abonnement Unibet Coolblue
pi_93765622
090128_50772_FOK!fedDef.png
FOK!Hattrick Welkom bij het topic van FOK!Hattrick. Dit topic is voor alle FOK!kende hattrickers onder ons. Newbies zijn altijd welkom, en bij vragen helpen we graag! Er zijn veel ervaren hattrickers in dit topic te vinden, dus meestal is er wel iemand die een antwoord heeft. De federatie site: FOK!hattrick

Wat is Hattrick? Hattrick is een gratis online spel waarbij je je eigen voetbal team runt. Je traint spelers op bepaalde specialiteiten, je speelt en regelt wedstrijden. Je kan elk moment van de dag inloggen op hattrick.org om te kijken of er nog wat gebeurd is. Je begint in een van de laagste divisieís en je speelt in een competitie met nog 7 andere users. Dit zijn dus andere mensen die ook hattrick spelen. Als kampioen (en tweede) promoveer je naar een hogere of speel je play-offs. Interesse? Neem dan eens een kijkje op Hattrick.

Hattrick Supporter Als je een team hebt gekregen en je vindt Hattrick hartstikke leuk, maar je wilt toch wat meer doen met Hattrick? Dan is er Hattrick Supporter. Je betaalt per jaar 29,70 euro en je krijgt een paar leuke extra's waardoor Hattrick nog leuker wordt. Zo kan je persberichten uitgeven, een eigen logo kiezen, en natuurlijk kan je lid worden van onze geweldige federatie!

De Federatie Als je supporter bent, wordt dan ook lid van onze federatie en wees er trots op dat je een FOK!ker bent! De FOK!Federatie is anders dan de meeste federaties op Hattrick aangezien wij ons eigen forum hebben op FOK! Daarnaast organiseren we nog een aantal andere leuke dingen:

Cup We hebben al sinds jaar en dag de FOK!Cup Dit houdt in dat we een toernooi spelen tijdens de vriendschappelijke wedstrijden op woensdag. De FOK!Cup begint altijd ongeveer in ronde 5 van een nieuw Hattrick seizoen. De inschrijvingen starten een paar weken eerder. Cup topic. Huidige stand

Awards De awards worden uitgereikt aan mensen met bijzondere prestatie. Dit kunnen zowel positieve als negatieve prestaties zijn. Iedereen hier kan stemmen op bepaalde categorieën en degene met de meeste stemmen krijgt een heel seizoen een award. Hier valt dan ook niet onder uit te komen. Award topic.

Vinnie Jones / Gary Lineker De naam zegt het al. Welk team krijgt de meeste rode/gele kaarten en veroorzaakt de meeste blessures om de felbegeerde Vinnie Jones award binnen te slepen. Degene die de minste kaarten en blessures veroorzaakt verdient de Gary Lineker award. VJ/GL topic. Huidige stand

Gouden Schoen De gouden schoen wordt uitgereikt aan het team dat de topscoorder in huis heeft. Deze wordt berekend aan de hand van de divsie waar je in zit en het aantal hattricks die de speler gescoord heeft. Iedereen die aan de VJ/GL award mee doet, doet automatisch mee voor de gouden schoen. Huidige stand

TeauTeau Bij de Fok!Hattrick TeauTeau is het de bedoeling om uitslagen te voorspellen van wedstrijden van mede FokHattrick leden. Wekelijks worden door de organisatie 5 wedstrijden uitgekozen om je voorspellingen op los te laten. De winnaar van het klassement verdient uiteraard een award! TeauTeau topic. Huidige stand

Team van de Maand Als laatste hebben we ook nog het team van de maand. Dit team vult een vragenlijstje in, en deze wordt dan hier neergezet. Laatste team van de maand: FC Bifröst.

Winnaars
091216_50772_FOK!Cup.png 091216_50772_VJGL.png 091216_50772_FOK!%20Gouden%20Schoen.png 091216_50772_FOK!%20Teauteau.png Klikbaar.

IRC Iedere (woensdag- en) zondagavond tijdens de wedstrijden zit een groep FOK!Hattrickers met elkaar te chatten. Dit gaat een stuk interactiever dan via het forum. De chat is heel makkelijk te bezoeken. Ga naar de FOK!hattrick site, klik dan op chat, kies een nickname en je kunt de fokhatrrick chat in. Je kan ook IRC-software downloaden. Als je handmatig verbinding wil maken kan dat ook. Mac OSX gebruikers kunnen Colloquy downloaden, mIRC is er voor Windows gebruikers. De IRC server is arethusa.tweakers.net en het kanaal is #fokhattrick.

LinksUitgebreide info-site van Het Antwoord Genootschap! • HT-Box, Een handige training en blessure tool site! • Alltid Hattrick, de statistieksite bij uitstek! • Wij zijn cool! • Informatie omtrent teamgeest drops. • Startkabel site voor Hattrick; vele links! • Site met alle (U20) NT spelers die er te koop staanSite om je Jeugd Opleding bij te houden. Begin zo vroeg mogelijk met het bijhouden, dan is het minder werk!

Mirrors Hattrick geblokt op je werk/school/bij je vriendin? Probeer één van de volgende adressen eens! • www.hattrick.orgwww.hattrick.wswww.hattrick.interia.plwww.hattrickonline.com

Oude topics Omdat we uiteraard ook waarde hechten aan de geschiedenis van onze fed, hebben we ook een overzicht van alle hattricktopics op FOK!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topic statistieken Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken

Deze openingspost Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen. De OP is dan hier te vinden.

Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic. bvd
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_93765756
Fipo! *O*

Children of the night. What music they make.
pi_93765885
Hoi. :W
pi_93766132
hoi :W
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_93766195
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 12:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
@Moon:
Al 1,1M op Nand geboden. 33k voor mij. *O*
ik zag het *O*
ik kan inmiddels al 2,5 miljoen bieden op Kazimir.. hopelijk zal dat voldoende zijn, maar ik vrees van niet.. dus ik hoop dat de prijs op Nand nog wat oploopt en dat er nog een manager langskomt die Thim interessant vind..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  maandag 7 maart 2011 @ 13:13:26 #6
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_93766311
quote:
6-03-2011 Fabio Weiss became the top scorer of a series. Your club was awarded 10 000 ¤.
Ik ben rijk!
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
pi_93766387
Hmmm, alltid is offline voor de komende week volgens HT...
quote:
07-03-2011 Alltid taken off line for some TLC (tender loving care)

As of this morning 8.00 HT time and for one week, Alltid is taken offline so we can try to solve some of the corrupted data issues by rebuilding the database.

We are hopeful that this will solve some of the issues that have been plaguing Alltid for most of this season.
Maar de site zelf doet het wel nog gewoon... Vreemd...

[ Bericht 32% gewijzigd door RealBizkit666 op 07-03-2011 13:23:25 ]
pi_93767149
Mijn bekertegenstander:
quote:
Rakkertje (766572)
Begonnen: 23-02-2011 (13/44)
pi_93767391
Het jeugdteam zal over ongeveer 8 minuten worden geactiveerd! *O*
pi_93767420
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 13:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
Mijn bekertegenstander:

[..]

Mijn bekertegenstander:

quote:
03-03-2011
De club kreeg een nieuwe eigenaar: alilex2 nam het roer over en veranderde de naam van de club in FC Velsen.
:Y)
pi_93767473
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 13:38 schreef Drassss het volgende:

[..]

Mijn bekertegenstander:

[..]

:Y)
Nog beter zelfs. _O_
pi_93767511
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 13:39 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Nog beter zelfs. _O_
Makkie ja. Als dat de eerste 5 weken zo blijft in de beker moet het wel lukken :P
  maandag 7 maart 2011 @ 13:47:38 #13
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_93767763
Mijn p/d tegenstander

Mijn eerste bekertegenstander

Beker is zoals gebruikelijk een makkie, p/d duel kan nog interessant worden :P
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_93768016
Ik krijg toch nog 168 hatstats de eerste bekerwedstrijd!
Competitie wordt waarschijnlijk weer plek 2 of 3/4. Of mn huidige kampioen blijft in de reeks of er komt een gewaagde tot net iets sterkere tegenstander terug.. :(
pi_93768070
Oh wacht, bekertegenstanders is een bot geworden. Die worden zeker nog verwijderd?
pi_93768114
Is het al bekend wanneer het nieuwe seizoen van start gaat?
Of kan ik dat ergens zien?
Tijdje er tussen uit geweest dus moet alles een beetje opnieuw ontdekken. :+
pi_93768248
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 13:56 schreef Mike-Style het volgende:
Is het al bekend wanneer het nieuwe seizoen van start gaat?
Of kan ik dat ergens zien?
Tijdje er tussen uit geweest dus moet alles een beetje opnieuw ontdekken. :+
http://hagonline.org/#manual-chapter#id=3 ;)
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_93768284
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 13:55 schreef FrituurVetPet het volgende:
Oh wacht, bekertegenstanders is een bot geworden. Die worden zeker nog verwijderd?
Nee. De rang blijft hetzelfde. Die is op basis van de eindstand dit seizoen. En BOT-teams worden niet verwijderd maar naar de laagste divisies gezet. ;)
pi_93768402
quote:
Even een kijkje nemen daar.
Thx :)
pi_93769193
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 14:00 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Nee. De rang blijft hetzelfde. Die is op basis van de eindstand dit seizoen. En BOT-teams worden niet verwijderd maar naar de laagste divisies gezet. ;)
Maar die speelt dus toch tegen mij in de beker ook al zit hij wellicht in de VIII of IX?
pi_93770095
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 14:21 schreef FrituurVetPet het volgende:

[..]

Maar die speelt dus toch tegen mij in de beker ook al zit hij wellicht in de VIII of IX?
Je speelt er altijd tegen, ongeacht zijn divisie. :)
pi_93770144


Rara waar ik me liet terugzakken :P
pi_93770291
110307_50772_Ratings.png
Zelfde raadsel, ander plaatje. :P
  maandag 7 maart 2011 @ 14:53:04 #24
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_93770406
Volgens Alltid ook hier een botje in 1e bekerronde. Is wel lekker voor zelfvertrouwen en opdoen opstellingservaring :P
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_93770449
Nog steeds geen biedingen :r
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')