abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92828455
Na het afronden van mbo-plus opleiding hotel school, wil mijn broer verder gaan versneld op de hogere hotelschool, we wonen in de Vinkeveen (tussen Utrecht en Amsterdam in dus)

TIO werd hem niet, slecht aangeschreven particuliere school en kost zown 20000,- per jaar (hoewel dat geen punt is maar toch)

Nu zit hij te twijfelen tussen Leeuwarden en Maastricht, ik vroeg me af of iemand ervaring had met 1 van de 2, hoe is het studenten leven in de steden, wat raden jullie me broer aan en waarom,

Alvast bedankt!
Fok! Is gewoon zo.... geniaaaal.
pi_92828475
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 18:08 schreef Daangraphics het volgende:
Na het afronden van mbo-plus opleiding hotel school, wil mijn broer verder gaan versneld op de hogere hotelschool, we wonen in de Vinkeveen (tussen Utrecht en Amsterdam in dus)

TIO werd hem niet, slecht aangeschreven particuliere school en kost zown 20000,- per jaar (hoewel dat geen punt is maar toch)

Nu zit hij te twijfelen tussen Leeuwarden en Maastricht, ik vroeg me af of iemand ervaring had met 1 van de 2, hoe is het studenten leven in de steden, wat raden jullie me broer aan en waarom,

Alvast bedankt!
Fok! Is gewoon zo.... geniaaaal.
pi_92829211
Maastricht staat goed aangeschreven, het schijnt er goed te zijn, ik werk zelf in de horeca en heb geregeld met mensen te maken die daar vanaf komen.

Buiten dat is het studenten leven in Maastricht goed, heb er zelf een half jaar gewoond. Uitgaan kun je daar de hele week, en het leeft allemaal.

Succes
HuisTuin&Keuken Kok van de bovenste plank.!
pi_92829686
Hoezo kan je broer die vraag niet zelf stellen dan?
pi_92861597
In Leeuwarden is het studentenleven ook wel goed, een paar vrienden van me studeren er aan de hotelschool. Ook daar kun je de hele week uitgaan e.d.
pi_92863367
leeuwarden valt wel mee eigenlijk. veel studentensozen < waar je overigens niks aan hebt, er zijn zo'n 6 leuke kroegen maar het is nogal klein. En de stad zelf is ook erg klein. Ik zou lekker naar Maastricht gaan!
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_92863816
eurocollege rotterdam of breda?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')