abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93801921
Naar aanleiding van [Showcase] Dierentuin Emmen maar even mijn eigen topic gemaakt,

Deze set heb ik dus gemaakt in Dublin Zoo, dat middenin Phoenix Park ligt. Volgens de tour guide zou Hyde Park, Londen daar 5x in gaan.

Maar goed, de foto's:

Deze was niet bepaald scherp, dit is mijn poging om er nog wat kunstzinnigs van te maken,
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_93804064
Leuke foto's alleen #7 snap ik niet waarom je het hekwerk zo opzichtig wegwerkt
pi_93804881
Ziet er niet netjes uit maar dat lijkt me niet weggewerkt maar gewoonbuiten de scherptediepte te vallen...

En zou eens naar je composities kijken want allemaal wel erg in het midden. Leuke dierentuin plaatjes, niet meer dan dat ;)
pi_93813827
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 08:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
Leuke foto's alleen #7 snap ik niet waarom je het hekwerk zo opzichtig wegwerkt
Is gewoon een vreemd bokeh effect... Is in de showcase van Danny waar TS naar linkt ook te zien op één van de foto's (die met de uil). :)

Anyway, verder wat Uncle zegt inderdaad, al vind ik #4 er nog wel bovenuit springen. #12 is op zich ook wel leuk, maar hevig gecropt heb ik het idee. En als je dan toch cropt, kun je 'm net zo goed naar een wat mooiere compositie croppen. ;)
pi_93818494
Ik vind #3 ook mooi, maar ik snap niet zo goed waarom je zulke enorme contrasten hebt gebruikt. :@ In bijna elke foto zit uitgebeten wit op de dieren, zonde.
pi_93844168
Ze kijken allemaal wel depressief, zou ik ook zijn als TS langskwam...

Verder mooie foto's, lijkt me ook leuk dierenpark, maar eens heengaan, ts?
pi_93844294
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 09:10 schreef Uncle het volgende:
Ziet er niet netjes uit maar dat lijkt me niet weggewerkt maar gewoonbuiten de scherptediepte te vallen...
Dat klopt. Heb zo goed mogelijk scherp gesteld op die vogel en daar kwam dit effect uit. :)

quote:
En zou eens naar je composities kijken want allemaal wel erg in het midden. Leuke dierentuin plaatjes, niet meer dan dat ;)
Bij een aantal komt dat omdat ik wat lelijke zooi moest croppen, maar sowieso bedankt voor de tip. :)
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_93844319
quote:
11s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 16:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik vind #3 ook mooi, maar ik snap niet zo goed waarom je zulke enorme contrasten hebt gebruikt. :@ In bijna elke foto zit uitgebeten wit op de dieren, zonde.
Ik merk het nu ook, nu ik ze terugkijk...Gelukkig heb ik de originelen nog. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')