abonnement Unibet Coolblue
pi_93577826
Vandaag begint ook het WK biathlon, wellicht dat dit mee kan in dit topic? Met dan eventueel een tt-change?
pi_93582111
Gedaan. :)
pi_93589951
Biathlon:

De Noorse ploeg wint de gemengde estafette, voor Duitsland en Frankrijk.
pi_93589959
Bedankt voor het wijzigen :)

Noorwegen (Berger, Flatland, Bjoerndalen, Boe) wint de mixed staffel, voor Duitsland (Henkel, Neuner, Peiffer, Greis) en Frankrijk (Dorin, Brunet, Boeuf, M. Fourcade). Zweden, met ook een sterk team, en Italië vallen net buiten het podium. Thuisland Rusland stelt teleur met niet alleen drie strafrondes, maar ook matige tijden op de ski.
  donderdag 3 maart 2011 @ 15:08:15 #30
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_93593196
Hoeveelste WK-medaille is dat onderhand voor OEB? _O_

Bij het langlaufen won Noorwegen de estafette bij de dames (4x5 km)
4e goud voor Björgen maar liefst, geflankeerd door Skofterug, Johaug en Steira.
Zweden pakte zilver, het brons was voor Finland.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_93604295
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 15:08 schreef Szura het volgende:
Hoeveelste WK-medaille is dat onderhand voor OEB? _O_
15e wereldtitel, 35ste wk medaille als ik goed tel.
pi_93635266
Het is eigenlijk nauwelijks voor te stellen. Bjoerndalen was al een topper toen ik nog op de basisschool zat. Nu ben ik 27 jaar, heb ik een bachelor en sta ik ingeschreven in de KvK, en nog steeds wint OEB wereldtitels. _O_

Eigenlijk komt in de wintersporten alleen Ahonen daarbij in de buurt. Die won ook al Garmisch-Partenkirchen toen ik nog op de basisschool zat. En drie jaar geleden pakte hij nog de vierschansen-eindzege. Maar okay, sinds zijn comeback heeft hij niet meer zijn oude niveau.

Schlierenzauer, Ammann en Morgenstern zijn ook op weg om legendes te worden, maar of die net zo lang in de top meedraaien (anderhalf decennium) is afwachten.

Edit - ik vergeet Aamodt en Lasse Kjus. Die hebben beiden toch ook een goede vijftien jaar in de top meegedraaid. En ook Sven Fischer, Ricco Gross, OEB's landgenoot Halvard Hanevold en Sergei Tchepikov stonden lang aan de top. Verder zijn er natuurlijk ook ijshockeyers met lange carrieres.

[ Bericht 5% gewijzigd door Leatherface op 04-03-2011 12:37:27 ]
pi_93637174
Nu de herenestafette langlaufen. Dat blijf ik toch een van de koningsnummer vinden.

De sfeer zit er weer lekker in op en rond de Holmenkollen. ^O^ Dit soort toeschouwersaantallen zie je eigenlijk alleen in Noorwegen, hoewel ik het in Vancouver ook wel sfeervol vond.
pi_93639043
Met een kopgroep van zeven gaan we de laatste aflossing in.

Japan zit ook vooraan.
pi_93639255
Leuk dat de sport wel steeds internationaler is geworden. Vroeger wonnen praktisch alleen Scandinaviers en af en toe een Rus(sin) of Italiaan(se).

Maar de laatste jaren wonnen ook landen als Canada, Polen en Kazachstan goud. Vroeg of laat zal ook wel een Chinees of Japanner een medaille pakken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Leatherface op 04-03-2011 17:58:37 ]
pi_93640748
Wat een show van Northug richting de finish 8-)
pi_93650558
Ik begreep die fluistergebaren niet helemaal. Was dat omdat er kritiek werd geleverd of was dat tegen Hellner?
pi_93677565
Nu de herensprint op het WK biathlon.

Er doet zowaar een Turk mee.
pi_93680408
Arnd Peiffer won de herensprint biathlon. De Duitser bleef Martin Fourcade en Tarjei Boe voor.
pi_93682441
Ik sta toch steeds weer versteld van dat publiek in Holmenkollen. Fantastisch!
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_93687519
Johaug won de 30 kilometer massastart in een zeer harde race op een zeer zwaar parcours. Bijna een minuut voor Bjoergen, die dus niet haar vijfde goud behaalt en dus ook niet Yelena Välbe evenaart (al won Välbe alle 5 de races in 1997 en Bjoergen had de teamsprint al laten lopen). Bjoergen op haar beurt had weer een kleine minuut voorsprong op Kowalczyk. Daarachter volgden op gepaste afstand Kalla, Steira en Skofterud.
pi_93690626
Wat een sportvrouw, die Bjoergen. _O_

Leuk dat Johaug ook eens een individuele titel pakt.
pi_93690850
Ook mooi voor Johaug!
Mooie Johaug ook... :P
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_93719123
Peiffer verknalt (hehe) het weer in de laatste beurt in een achtervolging... :{

Martin Fourcade als eerste weg voor de laatste 2.5 kilometer, misschien nog een kansje voor Peiffer, binnen 10 seconden... En Boe komt ook nog hard samen met Svendsen...
Jack does it in real time...
pi_93719217
Vuige sprint van die Boe... :N Beetje knijpen hoort erbij, maar dit was gewoon lame door Peiffer half de boarding in te drukken, sprint er dan als een man om gewoon naast elkaar en slinger niet als een dronken Russische toeschouwer. :P

Achtervolging

1. Martin Fourcade
2. Svendsen
3. Boe
4. Peiffer
5. Birnbacher
Jack does it in real time...
pi_93719219
Martin Fourcade wint de achtervolging biathlon. :)

De Noren Svendsen en Boe worden tweede en derde.
  zondag 6 maart 2011 @ 11:53:14 #47
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_93721261
Net een fantastische Vasaloppet gekeken, wat een bikkels die kerels en wat een mooie sportzondag als je van sport op skis houdt!
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_93721885
Vasaloppet is aardig episch ja. We gaan zo verder met de damesachtervolging biathlon.

Neuner mag als eerste weg, voor Makarainen en Kuzmina.
  zondag 6 maart 2011 @ 12:43:36 #49
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_93722548
Neuner schiet dit WK wel erg goed zeg
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  zondag 6 maart 2011 @ 12:55:32 #50
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_93722884
Neuner dit wk 48 van de 50 schoten raak

Makarainen 50 van de 50 _O_
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')