abonnement Unibet Coolblue
pi_93249030
The Vampire Diaries



Amerikaanse serie (het tweede seizoen is op 9 september 2010 van start gegaan) die de vampier-trend volgt, gebaseerd op de gelijknamige boekenreeks van L.J. Smith. Uitgezonden op de CW.

Na de dood van hun ouders proberen Elena en Jeremy Gilbert hun leven weer op te pakken met hun tante Jenna Sommers. Wanneer het nieuwe schooljaar van start gaat, wordt het leven van Elena volledig onderste boven gedraaid door een knappe en mysterieuze nieuwe student Stefan Salvatore. Wat zij en haar vrienden Matt (tevens haar ex), Caroline en Tyler niet weten, is dat Stefan een eeuwenoude vampier is welke een rustig en vredig leventje probeert te leiden. Stefans broer Damon, welke ook een vampier is, is volledig het tegenovergestelde van hem en leeft erg geweldadig. Het enige wat de twee broers delen is hun liefde voor Katherine Pierce, de vampier die er in 1864 voor zorgde dat de broers vampier werden en Elena, Katherines dubbelgangster(!).

Uiteindelijk ontdekt Elena de waarheid en in de loop van het eerste seizoen wordt ook duidelijk dat er naast de vampiers en vampierjagers (geschiedenis leraar Alaric Saltzman én de 'city council' samengesteld uit leden van de familie's die zich als eersten in de stad vestigden) ook heksen, zoals Elenas vriendin Bonnie Bennett, in Mystic Falls wonen. Bovendien komt Elena er achter dat ze geadopteerd is, dat haar oom Jonathan Gilbert eigenlijk haar vader is en dat haar echte moeder, Isobel Flemming (Alarics 'vrouw'), een aantal jaren geleden door Damon in een vampier is veranderd.

Alsof dat allemaal nog niet genoeg is, komen steeds meer mensen (zoals o.a. Jeremy) achter het bestaan van de vampiers, blijkt aan het einde van het eerste seizoen dat Katherine terug is en wordt aan het begin van het tweede seizoen onthuld dat sommige leden van de Lockwood familie weerwolven zijn.
Dat is echter niet het enige probleem. Verder in het tweede seizoen blijkt dat er een aantal 'Originals' (eeuwenoude, zeer sterke vampieren) zijn die Elena nodig hebben voor een dodelijk ritueel.


Cast:




Bedacht door:
Producent: Kevin Williamson (Scream, Dawson's Creek)
Producent: Julie Plec
Schrijfster: L.J. Smith

Sites:
CW: officiële site
Wikipedia: wiki.vampire-diaries

Cast en Crew op Twitter:
Nina Dobrev: @ninadobrev
Ian Somerhalder: @iansomerhalder
Candice Accola: @CandiceAccola
Katerina Graham: @KatGraham
Zach Roerig: @Zgeorge222
Michael Trevino: @M_Trevino
Matt Davis: @ErnestoRiley
Sara Canning: @saradjcanning
Kevin Williamson: @kevwilliamson
Julie Plec: @Julieplec

Promoclip:
TVD – Season 2 – Extended Promo

Vorige topics:
The Vampire Diaries [USA]
The Vampire Diaries [USA] #2 You're dead dude, get over it
The Vampire Diaries [USA] #3 'Because he's in love with you'
The Vampire Diaries [USA] #4 You Decided I Was Worth Saving
The Vampire Diaries [USA] #5 The year of the Kat

Deze OP staat hier
pi_93249066
Effe snel geopend... als iemand een andere TT weet... ;) Pvoesss was vergeten een nieuwe te openen ;)

quote:
99s.gif Op donderdag 24 februari 2011 10:46 schreef Pvoesss het volgende:
Moet je niet zo geilen op philip en guido ;) dan had je tijd zat om het te kijken :+

Shame on you!!! Ik vind het wel knap dat je zo lang kan wachten..
Het is hier het eerste wat ik doe zodra ik tijd heb op de vrijdag :Y
Ja erg he :@ Ik ga morgen beide afleveringen kijken :+
pi_93251363
quote:
17s.gif Op donderdag 24 februari 2011 12:17 schreef charmed_angel het volgende:
Effe snel geopend... als iemand een andere TT weet... ;) Pvoesss was vergeten een nieuwe te openen ;)

Iets met katfight ofzo??
pi_93257447
oh sorry ik had niet door dat ik hem sloot :@
pi_93260295
Hmmm morgen weer een nieuwe ep O+.
pi_93264732
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 13:08 schreef Koningin het volgende:

[..]

Iets met katfight ofzo??
^O^

En in de OP moet nog ff de link naar deel 6 worden toegevoegd :)

Vanacht weer *O* ... en daarna pas weer op 7 april -O-
Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
pi_93266470
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 17:53 schreef dutch-treat het volgende:

[..]

en daarna pas weer op 7 april -O-
Crisis, weer 6 weken wachten.... En ik heb de boeken ook al bijna uit, dus die kunnen me ook niet vermaken al die tijd -O- :'(
  donderdag 24 februari 2011 @ 19:30:29 #8
159909 -Peach
Prunus persica
pi_93268887
He bah, alweer wachten. ;(
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_93270619
Morgen eerst ff kijken.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_93270780
Wtf? Waarom nu wéér wachten?
pi_93271849
Gats vervelend weer....
pi_93276220
Wat? Nu alweer zo'n lange pauze? Pff, waarom dit keer? Holidays zijn toch wel voorbij?
People live to learn things, and I learn to live...
  ESF Reporter donderdag 24 februari 2011 @ 21:31:36 #13
87554 Cee
Welluk?
pi_93276377
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 09:10 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Ik bén jaloers! :P Ohh ja ik ben ook erg benieuwd, zou je niet eens kunnen vragen of ze foto's heeft en of je er niet een paar mag delen, Cee? O-) O+
Ze heeft foto's maar ze heeft ze in een privé album gezet. Dus ik heb ze wel gezien want ze mailde me de link maar ze zal ze niet voor niks privé hebben gezet. Ik zal vragen of ik er misschien eentje mag plaatsen. Foto's zijn best donker (set was donker, en stoffig) maar wel leuk om te zien. Om over de foto van haar en Ian waarin ze 'pulling a Damon-face' doen maar te zwijgen. O+
pi_93280976
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 21:29 schreef Piepje het volgende:
Wat? Nu alweer zo'n lange pauze? Pff, waarom dit keer? Holidays zijn toch wel voorbij?
Seizoen heeft (helaas) maar 22 afleveringen en eindigt op 12 mei; dus vanaf 7 april is het in ieder geval non-stop tot de seizoen finale. Het opnameschema is vrij krap; ze zijn bijvoorbeeld net klaar met de opnames voor afl. 17 en die moet dan nog ge-edit, e.d. worden. Ze hebben er dus blijkbaar voor gekozen om die zes weken te gebruiken voor een inhaalslag met opnames. Ik begrijp het wel, maar het blijft balen :{
Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
pi_93295043
Ik was het vorige topic al helemaal kwijt :o Heb er ook eigenlijk helemaal de tijd niet meer voor door SST.
Guido O+ Philip O+

quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 21:36 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik was net thee aan het zetten en besefte me het zelfde. :o

Blijkbaar heeft die vriendin van me een vriend/vriendin die weer vrienden is met Ian en die had ze uitgenodigd op de set. Ze zouden tot middernacht draaien maar toen ze onderweg naar de set waren kwamen ze in een file terecht en op dat moment kregen ze bericht van Ian dat vanwege productieproblemen de opnames vroegtijdig 'gewrapped' zouden worden. Dus ze gingen het niet halen om tijdens de opnames daar aan te komen maar Ian bleef op ze wachten. En toen gingen ze dus alle sets af en zijn ze in de slaapkamers van de Salvatores geweest (geintjes gemaakt met Damon/Ian over hoeveel mensen er wel niet in z'n bed passen :9~ ), de grot waar Tyler turnde (niet in de trant van gymnastieken natuurlijk :P ), de Lockwood house, de huiskamer van de Salvatores. En om het goed te maken heeft Ian gezegd dat ze nog een keer terug mogen komen zodat ze de opnames bij kunnen wonen.
Mazzeltrut.
Ik ben echt zoooo jaloers op je vriendin, als ze foto's heeft en wil delen: doen please! :Y *O*

quote:
17s.gif Op donderdag 24 februari 2011 10:12 schreef charmed_angel het volgende:
Ik moet me schamen :@

Heb de aflevering van vorige week nog niet gekeken :o
Die moet je ook 's nachts kijken als 'Het Huis Der Geheimen' slaapt. ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Velma_Dinkley op 25-02-2011 06:13:04 ]
pi_93295054
En de nieuwe ep is echt weer geweldig! _O_
pi_93295059
Omg wat een aflevering :D alles wat gebeurd zit je gewoon van 'wtf :o' en het einde :D
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_93295066
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 06:14 schreef Diconnected het volgende:
Omg wat een aflevering :D alles wat gebeurd zit je gewoon van 'wtf :o' en het einde :D
Toen die gast weer tot leven kwam, ik schrok me rot!!!! :o :o :o
pi_93297342
En nu tot 7 april niets :(
Be brave. Be kind.
pi_93300264
OMG!!!! :o

Caroline en het zingen O+
Damon die Kat af wees *O* *O* *O* _O-
Heeft bonnie nu zijn powers ? Die hij gaf voor hij doodging? :?
Ik ben zooo benieuwd wat Isobel ons gaat brengen :Y
En matt een vampie >:) :D
pi_93302920
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 11:35 schreef Pvoesss het volgende:
Caroline en het zingen O+
vreselijke scene was dat met die zoen .... brrr
quote:
Damon die Kat af wees *O* *O* *O* _O-
ik vond dat ook erg sterk van em!!
quote:
En matt een vampie >:) :D
nee toch? caroline heeft em alleen maar genezen dacht ik
pi_93303421
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 12:54 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

nee toch? caroline heeft em alleen maar genezen dacht ik
Jep, Matt wordt alleen een vampire als hij binnen een dag dood gaat.
pi_93303812
Leuke aflevering, ging erg snel voorbij.
Damon, cool dat ie Katherine afwimpelde, grappig hoe ze ruzie maken.
Caroline en Matt, vond wel grappig dat ze voor hem zong. Hij gaat dat hele vampieren gedoe natuurlijk niet geloven...

7 april??? OMG 8)7
pi_93304125
Aaarg crap ik dacht dat matt doodging :'(
  vrijdag 25 februari 2011 @ 14:32:50 #25
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_93307031
* Caroline en Matt kan nog leuk worden. Eindelijk weer bij elkaar en dan dit. Ik geloof niet dat Matt vampier is, maar wel dat hij Caroline verantwoordelijk houdt voor Vicki's dood en daar laat 'ie het denk ik niet bij zitten ...
* Het was Jonas eigen schuld dat Luka omkwam (gaaf die scenes met Luka in het boarding house) en ik vond het vrij onredelijk dat hij daarvoor achter Elena aanging - ik ga ze niet missen.
* Alaric en Jenna O+ Ik begrijp ze allebei zo goed, maar zeker nu Isobel terug is kan het nog wel even duren voordat alles weer uitgesproken is. "Isobel is dead" *ding-dong* "You must be Jenna" - niet onverwacht, maar het maakt dingen wel spannend.
* Ik begrijp Katherine niet. Ze kiest ervoor om Damon de dood in te jagen met die dolk in plaats van Stefan, ze zegt zelfs (weer :O) dat ze altijd voor Stefan kiest, alleen in plaats van achter Stefan aan te gaan kan ze niet met d'r handen van Damon afblijven (wat ik dan weer wel begrijp :P ).
* Top inderdaad dat Damon d'r afwees :Y
Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
pi_93309009
Isobel :o die zag ik niet aankomen, ben benieuwd wat die te zeggen heeft.
pi_93309442
Hahahaha!! Ik heb een foto van Ian op m'n iPad staan als achtergrond. Jen ziet die foto en zegt: papa hè? Ik: was het je vader maar :D. M'n man: en bedankt :(
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_93310912
Geweldige aflevering! Ik sprong ook even een halve meter in de lucht toen Jonas weer wakker werd, hahaha, je ziet het aankomen maar toch schrik je :D Wel vet dat Isobel terug is, ben benieuwd naar de volgende aflevering, duurt nog zooooooo lang!
  vrijdag 25 februari 2011 @ 19:29:22 #29
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_93319041
Promo voor 2x17 'Know Thy Enemy':

Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
pi_93320883
Ik schrok ook toen Jonas ineens rechtovereind kwam :D maar wel tof dattie Bonnie der powers terug gaf. Bonnie en Jeremy O+
Damon die Kat afwees, epicccc! :9
En toen Jenna de deur open deed en Isobel daar stond, woah :D
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_93320930
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 15:24 schreef Ticootje het volgende:
Hahahaha!! Ik heb een foto van Ian op m'n iPad staan als achtergrond. Jen ziet die foto en zegt: papa hè? Ik: was het je vader maar :D. M'n man: en bedankt :(
_O-

Oh en die gezichten van Jenna en Bonnie toen Caroline het podium opging :o Te grappig. En best knap dat Stefan vanaf een paar meter de foto kan zien in een lijstje wat plat op de grond ligt, ik doe het m niet na :') Oh en Luka ademde (23.18) :+
pi_93321718
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 06:07 schreef Cee het volgende:

Ik was net thee aan het zetten en besefte me het zelfde. :o

Blijkbaar heeft die vriendin van me een vriend/vriendin die weer vrienden is met Ian en die had ze uitgenodigd op de set. Ze zouden tot middernacht draaien maar toen ze onderweg naar de set waren kwamen ze in een file terecht en op dat moment kregen ze bericht van Ian dat vanwege productieproblemen de opnames vroegtijdig 'gewrapped' zouden worden. Dus ze gingen het niet halen om tijdens de opnames daar aan te komen maar Ian bleef op ze wachten. En toen gingen ze dus alle sets af en zijn ze in de slaapkamers van de Salvatores geweest (geintjes gemaakt met Damon/Ian over hoeveel mensen er wel niet in z'n bed passen :9~ ), de grot waar Tyler turnde (niet in de trant van gymnastieken natuurlijk :P ), de Lockwood house, de huiskamer van de Salvatores. En om het goed te maken heeft Ian gezegd dat ze nog een keer terug mogen komen zodat ze de opnames bij kunnen wonen.
Mazzeltrut.
JALOERS! En niet zo'n beetje ook.

Morgen maar es de aflevering kijken. Echt zwaar uncool dat we nu weer zo lang moeten wachten op de volgende aflevering :'(
  vrijdag 25 februari 2011 @ 21:03:25 #33
302854 67Impala
Bad Ass Ride!
pi_93323388
Offtopic:
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 15:57 schreef Welldressed het volgende:
Geweldige aflevering! Ik sprong ook even een halve meter in de lucht toen Jonas weer wakker werd!
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 20:14 schreef Diconnected het volgende:
Ik schrok ook toen Jonas ineens rechtovereind kwam
Na zes seizoenen Supernatural schrik je daar echt niet meer van :')

Ontopic:
Wat een mega goeie aflevering weer! Ben ik btw de enige die denkt dat Bonnie iets heel naars van plan is...? Verder ziet Isobel er eigenlijk aardig verracht uit :{ , maar ben zekers benieuwd wat ze te melden heeft... Btje balen dat er serieus zoveel weken tussen zit... Hopen dat de andere series ook niet zo n grap uithalen..
pi_93326925
quote:
11s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 21:03 schreef 67Impala het volgende:

Ben ik btw de enige die denkt dat Bonnie iets heel naars van plan is...?
Ik dacht eigenlijk dat Jonas mss dr lichaam had overgenomen ofzo.....maar iets zegt me dat ie dan ws niet zo met Jeremy aan het smakken zou gaan ;)
pi_93328617
Dat dacht ik ook even door dat ene zinnetje inderdaad. :Y
Maar dat leek me wat vergezocht :)
pi_93328862
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 20:15 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

_O-

Oh en die gezichten van Jenna en Bonnie toen Caroline het podium opging :o Te grappig. En best knap dat Stefan vanaf een paar meter de foto kan zien in een lijstje wat plat op de grond ligt, ik doe het m niet na :') Oh en Luka ademde (23.18) :+
Ik dacht dat Stefan zag dat het om Elena ging toen hij al die spullen van haar op de grond zag liggen (borstel, ketting, etc.)
  zaterdag 26 februari 2011 @ 21:43:20 #37
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_93366274
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 21:29 schreef Piepje het volgende:
Wat? Nu alweer zo'n lange pauze? Pff, waarom dit keer? Holidays zijn toch wel voorbij?
April is weer een ratings-maand. Er is ook nog College Basketball in Maart maar ik kan me niet voorstellen dat ze daarom stillliggen omdat dat een compleet andere doelgroep is

.
quote:
11s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 21:03 schreef 67Impala het volgende:
Wat een mega goeie aflevering weer! Ben ik btw de enige die denkt dat Bonnie iets heel naars van plan is...?
Dat was ook mijn 1e gedachte, dat hij iets deed om haar lichaam over te nemen.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_93371900
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 21:43 schreef PirE het volgende:

[..]

April is weer een ratings-maand. Er is ook nog College Basketball in Maart maar ik kan me niet voorstellen dat ze daarom stillliggen omdat dat een compleet andere doelgroep is

Oh crap dat is waar ook, March Madness. Ff kijken en idd het uitzendschema voor de komende maand is voor alle series echt belabberd...chips.
  zondag 27 februari 2011 @ 10:30:27 #39
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_93381745
Echt balen dat het weer pas in April komt.

Geen Damon-Elena ontwikkelingen.....

Gisteren 2 afleveringen achter elkaar gekeken. Jeetje heftig vooral die tweede. Wat gebeurde er veel zeg. Had gehoopt dat de vader van Luka hem nog wel kon 'maken' maar helaas.
Ben benieuwd hoe het verder gaat met Bonnie nu!!!

Tis wel irritant dat Katherin dr haar ook straightened; kan ze van geen kanten uit elkaar houden ;)
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_93382048
Wat!!!!!!! Pas in april weer????????
pi_93383195
dat zuigt onsterfelijk }:|
wanneer van april dan ? zeker eind }:|
  zondag 27 februari 2011 @ 12:09:44 #42
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_93384094
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 10:47 schreef charmed_angel het volgende:
Wat!!!!!!! Pas in april weer????????
Je moet het gewoon positief zien. De zomerstop is nu 6 weken korter ;).
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_93384583
Is 't al bijna april? -O-
  zondag 27 februari 2011 @ 13:05:27 #44
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_93386061
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 11:38 schreef EilandjeOnline het volgende:
dat zuigt onsterfelijk }:|
wanneer van april dan ? zeker eind }:|
7 april.
Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
  zondag 27 februari 2011 @ 13:12:25 #45
208890 June.
Seriously?
pi_93386336
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 11:35 schreef Pvoesss het volgende:
OMG!!!! :o

En matt een vampie >:) :D
Nee hoor, tenzij iemand hem nu dood terwijl hij nog bloed van Caroline in zich heeft. Dan wel.

En ik snap wel dat ze Jenna niks hebben verteld, maar dat Alaric nu nog steeds niks zegt snap ik niet zo. Ze weet allang dat hij iets verbergt en bovendien weet het halve dorp toch al van het vampierenbestaan :')
Shine bright like a diamond.
  ESF Reporter zondag 27 februari 2011 @ 20:25:04 #46
87554 Cee
Welluk?
pi_93407525
Net gekeken en nu weer in dit topic gluren. Wacht even wacht even wacht even... het komt pas in april weer terug? Dat is ondraagbaar! :o

Vond het een heel spannende aflevering, inderdaad toen Jonas weer even opleefde, ik schrok me wild. Normaal gesproken ben ik voorbereid op dit soort rotgeintjes maar dit keer dacht ik echt dat ie hardstikke morsdood was. Guess I was wrong. :')

Weer een hoop nieuwe interessante twists. Ik kijk uit naar het vervolg!
pi_93429581
ach ik vermaak me tot die tijd wel met being human, daar lopen er nog een paar afleveringen van. jammer alleen dat de serie maar +/-8 afleveringen per seizoen kent.
  maandag 28 februari 2011 @ 19:09:46 #48
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_93453077
Ooohohooowwwyeah! Dit was weer een lekker heftige aflevering *O*
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  zaterdag 5 maart 2011 @ 11:51:30 #49
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_93680047
Extended promo voor 2x17 (spoilers)


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
pi_93680449
Wooow, na het kijken van die promo heb ik nóg meer zin in de volgende aflevering! Spannend!
pi_93682098
Maar Caroline was nog geen vampier toen Vicky er 1 was. Ik hoop gewoon dat Matt en Caroline samen blijven.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_93682779
maar dat weet matt niet
pi_93751095
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 11:51 schreef dutch-treat het volgende:
Extended promo voor 2x17 (spoilers)


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel geschreeuw ;)

Maarre waarom doet Caroline niet gewoon Matt compellen? Bedoel Matt handled het nieuws duidelijk niet zo goed - *compelly* - Matt huppelt gewoon weer ontwetend rond met grote blauwe ogen. Problem solved ;)
  maandag 7 maart 2011 @ 08:49:08 #54
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_93758405
Matt zit toch aan de verveine?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_93767917
van wie zou hij verveine moeten hebben gehad ?
hij wist tot voor kort nog niks over vampieren
  maandag 7 maart 2011 @ 13:53:48 #56
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_93768010
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 13:51 schreef EilandjeOnline het volgende:
van wie zou hij verveine moeten hebben gehad ?
hij wist tot voor kort nog niks over vampieren
Ik dacht dat Caroline hem al eens had gecompelled toen ze hem verwondde... Toen zei Stephan toch iets van Put matt on verveine??
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_93768789
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 13:53 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik dacht dat Caroline hem al eens had gecompelled toen ze hem verwondde... Toen zei Stephan toch iets van Put matt on verveine??
ja dat klopt wel volgens mij
pi_93777643
ah, dat stukje heb ik gemist geloof ik.
maar idd, ze kan hem nu beter compellen ipv heb rond laten lopen met zoveel bewijs tegen haar
pi_94065913
Wat duurt wachten toch lang -O-
pi_94111006
Klaus op Twitter:
_josephmorgan
  dinsdag 15 maart 2011 @ 17:50:07 #61
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_94150710
"Stefan" op Twitter: @paulwesley
Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
pi_94154471
iansomerhalder op twitter, 20 minuten geleden:
Damon is about to shoot his first scene with Klaus...

Waarom duurt het nog zo lahaanggg ;( stomme stops.

[ Bericht 12% gewijzigd door hetzusjevan op 15-03-2011 19:26:30 ]
  dinsdag 15 maart 2011 @ 19:37:18 #63
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_94155637
^ Kan niet wachten op die Damon/Klaus scene _O_

Dit duurt inderdaad zo lang :( En er komt ook bijna geen nieuwe info naar buiten ;( Het enige interessante dat ik sinds het begin van de break heb gelezen is ...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
pi_94163454
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 19:37 schreef dutch-treat het volgende:
^ Kan niet wachten op die Damon/Klaus scene _O_

Dit duurt inderdaad zo lang :( En er komt ook bijna geen nieuwe info naar buiten ;( Het enige interessante dat ik sinds het begin van de break heb gelezen is ...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_94167517
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 21:21 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 22:20:21 #66
311014 IDisposable
GC.Collect();
pi_94168307
Heeft iemand al een idee wie Klaus gaat spelen?
Jeffster! _O_
  dinsdag 15 maart 2011 @ 22:26:13 #67
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_94168778
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 22:20 schreef IDisposable het volgende:
Heeft iemand al een idee wie Klaus gaat spelen?
Joseph Morgan -> Zijn IMDB profiel en (zoals hierboven ook vermeld) zijn Twitter -> @_josephmorgan
Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
  dinsdag 15 maart 2011 @ 22:28:53 #68
311014 IDisposable
GC.Collect();
pi_94168960
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 22:26 schreef dutch-treat het volgende:

[..]

Joseph Morgan -> Zijn IMDB profiel en (zoals hierboven ook vermeld) zijn Twitter -> @_josephmorgan
Waarom weer zo een "jonge" gozer :r . Ze worden hier echt alleen maar op het uiterlijk gecast. Ik eis, als man, dat er nu ook weer een lekker wijf aan de cast wordt toegevoegd.
Jeffster! _O_
  dinsdag 15 maart 2011 @ 22:36:20 #69
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_94169622
quote:
13s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 22:28 schreef IDisposable het volgende:

[..]

Waarom weer zo een "jonge" gozer :r . Ze worden hier echt alleen maar op het uiterlijk gecast. Ik eis, als man, dat er nu ook weer een lekker wijf aan de cast wordt toegevoegd.
Ze hebben hem uit honderden kandidaten gecast, dus ik betwijfel of het 'alleen maar' om het uiterlijk gaat (niet dat je mij hoort klagen ;) :P ).

Trouwens, Andie is pas nog toegevoegd en loopt ook nog steeds ergens in MF rond en als Klaus arriveert zal 'ie ongetwijfeld Greta (die zus/dochter van de Martins) meenemen <- maar daar is nog geen verdere info over.
Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
  dinsdag 15 maart 2011 @ 22:41:41 #70
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_94170084
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 22:36 schreef dutch-treat het volgende:

[..]

Ze hebben hem uit honderden kandidaten gecast, dus ik betwijfel of het 'alleen maar' om het uiterlijk gaat (niet dat je mij hoort klagen ;) :P ).

Nou ja, had het er laatst wel met een vriend over dat het lijkt dat in Mustic falls echt bijna geen lelijke mensen wonen :') en dat dat de geloofwaardigheid van de serie niete cht ten goede komt (voor zover vampieren weerwolven etc geloofwaardig zijn natuurlijk :D )
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 22:51:56 #71
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_94170917
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 22:41 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Nou ja, had het er laatst wel met een vriend over dat het lijkt dat in Mustic falls echt bijna geen lelijke mensen wonen :') en dat dat de geloofwaardigheid van de serie niete cht ten goede komt (voor zover vampieren weerwolven etc geloofwaardig zijn natuurlijk :D )
Dat is waar, maar ik denk dat je daarbij niet moet vergeten dat de serie gebaseerd is op een young adult boekenserie en dat dat dus ook de doelgroep is. Bij CW series vind ik de inderdaad vaak zeer aantrekkelijke cast minder storend dan in bijvoorbeeld crime series zoals de CSI's, NCIS's, Bones, Castle enz.; ook daar zijn de steden gevuld met uitzonderlijk mooie mensen (zowel hoofdrolspelers als slachtoffers als verdachten) ... en dat zijn series die een (veel) oudere doelgroep hebben.
Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
pi_94196128
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_94207290
quote:
Veelbelovend. Ik vind het tof dat Isobel terug is en ben zeer benieuwd

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_94212398
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 21:21 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_94214222
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 22:41 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Nou ja, had het er laatst wel met een vriend over dat het lijkt dat in Mustic falls echt bijna geen lelijke mensen wonen :') en dat dat de geloofwaardigheid van de serie niete cht ten goede komt (voor zover vampieren weerwolven etc geloofwaardig zijn natuurlijk :D )
nou idd!!er is ECHT geen 1 lelijkerd te bespeuren
maar persoonlijk vind ik stephan met die bijna bert wenkbrauwen het minste van iedereen
pi_94219388
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 21:45 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

nou idd!!er is ECHT geen 1 lelijkerd te bespeuren
maar persoonlijk vind ik stephan met die bijna bert wenkbrauwen het minste van iedereen
Eens.

Maar zeg nou zelf: bij een serie wil je gewoon mooie mensen zien. Als er lelijkerds in hadden gezeten dan hadden we waarschijnlijk genoeg te klagen gehad ;). Nee, verstand op nul en gaan met die over-the-top situaties en mooie mensen, dat is ontspanning.
pi_94227386
Paul Wesley heeft ook Twitter *O*

http://twitter.com/#!/paulwesley
pi_94227900
Bizar... Zowel Klaus al Stephan zijn beiden deze week begonnen met twitter en kijk even naar de volgers.. Gewoon 95000 volgers!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_94258204
Maar Nina, en ik geloof ook Ian hebben beide gemeld dat deze twee heren sinds kort op Twitter vertoeven. En aangezien die 500.000+ volgers hebben ofzo, gaat het hard...

En ik vind dat ik met 106 volgers al een hele waslijst heb :D

Hmz en minst mooi van de mannen. Dan toch maar Jeremy...dat vind ik niet echt wat. Sorry ;)
pi_94258950
Minst mooi??? Nou uncle John. En dan alarc.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_94260424
hahaha, uncle ja idd, helemaal vergeten, nee die is niet echt pretty :D
alaric vind ik niet lelijk
pi_94261358
Ik zou het er niet op kunnen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_94261462
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 21:49 schreef Ticootje het volgende:
Ik zou het er niet op kunnen.
_O-
pi_94265336
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 21:18 schreef Ticootje het volgende:
Minst mooi??? Nou uncle John.
Shit...die dus. Helemaal die kerel vergeten |:( Dan stijgt Jeremy een plaatsje ;)
pi_94265503
En om wat tegengewicht te bieden, de minst mooie vrouw...uhm, even denken...geen...ik vind ze eigenlijk allemaal wel mooi :') .
Jeffster! _O_
  donderdag 17 maart 2011 @ 22:40:39 #86
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_94265601
Toen David Anders Sark speelde in Alias vond ik 'm al sexy en nu 'ie Uncle John speelt vind ik dat eigenlijk nog steeds :o

Vind echt helemaal niets aan Stefan, Matt en Tyler.
Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
pi_94265815
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 22:39 schreef IDisposable het volgende:
En om wat tegengewicht te bieden, de minst mooie vrouw...uhm, even denken...geen...ik vind ze eigenlijk allemaal wel mooi :') .
Die Jules vond ik echt niet knap.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 17 maart 2011 @ 22:50:15 #88
159909 -Peach
Prunus persica
pi_94266400
Vicky ook niet.En Matt heeft een stomme plofkop.
Tyler :9~
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_94266499
Ik weet niet maar ik verwacht steeds dat Matt D'oh (a la Homer) gaat zeggen. Hij is zo *leeg*.
Jeremy vond ik in het begin ook niet echt boeiend, maar he grew on me ;)
Stefan is het nog steeds niet.
  donderdag 17 maart 2011 @ 22:55:59 #90
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_94266865
LOL zo veel verschillende smaken :)

Ik vind trouwens bij de vrouwen Bonnie niet echt aantrekkelijk; ze heeft vaak zo'n norse, ontevreden uitdrukking; iets wat Vicki ook een beetje had.
Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
pi_94269203
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 22:55 schreef dutch-treat het volgende:
LOL zo veel verschillende smaken :)

Ik vind trouwens bij de vrouwen Bonnie niet echt aantrekkelijk; ze heeft vaak zo'n norse, ontevreden uitdrukking; iets wat Vicki ook een beetje had.
Voor een negerin vind ik haar best knap @:
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  donderdag 17 maart 2011 @ 23:34:54 #92
159909 -Peach
Prunus persica
pi_94269692
Hmmm ja op zich... ik vind Elena altijd te moeilijk kijken en Caroline is te perfect. Jenna heeft wel iets op zich...
Stefan vind ik ook niks, Jeremy is juist wel cute! Alaric heeft ook wel wat :Y
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_94269704
O-)
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 22:55 schreef dutch-treat het volgende:
LOL zo veel verschillende smaken :)

Ik vind trouwens bij de vrouwen Bonnie niet echt aantrekkelijk; ze heeft vaak zo'n norse, ontevreden uitdrukking; iets wat Vicki ook een beetje had.
Klopt, in het begin vond ik haar wel knap, maar ze heeft steeds zo'n ontevreden kop wat het helemaal verpest. En vaak zit haar haar ook niet echt voordelig.

Jeremy vind ik prima te doen. Wat jong wellicht, maar ik zou hem niet uit bed duwen O-)
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_94269787
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 23:34 schreef -Peach het volgende:
Hmmm ja op zich... ik vind Elena altijd te moeilijk kijken en Caroline is te perfect. Jenna heeft wel iets op zich...
Stefan vind ik ook niks, Jeremy is juist wel cute! Alaric heeft ook wel wat :Y
Ja Jenna is de normaalste wat dat betreft en dat maakt haar wel erg leuk.
Alaric vind ik ook leuk!
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_94351228
Meet Greta

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  ESF Reporter zondag 20 maart 2011 @ 00:01:42 #96
87554 Cee
Welluk?
pi_94356249
Deze Lisa Tucker? Die 'ken' ik nog van American Idol! :D

  zondag 20 maart 2011 @ 00:12:18 #97
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_94356833
Nog steeds bezig met "Ranking the Cast"? :D
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  ESF Reporter zondag 20 maart 2011 @ 00:24:58 #98
87554 Cee
Welluk?
pi_94357448
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 00:12 schreef PirE het volgende:
Nog steeds bezig met "Ranking the Cast"? :D
Ik nomineer Alaric. :9~
pi_94362219
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 22:21 schreef Pvoesss het volgende:
Meet Greta

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:r
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_94409702
Wie is Greta? :@
  maandag 21 maart 2011 @ 12:53:21 #101
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_94415702
Zal wel familie van Bonnie zijn.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_94420698
Das toch het de dochter van die warlock die nu dood is
Be brave. Be kind.
pi_94421116
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 15:02 schreef Esje-lief het volgende:
Das toch het de dochter van die warlock die nu dood is
Oh ja, nu valt het me weer in.
Danke!
  maandag 21 maart 2011 @ 17:18:58 #104
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_94427319
Oh ja!!! :D
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 21 maart 2011 @ 19:40:04 #105
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_94434244
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 22:21 schreef Pvoesss het volgende:
Meet Greta

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan is Bonnie ineens :9~ :9~.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_94434390
Greta... :{ die naam alleen al :{

Of zou dat daar wel een "hippe" naam zijn :P
I approve this message
  maandag 21 maart 2011 @ 19:47:47 #107
159909 -Peach
Prunus persica
pi_94434693
Doet me aan Hänsel und Gretel denken :')
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_94447365
Ze is vast vernoemd naar d'r overgrootoma uberheks ofzo.
pi_94551561
Nog twee weken *O* -O-
pi_94554402
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 12:59 schreef Koningin het volgende:
Nog twee weken *O* -O-
w/
  donderdag 24 maart 2011 @ 16:55:17 #111
302854 67Impala
Bad Ass Ride!
pi_94560450
Ik heb liever dat er gewoon twee weken gezwegen wordt in dit topic.. das beter dan elke keer vol enthousiasme op het topic klikken en dat je dan dit leest

quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 12:59 schreef Koningin het volgende:
Nog twee weken *O* -O-
Gegroet,
67Impala c_/
  vrijdag 25 maart 2011 @ 10:50:05 #112
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_94590788
Officiële synopsis voor 2x18 'The Last Dance' (14-04-2011):

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat ep stills van diezelfde aflevering:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
pi_94641096
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 31 maart 2011 @ 19:14:30 #114
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_94866245
Geen spoilers!

Stefan promo/recap:


Damon promo/recap:

Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
pi_94869687
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 19:14 schreef dutch-treat het volgende:

Damon promo/recap:

Mmm mss moet ik die "Hey There" op mn mobiel zetten als ringtone ;)
pi_94870181
Ik zou wel willen, maar ik weet niet hoe dat moet.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 31 maart 2011 @ 20:46:10 #117
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_94871074
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 20:22 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Mmm mss moet ik die "Hey There" op mn mobiel zetten als ringtone ;)
Dan kun je misschien the "Hey friend" uit deel 2 van de Damon promo er ook op zetten ;)

Damon promo (part 2):


:9~
Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
pi_94872724
Deze promo's hebben way too many mogelijkheden ;)
  vrijdag 1 april 2011 @ 11:27:55 #119
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_94895649
Nieuwe extended promo voor de komende afleveringEN (spoilers):

Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
pi_94935403
Oeh ik zag shirtless Damon....altijd een goede reden om te kijken ;)
pi_94943333
En nu is het genoeg!! Ik wil geen promo's meer, ik wil een aflevering ;(. Of 10 ;(.
  dinsdag 5 april 2011 @ 08:49:48 #122
313962 alexmeijer
jag pratar inte holländska.
pi_95058457
Idd tijd voor nieuwe aflevering!
Tik jag slå dig mycket hårt att inte ens Google kan hitta
  dinsdag 5 april 2011 @ 18:19:14 #123
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_95079940
Eerste foto van Klaus is vrijgegeven:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog maar 2 dagen :)
Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
pi_95082084
Toch vind ik hem wel passen erbij ookal ziet die er niet ancient uit :Y
pi_95088489
Ik wilde net de foto's komen posten!!
Ben wel benieuwd hoe hij er nu uitziet.

Nog een close up

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_95184768
Het wachten is bijna voorbij... Werd tijd ook! :)
People live to learn things, and I learn to live...
pi_95205354
Moet vanmiddag gaan werken en vanmorgen geen tijd. Hopelijk kan ik vanavond kijken.
pi_95208019
Ugh ik kan vanavond pas heel laat kijken, als het al niet zondag wordt :( nog langer wachten, hmpfh.
pi_95208430
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe kan het dat katharine hem nupas herkent ?
of heeft ze hem nooit eerder ontmoet ?
pi_95209378
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 10:20 schreef EilandjeOnline het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe kan het dat katharine hem nupas herkent ?
of heeft ze hem nooit eerder ontmoet ?
Huh? Nu maak je me wel benieuwd naar de aflevering hoor...
People live to learn things, and I learn to live...
pi_95209611
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 10:20 schreef EilandjeOnline het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe kan het dat katharine hem nupas herkent ?
of heeft ze hem nooit eerder ontmoet ?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar kan het op z'n vroegst pas vanavond gaan kijken.....
People live to learn things, and I learn to live...
pi_95210099
quote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar kan het op z'n vroegst pas vanavond gaan kijken.....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
spannende aflevering weer :) veel kijkplezier vanavond iedereen
  vrijdag 8 april 2011 @ 12:04:51 #133
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_95211928
Aangezien een hoop nog moeten kijken zal ik niet spoileren :)
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 10:20 schreef EilandjeOnline het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe kan het dat katharine hem nupas herkent ?
of heeft ze hem nooit eerder ontmoet ?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond het weer een goede aflevering, al voelde het wel een beetje als een opbouw naar wat er in de komende afleveringen gaat gebeuren.

* Damon in dat huis met Bonnie en Jeremy was grappig - zo droog
* Isobel WTF!
* Kat :?
* Matt en Liz :o
* Alaric WTF! :X

Extended promo voor volgende week (heel veel spoilers!):

Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
pi_95212946
Isobel :o toedeloe :W
John moet gewoon nu de ring terug geven.
Ik vind het leuk dat Alaric nu wat meer lines heeft.. Ik mag hem wel :Y
Bonnie :O
Damon O+ O+ O+ O+
De verstopplaats van de moonstone _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O_
Matt.. Ook leuk om hem wat meer te zien :Y (Ik vond hem in atwt O+ ) maar die zag ik niet aankomen :N
pi_95213704
quote:
* Damon in dat huis met Bonnie en Jeremy was grappig - zo droog
"screw you too emily" :')
quote:
Isobel :o toedeloe :W
toch wel jammer eigenlijk vind ik
quote:
Ik vind het leuk dat Alaric nu wat meer lines heeft.. Ik mag hem wel :Y
ik ook, dat was idd een interessante wending zo op het eind
quote:
Bonnie :O
:')
quote:
De verstopplaats van de moonstone _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O_
te obvious!! :')
pi_95215124
Ik vind Bonnie niet goed genoeg voor Jeremy en ik vind haar gedrag mosterd na de maaltijd
Nu ineens doen alsof ze haar vrienden wil helpen en redden etc.
Bedacht dat maar eerder trut :X Ik blijf er bij dat er nu iets niet klopt :D
  vrijdag 8 april 2011 @ 13:43:24 #137
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_95215894
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 april 2011 13:26 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind Bonnie niet goed genoeg voor Jeremy en ik vind haar gedrag mosterd na de maaltijd
Nu ineens doen alsof ze haar vrienden wil helpen en redden etc.
Bedacht dat maar eerder trut :X Ik blijf er bij dat er nu iets niet klopt :D
Misschien dat Jonas meer dan alleen wat tips aan haar heeft doorgegeven ...

Ep still en kort clipje uit de aflevering van volgende week (wth Damon!? :? ):

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
pi_95223161
Toch even tijd gehad om te kijken.... :o
Wow, weer een goede aflevering. Hoe krijgen ze het toch voor elkaar dat ik elke week weer geshokeerd wordt door hun onthullingen?
  vrijdag 8 april 2011 @ 17:44:51 #139
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_95225491
LOL! Op Twitter heeft "Klaus" [Joseph Morgan] zijn location veranderd in 'Alaric Saltzman' _O-
Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
pi_95231104
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 13:43 schreef dutch-treat het volgende:

[..]

Misschien dat Jonas meer dan alleen wat tips aan haar heeft doorgegeven ...

Ep still en kort clipje uit de aflevering van volgende week (wth Damon!? :? ):

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O- O+

Ik heb even wat gemist, ik dacht dat de sheriff compelled was om te vergeten dat d'r dochter een vampier is. Blijkbaar niet? Zelfde trucje uitgehaald als Matt zeker?
  vrijdag 8 april 2011 @ 20:16:48 #141
302854 67Impala
Bad Ass Ride!
pi_95232602
Nee dat kan niet..

Sherrif zat toen toch gevangen en hebben toen bewust lang gewacht tot die verveine uit haar systeem was.. toch??
pi_95236176
Klopt, ik dacht ook dat de sheriff niks wist!! Maar Matt wist dat er vampieren in town waren, dus zal hij wel gezegd hebben dar Caroline er één is.... en de sheriff wist dat ze weer terug waren... dus dan is het blijkbaar een simpel optelsommetje!
I ♥ PB
pi_95236871
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 17:44 schreef dutch-treat het volgende:
LOL! Op Twitter heeft "Klaus" [Joseph Morgan] zijn location veranderd in 'Alaric Saltzman' _O-
LMAO!

Even kleine recap.
Verstopplek van de moonstone was best wel briljant.
Matt heeft meer gezichtsuitdrukkingen dan d'oh :o
Was even vergeten dat Jenna niet wist dat Isobel dood was en dat Elena d'r gesproken had enzo. Ik had dan persoonlijk wel willen weten waarom ze nepdood is en Elena en Alaric het wel wisten, maar goed....boos weggaan kan ook ;)
Vraag me af of Klaus Isobel compelled had om dat te doen....denk het wel.
Volgende vraag is: heeft Klaus op dit moment (anno 2011) wel ergens een lichaam of zit ie al een tijdje in die vaas dat daarom niemand m kan vinden. Dat zou wel redelijk briljant gevonden zijn. En is die acteur dan alleen voor de flashbacks?

Volgende week *O*
pi_95237007
Oh en trouwens....waarom heeft ie nog steeds Elena nodig als ie de Moonstone en Katherine heeft? Ben echt af en toe hele stukken kwijt met die lange pauzes ertussen ;) Jeugddementie :P
pi_95238210
quote:
Vraag me af of Klaus Isobel compelled had om dat te doen....denk het wel.
Ja, dat zeiden ze toch? Volgens mij het stukje dat ze aan de telefoon zaten... of iets daarvoor. Vlak voor de doodging. Nu had ze gedaan wat Klaus wilde....
I ♥ PB
pi_95239894
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 21:55 schreef miss-scofield het volgende:

[..]

Ja, dat zeiden ze toch? Volgens mij het stukje dat ze aan de telefoon zaten... of iets daarvoor. Vlak voor de doodging. Nu had ze gedaan wat Klaus wilde....
Ja Elena meenemen enzo, maar of dat in brand steken er ook bij hoorde.
pi_95245388
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 22:23 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Ja Elena meenemen enzo, maar of dat in brand steken er ook bij hoorde.
:Y Die knakker aan de telefoon zei:: you do what he (Klaus) compelled you to do nadat hij zei dat haar rol klaar is.
And so the lion fell in love with the lamb
pi_95250280
quote:
Op vrijdag 8 april 2011 21:35 schreef Jill-RMC het volgende:
Oh en trouwens....waarom heeft ie nog steeds Elena nodig als ie de Moonstone en Katherine heeft? Ben echt af en toe hele stukken kwijt met die lange pauzes ertussen ;) Jeugddementie :P
Moet de dubbelganger niet leven om te kunnen worden vermoord om de vloek te breken? Kat had zelfmoord gepleegd en werd ze een vampier, omdat Klaus achter haar aan zat omdat zij ook een dubbelganger is en toen was ze nutteloos. Klaus wil wraak, (nog?) niet de vloek breken.

Weet ik alleen niet wat hij met de maansteen moet..... Hmmm :?
  zaterdag 9 april 2011 @ 13:34:51 #150
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_95257451
Leuke aflevering.
Het enige domme vond ik dat Damon de maansteen gewoon zo lekke r"verstopt"had in een potje op z'n badkamer :') Wtf?! :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  zondag 10 april 2011 @ 20:15:47 #151
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_95313987
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 21:20 schreef miss-scofield het volgende:
Klopt, ik dacht ook dat de sheriff niks wist!! Maar Matt wist dat er vampieren in town waren, dus zal hij wel gezegd hebben dar Caroline er één is.... en de sheriff wist dat ze weer terug waren... dus dan is het blijkbaar een simpel optelsommetje!
Ik vind alles best als ze Caroline maar niet "staken" }:|
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  zondag 10 april 2011 @ 20:43:11 #152
208890 June.
Seriously?
pi_95315580
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 13:34 schreef Ang3l het volgende:
Leuke aflevering.
Het enige domme vond ik dat Damon de maansteen gewoon zo lekke r"verstopt"had in een potje op z'n badkamer :') Wtf?! :D
Ik vond het eigenlijk wel een goede :D Alleen heel toevallig dat Katherine net haar handen moest wassen :')
Shine bright like a diamond.
pi_95331625
Ben wel benieuwd hoe het nu verder zit met de moeder van Caroline, dacht echt dat ze niets meer wist, vreemd....
Verder word ik helemaal gek van alle vragen die ik heb....haha 8)7
  maandag 11 april 2011 @ 09:13:11 #154
208890 June.
Seriously?
pi_95332255
quote:
Op maandag 11 april 2011 08:31 schreef Koningin het volgende:
Ben wel benieuwd hoe het nu verder zit met de moeder van Caroline, dacht echt dat ze niets meer wist, vreemd....
Verder word ik helemaal gek van alle vragen die ik heb....haha 8)7
Ja, ik snapte het ook niet helemaal? Toen Caroline haar alles liet vergeten van wat zij had verteld, had ze volgens mij geen vervain geslikt?!
Shine bright like a diamond.
pi_95332418
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 08:31 schreef Koningin het volgende:
Ben wel benieuwd hoe het nu verder zit met de moeder van Caroline, dacht echt dat ze niets meer wist, vreemd....
Verder word ik helemaal gek van alle vragen die ik heb....haha 8)7
Die moeder weet ook alleen maar datgene wat Matt verteld heeft.
  maandag 11 april 2011 @ 09:23:13 #156
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_95332491
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 08:31 schreef Koningin het volgende:
Ben wel benieuwd hoe het nu verder zit met de moeder van Caroline, dacht echt dat ze niets meer wist, vreemd....
Ze wist ook niks meer....maar toen kwam Matt boos naar haar toe om het dossier van zijn zussie op te eisen, en heeft hij haar natuurlijk alles verteld...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_95332634
quote:
3s.gif Op maandag 11 april 2011 09:23 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Ze wist ook niks meer....maar toen kwam Matt boos naar haar toe om het dossier van zijn zussie op te eisen, en heeft hij haar natuurlijk alles verteld...
Ik snap niet waarom hij dat zou doen...
pi_95332696
Uhm, omdat hij wil weten wat er met zijn zusje is gebeurd?
pi_95332815
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 09:32 schreef Johnny Blaze het volgende:
Uhm, omdat hij wil weten wat er met zijn zusje is gebeurd?
Maar hij gaat dan toch niet zomaar Caroline verraden? Maar bedenk me nu, misschien heeft ie dat wel niet gedaan. Er werd niet met zoveel worden gezegd dat zij een vampier zou zijn.
pi_95333152
We hebben inderdaad niet gezien wat Matt precies gezegd heeft tegen Caroline's moeder, maar gebaseerd op wat we wel gezien hebben is het een logische conclusie dat hij haar wel verraden heeft. Maargoed je weet nooit of de schrijvers er weer een twist in hebben gegooid :)
pi_95381314
Nou, heb de aflevering ook eindelijk gezien. Damon z'n haar zit beter moet ik zeggen, en ook fijn dat ze dat compleet overbodige shirt-uittrek-moment er in hebben gedaan ;)
Had eigenlijk verwacht dat Klaus (Joseph-Klaus) ook in beeld zou komen deze aflevering, maar niet dus... Ik vond Isobel altijd een beetje vreemd praten eigenlijk, dus ben blij dat ze weg is :)
People live to learn things, and I learn to live...
pi_95393928
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 10:24 schreef Piepje het volgende:
Nou, heb de aflevering ook eindelijk gezien. Damon z'n haar zit beter moet ik zeggen, en ook fijn dat ze dat compleet overbodige shirt-uittrek-moment er in hebben gedaan ;)Had eigenlijk verwacht dat Klaus (Joseph-Klaus) ook in beeld zou komen deze aflevering, maar niet dus... Ik vond Isobel altijd een beetje vreemd praten eigenlijk, dus ben blij dat ze weg is :)
haha


Misschien dat iemand er nog een gifje van heeft...
  dinsdag 12 april 2011 @ 19:54:39 #163
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_95408948
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 09:37 schreef Koningin het volgende:

[..]

Maar hij gaat dan toch niet zomaar Caroline verraden? Maar bedenk me nu, misschien heeft ie dat wel niet gedaan. Er werd niet met zoveel worden gezegd dat zij een vampier zou zijn.
Tuurlijk wel. Matts conclusie was logisch. Vicki sprak over aangevallen worden door vampieren + Vicki sterft een vreemde dood + Caroline zegt dat ze vampier is = Caroline heeft Vicki vermoord.

Het werd inderdaad niet met zo veel woorden gezegd, maar Matt zei "I feel like she died" en toen zei Liz "Well, she did." Vooral dat laatste maakt het volgens mij toch wel duidelijk dat ze het hadden over het feit dat Caroline nu een vampier is; kan nog leuk worden.

quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 10:24 schreef Piepje het volgende:
... fijn dat ze dat compleet overbodige shirt-uittrek-moment er in hebben gedaan ;)
o|O Dat was niet overbodig. Damon is een neat-freak en hij had Johns bloedvlekken op z'n shirt -> shirt uit! ;)

@ Koningin :)



:9~
Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
  dinsdag 12 april 2011 @ 20:10:31 #164
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_95410085
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 20:43 schreef June. het volgende:

[..]

Ik vond het eigenlijk wel een goede :D Alleen heel toevallig dat Katherine net haar handen moest wassen :')
Ik vind het helemaal geen goeie om ZO iets belangrijks zo "nonchalant"te verstoppen. Ik snap het "O ik doe het JUIST nonchalant verstoppen zodat het niet opvalt op zo'n obvious plaats"... ware het niet dat het in het huis is waar Katherine zowat iedere dag komt. Dus dat was een kwestie van tijd voordat ze d'r per ongeluk op zou komen.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 14 april 2011 @ 18:34:44 #165
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_95501536
*O* vannacht *O*

Kan niet wachten, al zo veel over gehoord en gelezen, dit gaat een van de meest opwindende en schokkendste afleveringen van de hele serie worden.

*telt de laatste 10 uurtjes ongeduldig af*
Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
pi_95512607
Ik heb de vorige aflevering nog niet gezien. Morgen 2 dus!!!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_95528313
Lees net op de twitter dat seizoen 2 compleet gefilmd is nu.
Ben zooooo benieuwd.
pi_95529918
ligt het aan mij of zijn al die download sites lastig te bereiken
pi_95529994
zoeken via torrentz.com. Mijn vaste ligt eruit nu, maar hij staat online. Zoek en ge zult vinden.
pi_95530286
mijn vaste ligt er ook uit :') eztv ?
gevonden op supertrage isohunt
pi_95530303
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 09:33 schreef EilandjeOnline het volgende:
mijn vaste ligt er ook uit :') eztv ?
Jep :')
pi_95533280
Ik heb hem al gezien!!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Be brave. Be kind.
pi_95534121
Alaric :9~ :9~ :9~
pi_95534701
Elijah *O*
pi_95535960
wat een aflevering :D
pi_95539941
Wat een aflevering, dat einde :o :o Wat nu? Daar snap ik echt niets van...
pi_95541765
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 13:35 schreef Koningin het volgende:
Wat een aflevering, dat einde :o :o Wat nu? Daar snap ik echt niets van...
Elena wil waarschijnlijk dat Elijah ze helpt Klaus te doden, zodat Bonnie haar leven niet hoeft op te offeren. Extreem riskant is het wel :X
  vrijdag 15 april 2011 @ 14:29:59 #178
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_95542346
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 18:34 schreef dutch-treat het volgende:
*O* vannacht *O*

Kan niet wachten, al zo veel over gehoord en gelezen, dit gaat een van de meest opwindende en schokkendste afleveringen van de hele serie worden.

*telt de laatste 10 uurtjes ongeduldig af*
Vond het wel meevallen.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_95549161
EZTV :'( Waarom?! :'(

moet ik nog moeite doen ook voor mn downloads ;)
pi_95550115
:')
  vrijdag 15 april 2011 @ 20:02:39 #181
302854 67Impala
Bad Ass Ride!
pi_95555149
Moeite doen voor downloads :')

nieuwsgroepen mensen... :Z
  vrijdag 15 april 2011 @ 20:37:35 #182
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_95557150
gewoon streamen, nergens last van.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_95557543
Promo voor volgende week:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_95566042
Re: Promo
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vond het redelijk doorzichtig met Bonnie.
Ik heb Aaahhh-Damon gemist O+ Maar back in full force. "I will always choose you" O+
Verder btje verder een opbouwaflevering. We werken langzaam naar May-sweeps he en Season finale *O*
pi_95567316
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 23:09 schreef Jill-RMC het volgende:

Vond het redelijk doorzichtig met Bonnie.

Idd.

Hoeveel afleveringen hebben we eigenlijk nog te gaan?
People live to learn things, and I learn to live...
pi_95577240


Heerlijke recap hier: http://www.tv.com/the-vam(...)630.html?tag=hotspot;gumball;1

"I mean, I know I've criticized these kids for not going to school, but leave it to Elena to pick the absolute WORST day to go." _O-

Anyhow....ik dacht nog 4 episodes. Geloof dat er dit seizoen 22 waren.
pi_95577426
Geen spoiler, maar veel plaatjes dus vandaar in de spoilertags:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O_ _O- _O- _O-
pi_95578713
HAHAAAHAA!
pi_95589082
kut... twitterfotos kun je niet linken..

Jammer er staat een foto van Elija en klaus.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zaterdag 16 april 2011 @ 19:53:24 #190
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_95591111
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2011 19:02 schreef Ticootje het volgende:
kut... twitterfotos kun je niet linken..

Jammer er staat een foto van Elija en klaus.
Deze?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O.M.F.G. ;)

Er staat trouwens een erg leuk, door Nina gefilmd, BTS filmpje HIER (geen spoilers). :)

[ Bericht 16% gewijzigd door dutch-treat op 16-04-2011 19:59:44 ]
Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
pi_95594428
Arme arme acteurs....ze worden echt afgebeuld op set...het ziet er echt uit alsof ze het heeeel zwaar hebben ;)
pi_95658863
Vorig jaar een keer gemaakt.




Get it and Bet it
pi_95705947
Cryptisch verhaal over de season finale:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_95706725
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 11:05 schreef Koningin het volgende:
Cryptisch verhaal over de season finale:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 19 april 2011 @ 11:51:03 #195
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_95707543
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_95707666
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 11:51 schreef Ticootje het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  dinsdag 19 april 2011 @ 12:31:20 #197
159909 -Peach
Prunus persica
pi_95708926
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 11:54 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_95709140
Wow al die spoilers die durf ik echt niet aan te klikken :o

Verder Damon :9 O+
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_95709276
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 12:31 schreef -Peach het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de spoilers wordt niet heel uitdrukkelijk iets gezegd, tis meer brainstormen over hoe het zou kunnen gaan...
  dinsdag 19 april 2011 @ 12:57:13 #200
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_95709659
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_95727441
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2011 12:35 schreef Jill-RMC het volgende:
Geen spoiler, maar veel plaatjes dus vandaar in de spoilertags:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O_ _O- _O- _O-
"Yeah, wait what?" hahaha! _O_ _O-
pi_95731393
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 12:57 schreef Ticootje het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_95841866
Oh Em Gee! _O_

"I have to get out of this bad hairdo" _O-
  vrijdag 22 april 2011 @ 10:55:27 #204
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_95843678
And that's more like it :D
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_95843743
Er is zooooooveel meer duidelijk geworden..

Hoeveel afleveringen hebben we nog..
Be brave. Be kind.
pi_95846089
weer een week wachten ;(
pi_95846216
haaaaaaa O-M-G :Y
pi_95849012
Aaah wat weer een aflevering!! Hoe krijgen ze het verzonnen?
OMG !!
pi_95850214
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 10:57 schreef Esje-lief het volgende:
Er is zooooooveel meer duidelijk geworden..

Hoeveel afleveringen hebben we nog..
3? Kan niet veel meer zijn dan dat. Is volgens mij een pagina of twee terug nog besproken, maar ik doe aan struisvogelpolitiek O-)
  vrijdag 22 april 2011 @ 18:27:01 #210
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_95858284
"De vloek is nep ..... maaaar, er is wel een andere!"
+
"Eerst hielp ik mijn broer. Ik hield van hem .... maaaaar, nu is dat anders!"
+
Hybrid, been there, done that
=
Matige plottwists

:{
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_95859230
ik snap ook niet dat elija het eerst totaal niet erg vond dat Elena zou kunnen sterven bij dat offergebeuren na zijn verleden met katharine
pi_95860440
Toevallig had een vriendin het van de week nog over dat het zo vreemd was dat alles in het vampierverhaal Europees was, maar de vloek Aztec.

Hadden ze niet twee episodes na elkaar kunnen doen? Zo benieuwd naar de volgende!
  vrijdag 22 april 2011 @ 20:48:10 #213
302854 67Impala
Bad Ass Ride!
pi_95864572
Ik vond ook inderdaad die plot twist helemaal ruk... Het is weer vampieren, weerwolven en hybrids...

Vond het een prima ep.. maar die plottwist vind ik echt jammer :N
pi_95868877
Zo... Ergens een duidelijke recap te lezen? Zat niet 100 % op te letten, en volgde nu niet helemaal waarom Elena nu ineens veilig zou zijn?
People live to learn things, and I learn to live...
  vrijdag 22 april 2011 @ 22:17:58 #215
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_95869782
Dat is ook nog niet uitgelegd, buiten het feit dat Elijah heeft gezegd dat ie weet hoe dat kan/moet.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_95871906
Ah, okej. Omdat Elena ineens zo opgelucht was dat ze een andere manier had gevonden... Of heeft hij het wel aan haar uitgelegd en niet aan ons? Nee toch?
People live to learn things, and I learn to live...
  zaterdag 23 april 2011 @ 05:52:44 #217
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_95879682
Ik viel in de ene verbazing in de andere met deze EP! Loved it O+ Ben benieuwd voor volgende week! :9
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_95880008
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 12:57 schreef Ticootje het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat denk ik ook :)
pi_95891432
Matige plottwists? Vond ze wel goed eigenlijk....had m iig niet aan zien komen. Ook dat het broers zijn, daar had ik echt totaal niet aan gedacht. (Klaus is trouwens best fijn zo in levende lijve en een bezoekje aan de kapper).

We hebben redelijk alle dingen qua curse nu boven water....wil alleen nog heel graag weten hoe die doppelganger in het geheel verweven zit. (Misschien tweelingzus van Klaus die de bloedlijn heeft doorgegeven). Doos van een Elena dat had ze toch ook meteen ff aan de vraagbaak kunnen vragen.
pi_95892566
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 08:11 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Dat denk ik ook :)
ik niet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_95892632
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 18:10 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

ik niet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_95893412
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 18:13 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_95893649
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_95916691
Promo voor volgende week. Lekker veel actie!!

  dinsdag 26 april 2011 @ 16:14:01 #225
323189 Pollore
Hell ain't far
pi_95998342
haha, mooi om te zien dat de vrouwen de eps. geweldig vonden en de mannen het echt weer vergezocht vinden en vrij plat. heeft dit te maken met dat mannen meer naar de details en het verhaal kijken en de vrouwen naar de mannen? :P
  dinsdag 26 april 2011 @ 18:24:06 #226
208890 June.
Seriously?
pi_96004355
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 16:14 schreef Pollore het volgende:
haha, mooi om te zien dat de vrouwen de eps. geweldig vonden en de mannen het echt weer vergezocht vinden en vrij plat. heeft dit te maken met dat mannen meer naar de details en het verhaal kijken en de vrouwen naar de mannen? :P
Ik vind de plotwending ook maar matig én ben vrouw ;) Dat Klaus en Elijah broers zijn en er maar 1 familie is zag ik al mijlenver aankomen. Dat de vloek nep was vond ik wel verrassend :) .
Shine bright like a diamond.
pi_96004884
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 16:14 schreef Pollore het volgende:
haha, mooi om te zien dat de vrouwen de eps. geweldig vonden en de mannen het echt weer vergezocht vinden en vrij plat. heeft dit te maken met dat mannen meer naar de details en het verhaal kijken en de vrouwen naar de mannen? :P
:') ja dat is het ik kijk alleen naar de mannen
  dinsdag 26 april 2011 @ 20:56:08 #228
302854 67Impala
Bad Ass Ride!
pi_96013510
Hetgene wat ik dus matig vond is dat het weer een vamp / werewolf / hybrid plot is...

Stiekem had ik wel eens wat anders verwacht..
pi_96014726
Ach, het is beter dan elfjes, vruchtbaarheidsgodinnen-of-wat-the-fuck-was-ze-ook-alweer en 'shapeshifters' (ja, ik heb het over True Blood en nee, kan niet wachten tot seizoen 4 :'))
  dinsdag 26 april 2011 @ 21:25:52 #230
208890 June.
Seriously?
pi_96015408
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 21:16 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ach, het is beter dan elfjes, vruchtbaarheidsgodinnen-of-wat-the-fuck-was-ze-ook-alweer en 'shapeshifters' (ja, ik heb het over True Blood en nee, kan niet wachten tot seizoen 4 :'))
En tóch vind ik dat elke keer wel spannend :')
Shine bright like a diamond.
  dinsdag 26 april 2011 @ 21:34:49 #231
159909 -Peach
Prunus persica
pi_96016051
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 21:25 schreef June. het volgende:

[..]

En tóch vind ik dat elke keer wel spannend :')
Ik ook :D ondanks de lame ass plots, zelfde met TVD. Verstand op 0 en kijken maar!
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_96016457
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 21:25 schreef June. het volgende:

[..]

En tóch vind ik dat elke keer wel spannend :')
Haha, ik ook hoor! Maar het is wel cheesiest of the cheesy :D

@-Peach; ^O^ Het blijft fantasy, alles is mogelijk, niet waar? Net als dat alles mogelijk is in een tekenfilm (Horton hears a who, bv O+ )
  dinsdag 26 april 2011 @ 23:41:47 #233
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_96024753
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 21:40 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Haha, ik ook hoor! Maar het is wel cheesiest of the cheesy :D

@-Peach; ^O^ Het blijft fantasy, alles is mogelijk, niet waar? Net als dat alles mogelijk is in een tekenfilm (Horton hears a who, bv O+ )
In de klassieke vampierfilms zijn er gewoon bepaalde regels en die moet je gewoon volgen. Je mag ze anders interpreteren maar sla niet te ver door.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  dinsdag 26 april 2011 @ 23:53:12 #234
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_96025337
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 16:14 schreef Pollore het volgende:
haha, mooi om te zien dat de vrouwen de eps. geweldig vonden en de mannen het echt weer vergezocht vinden en vrij plat. heeft dit te maken met dat mannen meer naar de details en het verhaal kijken en de vrouwen naar de mannen? :P
Ik kijk ook naar de mannen hoor ;) Maar ik vond de plottwists voor 't eerst echt lame. Seizoen 2 begon ijzersterk, maar ik vind het nu een beetje inzakken as een puddinkje.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_96040083
Ik snap nog steeds niet echt waarom elija klaus nu dood wilt hebben..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_96040497
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 12:54 schreef Ticootje het volgende:
Ik snap nog steeds niet echt waarom elija klaus nu dood wilt hebben..
Hij wou het vertellen, maar Elena moest haar zus gaan redden van Klaus
Get it and Bet it
  woensdag 27 april 2011 @ 13:28:23 #237
159909 -Peach
Prunus persica
pi_96041450
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 12:54 schreef Ticootje het volgende:
Ik snap nog steeds niet echt waarom elija klaus nu dood wilt hebben..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_96047273
quote:
10s.gif Op woensdag 27 april 2011 13:28 schreef -Peach het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 27 april 2011 @ 16:26:58 #239
159909 -Peach
Prunus persica
pi_96048759
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 15:50 schreef Ticootje het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het best, van mij mag hij weg met z'n lelijke hoofd >:)
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_96048869
nee, ik vind het nu juist ook een leukere lijn dat ze tegenover elkaar staan.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 27 april 2011 @ 17:38:33 #241
323189 Pollore
Hell ain't far
pi_96051707
true blood is zeker 2x beter als TVD sowieso the gore factor en sex factor wat ik wel waardeer ipv. dat leghumping gedoe.
pi_96053021
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 17:38 schreef Pollore het volgende:
true blood is zeker 2x beter als TVD sowieso the gore factor en sex factor wat ik wel waardeer ipv. dat leghumping gedoe.
Ze hebben gewoon beide een andere doelgroep. True Blood vond ik, vooral eerste seizoen, nu wat minder, in het begin leuk omdat het anders en vernieuwend was. Maar er zijn ook momenten in TVD die ik beter vind dan sommige momenten uit TB... Maar beide kijk ik altijd :D
People live to learn things, and I learn to live...
  woensdag 27 april 2011 @ 19:24:27 #243
208890 June.
Seriously?
pi_96056178
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 17:38 schreef Pollore het volgende:
true blood is zeker 2x beter als TVD sowieso the gore factor en sex factor wat ik wel waardeer ipv. dat leghumping gedoe.
Het is anders, maar beide vind ik leuk. True Blood meer om het 'echte' en TVD meer om het romantische O+
Shine bright like a diamond.
pi_96057808
Ik wou geen "TB vs TVD" battle beginnen hoor :o

Ik zag net trouwens dat het nieuwe seizoen er in het najaar van 2011 alweer is. Lekker snel!
pi_96059289
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 17:38 schreef Pollore het volgende:
true blood is zeker 2x beter als TVD sowieso the gore factor en sex factor wat ik wel waardeer ipv. dat leghumping gedoe.
Das het voordeel van HBO ;) TVD moet netjes PG-13 blijven :P
  woensdag 27 april 2011 @ 20:40:14 #246
323189 Pollore
Hell ain't far
pi_96060591
ik wilde ook geen battle beginnen alleen even reageren :P

anyway true blood beginnend gelukkig weer over 2 maandjes kan niet wachten!
  donderdag 28 april 2011 @ 09:29:48 #247
302854 67Impala
Bad Ass Ride!
pi_96079597
True Blood toch ook maar eens downloaden.. moet weer even een nieuwe serie hebben die ik nog niet gezien heb :9 Iemand een idee hoeveel seizoenen?
  donderdag 28 april 2011 @ 09:53:28 #248
159909 -Peach
Prunus persica
pi_96080201
quote:
11s.gif Op donderdag 28 april 2011 09:29 schreef 67Impala het volgende:
True Blood toch ook maar eens downloaden.. moet weer even een nieuwe serie hebben die ik nog niet gezien heb :9 Iemand een idee hoeveel seizoenen?
3, eind juni begint 4.
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_96081084
Ik ben bezig met seizoen 1 van True Blood maar ik vind dat er totaal geen chemie is tussen Sookie en Bill. Sowieso lijkt die Bill wel 40+ terwijl zij veel jonger oogt.. Maar ik vermaak me er verder wel mee, ik hoor er ook veel enthousiaste verhalen over, dus ik blijf nog wel even kijken :s).
  donderdag 28 april 2011 @ 10:39:41 #250
302854 67Impala
Bad Ass Ride!
pi_96081427
Ooooh heb ik wat te downloaden en te kijken :D
pi_96081487
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 10:25 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik ben bezig met seizoen 1 van True Blood maar ik vind dat er totaal geen chemie is tussen Sookie en Bill. Sowieso lijkt die Bill wel 40+ terwijl zij veel jonger oogt.. Maar ik vermaak me er verder wel mee, ik hoor er ook veel enthousiaste verhalen over, dus ik blijf nog wel even kijken :s).
Er zijn genoeg interessante subplots/karakters.

Pam is _O_ (heeft alleen een veels te kleine rol)
Get it and Bet it
pi_96082549
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 10:25 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik ben bezig met seizoen 1 van True Blood maar ik vind dat er totaal geen chemie is tussen Sookie en Bill. Sowieso lijkt die Bill wel 40+ terwijl zij veel jonger oogt.. Maar ik vermaak me er verder wel mee, ik hoor er ook veel enthousiaste verhalen over, dus ik blijf nog wel even kijken :s).
Geen chemie? Ze zijn getrouwd :p Maar ben zelf veel meer fan van Sookie + Eric.
En vampieren zijn altijd (nouja meestal) jááren ouder dan hun menselijke vriendinnetje, of je het nou aan ze ziet of niet ;)
People live to learn things, and I learn to live...
  donderdag 28 april 2011 @ 12:14:52 #253
159909 -Peach
Prunus persica
pi_96084616
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 10:25 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik ben bezig met seizoen 1 van True Blood maar ik vind dat er totaal geen chemie is tussen Sookie en Bill. Sowieso lijkt die Bill wel 40+ terwijl zij veel jonger oogt.. Maar ik vermaak me er verder wel mee, ik hoor er ook veel enthousiaste verhalen over, dus ik blijf nog wel even kijken :s).
Ik vind Bill echt een knurft. Hij is dan ook wel 13 jaar ouder, en ze zijn in ook nog getrouwd in real life. Lol :') Maarja, wie heeft er nog wat te vertellen over TVD? ;)
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
  donderdag 28 april 2011 @ 12:37:55 #254
302854 67Impala
Bad Ass Ride!
pi_96085307
TVD is een topserie..

'nuff said
pi_96105533
Damon is lekker..

'nuff said

:P
pi_96105788
Ik weet niet eens meer waarover TB over gaat; zo lang is het al geleden dat er weer wat kwam.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  donderdag 28 april 2011 @ 22:02:25 #257
302854 67Impala
Bad Ass Ride!
pi_96111940
De meeste vrouwen in de serie zijn ook goed te doen!

'nuff said :P
pi_96115076
Vanavond weer!

'nuff said :D
pi_96116190
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 11:13 schreef Piepje het volgende:

[..]

Geen chemie? Ze zijn getrouwd :p Maar ben zelf veel meer fan van Sookie + Eric.
En vampieren zijn altijd (nouja meestal) jááren ouder dan hun menselijke vriendinnetje, of je het nou aan ze ziet of niet ;)
Ik vraag me af of ze in het echte leven ook zulke slechte chemie hebben dan XD. Nouja, deze twee spelen iig nog een stelletje in de serie. In Dexter zit ook een getrouwd koppel, alleen die spelen broer en zus in de serie :D (supergave serie trouwens, voor wie nog een serie wil gaan volgen: doen, echt!)
/offtopic

quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 20:35 schreef Jill-RMC het volgende:
Damon is lekker..

'nuff said

:P
Met jou kan ik praten! Damon O+.
pi_96116776
Had iemand deze al neergezet. Clipje voor vanavond.

  donderdag 28 april 2011 @ 23:16:02 #261
159909 -Peach
Prunus persica
pi_96117026
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 23:11 schreef Jill-RMC het volgende:
Had iemand deze al neergezet. Clipje voor vanavond.

:9
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_96131474
HOLY!!! Zal het nog even in spoilers zetten voor de mensen die nog moeten kijken

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_96134106
jammer hoor
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 14% gewijzigd door EilandjeOnline op 29-04-2011 13:07:24 ]
pi_96136315
Wel een kut einde...
Be brave. Be kind.
pi_96140757
Ik heb nog niet kunnen kijken vandaag en dat zal ook nog niet lukken ben ik bang.
Ben zo benieuwd...
  vrijdag 29 april 2011 @ 15:51:07 #266
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_96143224
Ik denk dat er volgende week iets compleet anders gaat gebeuren dan we verwachten - zoals meestal eigenlijk.

Damon's situatie wordt hoogstwaarschijnlijk de cliffhanger van dit seizoen, maar ik denk dat ze ons zowel met Jenna als met Elena op het verkeerde been zetten; de eerste wordt hopelijk gered (of door de heksen, of door dat spul in Elijah's flesje) en bij de tweede zal het wel niet zover komen omdat het ritueel denk ik voortijdig wordt onderbroken.

Ben zo benieuwd hoe dit seizoen gaat aflopen - nog maar twee afleveringen :(

Promo voor 2.21 (spoilers!):

Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
  vrijdag 29 april 2011 @ 19:09:33 #267
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_96150344
Jenna in transition? ... To become what? :o
Een vampier? Of is er een soort ritueel om haar heks te maken?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_96150558
Noooooooooooohhhhh Elena een vampier? Alsjeblieft niet!
pi_96150812
ik hoop idd ook dat nog soort van ongedaan kan worden met Elena, wat heeft Katharine dan nog voor nut..
pi_96157896
Hebben jullieook door dat op het moment bijna iedereen dood kan gaan? Damon gebeten door Tyler, Jenna kan misschien een vampier worden, Elena ook en Jules zal deel uitmaken van het ritueel! Caroline & Matt worden aangevallen door Tyler en die kan natuurlijk ook gedood worden door Carolyn. Alleen Bonnie, Stefan & Alaric lijken nu veilig te zijn, maar Bonnie zal nog wel komen en dan gaat ze zichzelf op het spel zetten door te veel magie te gebruiken en dan kan Jeremy ook iets stoms gaan doen... Al met al een goede aflevering!
pi_96157992
Ow, en ik hoop dat Jenna niet uit de serie verdwijnt! Ze is toch een leuk personage...
pi_96158818
Vond de aflevering niet zo geweldig...beetje rot einde, kwam niet echt schot in de zaak.
En waar was Bonnie op deze belangrijke avond???
pi_96163954
Beetje opbouw aflevering weer. Who's gonna die?

Bonnie zit ws aan de Ben & Jerry's in dat spooky huis. Ik hoop toch wel dat ze d'r ff gebeld hebben ;)
pi_96167393
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 21:45 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Ow, en ik hoop dat Jenna niet uit de serie verdwijnt! Ze is toch een leuk personage...
Daarom lijkt me het wel tof als ze vampier wordt, dan komt ze wellicht wat meer op de voorgrond :)
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_96168714
Nee joh, nog een vampier? Ik denk dat Jenna seizoen 3 niet gaat halen.

Ik denk verder dat Katrine doodgaat en Elena op het nippertje geen vampier wordt.

Damon zal wel gered worden door een of andere heksspreuk of de weerwolven zelf weten hoe ze het moeten genezen en gaat Elena huilie doen bij Tyler.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zaterdag 30 april 2011 @ 11:18:56 #276
208890 June.
Seriously?
pi_96170653
Ik denk dat Elena niet doodgaat en derhalve ook geen vampier wordt. Jenna blijft ook nog wel in de serie, maar als wat is natuurlijk nog de vraag. Matt en Caroline worden denk ik aangevallen door Jules, niet door Tyler. Hij zat namelijk niet in de kelder? Ik denk dat Katherine doodgaat.

En wel een beetje lame dat Bonnie helemaal nergens te bekennen was..
Shine bright like a diamond.
pi_96171341
bonnie is nog altijd "dood"
pi_96172885
http://perezhilton.com/2011-04-29-paul-wesley-marries-girlfriend

Dacht dat ze al getrouwd waren? En kom pas net tot de conclusie dat zij van Pretty Little Liars is :')
pi_96178654
Ik ga toch voor Jenna hoor, je ziet duidelijk het Gilbert graf erbij... Damon, Caroline, Matt, Forbes, Bonnie gaan ze daar toch niet gegraven. Om Uncle John laten de meeste geen traan en het zou iemand zijn waar iedereen van ondersteboven was. Elena is het niet want lijkt me niet handig voor een volgend seizoen.

Aan de andere kant... De hand bij het graf is mannelijk, maar draagt geen ring. Dus Damon of Stefan en Jeremy vallen af... Dan zou het bijvoorbeeld wel Matt kunnen zijn aan het graf van Caroline...

Speaking of: Is er al zicht op S3??
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_96183284
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 17:25 schreef Ticootje het volgende:

Speaking of: Is er al zicht op S3??
Spoilerig....
http://perezhilton.com/20(...)gives-a-few-spoilers
pi_96187432
Spoiler :
http://m.imdb.com/title/tt1405406/fullcredits/cast

Kijk eens naar de hoeveelheden afleveringen!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_96188528
@Ticootje; dat zegt toch niets?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of mis ik iets?
pi_96189502
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 22:38 schreef Evil-Cherry het volgende:
@Ticootje; dat zegt toch niets?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of mis ik iets?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat ik mijn gok hoor.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_96191426
quote:
Speaking of: Is er al zicht op S3??
Jawel:

The CW Network has given early pickups to five of its established series for next season, including an All-Star Cycle of AMERICA’S NEXT TOP MODEL and the network’s top-rated drama THE VAMPIRE DIARIES. All five shows will return in Fall 2011.

[...]

The CW’s bloodily addictive hit THE VAMPIRE DIARIES was also given an early renewal, and in its sophomore season, remains the network’s most-watched show (4.0 million viewers) and the network’s number-one show among its target audience of women 18-34 (2.9/9).

http://blog.cwtv.com/2011(...)he-2011-2012-season/


De herfst van 2011...dat duurt nog lang...heel erg lang -O-
pi_96193232
Goed gespot Ticootje!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_96198537
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 22:56 schreef Ticootje het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat ik mijn gok hoor.
Hmm
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi zo, ik ben blij ^O^ >:)
  zondag 1 mei 2011 @ 09:36:24 #287
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_96198583
Er is door Julie Plec gezegd dat de laatste drie afleveringen zich afspelen in de duur van slechts 2 dagen. Afgelopen week was de dag vóór de nacht met de volle maan, aankomende week en de finale gaat over de nacht zelf en de dag erna.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
  zondag 1 mei 2011 @ 13:30:03 #288
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_96204050
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 09:36 schreef dutch-treat het volgende:
Er is door Julie Plec gezegd dat de laatste drie afleveringen zich afspelen in de duur van slechts 2 dagen. Afgelopen week was de dag vóór de nacht met de volle maan, aankomende week en de finale gaat over de nacht zelf en de dag erna.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 1 mei 2011 @ 14:13:50 #289
159909 -Peach
Prunus persica
pi_96205499
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 13:30 schreef Ticootje het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmja idd. We zien wel, ik ben vrijdag vrij dus dan kan ik eindelijk meteen de volgende dag kijken :9~
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
  zondag 1 mei 2011 @ 14:35:16 #290
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_96206211
Ik zit nog wel over welke grote prijs Stefan moet betalen. Wat is er voor Stefan allemaal waardevol. Elena? Z'n leven? Toch z'n broer?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 1 mei 2011 @ 14:45:39 #291
159909 -Peach
Prunus persica
pi_96206536
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 14:35 schreef Ticootje het volgende:
Ik zit nog wel over welke grote prijs Stefan moet betalen. Wat is er voor Stefan allemaal waardevol. Elena? Z'n leven? Toch z'n broer?
Offeh het vertrouwen van Elena waar hij het nu al 2 afleveringen over heeft (ik heb dat lekker wel en jij lekker niet, :6 Damon!)
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
  zondag 1 mei 2011 @ 15:04:30 #292
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_96207317
^
Dat hoop ik ook!

Ik vind persoonlijk Stefan bloedirritant met z'n gezeur en gezever; constant Damon op z'n fouten en tekortkomingen wijzen terwijl hij er zelf ook genoeg heeft en bovendien steekt hij nooit eens een poot uit, maar laat al het vuile werk maar aan z'n broer over.[/rant]

Ik zou het een verademing vinden als Stefan nu eindelijk eens iets onthult of doet wat Elena niet binnen 5 minuten weer vergeten lijkt te zijn.
Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
pi_96211497
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 14:13 schreef -Peach het volgende:

[..]

Hmja idd. We zien wel, ik ben vrijdag vrij dus dan kan ik eindelijk meteen de volgende dag kijken :9~
Evil ;)
Zit nog even te twijfelen of ik deze aflevering bewaar tot volgende week zodat ik deze en de season finale achter elkaar kan kijken.....
  zondag 1 mei 2011 @ 17:53:40 #294
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_96214387
Wolfboy's back *O*

Ik vond deze aflevering een stuk leuker dan de crappyplotline-aflevering van vorige week.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 2 mei 2011 @ 22:42:57 #295
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_96274727
Vandaag pas kunnen


Ik sla volgende week maar over en dan kijk ik het wel als double-header. Ik loop verschrikkelijk achter met al mijn series :{. Wel tof dat er een aantal mini-cliffhangers zijn maar de echte season's finale zal wel eindigen met een andere grote gebeurtenis.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  maandag 2 mei 2011 @ 23:06:43 #296
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_96276276
Erg spannend, vraag me wel af waarom zowel TVD als GA dit jaar niet kiezen voor een dubbele season finale; altijd spannender dan 40 minuten alleen ;)

Ach kan altijd zelf mn dubbele episode creeeren als k hier maar niet lees ;)
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_96289976
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 09:31 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Hmm
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi zo, ik ben blij ^O^ >:)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 13:11:29 #298
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_96291811
kunnen we geen poll maken wie we denken die doodgaan.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_96293698
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 13:11 schreef Ticootje het volgende:
kunnen we geen poll maken wie we denken die doodgaan.
Puik idee ^O^
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 14:12:35 #300
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_96294137
Ok, Ik denk dat de final zo gaat:

Na de sacrifice herrijst Elena als vampier. Klaus is woedend over het feit dat hij bedonderd is en zweert wraak.
Damon krijgt inderdaad allemaal waanbeelden en Stefan verdwijnt om een cure te vinden voor zn broer. Damon smeekt steeds om vergeving bij Elena, en in de toestand waar hij zich op dat moment in bevind vergeeft ze hem voor het dwangvoeden van zijn bloed. Damon verwart Elena met Katrine en probeert haar te zoenen. Elena natuurlijk van Nee ik ben het Elena... blabla bla
Forbes zal een soort val maken voor de vampiers in de stad, waaronder ook haar dochter. Damon en Caroline zullen maar net ontsnappen aan de dood, Stefan raakt dodelijk gewond. Damon moet Elena vertellen dat Stefan dood is en Dan huilie huilie en dan zoenen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_96294402
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:12 schreef Ticootje het volgende:
Ok, Ik denk dat de final zo gaat:

Na de sacrifice herrijst Elena als vampier. Klaus is woedend over het feit dat hij bedonderd is en zweert wraak.
Damon krijgt inderdaad allemaal waanbeelden en Stefan verdwijnt om een cure te vinden voor zn broer. Damon smeekt steeds om vergeving bij Elena, en in de toestand waar hij zich op dat moment in bevind vergeeft ze hem voor het dwangvoeden van zijn bloed. Damon verwart Elena met Katrine en probeert haar te zoenen. Elena natuurlijk van Nee ik ben het Elena... blabla bla
Forbes zal een soort val maken voor de vampiers in de stad, waaronder ook haar dochter. Damon en Caroline zullen maar net ontsnappen aan de dood, Stefan raakt dodelijk gewond. Damon moet Elena vertellen dat Stefan dood is en Dan huilie huilie en dan zoenen.
Zou het hele curse-ophef gedoe niet werken dan als Elena terugkomt als vampier? Ze gaat toch dood, zou toch geen verschil moeten maken of ze dood blijft of vampier wordt?

Die Damon waanbeelden zie ik ook wel gebeuren, kunnen ze leuke dingen mee doen.
People live to learn things, and I learn to live...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')