Oh, ik vind het prima als je zelf veel te hard rijdt, dat is volledig je eigen verantwoordelijkheid, zeker op lege wegen enzo, dan breng je toch niemand in gevaar. Alleen het geeft zo'n tyfuszooi en ongenoegen voor zoveel andere mensen als je jezelf te pletter rijdt. Zelfde als de mensen die voor de trein springen, doe dat lekker op een plek waar niemand er last van heeft in plaats van dat half de wereld weer vertraging heeft en er weer een machinist met een trauma rondlooptquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:53 schreef x3ro het volgende:
[..]
Zou bijna zeggen meneer is zelf niet in het bezit van een rijbewijs/auto, maar zoiets is ook altijd nogal voorbarig. Hardrijden hoeft geen enkel probleem te zijn. Ikzelf heb ook vaker 220+ in NL en 240+ in Duitsland gereden. Ligt nogal aan de omstandigheden(het weer, temperatuur, aantal medeweggebruikers). Moet wel zeggen dat ze in Duitsland een stuk oplettender autorijden. Je wil niet weten hoe vaak ik voor zo'n klote Hollander(die notabene in Duitsland rijd) vol in de ankers heb moeten gaan omdat ze gewoon NIET kijken met uitvoegen. Dat soort mensen zijn de gevaren op de weg
Heb die shit ook al gehad in een van mn relaties Ben jij lekker bezig, denkt je vriendin dat ze uit is nd scheurenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:58 schreef Schieganger het volgende:
Ik ken het probleem
Ook irritant, mijn soon-to-be-serious-girlfriend-maar-nu-nog-neukertje is 1.60 klein en 45 kilo, het doet elke keer haar pijn als mijn lul in haar gaat.
Jajaja, en hebben een kleine piemel. Precies ja.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:59 schreef Schieganger het volgende:
Treinmachinisten zijn gewoon mietjes
Nah, ik troll maar een beetje. Maar je wenste mij ook dood toen ik vertelde hoe ik mijn rijbewijs verloorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:59 schreef Bravebart het volgende:
Maar lekker bekrompen om te denken dat je weet hoe ik in elkaar zit uit 1 enkele post Schieganger, dat bevestigt weer fijn mijn beeld over jou
Hoe was dat ook alweer?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:00 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Nah, ik troll maar een beetje. Maar je wenste mij ook dood toen ik vertelde hoe ik mijn rijbewijs verloor
ik kan mensen razendsnel analyseren, maar alleen als ze voor me staan. Ik maak er mensen vaak bang mee
Tja, ze besturen wel een lang fallisch voorwerp he. Wat vertelt jou dit?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jajaja, en hebben een kleine piemel. Precies ja.
Dan zijn piloten dus ook mietjesquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:01 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Tja, ze besturen wel een lang fallisch voorwerp he. Wat vertelt jou dit?
Nee, ben ik ergens wel met je eens. Moet ook eerlijk bekennen dat ik eigenlijk altijd wanneer ik zoiets doe, ook alleen in de auto zit. En sowieso, hard rijden betekent niet automatisch 'ongeluk'. Kijk bij onze oosterburen bijvoorbeeld. Daar is het niet vreemd om naar je bestemming te 'cruisen' met +/- 200 op de cruisecontrol en hier is het al weetikveel wat voor iets gestoords wanneer ze de snelheden van 120 naar 130 verhogen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh, ik vind het prima als je zelf veel te hard rijdt, dat is volledig je eigen verantwoordelijkheid, zeker op lege wegen enzo, dan breng je toch niemand in gevaar. Alleen het geeft zo'n tyfuszooi en ongenoegen voor zoveel andere mensen als je jezelf te pletter rijdt. Zelfde als de mensen die voor de trein springen, doe dat lekker op een plek waar niemand er last van heeft in plaats van dat half de wereld weer vertraging heeft en er weer een machinist met een trauma rondloopt
BrommerFietsquote:
Mja, als iedereen het doet kan het ook prima Die hele 120/130 slaat nergens op. Auto's gaan echt niet heel veel meer stuk als je met 200 crasht dan met 130, daar zijn ze fancy genoeg voor. Alleen het snelheidsverschil is zo groot als al die brave Hollandertjes 120 rijden en een paar 60 harderquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:02 schreef x3ro het volgende:
[..]
Nee, ben ik ergens wel met je eens. Moet ook eerlijk bekennen dat ik eigenlijk altijd wanneer ik zoiets doe, ook alleen in de auto zit. En sowieso, hard rijden betekent niet automatisch 'ongeluk'. Kijk bij onze oosterburen bijvoorbeeld. Daar is het niet vreemd om naar je bestemming te 'cruisen' met +/- 200 op de cruisecontrol en hier is het al weetikveel wat voor iets gestoords wanneer ze de snelheden van 120 naar 130 verhogen.
IS JE BELTEGOED OP OFZO!quote:
je mang. ik moet een breezer pijpen... voor btg jwtz.quote:
Lekker voor je!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je mang. ik moet een breezer pijpen... voor btg jwtz.
Ik dacht bij je eerste post echt, oh my gosh, wat is dit voor moraal riddert Maar dat blijkt allemaal heul wel mee te vallen. Sowieso, ik ben er ook heilig van overtuigd dat het gevaarlijker is 120 te rijden in een golf 1 uit 85' dan 160 in een nieuwe Merc of BMW. Het is allemaal relatief en hangt van nogal veel factoren af.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, als iedereen het doet kan het ook prima Die hele 120/130 slaat nergens op. Auto's gaan echt niet heel veel meer stuk als je met 200 crasht dan met 130, daar zijn ze fancy genoeg voor. Alleen het snelheidsverschil is zo groot als al die brave Hollandertjes 120 rijden en een paar 60 harder
Oh, dat van dat die gasten uit dat gekreukte koekblik wel dood mochten meende ik hoor Aangezien mensen die zo'n snelheid rijden, vaak ook de mensen zijn die vrolijk 180 over de A4 rijden zijnquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:09 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik dacht bij je eerste post echt, oh my gosh, wat is dit voor moraal riddert Maar dat blijkt allemaal heul wel mee te vallen. Sowieso, ik ben er ook heilig van overtuigd dat het gevaarlijker is 120 te rijden in een golf 1 uit 85' dan 160 in een nieuwe Merc of BMW. Het is allemaal relatief en hangt van nogal veel factoren af.
Ook heb ik altijd het idee dat Hollanders nogal falen in het verkeer in general tov Duitsers. Ik erger me altijd groen en geel aan die mensen die chronisch links blijven rijden met 110/120 terwijl je dat in Duitsland maar nauwelijks tegen komt. Ook erger ik me altijd aan het 'niks gunnen' van anderen. Ze met uitvoegen of passeren nog even proberen te 'pesten' door ze er niet tussen te laten etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |