat zo is, mwoah dan ga ik er ook nog eens over nadenken.
Enige waar je mee zit is dat de stekker niet in je stopcontact past, maar goed, dat is eenvoudig op te lossen met een verloopstekkertje. Of desnoods knip je de Engelse stekker eraf en zet je er een Nederlandse op. En met een beetje geluk zit er zelfs gewoon zo'n stekker bij met verschillende losse pootjes die je erop kan schuiven (zaten tenminste bij onze telefoons (Hero & Desire) wel zo).
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  donderdag 31 maart 2011 @ 22:42:30 #292
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_94879153
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 22:17 schreef Hyundai het volgende:

[..]

Dus eigenlijk is het een heel mooi apparaat, maar ik kan beter wachten en gaan voor een Iconia?
Laatst werden de europrijzen bekend via een uitgelekte folder van de Spaanse Phonehouse:

Dus de 7" Iconia Tab is 349,- euro. De 10" versie zal daar nog wat overheen gaan en boost de resolutie van de 7" met 1024 x 600 naar 1280 x 800. Verder verschilt de accuduur nogal en heeft de 10" dubbel zo veel werkgeheugen. Zal daar waarschijnlijk echter zo'n 100 euro duurder door zijn.

De Iconia's beschikken verder over dubbele camera's, waar de Archos een lage kwaliteits camera aan de voorkant heeft. Dualcore processor zoals eerder genoemd en standaard Honeycomb 3.0 capability als ook 3G, bluetooth en GPS(kompas). Maar de Archos kost dan ook 'maar' 285,- (laagste prijs tweakers pricewatch). Heb je echter wel een erg mooie tablet ook voor zonder te hoeven wachten, met standaard USB- en HDMI-aansluiting. Mocht je toch sowieso foto's en video's maken met je mobieltje/camera en bellen met je telefoon, heb je die features van de Iconia Tab eigenlijk niet nodig. Komt bij, dat het overdragen van 3G en GPS ook via je phone kan, dus mits je telefoon dit kan, ook op je Archos hebt.

Een goede informatieve en overzichtelijke site vind ik tot slot nog persoonlijk deze: http://www.tabletguide.nl/tabletvergelijker/ , houd natuurlijk ook engadget e.d. in de gaten!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 31 maart 2011 @ 22:43:53 #293
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_94879236
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 22:36 schreef Pandora73 het volgende:

[..]

Als je perse Asus wil, heb je gelijk. Maar ik had het over tablets in het algemeen eerlijk gezegd. En dan zijn er natuurlijk nog veel meer 10.1"/Honeycomb enzovoorts.
Ook in die prijsklasse? Qua prijs zit die Transformer toch echt zeer gunstig.
Don't let my username fool you...
pi_94879779
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 22:42 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Laatst werden de europrijzen bekend via een uitgelekte folder van de Spaanse Phonehouse:
[ afbeelding ]
Dus de 7" Iconia Tab is 349,- euro. De 10" versie zal daar nog wat overheen gaan en boost de resolutie van de 7" met 1024 x 600 naar 1280 x 800. Verder verschilt de accuduur nogal en heeft de 10" dubbel zo veel werkgeheugen. Zal daar waarschijnlijk echter zo'n 100 euro duurder door zijn.

De Iconia's beschikken verder over dubbele camera's, waar de Archos een lage kwaliteits camera aan de voorkant heeft. Dualcore processor zoals eerder genoemd en standaard Honeycomb 3.0 capability als ook 3G, bluetooth en GPS(kompas). Maar de Archos kost dan ook 'maar' 285,- (laagste prijs tweakers pricewatch). Heb je echter wel een erg mooie tablet ook voor zonder te hoeven wachten, met standaard USB- en HDMI-aansluiting. Mocht je toch sowieso foto's en video's maken met je mobieltje/camera en bellen met je telefoon, heb je die features van de Iconia Tab eigenlijk niet nodig. Komt bij, dat het overdragen van 3G en GPS ook via je phone kan, dus mits je telefoon dit kan, ook op je Archos hebt.

Een goede informatieve en overzichtelijke site vind ik tot slot nog persoonlijk deze: http://www.tabletguide.nl/tabletvergelijker/ , houd natuurlijk ook engadget e.d. in de gaten!
De nederlandse prijzen zijn inmiddels ook al bekend ;)
http://www.tabletguide.nl(...)uws-persconferentie/

Ik heb zelf een Samsung Galaxy S waar ik foto's e.d. mee maak. 3G heb ik niet nodig op mijn tablet, omdat ik gewoon de tethering functie van mijn SGS gebruik.
Het enige minpunt van de ARCHOS is dat hij geen Honeycomb heeft. Ik hoop wel dat er een update komt, maar dat is nog maar zeer de vraag.
Dus eigenlijk zijn de feautures van de ARCHOS prima voor mij, want samen met de Galaxy S heb ik eigenlijk alle functies van een Iconia.

Tsja, wat is nu het slimste om te doen?

PS. Zijn er bepaalde winkels waarbij ik de ARCHOS kan bekijken en ook zelf even gebruiken? Zoals een BCC of MediaMarkt achtige winkel.
  donderdag 31 maart 2011 @ 23:16:37 #295
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_94881305
Kreeg vandaag een mailtje van Notion Ink of ik nog interesse heb in een Adam. Je kon hier ook meteen aangeven welke versie je wil.

Dat er een tablet komt is zo goed als zeker, welke nog niet. Ik ben ook nog op zoek naar een programma waar je gemakkelijk (studie) aantekeningen mee kunt maken.
In de Appstore van Apple zijn hiervoor hele mooie oplossingen ( Notes Plus en Note Taker HD bijvoorbeeld). In de Market kan ik niets van dit niveau vinden.

Hebben jullie hiervoor nog suggesties of zal ik toch maar een iPad aanschaffen?
pi_94882355
@Pandora73: Heb een tweet van Asus waarin ze dat zeggen tenminste..

Oja: De Asus tablets hebben IPS schermen, daarom kies ik liever voor een asus dan een acer.
@mime_negert:
Ik zou momenteel geen Adams tablet kopen. De rest is persoonlijk.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  donderdag 31 maart 2011 @ 23:48:01 #297
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_94883122
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 22:51 schreef Hyundai het volgende:

[..]

De nederlandse prijzen zijn inmiddels ook al bekend ;)
http://www.tabletguide.nl(...)uws-persconferentie/

Ik heb zelf een Samsung Galaxy S waar ik foto's e.d. mee maak. 3G heb ik niet nodig op mijn tablet, omdat ik gewoon de tethering functie van mijn SGS gebruik.
Het enige minpunt van de ARCHOS is dat hij geen Honeycomb heeft. Ik hoop wel dat er een update komt, maar dat is nog maar zeer de vraag.
Dus eigenlijk zijn de feautures van de ARCHOS prima voor mij, want samen met de Galaxy S heb ik eigenlijk alle functies van een Iconia.

Tsja, wat is nu het slimste om te doen?

PS. Zijn er bepaalde winkels waarbij ik de ARCHOS kan bekijken en ook zelf even gebruiken? Zoals een BCC of MediaMarkt achtige winkel.
Dynabite, Dixons en MediaMarkt wel geloof ik.

En :D , zit ik net een site te noemen, kijk ik er zelf verder niet goed op, mis ik die prijzen. :@

Ik denk dat je voornamelijk moet kijken naar of je nog een beetje kunt wachten en of je dat geld ervoor over hebt natuurlijk. Die afweging is heel persoonlijk en terug in december heb ik de juiste beslissing voor mezelf genomen door de knoop toen door te hakken en er meteen maar voor te gaan. Nu is het wat lastiger, of juist eigenlijk makkelijker om die keuze te maken.

Trouw beestje wel, de Archos 101, ideaal voor wanneer ik wat langer van huis ben en voor gebruik 'op de zaak' en onderweg. Accuduur is fantastisch. Maar goed, geld is het probleem hier niet echt, ik vind alleen wel dat iets z'n geld gewoon waard moet zijn. En feit is dat er nu gewoon een boel tablets gaan uitkomen die prijs/kwaliteit-matig zich net zo waarmaken als de Archos. Ze zijn weliswaar duurder, maar bieden een hogere resolutie, functionaliteit en performance en wat dat betreft wil ik best meegaan met de 'new wave of tablets', zeker zo'n Eee Pad Slider met QWERTY-toetsenbord die het gat met een echte laptop/netbook weer vernauwt, maar toch de touchervaring en accuduur van een tablet behoudt, over een IPS gorillaglas hoog resolutie scherm beschikt en o.a. GPS heeft.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_94883879
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 23:48 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Dynabite, Dixons en MediaMarkt wel geloof ik.

En :D , zit ik net een site te noemen, kijk ik er zelf verder niet goed op, mis ik die prijzen. :@

Ik denk dat je voornamelijk moet kijken naar of je nog een beetje kunt wachten en of je dat geld ervoor over hebt natuurlijk. Die afweging is heel persoonlijk en terug in december heb ik de juiste beslissing voor mezelf genomen door de knoop toen door te hakken en er meteen maar voor te gaan. Nu is het wat lastiger, of juist eigenlijk makkelijker om die keuze te maken.

Trouw beestje wel, de Archos 101, ideaal voor wanneer ik wat langer van huis ben en voor gebruik 'op de zaak' en onderweg. Accuduur is fantastisch. Maar goed, geld is het probleem hier niet echt, ik vind alleen wel dat iets z'n geld gewoon waard moet zijn. En feit is dat er nu gewoon een boel tablets gaan uitkomen die prijs/kwaliteit-matig zich net zo waarmaken als de Archos. Ze zijn weliswaar duurder, maar bieden een hogere resolutie, functionaliteit en performance en wat dat betreft wil ik best meegaan met de 'new wave of tablets', zeker zo'n Eee Pad Slider met QWERTY-toetsenbord die het gat met een echte laptop/netbook weer vernauwt, maar toch de touchervaring en accuduur van een tablet behoudt, over een IPS gorillaglas hoog resolutie scherm beschikt en o.a. GPS heeft.
Ja, als ik nu voor een Archos 101 ga, dan hobbel ik de trend een beetje achterna. De Archos is inmiddels wel wat verouderd, maar ik wil de tablet toch echt graag vóór half mei, tenzij het 't echt waard is om gewoon te wachten.

Als het 't echt waard is om te wachten, dan moet ik hem in ieder geval vóór half juli hebben.
  vrijdag 1 april 2011 @ 00:14:40 #299
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_94884651
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 00:01 schreef Hyundai het volgende:

[..]

Ja, als ik nu voor een Archos 101 ga, dan hobbel ik de trend een beetje achterna. De Archos is inmiddels wel wat verouderd, maar ik wil de tablet toch echt graag vóór half mei, tenzij het 't echt waard is om gewoon te wachten.

Als het 't echt waard is om te wachten, dan moet ik hem in ieder geval vóór half juli hebben.
Je kunt ook de mensen die upgraden naar een iPad 2 of een Acer Iconia of whatever een plezier doen door hun tablet over te nemen. Dat zal natuurlijk ook een interessante ontwikkeling zijn, sowieso verwacht ik dat de pre-dualcore-gen fors in prijs zal moeten dalen om de stap naar een higher end tablet groot te houden.

Verder komt er toch veel moois aan, met half juli zeker te redden. Net een andere site voorbij zien komen met interessante details e.d.: http://www.nieuwetablet.nl/brands.php
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_94890570
Hmm ja, een ARCHOS 101 tweedehands kopen is ook nog wel een optie. Aan de ene kant vind ik die tablet prima, en is ie lekker groot. Aan de andere kant wil ik ook graag Honeycomb hebben, maar die zijn natuurlijk een stuk duurder ( de 10" modellen dan ).
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')