abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 3 februari 2011 @ 11:39:43 #26
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_92266413
quote:
3s.gif Op donderdag 3 februari 2011 11:36 schreef remlof het volgende:
Ow Google's Android Market is tegenwoordig ook via het web toegankelijk: http://market.android.com
Wel tof dat je op afstand apps kan installeren. Handig in de toekomst voor werkgevers die bijvoorbeeld software op de telefoons of tablets van hun werknemers moeten updaten.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_92267829
quote:
12s.gif Op woensdag 2 februari 2011 13:16 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Welke firmware draait hij?
Heb hier zelf geen last van gehad op mijn zt-180, alleen op de upgraded gebeurt het af en toe.
Ik heb geen idee, waar kan ik zien welke firmware hij draait?

En qua internet is mijn epad als ik op wifi zit ongeveer even snel als mijn blackberry.. (heel erg traaag dus) hebben jullie dit ook? want ik ging ervan uit dat wanneer ik via wifi mijn browser gebruik dat hij gewoon evensnel zou zijn als op mijn laptop..

of ligt dit aan mijn instellingen of zo iets dergelijks?
pi_92279092
Let op; er is een oplichter op marktplaats actief welke e-pads verkoopt!

Ik ben er zelf ook ingetrapt en na wat zoekwerk is het iemand die al jarenlang bezig is.

Hierbij de link, vaak word de advertentie verwijderd maar later met dezelfde fotos terug gezet;
http://link.marktplaats.nl/417479054

Ben gewaarschuwd!

Hier trouwens meer over deze persoon; http://www.marktplaatsopl(...)p?f=12&t=30&start=40
  donderdag 3 februari 2011 @ 21:06:42 #29
327191 RobertNL
For your gear.
pi_92293514
quote:
5s.gif Op donderdag 3 februari 2011 12:19 schreef ItWasWritten het volgende:

[..]

Ik heb geen idee, waar kan ik zien welke firmware hij draait?

En qua internet is mijn epad als ik op wifi zit ongeveer even snel als mijn blackberry.. (heel erg traaag dus) hebben jullie dit ook? want ik ging ervan uit dat wanneer ik via wifi mijn browser gebruik dat hij gewoon evensnel zou zijn als op mijn laptop..

of ligt dit aan mijn instellingen of zo iets dergelijks?
Instellingen, over de telefoon en dan android 2.1 een regel daaronder staat iets met 0904, 1030 of 1204 dat nummertje is de firmwareversie.

Edit: Upadte op de ZT-180 II:

Ondertussen heb ik natuuerlijk even verder zitten spelen met mijn zt-180, ik heb er een root op gegooid en daarna wat tweak programmaatjes (autokiller memory optimizer, autorun mangager) erop gegooid, hierna nog maar 1 crash gehad, maar dit lag waarschijnlijk aan een probleem met de werking op grote schermen van de app :)

Een hoesje eromheen had ik de vorige keer ook al moeten doen, iets van een kickstand/hoesje met kickstand = geweldig!

[ Bericht 12% gewijzigd door RobertNL op 04-02-2011 10:58:02 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 4 februari 2011 @ 16:27:51 #30
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_92329892
quote:
99s.gif Op donderdag 3 februari 2011 00:19 schreef Augustus_Thijs het volgende:

HTC tablet? Dat zou een leuke optie zijn, maar die is er dus nog niet? Ben heel tevreden over HTC, de telefoons hebben me de afgelopen vijf jaar nooit in de steek gelaten.
Ik heb precies hetzelfde als jou. Jaren gekut met WM OS gebaseerde telefoons. Toen maar eens voor de verandering in Oktober 2010 de Desire HD gekocht, geen seconde spijt van.

Trouwens, ik doelde met HTC Tablet, hij komt er. Maar nu ik weet dat hij komt, kan ik er nog ruimschoots voor sparen (zal wel niet goedkoper zijn als iPad).
pi_92330992
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 21:06 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Instellingen, over de telefoon en dan android 2.1 een regel daaronder staat iets met 0904, 1030 of 1204 dat nummertje is de firmwareversie.

Edit: Upadte op de ZT-180 II:

Ondertussen heb ik natuuerlijk even verder zitten spelen met mijn zt-180, ik heb er een root op gegooid en daarna wat tweak programmaatjes (autokiller memory optimizer, autorun mangager) erop gegooid, hierna nog maar 1 crash gehad, maar dit lag waarschijnlijk aan een probleem met de werking op grote schermen van de app :)

Een hoesje eromheen had ik de vorige keer ook al moeten doen, iets van een kickstand/hoesje met kickstand = geweldig!
Ah ok zal vanavond als ik thuis ben er even naar kijken dan. Maar qua internet via wifi, werkt het bij jullie wel snel/goed? want ik vind mijn epad echt super traag surfen namelijk.. Had ik niet verwacht via een wifi verbinding
  vrijdag 4 februari 2011 @ 19:12:11 #32
327191 RobertNL
For your gear.
pi_92337305
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 16:52 schreef ItWasWritten het volgende:

[..]

Ah ok zal vanavond als ik thuis ben er even naar kijken dan. Maar qua internet via wifi, werkt het bij jullie wel snel/goed? want ik vind mijn epad echt super traag surfen namelijk.. Had ik niet verwacht via een wifi verbinding
Niet zo snel als mijn desire, maar toch nog wel redelijk snel, al geprobeerd met een andere browser? Skyfire, Opera etc?

[ Bericht 0% gewijzigd door RobertNL op 04-02-2011 20:49:33 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 4 februari 2011 @ 21:05:22 #33
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_92343479
So hè hè... eindelijk voor elkaar gekregen die Cinema Plugin te installeren op m'n Archos 101. Vplayer en Rockplayer zijn leuk, maar dan hapert de boel als een malle en synchroon is het dan al helemaal niet. Nu fijntjes, smooth en in sync 720p afspelen zoals het hoort. O+ Yay. Inmiddels zit wel m'n standaard vrij losjes, waardoor 'ie in een midpositie van zo'n 45 graden niet blijf staan, of een graad of 60 overeind, of het is 20 graden plat nu. Moet ik ff wat op verzinnen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_92347347
ik begin men epadje een beetje saai te vinden:P
Ik heb er ook nog niet zoveel op staan.

Wat zijn echt de must haves?

(angry birds ben ik inmiddels ook al zat)
pi_92348696
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 22:03 schreef kotter het volgende:
ik begin men epadje een beetje saai te vinden:P
Ik heb er ook nog niet zoveel op staan.

Wat zijn echt de must haves?

(angry birds ben ik inmiddels ook al zat)
Als je er voor een leuk prijsje vanaf moet kan je een PM sturen ;).

Heb het gehad met marktplaats aangezien ik net (zie paar posts hierboven) voor ruim 70 euro kwijt ben.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 23:15:16 #36
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_92351777
Hoe bevalt je ZT Itwaswritten?
De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Voer in Recommender: ZT180 en coupon: 10%ebay110 en krijg 15% korting!
pi_92352731
Die tablet van 129 euro, werkt dat ding ook enigszins? :P
lekker faxen heel de dag echt genot
  vrijdag 4 februari 2011 @ 23:51:42 #38
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_92353752
Welke bedoel je?
De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Voer in Recommender: ZT180 en coupon: 10%ebay110 en krijg 15% korting!
  vrijdag 4 februari 2011 @ 23:55:14 #39
327191 RobertNL
For your gear.
pi_92353946
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 02:46 schreef Paddo80 het volgende:
voor degene die er niet een uit china willen halen:

Point of view 7 inch 4 GB voor 129 euro

http://www.computerland.nl/Information.aspx?pid=1354

deze denk ik :), lees net dat hij geen boze vogeltjes speelt :P dus de hardware zal niet al te briljant zijn.
Snelheid 600MHz
Ram 256mb
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_92363671
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 23:15 schreef beeklaan het volgende:
Hoe bevalt je ZT Itwaswritten?
Om eerlijk te zijn heb ik er nog niet langer als een uur achter gezeten :S, heb het erg druk met school en werk gehad dus vandaar.

Maar hij bevalt wel goed, werkt beter als verwacht en ook de kwaliteit van de software en het scherm vind ik super.

Enigste puntje is dat het browsen super langzaam gaat bij mij, ik vroeg me al af of het ms aan de instellingen ligt of dit op een andere manier versnelt kan worden.

En bij jou dan? welke apps zijn aan te raden?
  zaterdag 5 februari 2011 @ 11:19:56 #41
327191 RobertNL
For your gear.
pi_92363835
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 11:11 schreef ItWasWritten het volgende:

[..]

Om eerlijk te zijn heb ik er nog niet langer als een uur achter gezeten :S, heb het erg druk met school en werk gehad dus vandaar.

Maar hij bevalt wel goed, werkt beter als verwacht en ook de kwaliteit van de software en het scherm vind ik super.

Enigste puntje is dat het browsen super langzaam gaat bij mij, ik vroeg me al af of het ms aan de instellingen ligt of dit op een andere manier versnelt kan worden.

En bij jou dan? welke apps zijn aan te raden?
Hoelang duurt het laden van een pagina?

Wat ik kan aanraden is om er een root (guide) op te gooien en dan: auto killer memory optimizer (market) te installeren :) ik merkte het verschil duidelijk :)

Verder zou ik een andere browser instaleren daar gaat het het een stuk sneller door (zoals ik eerder al zei: Opera mini beta, Dolphin, skyfire).

Verder heb ik launcher pro geïnstalleerd, al zit er al ADW op normale zt-180 (dacht ik).

Verder taskkiller die er standaard opzit heb ik vervangen door een andere, omdat die een betere widget had (standaard bugde nog wel eens).

Ik zou zeggen kijk eens op: Slatedroid.com/zt-180 :) daar staan nog een paar tweaks/handige apps op :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_92367839
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 11:19 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Hoelang duurt het laden van een pagina?

Wat ik kan aanraden is om er een root (guide) op te gooien en dan: auto killer memory optimizer (market) te installeren :) ik merkte het verschil duidelijk :)

Verder zou ik een andere browser instaleren daar gaat het het een stuk sneller door (zoals ik eerder al zei: Opera mini beta, Dolphin, skyfire).

Verder heb ik launcher pro geïnstalleerd, al zit er al ADW op normale zt-180 (dacht ik).

Verder taskkiller die er standaard opzit heb ik vervangen door een andere, omdat die een betere widget had (standaard bugde nog wel eens).

Ik zou zeggen kijk eens op: Slatedroid.com/zt-180 :) daar staan nog een paar tweaks/handige apps op :)
Laden van een pagina duurt ong 7-10 seconden bij mij.. ik ga dit weekend even alles uittesten wat je me gestuurd hebt dan laat ik je wel even weten of het verbeterd is.

Rooten kwam ik al tegen op internet, maar qwat hhoud het precies in? je hackt het besturingssysteem ofzo?
  zaterdag 5 februari 2011 @ 13:40:18 #43
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_92368031
Ik heb em helaas nog niet ItWasWritten.
De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Voer in Recommender: ZT180 en coupon: 10%ebay110 en krijg 15% korting!
pi_92368909
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 13:40 schreef beeklaan het volgende:
Ik heb em helaas nog niet ItWasWritten.
Nog steeds niet? ik kan me herinneren dat je hem voor mij had besteld bij bic toch?

Pfff dat is wel balen man, ik zal maar even paar mailtjes sturen want denk dat er iets mis is gegaan dan
  zaterdag 5 februari 2011 @ 15:24:15 #45
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_92371611
Ja ze hadden het geld teruggestort omdat ie niet leverbaar was. Stom dat jij hem na mij bestelde en wel kreeg, maar goed.

Later nog een keer besteld en toen is die de 30e verscheept. Zal dus wel na nieuw jaar pas echt uit China verdwijnen.
De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Voer in Recommender: ZT180 en coupon: 10%ebay110 en krijg 15% korting!
  zaterdag 5 februari 2011 @ 16:32:07 #46
327191 RobertNL
For your gear.
pi_92373888
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 13:35 schreef ItWasWritten het volgende:

[..]

Laden van een pagina duurt ong 7-10 seconden bij mij.. ik ga dit weekend even alles uittesten wat je me gestuurd hebt dan laat ik je wel even weten of het verbeterd is.

Rooten kwam ik al tegen op internet, maar qwat hhoud het precies in? je hackt het besturingssysteem ofzo?
Rooten is het vrijgeven van je systeem (superuser).

Mocht dat niet werken om het laden te verbeteren dan is er altijd nog een andere oplossing :)

Maar welke firmware heb je nu?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_92397264
Iemand hier de ZT-180?
Ik las geloof ik dat jij (robertNL) deze hebt aangeschaft? Ben in iedergeval op verschillende plaatsen reviews tegengekomen onder jou naam, dus ik denk van wel :P

Als ik zo wat rond kijk lijkt dat mij een van de betere tablets in die prijsklasse. Met 1ghz en 256mb ram, dat heb ik bij andere tablets nog niet gevonden onder de 200eu. Als iemand dat wel heeft hoor ik het graag natuurlijk :)

Ik had ook ergens gelezen dat de boze vogeltjes er redelijk/goed op draaien? Dat is bij mijn weten toch een ietwat zwaar programma, mijn desire draait het prima, maar de htc legend van mn vriendin heeft er al wat moeite mee. Aan de andere kant gaat internet/youtube etc prima op die htc legend. Als deze ZT-180 dus qua snelheid daar in de buurt zit, zou ik tevreden zijn.

Wel zag ik ergens dat wifi bereik heel slecht is met die tablet? over alleen wifi ontvangst als je in precies dezelfde kamer als de router zit? Dat lijkt me wat onhandig..

edit:
Lees trouwens dat er een langzamere(of in iedergeval slechter type) processor in zit dan wat ze eigenlijk marketen?
En dat flash er dus niet op zou werken, ongeacht of je er froyo op zou hebben of niet.
Linkje

[ Bericht 7% gewijzigd door Augustus_Thijs op 06-02-2011 02:34:55 ]
..non est vivere sed valere vita est ..
  zondag 6 februari 2011 @ 03:10:22 #48
327191 RobertNL
For your gear.
pi_92399898
quote:
99s.gif Op zondag 6 februari 2011 01:34 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Iemand hier de ZT-180?
Ik las geloof ik dat jij (robertNL) deze hebt aangeschaft? Ben in iedergeval op verschillende plaatsen reviews tegengekomen onder jou naam, dus ik denk van wel :P
Klopt ;)
quote:
Als ik zo wat rond kijk lijkt dat mij een van de betere tablets in die prijsklasse. Met 1ghz en 256mb ram, dat heb ik bij andere tablets nog niet gevonden onder de 200eu. Als iemand dat wel heeft hoor ik het graag natuurlijk :)
Mij leek hij voor een 10'' een goed bang for buck gehalte te hebben. hij kost dan ook maar rond de 1 1 0 euro :)
quote:
Ik had ook ergens gelezen dat de boze vogeltjes er redelijk/goed op draaien? Dat is bij mijn weten toch een ietwat zwaar programma, mijn desire draait het prima, maar de htc legend van mn vriendin heeft er al wat moeite mee. Aan de andere kant gaat internet/youtube etc prima op die htc legend. Als deze ZT-180 dus qua snelheid daar in de buurt zit, zou ik tevreden zijn.
Over de snelheid ben ik zeer te spreken, zeker als je af en toe de taskkiller gebruikt en een memory optimizer installeert (zonder werkt hij ook goed maar memory optimizer laat hem net even wat beter draaien :) ).
quote:
Wel zag ik ergens dat wifi bereik heel slecht is met die tablet? over alleen wifi ontvangst als je in precies dezelfde kamer als de router zit? Dat lijkt me wat onhandig..
De zt-180 zijn hardware is al een aantal keer veranderd. b.v: andere wifi chip, betere batterij, beter scherm. dit heeft er voor gezorgd dat de horror verhalen die je nog kan lezen (rond augustus vorig jaar) verleden tijd zijn. Zelf zit ik hier 3 betonnen muren en een verdieping hoger en ik heb goede ontvangst met mijn wifi. :Y
quote:
edit:
Lees trouwens dat er een langzamere(of in iedergeval slechter type) processor in zit dan wat ze eigenlijk marketen?
En dat flash er dus niet op zou werken, ongeacht of je er froyo op zou hebben of niet.
Linkje
Toen de zt-180 in juni/juli vorig jaar uitkwam dacht/zei men dat er inderdaad een cortex A8 in zou zitten, dit bleek achteraf een infotm x220 (ARM 11) in te zitten, daardoor is de tablet ook zo goedkoop.
(pre-order prijs was veel hoger wegens de verwachte hogere processor).

De tablet zal inderdaad geen flash (behalve light 9.1) supporten, omdat :( adobe :( de code (nog) niet heeft vrijgegeven voor arm 11 processors.
Flash mis ik af en toe, maar de meeste dingen kan je gewoon zien via of de youtube app of skyfire browser.
Wat ik zelf heel fijn vind aan deze tablet is dat Zenithink regelmatig nieuwe firmware uitbrengt voor deze tablet :7
Hoop dat je er wat aan hebt :)
Ik heb zelf ondertussen de 2e versie van de ZT-180 met 512 ram, webcam en hdmi, maar die is dan ook wat duurder. O+ (en de software heeft nog een paar bugs).

Heb ondertussen even een 3g usb stick besteld, theteren vanaf mijn desire is echt een batterij drain :'( Dus op marktplaats even een 3g stickie besteld (vodafone, met 1 gig gratis data) die plug en play op de ZT schijnt te werken, we zullen het zien...
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 6 februari 2011 @ 11:53:55 #49
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_92404124
Hoe duur was ie? Bedoel dus dat 3g ding :)

oja en: ik lees over de ZT: Flash doesn't work unless you use the Skyfire browser but that slows the device right down.

Dus het kan wel!

[ Bericht 89% gewijzigd door beeklaan op 06-02-2011 12:06:47 ]
De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Voer in Recommender: ZT180 en coupon: 10%ebay110 en krijg 15% korting!
pi_92404237
ik heb zelf de epad met de webcam en gps functie, de 10 inch.
Mijn vriendin heeft de normale zt-180.

Ik merk wel dat die van mij tog wat sneller en soepeler loopt.
En het menu en alles is wat mooier.

Dus als je kan kieze zou ik voor versie met gps gaan.

Wat ik trouwens het grootste nadeel vind van de epad is dat als je klaar bent je hem helemaal moet uitdoen, gewoon op standby als bij de ipad kan je dus beter niet doen.
Want dan is je baterij binnen een klein dagje al leeg.

Wat ik ook heb gemerkt is dat als je hem oplaad terwijl hij op standby staat (dus niet uit) dan duurt het laden heeeeeeeeeeeeeel lang.

Dat je hem steeds helemaal uit moet zetten is opzich geen probleem, maar dat je het opstarten dan iedere keer zo lang duurt wel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')