abonnement Unibet Coolblue
pi_92189809
Is het jullie wel eens overkomen?

Vaak heb ik wel eens oogcontact met iemand in de trein/bus maar aangezien ik nooit de eerste stap neem, leidt dat tot niet niets.

Had wel laatst een meisje dat heel erg aangeschoten was en naar de rook ruikte die alles van mij wou weten maar daar ben ik niet op ingegaan.
pi_92189992
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 20:14 schreef Stuurver het volgende:
die alles van mij wou weten maar daar ben ik niet op ingegaan.
eng he als mensen tegen je praten
pi_92190192
Oogcontact is flirten?
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 20:22:25 #4
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_92190327
Wel meer dan eens.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_92190446
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 20:17 schreef Salatrel het volgende:

[..]

eng he als mensen tegen je praten
Was wel veel meer dan dat :P

quote:
11s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 20:20 schreef Roi het volgende:
Oogcontact is flirten?
Als het langer is dan 2-3 seconden naar mijn ervaring wel
pi_92190696
quote:
11s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 20:20 schreef Roi het volgende:
Oogcontact is flirten?
Hangt van de situatie af. Lichaamstaal is een goede manier om aandacht te trekken aan iemand. Je kan interesse tonen zonder iets te vertellen.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_92191307
Ik probeer het weleens maar het lukt eigenlijk nooit. Probleem is dat 95% van de mensen bij voorbaat al geirriteerd is omdat ze net uit hun werk komen, naar school moeten, hun overstap gemist hebben enz. enz.

-edit-
Ohja én ik ben een ontzettende nerd. Dat helpt natuurlijk ook niet mee :7
  dinsdag 1 februari 2011 @ 20:38:57 #8
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_92191398
Deel je belemmeringen hier Chicks die dammen verkiezen boven schaken, is omgedoopt tot pua topic.
pi_92197652
Nee, ik heb gewoon een auto.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 22:18:06 #10
318871 fervente
Nee jij bent leuk
pi_92198374
Hm, heb wel eens oogcontact gehad met een zeer sexy jongeman... Maar inderdaad er gebeurd verder toch niks.
Hij was echt leuk, :9
-----------------------------------------------------------
Good night, good night! Parting is such sweet sorrow,
that I shall say good night till it be tomorrow
------------------------------------------------------------
  dinsdag 1 februari 2011 @ 22:25:00 #11
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_92198869
Had ooit eens dat een jongen langsliep (op zoek naar een plek) hij keek, ik keek terug, glimlachte.. en hij liep verder.
Daar baalde ik wel even van ;(

Komt ie ineens terug door de (schuif)deur :o Zegt ie "hier is het volgens mij veel gezelliger!"
ik iets van "hihihi ja dat denk ik ook hihi" :@

Ging naast me zitten, met wel het gangpad ertussen. En uiteindelijk raakte we toch in gesprek. En toen kwam ie maar op de vierzits erbij zitten. Uiteindelijk zelfs gezoend in de trein :D
Bleek ie later een vriendin te hebben :') (al was het voor mij toch maar eenmalig)
pi_92199333
Toevallig dit topic, gistermiddag nog 40 minuten lang oogcontact gehad met een meisje dat schuin tegenover me zat in de trein. Niet bij hetzelfde 4zits gedeelte maar eentje verder. Paar keer glimlachen naar elkaar en ik vond haar echt leuk, hartslag ging op het laatst zelfs wat omhoog :P

Bij het eindstation verwachtte ik eigenlijk dat zij me wel achterna zou lopen naar de uitgang, dus ik stap uit maar ze was nergens te bekennen. Meteen naar binnen gekeken waar we ongeveer zaten maar het leek wel alsof ze ineens verdwenen was. Achteraf wel spijt dat ik niet gewoon naar haar toe ben gegaan -O-

PS; het was van Utrecht naar Rotterdam, wie weet komt ze hier ook wel O-)
pi_92200152
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 22:32 schreef DennisDeBengel het volgende:
Toevallig dit topic, gistermiddag nog 40 minuten lang oogcontact gehad met een meisje dat schuin tegenover me zat in de trein. Niet bij hetzelfde 4zits gedeelte maar eentje verder. Paar keer glimlachen naar elkaar en ik vond haar echt leuk, hartslag ging op het laatst zelfs wat omhoog :P

Bij het eindstation verwachtte ik eigenlijk dat zij me wel achterna zou lopen naar de uitgang, dus ik stap uit maar ze was nergens te bekennen. Meteen naar binnen gekeken waar we ongeveer zaten maar het leek wel alsof ze ineens verdwenen was. Achteraf wel spijt dat ik niet gewoon naar haar toe ben gegaan -O-

PS; het was van Utrecht naar Rotterdam, wie weet komt ze hier ook wel O-)
40 minuten en dan je kans voorbij laten gaan? Niet zo best. Niet dat ik zo'n baas ben die direct met der gaat lullen, maar je mist nu wel een kans :P Was er trouwens niet zo site speciaal voor dit soort situaties?
pi_92200282
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 22:25 schreef Cue_ het volgende:

"hihihi ja dat denk ik ook hihi" :@

*)

Leuk verhaal trouwens :)
  dinsdag 1 februari 2011 @ 22:45:54 #15
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_92200341
Ik wil ik het soms wel proberen. Maar het kan niet want ik ben zo scheel als de tering. :')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_92200379
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 22:43 schreef kadeautje het volgende:

[..]

40 minuten en dan je kans voorbij laten gaan? Niet zo best. Niet dat ik zo'n baas ben die direct met der gaat lullen, maar je mist nu wel een kans :P Was er trouwens niet zo site speciaal voor dit soort situaties?
Het was best druk, alle stoelen waren zo'n beetje bezet. Als het rustig was had ik het denk ik wel gedaan. Nu dacht ik, ik spreek haar wel aan als we uitstappen, maar dat is er nooit meer van gekomen :P

http://treinflirt.nl/

Kun je een berichtje neerzetten, maar dat vind ik dan meteen weer zo wanhopig klinken _O-
  dinsdag 1 februari 2011 @ 22:50:26 #17
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_92200656
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 22:45 schreef kadeautje het volgende:
*)

Leuk verhaal trouwens :)
Dit alles was op de terugweg van Rotterdam. Toen ik daar heenging.. en ik liep de trap van het station af.. hoorde ik de hele tijd "naar links, naar links"
Ik kijk achterom, zie een conducteur en dat hij het tegen mij had :o
Ik van "uhm ja uhm waarom? Ik weet niet eens waar ik heen moet, wordt zo opgehaald" :')
Vervolgens zei hij iets in de trant dat hij mij wel een mooi/leuk meisje vond en of ik een vriend had.
Hij eindigde met "mocht ik je nog eens tegenkomen dan ga ik je zoenen!" 8-)
ik "daar hou ik je aan! :@ "
En liep weg :+
  dinsdag 1 februari 2011 @ 23:57:34 #18
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_92204654
ik heb pas 3x in mijn leven met het ov gerezen :')
pi_92205010
Ooh dat vind ik ook wel leuk, soms even oogcontact maken met mensen. Ook als ik in de trein stap, dan zit ik al snel te kijken bij wat voor mensen ik ga zitten :P
pi_92205860
Wel eens geflirt met wat dames. Laatste keer was toen ik rond middernacht in de trein naar huis toe zat. Groepje aangeschoten dames kwam in dezelfde wagon zitten en plempten zich naast me neer. Direct werd er al gevraagd wat ik aan het lezen was, en aangezien dat een wat filosofisch werkje was kon je de reacties wel raden.

De dame die voor me zat begon plots allemaal vragen te stellen met als doel me een beetje te irriteren volgens mij, maar om mezelf niet te laten kennen ging ik er enorm enthousiast op in en vragen terug stellen. Uiteindelijk mondde dat uit in heel geinig gesprek waarbij ze naast me kwam zitten en allemaal muziek met me ging luisteren. Op het perron vriendelijk gedag gezegd en weer gegaan.
pi_92206273
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 00:23 schreef Friek_ het volgende:
Wel eens geflirt met wat dames. Laatste keer was toen ik rond middernacht in de trein naar huis toe zat. Groepje aangeschoten dames kwam in dezelfde wagon zitten en plempten zich naast me neer. Direct werd er al gevraagd wat ik aan het lezen was, en aangezien dat een wat filosofisch werkje was kon je de reacties wel raden.

De dame die voor me zat begon plots allemaal vragen te stellen met als doel me een beetje te irriteren volgens mij, maar om mezelf niet te laten kennen ging ik er enorm enthousiast op in en vragen terug stellen. Uiteindelijk mondde dat uit in heel geinig gesprek waarbij ze naast me kwam zitten en allemaal muziek met me ging luisteren. Op het perron vriendelijk gedag gezegd en weer gegaan.
Nou nou nou, casanova hoor. Be proud of it ^O^
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 22:50 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dit alles was op de terugweg van Rotterdam. Toen ik daar heenging.. en ik liep de trap van het station af.. hoorde ik de hele tijd "naar links, naar links"
Ik kijk achterom, zie een conducteur en dat hij het tegen mij had :o
Ik van "uhm ja uhm waarom? Ik weet niet eens waar ik heen moet, wordt zo opgehaald" :')
Vervolgens zei hij iets in de trant dat hij mij wel een mooi/leuk meisje vond en of ik een vriend had.
Hij eindigde met "mocht ik je nog eens tegenkomen dan ga ik je zoenen!" 8-)
ik "daar hou ik je aan! :@ "
En liep weg :+
:') :') :') :')
pi_92206307
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 20:37 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik probeer het weleens maar het lukt eigenlijk nooit. Probleem is dat 95% van de mensen bij voorbaat al geirriteerd is omdat ze net uit hun werk komen, naar school moeten, hun overstap gemist hebben enz. enz.

Waarheid :P
pi_92206852
Een keer gehad in de trein in België, onderweg naar Antwerpen om vanaf daar de trein naar Nederland te nemen. Ik zat in een vierzits tegenover een meisje en er was wel wat oogcontact en geglimlach. Uiteindelijk raakten we om een of andere reden aan de praat over mobiele netwerken ( :') ), maar dat maakte het bruggetje naar telefoonnummers uitwisselen wel makkelijk. Later nog een drankje gedaan in Antwerpen toen ik weer in België was, maar daarna nooit meer iets van gehoord. :P
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  woensdag 2 februari 2011 @ 07:54:47 #24
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_92209582
Toen ik nog een OV kaart had werd ik altijd benaderd door gewillige studentes die met gratis mee wilden reizen omdat ze hun eigen OV vergeten waren.

Machtsgeil als ik ben hield ik de boot altijd af.

Lekker puh.
J. <3
pi_92209613
OV is voor paupers, het materiaal dat je daar dus tegen zou komen mocht je het wel gebruiken is dus per definitie niet interessant...
"Not everything that counts can be counted, and not everything that can be counted counts."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')