*gooit een reddingsboei*quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:25 schreef JoeBravo het volgende:
ik ga de boot missen, ik voel het aan m'n water
Ik wel, gebruik em zélden.quote:
Wij hebben er wel een, maar we gebruiken 'm nooit.quote:
ik heb niet eens een eigen keuken.quote:
Ik zou t alleen willen om die ene keer per jaar dat peuter het wil patat te kunnen bakken. Maar voor die ene keer lopen we wel naar de snackbar.quote:
Mijn ouders zijn dood, ha!quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:28 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik heb niet eens een eigen keuken.![]()
ik win, dus klaar
Gosh, ja, dan is het wel heerlijk he?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:29 schreef ArTiC het volgende:
ik alleen om 6 uur zaterdag/zondagochtend als ik thuis kom na een paar kleine glaasjes bier
zet het in je sig?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn dood, ha!
(Dat mag ik toch te pas en te onpas inzetten?)
En nu? Hoe moeten wij dan reageren?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:29 schreef L-E het volgende:
[..]
beter dan kaviaarquote:
Je zou ook kunnen overwegen een combi magnetron te kopen, met ovenfunctie. Probleem opgelostquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
Geen frituurpan en oven. Wel een magnetron
heeft het wat met een keuken te maken? nee? dan mag het dus nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan moeten jullie geld storten op mijn rekening, omdat ik zoveel leed heb. Oke?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En nu? Hoe moeten wij dan reageren?
Stom.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:30 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
heeft het wat met een keuken te maken? nee? dan mag het dus niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |