SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet dit weer.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:37 schreef Penisbaard het volgende:
Hallo FOK!,
Ik ben eergisteren naar Rachel geweest. Ik ga vooral naar haar toe om mij eens flink anaal "onder handen" te laten nemen. Na een beetje opwarmen kreeg ik de butt-plug te verwerken. Nadat ze daarmee klaar was kwamen haar handjes aan de beurt. Ik heb dit al een paar keer meegemaakt, dus haar handjes gingen er vrij soepel in. Ze ging rustig op verkenning in mijn binnenste en uiteindelijk zat ze er bijna tot aan de elleboog in. Het laatste stukje was wel even flink doorbijten. Na het anale feestdeel heeft ze mij lekker afgetrokken. Na een flinke schoonmaakbeurt ben ik zeer tevreden naar huis gegaan.
Voordelen:
-Goedkoop
-Niet vies van anale feestdelen
-Weet klanten op hun gemak te stellen
Nadelen:
-Ziet er vrij mannelijk uit
-Wekt soms de indruk dat ze er niet altijd veel zin in heeft
quote:Op zondag 30 januari 2011 17:37 schreef Penisbaard het volgende:
Hallo FOK!,
Ik ben eergisteren naar Rachel geweest. Ik ga vooral naar haar toe om mij eens flink anaal "onder handen" te laten nemen. Na een beetje opwarmen kreeg ik de butt-plug te verwerken. Nadat ze daarmee klaar was kwamen haar handjes aan de beurt. Ik heb dit al een paar keer meegemaakt, dus haar handjes gingen er vrij soepel in. Ze ging rustig op verkenning in mijn binnenste en uiteindelijk zat ze er bijna tot aan de elleboog in. Het laatste stukje was wel even flink doorbijten. Na het anale feestdeel heeft ze mij lekker afgetrokken. Na een flinke schoonmaakbeurt ben ik zeer tevreden naar huis gegaan.
Voordelen:
-Goedkoop
-Niet vies van anale feestdelen
-Weet klanten op hun gemak te stellen
Nadelen:
-Ziet er vrij mannelijk uit
-Wekt soms de indruk dat ze er niet altijd veel zin in heeft
quote:Op zondag 30 januari 2011 17:38 schreef 9611Niels het volgende:
heb net 5 uur lang gewerkt (bij de mac) wil ik naar huis fietsen zie ik dat er meeuwenpoep op mn zadel zit dus heb ik de hele weg 5km staand naar huis gefietst
Sorry.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:40 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Nou je hoeft net zo te schreeuwen.
Bedankt,mijn tolerante vriend.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:42 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Nou vooruit, voor deze keer vergeef ik t je.
Jwz.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:42 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Bedankt,mijn tolerante vriend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |