abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93581999
quote:
Op woensdag 2 maart 2011 22:41 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Leuk dat je het over scheve pyramides hebt :) Die bestaan nml ook. Tis niet alsof ze het gelijk bij de eerste poging geperfectioneerd hadden ofzo.
De eerste pyramides waren niet eens pyramides, maar leken meer op steeds kleinere opgestapelde kartonnen dozen.
  donderdag 3 maart 2011 @ 10:08:00 #152
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_93582230
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 09:58 schreef Gray het volgende:

[..]

De eerste pyramides waren niet eens pyramides, maar leken meer op steeds kleinere opgestapelde kartonnen dozen.
Dat ook nog eens inderdaad.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 3 maart 2011 @ 10:30:38 #153
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_93582827

How the pyramids where built in Egypt door Geopolymer Institute

in combinatie met deze technologie

Maar Puma Punku slaat toch wel alles

http://en.wikipedia.org/wiki/Pumapunku

http://www.google.nl/imag(...)gvMjpDg&ved=0CC8QsAQ

Ancient Aliens S01E01 is een leuke aflevering waar ze deze steenbewerking vergelijken met moderne technieken

[ Bericht 28% gewijzigd door DeMolay op 03-03-2011 10:47:07 ]
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_93584944
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:15 schreef todaviamoonbathing het volgende:
Allereerst even een complimentje voor je post.
Dank, ik zie dat jij ook flinke interesse hebt, altijd leuk, alleen jammer dat het in het verkeerde topic is..

quote:
.

En een stukje uit de bron:

[..]

Wederom kunnen er aanwijzingen gevonden zijn die vermoedelijk zeggen dat er inderdaad werkers waren en beschavingen die zeggen dat er bouwers waren, maar het is nog steeds niet zeker kan ik uit bovenstaande concluderen. Bouwers en leiding heb je ook nodig bij de bouw van een ander gebouw.

[..]

Dit is wel makkelijk redeneren als je niet een studie in materiaalkunde of technisch aangelegd bent. Je moet je even verdiepen in wat er gevonden is.

Er zijn daar perfect-geometrische stukken gevonden (liggen in het petrie-museum in londen) die doen denken aan klopboren, ultrasoon-frezen, 3Dcadcam frezen, high-tech en erg geavanceerde methodes. We zouden dus kunnen concluderen (evenals het versleten-pyramide-verhaal) dat er een high-tech technologie verloren is gegaan waarmee die "egyptenaren" zo succesvol mee aan het werk waren gegaan. Of wil je bewijzen dat ze dat allemaal met de hand hebben gedaan?
In beide gevallen kun je het, zonder erbij te zijn, nooit voor 100% bewijzen. Maar wat klinkt logischer, een enorme hoeveelheid mensen die en dat kun je bewijzen, op die plek geweest zijn en die stenen gewoon door veel werk netjes recht gekregen hebben of een totaal onbekende ultra high tech technologie waarvan we nul komma niets aan bewijs voor hebben? Als optie twee je logischer in de oren klinkt, dan praten we echt op twee verschillende golflengtes. Het lijkt mij dat je onderschat wat genoeg tijd en mankracht kan doen met steen, iets wat steeds vaker nagedaan wordt.

Vergeet niet dat buiten de zaai/oogst maanden, er praktisch niets anders te doen was in Egypte dan piramides bouwen. Er zijn inscripties gevonden waarop staat dat boeren/het volk kon kiezen tussen een flinke belasting of het meehelpen aan de bouw van allerlei gebouwen buiten die zaai/oogst perioden om.
quote:
Het je het (basalt) steen gezien wat sommige van die plekken ligt? Spiegelglad geschuurd, geschaafd, gezaagd, geen zaaggroeven. Sommige zaagsneden zijn onmogelijk toen gemaakt, met bronzen en koperen beitels. En dan kan men beweren dat dat met harder steen gemaakt is, alsnog moet je dan dat hardere steen weer ergens anders uit halen. Die plekken zijn bekend zoals jij aangeeft, maar dat betekend niet dat je kan beweren dat de egyptenaren dat met hun methodes (wie weet een geavanceerde methode) gedaan hebben, aangezien dat natuurkundig gewoonweg niet haalbaar is. Hoe wil je dat verklaren? Of ga je dan toch twijfelen aan de mainstream-theorie?
Jij zegt dat het onmogelijk is, wetenschappers zeggen dat het wel degelijk mogelijk is. Sterker nog, graniet kun je makkelijk polijsten met water, zand en een ander stuk graniet. Met de juiste techniek en genoeg geduld kun je een spiegelglad oppervlak krijgen.
Daarnaast zijn veel granieten stenen niet gezaagd maar gespleten, wat, met de juiste techniek, al een zeer strak oppervlak geeft, en verklaard waarom je al geen zaagsneden hoeft te zien.(1)

In 2001 heeft een team geprobeerd, met succes, om met koperen werktuigen, wat ze ook tot hun beschikking hadden in het oude Egypte, graniet te zagen.(2) Daarnaast zijn er, bijvoorbeeld in het museum van Caïro, sarcofagen te zien die gedeeltelijk afgewerkt zijn, waarbij wel degelijk te zien is dat er gezaagd is. Echter het grootste deel is netjes glad afgewerkt, het is dus duidelijk een werk in uitvoering.
Al met al bewijs dat graniet wel degelijk gezaagd kon worden en ook netjes glad afgewerkt kon worden, de bewijzen liggen in het museum. Ook zijn er talloze inscripties en afbeeldingen van werkzaamheden aan bijvoorbeeld standbeelden van graniet, waarop duidelijk staat dat ze bezig zijn met hakken en polijsten, denk aan de tombe van Rekmara.(3)
quote:
In de kamer van Khufu staan glanzende, gladde blokken van rood graniet. Ook hier geldt hetzelfde verhaal.

klopt, hetzelfde verhaal als ik hierboven typte, en zie vooral bron nummer 2, wat gaat over het boren en zagen in roze graniet.
Ook zijn er in die sarcofaag juist zaagsneden ontdekt.

Plaster cast of saw marks (UC69833) on the side of Khufu's granite sarcophagus in the Great Pyramid, 4th Dynasty
quote:
Je hebt het over een makkelijkere manier vervoeren? Ik neem aan dat je per boot bedoeld? Komaan, wat voor boot, wat voor materiaal, kan rond de 3000kg voor 1 blok dagelijks en intensief vervoeren zonder te zinken? Ik snap dat het een mogelijkheid is, en makkelijker (mits in bezit van grote sterke boot) dan aan land, maar 3000kg zinkt behoorlijk snel. Zijn er geen boten gezonken? Blokken gezonken die nu op de bodem rusten? Ik kan er niks over vinden, terwijl dit toch een heel logisch scenario zou moeten zijn. Een scenario die voorstanders van de mainstream-theorie graag willen bewijzen.
Dat er op de bodem van de Nijl geen wrakken te vinden zijn, kan geen verrassing zijn, zeker als je weet hoe de Nijl voor de bouw van de Aswan dam zich gedroeg. Elk jaar was er een enorme overstroming door een grote aanvoer van regenwater uit (nu) Sudan), wat elke boot die op de bodem lag natuurlijk niet stil liet liggen. Natuurlijk blijft hout niet 5000 jaar goed in een rivier.
Daarnaast zijn er wel boten gevonden die (uit elkaar gehaald) begraven zijn bij tempels en piramides (6)(7)
Er wordt geschat dat de gemiddelde vrachtboot een draagvermogen had van 30 tot 40 ton (af te leiden aan de hand van de afmetingen). Gebruikt twee boten aan elkaar vast en je laadvermogen is 60 tot 80 ton, wat de grootste stenen in de piramide van Khufu kan vervoeren (de grootste stukken worden geschat a 60 tot 70 ton) (9)

Verder zijn er inscripties gevonden in de tombe van Weni de oudere, die melding maken van de opdracht om kanalen te graven om graniet per boot te vervoeren voor de piramide van Merenre (2283 v.c.), zoon van Pepi I:
quote:
His majesty sent (me) in order to dig 5 canals in Upper Egypt and in order to build 3 barges and 4 tow-boats of acacia wood of Wawat, the rulers of the Medja hills Irtjet, Wawat, Yam, Medja were cutting the wood for them. (I) did it entirely in one year, floated and loaded with very large granite (blocks) for the pyramid 'Merenre [1] -appears-in-splendor' . Indeed, I made a saving for the Palace with all these 5 canals.
(8)
Inscripties over het leven van Ineni zeggen:
quote:
I inspected the erection of two obelisks ......... built the august boat of 120 cubits in its length, 40 cubits in its width, in order to transport these obelisks. (They) came in peace, safety and prosperity, and landed at Karnak ...... of the city. Its [track] was laid with every pleasant wood.
(11)
Dus wederom is er historisch bewijs dat blokken graniet wel degelijk over het water vervoerd werden, dat er (grote) boten gebruikt werden en met de ontdekking van Archimedes in het achterhoofd (het eureka moment, is het toch niet zo moeilijk te geloven dat graniet over de Nijl vervoerd werden, ook al zijn er na 5000 jaar geen boten meer te vinden in de turbulente rivier?

quote:
Een record in gewichtheffen staat nu op rond de 500kg, dus kan je stellen dat er 6 sterke werkers die al hun kracht gebruikten nodig waren om een blok alleen maar op te tillen. Je krijgt zo`n steen niet vanzelf op bijv. een slee. En zo`n slee zou btw gewoon in het zand verdwijnen eenmaal geladen. Zijn er overigens hiërogliefen gevonden die het gebruikt van een slee om tonnen wegende blokken te verplaatsen.
Dit is misschien even snel vergeleken, factoren als blaren aan je handen, voldoende intensieve training, aangrijp-punten per blok, ruimte die nodig is voor 6 werkers en continuïteit van de arbeid heb ik niet meegerekend, maar laat wel zien wat voor immens zwaar en ontzettend accuraat bouwwerk daar staat.
Dat het een meesterwerk van precisie is en enorme prestatie, staat vast, maar dat maakt het niet onmogelijk. juist weer die inscripties dat er sleden worden gebruikt zouden je toch moeten overtuigen dat er blijkbaar wel gebruik van gemaakt werd, dat het blijkbaar mogelijk is om zo stenen te vervoeren, waarom zouden ze anders die inscripties gemaakt hebben?
En wederom een inscripties uit een steengroeve:
quote:
......... The stone was dragged with oxen which his m[ajesty] captured [in his] victories [among] the Fenkhu .........
(11)
quote:
Ik snap best dat door alle gevonden hiërogliefen die er heel dichtbij komen een conclusie getrokken word dat de egyptenaren de pyramides hebben gebouwd, maar laten we niet uit het oog verliezen wat voor karwei het is geweest.
Maar waarom dan niet die logische stap nemen, maar wel uitwijken richting technologie die we nu pas ontdekken? Waarvoor geen greintje bewijs is, anders dan vage hiëroglyfen die, steeds vaker bewezen, verkeerd geïnterpreteerd zijn?

[/quote]En ja..alsnog is het mogelijk dat in de hiërogliefen die verdwenen zijn vermeld staat dat er mogelijk een soort egyptenaren mee aan het werk waren geweest, dat doet niet af aan het feit hoe glad en precies die blokken met (on)waarschijnlijke scripties waren toen de pyramide net af was.[/quote]De buitenkant bestond uit zogenaamde Tura Steen, wat een relatief makkelijk te bewerken steen is, wat na bewerking over tijd door inwerking van zuurstof een veel hardere steensoort wordt. Niets wat een gladde afwerking in de weg staat, lijkt me. (12)

quote:
Een betere methode zou ik niet zo 1-2-3 weten, maar ik zou niet zulke zware blokken steen gaan vervaardigen met koperen beitels, en daarna ermee zuilen elke keer, dat is gewoon niet efficiënt werken. (geldt ook voor de mastaba`s). De bouwers van de piramides waren heer en meester in geometrie, laat dat duidelijk zijn, maar dat betekend niet gelijk dat het logisch is dat ze dat in het veld ook elke vijf minuten succesvol konden toepassen.
Wederom denk ik dat je de macht van de grote getallen onderschat. We hebben het hier niet over een busje Polen die even een piramide bouwen, we hebben het over een heel land die de handen uit de mouwen steekt. En juist het verspreiden van de bouwplaatsen kan efficiënter zijn dan alles op één plek. Als je in de steengroeve alle stenen alvast op de juiste lengte maakt en mogelijk zelfs al glad polijst, dan hoeven ze op de bouwplaats zelf alleen nog maar op de plek gezet te worden. Het is niet zo dat alle stenen in de piramide uniek waren, het grote gros heeft praktisch dezelfde afmetingen, wat massa fabricage gemakkelijker maakt.
[/quote]
Als je ook maar een centimeter verkeerd zit, dan moet je gelijk tientallen mannen bevelen om een andere richting in te gaan trekken/duwen, and so on. Als je na de eerste paar blokken erachter komt dat je toch een graadje of drie scheef zit, moeten al die blokken in die lengterichting weer verplaatst en verschoven worden. Dat bedoel ik met efficiënt werken ervan uitgaande als architect/ontwerper dat het niet zo makkelijk is om tonnen wegende stenen als gegoten achter elkaar te leggen. Overigens wil ik ook wel zien wat voor primitieve instrumenten jij bedoeld?[/quote]Als jij een muurtje metselt, kom je er dan ook pas na drie stenen achter dat hij scheef staat? Natuurlijk niet, dat meet je van te voren goed uit, en dat is makkelijk op te schalen naar piramide schaal. Hoe denk je dat de grote kerken gebouwd zijn inde middeleeuwen? Met laser waterpassen? Nee op praktisch dezelfde manier, met schietlood en gebruik van de zon (schaduw) als rechte lijn. Bron nummer 10 gaat specifiek over gebruikte materialen en technieken. Dat het fout ging echter, is goed te zien hier en daar. Er zijn scheve piramides, ingestorte piramides, allemaal bewijs dat er evolutie in het ontwerp zit.(10)
[/quote]
Mijn conclusie is dat er in Egypte en o.a. Zuid-Amerika (Olantaytambo, Cusco, Tihuanacu, Puma Punku, evenals de perfecte en glad gepolijste kristallen schedels, crystal skulls uit Mexico) een beschaving leefde met een zeer slimme geavanceerde technologie waarmee geautomatiseerd hard materiaal tot zacht te maken was, of een soort frees/zaag, in perfecte geometrie en dat deze technologie verloren is gegaan, of verstopt is.
[/quote] Maar zie je niet dat die conclusie gebaseerd is op het feit dat jij niet begrijpt, weet of ziet hoe het gedaan is, niet op harde bewijzen.
Je zegt dat je niet snapt hoe de Egyptenaren het gedaan hebben, dus moeten ze het wel op een hitech manier gedaan hebben, waarna ze alle boren, zagen, lasers, levitatie machines en powercranes in een grot verstopt hebben?
Dat terwijl steeds meer duidelijk wordt hoe ze het wel gedaan hebben. probleem is echter dat het nooit 100% zeker zal worden, simpelweg omdat we er niet bij waren en er relatief weinig bronnen zijn uit die tijd, dus grijp je elk overblijvend "gat" aan om een theorie aan te hangen waarvoor totaal geen bewijs is...
Nogmaals,dan praten we zeker op twee verschillende golflengtes...

ps. van alle onderzocht kristallen schedels is vast komen te staan dat ze 19de eeuws zijn, en zeker niet in Zuid/middel Amerike gemaakt zijn.

Bronnen:
1.Hoe steen te splijten
2.Hoe roze graniet te zagen en te boren
3.Afbeeldingen uit de tombe van Rekmara
4.Meer bewijs voor het kunnen zagen van graniet en basalt.
5.Info over het boren in basalt en graniet
6.Gevonden boten in Abydos
7.De boten van Khufu/Cheops
8.Quote over het graven van kanalen
9.Het verschepen van stenen over de Nijl
10.Gebruikte technieken en materialen tijdens de bouw/ontwerp van de piramide
11.Over het trekken en vervoeren van stenen
12.Tura steen
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  donderdag 3 maart 2011 @ 12:19:15 #155
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_93586632
@ The_Stranger die aflevering van ancient aliens (S01E01) van history channel gaat op de gevonden "Toolmarks" in met een moderne steenbewerker en die stelt zelfs een grote zaag voor waarvan hij een idee heeft op welke plek hij stond (Kufu)

maar je hebt gelijk dit is wel heel erg van Tesla verwijderd
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
pi_93587077
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 12:19 schreef DeMolay het volgende:
maar je hebt gelijk dit is wel heel erg van Tesla verwijderd
Toch zou het gaaf zijn als de piramides van die tesla coils waren zoals in Red Alert om het volk onder controle te houden, dat trekt het wel weer redelijk richting dit topic...

You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  donderdag 3 maart 2011 @ 12:45:09 #157
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_93587502
dan moeten we meer in de richting van Christopeher Dunn gaan :)

http://www.gizapower.com/

http://www.gizapower.com/Articles/return.html

P.S. Toolmarks

http://www.gizapower.com/pma/index.htm

[ Bericht 6% gewijzigd door DeMolay op 03-03-2011 12:54:50 ]
Δημοσθένης
pi_93588594
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 12:45 schreef DeMolay het volgende:
dan moeten we meer in de richting van Christopeher Dunn gaan :)

Het is alleen jammer dat alle theorieën van de heer Dunn gebaseerd zijn op dingen waarvan we nu nog niet weten hoe het gedaan is, maar zelden tot nooit op dingen waarvan we wel weten hoe ze gedaan zijn. Om met Dawkins te spreken, hij heeft het over "aliens" of the gaps...
C. Sagan
  donderdag 3 maart 2011 @ 14:08:13 #159
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_93590726
In die aflevering van ancient aliens die ik geneomd heb laat christopher dunn zien hoe ze het deden inclusief de zaagmethode (de power plant theorie komt dan ook niet aan bod)

toch een aanrader om te kijken
Δημοσθένης
pi_93591637
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 14:08 schreef DeMolay het volgende:
In die aflevering van ancient aliens die ik geneomd heb laat christopher dunn zien hoe ze het deden inclusief de zaagmethode (de power plant theorie komt dan ook niet aan bod)

toch een aanrader om te kijken
Ik snap wel dat hij theorieën heeft hoe ze het gedaan hebben, maar een powerdrill/pneumatische zaag moet hij nog laten zien. Hij verzint manieren met bepaalde eigenschappen die overeenkomen met het fysieke aanwijzingen (zoals zaagsnedes en andere "krassen"), maar het blijft bij verzinsels en gedachtespinsels. Zijn grootste zwakte is het gebrek aan ondersteunend bewijs, naast het feit dat het wel heel raar is dat er geen fysiek bewijs is achtergebleven, maar wel talloze koperen en bronzen zagen, priemen, beitels en dergelijke. Daarentegen zou je kunnen zeggen dat als je als geavanceerd ras een piramide kan maken, je ook wel een 100% efficiënte recycling kan opzetten...
C. Sagan
  donderdag 3 maart 2011 @ 14:50:51 #161
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_93592526
quote:
Hij verzint manieren met bepaalde eigenschappen die overeenkomen met het fysieke aanwijzingen (zoals zaagsnedes en andere "krassen"),
quote:
naast het feit dat het wel heel raar is dat er geen fysiek bewijs is achtergebleven,
deze begrijp ik ff niet

Ik vind die zaagsnedes wel degelijk interesant mbt een zaagwiel (manueel aangedreven ) om sneller ter plekke stenen op maat te kunnen zagen (38 min ).

De plek van deze 35 voet diameter zaagwielen was volgens hem de plek waarvan ze nu denken dat daar de boten lagen

Ook het maken van een rond gat in graniet demonstreerd hij (alhoewel hij bepaalde krassen in de boor niet kan verklaren :) )

37 min

[ Bericht 5% gewijzigd door DeMolay op 03-03-2011 15:04:28 ]
Δημοσθένης
pi_93594000
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 14:50 schreef DeMolay het volgende:

[..]

[..]

deze begrijp ik ff niet

Ik vind die zaagsnedes wel degelijk interesant mbt een zaagwiel (manueel aangedreven ) om sneller ter plekke stenen op maat te kunnen zagen (38 min ).

De plek van deze 35 voet diameter zaagwielen was volgens hem de plek waarvan ze nu denken dat daar de boten lagen

Ook het maken van een rond gat in graniet demonstreerd hij (alhoewel hij bepaalde krassen in de boor niet kan verklaren :) )

37 min
Ik bedoel ermee, dat hij zaagsnedes ziet en er een groot 35 voet wiel bij verzint, zonder dat wiel ook maar ergens te vinden, of zelfs een inscriptie te laten zien. Het is 100% zijn verzinsel. Verder heeft hij ook ideeën over allerlei machines die we nu pas net uitgevonden hebben, zonder ook maar een verwijzing, plaatje of krabbel die aannemelijk maken dat ze ooit bestonden. Er zijn vele afbeeldingen van hamers en beitels, maar niet van 10 meter grote zaagwielen?
Dat is het probleem met Dunn en in die docu worden de wat minder aparte ideeën van hem getoond, maar geen van zijn ideeën zijn ooit ondersteunt met afbeeldingen, fysiek bewijs of zelfs maar hints in latere teksten.

Het is alsof ik een gat zie in een 13de eeuwse balk, mijn klopboor erbij pak en door dat zelfde gat weer te maken kan bewijzen dat ze in de 13de eeuw dus ook bosch klopboren hadden...
C. Sagan
pi_93802394
“Man is free at the moment he wishes to be.”
Voltaire.
"There is no left and right, only right and wrong." Tinyint, DI forums.
"Doubt is the seed of misdirection." Ikzelf.
pi_93802413
Ancient aliens zit een hoop in, maar is deels disinfo.
Voltaire.
  maandag 21 maart 2011 @ 23:05:21 #165
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_94449085
THE WASHINGTON TIMES BRENGT VERSLAG UIT OVER DE ROSSI ENERGY CATALYZER

Bron:
http://freeenergytruth.bl(...)orting-on-rossi.html

http://www.washingtontime(...)future-beyond-japan/

http://ufowijzer.nl/tekstpagina/KoudeKernfusieMrt2011.htm

De gevestigde mediakrant 'The Washington Times' is eindelijk in het nieuws
gedoken dat al drie maanden onder de alternatieve Free Energy media
rondgaat. Het nieuws dat de wereld mogelijk een nieuwe paradigmaverschuiving
op energiegebied heeft (Andrea Rossi's koude kernfusie technologie - De
Energy Catalyzer) is opgedoken in een artikel dat komt in de nasleep van het
publieke alarm over de recente atoomramp in Fukushima.
Juist nu er een veel grotere begeerte dan ooit naar niet-vervuilende
energiebronnen is, en dat is niet alleen na de olievervuiling van de
Deepwater Horizon, maar zeker na het recente niveau 5 nucleaire incident in
Japan - dat Fukushima in dezelfde categorie plaatst als 3 Mile Island.
Het publieke vertrouwen in atoomenergie staat op een laag punt en mag nooit
meer volledig herstellen, en zeker niet omdat op het Noordelijk halfrond de
passaatwind op het moment de radioactieve pluim richting de Verenigde Staten
blaast en verder.
In het artikel met de titel: 'De Nucleaire Toekomst na Japan' schrijft
auteur Frank Perly een behoedzaam en toch optimistisch stuk over hoe koude
kernfusie de oplossing kan zijn voor onze toekomstige energiebehoeften.
Perly weet er ook op te wijzen dat het pad voor Rossi om het volledig te
vercommercialiseren bezaaid ligt met gemene versperringen (rijke blanke
mannen) als hij heel juist opmerkt:
'Orthodoxen ontwikkelen verdacht makende ideeën die een bedreiging vormen
voor de geldstroom, of ze nu komen van overheidsbronnen of van
privébeleggers.'
De enige vraag is nu hoe snel en hoe enthousiast de rest van de gevestigde
media volgt door hun geest open te stellen voor een schone toekomstenergie.
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_94453172
Goeie post, ga gelijk kijken ^O^
Voltaire.
pi_94453614
Het werd verdomme eens tijd!
Die mag eigenlijk ook wel gewoon in NWS.
Voltaire.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 09:29:57 #168
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_94458513
Ga eens kijken, maar een 'gevestigde krant'? de Washington Times? Ik ken de Washington Post als kwaliteitskrant, die Times ken ik nog niet. Klinkt nu al als meeliften op de
reputatie van een gevestigd instituut. Maar ik zal met een open mindset proberen te lezen.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  dinsdag 22 maart 2011 @ 09:40:01 #169
153506 Captain_Fabulous
pi_94458716
Pretentieuze en misleidende post zoals ik al vermoede.
Toegegeven, de Washington Times in geen Niburu achtig blaadje als ik het zo zie. Ze doen een poging tot journalistiek. Het artikel zegt namelijk niet dat koude kernfusie mogeliik is. Het zegt alleen dat ze hebben gehoord, dat in Italië een demo is gegeven met koude kernfusie in het gebouw van een universiteit. Niet dat ze het zelf gezien hebben. En er wordt ook vermeld dat tot nu toe geen enkel vakblad iets heeft durven publiceren ut angst voor bedrog. Voor iemand als Fokthesystem is dat waarschijnlijk bewijs dat het waar is, ik ga er vanuit dat die artikelen dus niet door de reviews van andere wetenschappers heen zijn gekomen.

Met andere woorden, een krant heeft een positief berichtje geplaatst over een mogelijk gebruik van kernfusie als energiebron. Gezien Japan, is dat iets wat mensen interessant zullen vinden, dus ik snap helemaal dat het geplaatst wordt. Maar dat is ook alles.
  Moderator dinsdag 22 maart 2011 @ 09:43:38 #170
249559 crew  Lavenderr
pi_94458785
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 09:40 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Toegegeven, de Washington Times in geen Niburu achtig blaadje als ik het zo zie. Ze doen een poging tot journalistiek. Het artikel zegt namelijk niet dat koude kernfusie mogeliik is. Het zegt alleen dat ze hebben gehoord, dat in Italië een demo is gegeven met koude kernfusie in het gebouw van een universiteit. Niet dat ze het zelf gezien hebben. En er wordt ook vermeld dat tot nu toe geen enkel vakblad iets heeft durven publiceren ut angst voor bedrog. Voor iemand als Fokthesystem is dat waarschijnlijk bewijs dat het waar is, ik ga er vanuit dat die artikelen dus niet door de reviews van andere wetenschappers heen zijn gekomen.

Met andere woorden, een krant heeft een positief berichtje geplaatst over een mogelijk gebruik van kernfusie als energiebron. Gezien Japan, is dat iets wat mensen interessant zullen vinden, dus ik snap helemaal dat het geplaatst wordt. Maar dat is ook alles.
Hier ben ik het mee eens.
Ze hebben gehoord dát en wellicht kan cold fusion óóit zo toegepast worden. Niet echt wetenschappelijk aangetoond, veel wishful thinking.
pi_94458877
captainfab
wassington time is krant voor gelovige
me tante in usa lees hem
k las hem ook elk dag toen ik bji der was in 2006
k vinnet wel goeie krant
stat veel in

http://nl.wikipedia.org/wiki/The_Washington_Times
http://nl.wikipedia.org/wiki/Verenigingskerk
  dinsdag 22 maart 2011 @ 10:04:01 #172
153506 Captain_Fabulous
pi_94459230
OMFG het is het pastorieblaadje van de moon sekte...laat maar.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 10:04:28 #173
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_94459238
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 09:40 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Toegegeven, de Washington Times in geen Niburu achtig blaadje als ik het zo zie.
Het is de 2e krant, in oplage, van washington dc.
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  dinsdag 22 maart 2011 @ 10:07:57 #174
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_94459314
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 10:04 schreef Captain_Fabulous het volgende:
OMFG het is het pastorieblaadje van de moon sekte...laat maar.
Guilt by association technieken :)
Maar wie het ook financiert, de meerderheid van de daar werkenden zijn _geen_ moon leden.
M.a.w. de media in NL is veel vaker en 'grootschaliger' links of rechts politiek gekleurd dan de hele washington times.
Bovendien is dit niet bepaald een G-dsdienst item.
Doordat vele lezers in het politieke centrum deze krant hebben, zal het artikel toch diens impact op de huidige kernenergie risico's discussie hebben.
Eigenlijk kan men concluderen dat als jij de boodschapper besmeurt, men extra moet opletten op de goede, en mede daarom soms, uit de mainstream gehouden info ! :)
  dinsdag 22 maart 2011 @ 10:09:34 #175
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_94459343
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 09:43 schreef Lavenderr het volgende:

Hier ben ik het mee eens.
Ze hebben gehoord dát en wellicht kan cold fusion óóit zo toegepast worden. Niet echt wetenschappelijk aangetoond, veel wishful thinking.
Alles begint met een gedachte. ook bijv. 'simpele zaken' zoals het wegjagen van gadaffi e.d.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')