abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 26 maart 2011 @ 21:15:03 #251
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
pi_94653350
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 08:22 schreef Rensjebree het volgende:
Nou die van mij kan ik terug sturen.. Of ik kan GBP 15,00 van hem krijgen en het dingen houden.
Nou zit ik even te twijvelen wat ik zal doen.

Terug sturen of houden..
Als ik hem terug stuur mag ik hopen dat ik mijn geld ooit nog terug zien.
En/of dat hij wel aankomt...
Houden? Dan zit ik dus in mijn mik met een bagger camera..

Wat zal ik doen?

[..]

Google translate zeker :')
Sisco Certified
pi_94657522
Tsja, ga je al dat gedoe doen voor 15 pond? Houd m lekker en gebruik m als een disposable camera - 't komt vast nog wel eens voor dat je een camera ergens voor nodig gaat hebben in een ruwe omgeving.
pi_94702534
Iemand nog de goede versie van de dvr-007 kopen?

[TK]Dashcam (camera voor in je auto)
pi_94705811
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 08:37 schreef kikoooooo het volgende:
Iemand nog de goede versie van de dvr-007 kopen?

[TK]Dashcam (camera voor in je auto)
krijgen we nu geen filmpjes meer van kikooo in dit topic? ;( ;)
  Moderator maandag 28 maart 2011 @ 20:06:53 #255
45833 crew  Fogel
pi_94729806
Twee filmpjes van vandaag, ca 50 megabyte, en een van ca 150 megabyte, gemaakt met een Nokia X6. Dat zwarte ding rechtsboven is de zuignapbevestiging voor de telefoon. Heb een gat in de houder geboord, geprobeerd om het ding op mijn dashboard te bevestigen maar daar donderde die steeds vanaf. Dus toch maar aan het raam, maar dus met het probleem dat er dan een stuk beeld ontbreekt.

En ja, het sneeuwt hier, filmpje is op ca 300 meter hoogte genomen (maar het sneeuwt ook in de stad).

[ Bericht 2% gewijzigd door Fogel op 28-03-2011 20:15:46 ]
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_94735037
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 20:06 schreef Fogel het volgende:
Twee filmpjes van vandaag, ca 50 megabyte, en een van ca 150 megabyte, gemaakt met een Nokia X6. Dat zwarte ding rechtsboven is de zuignapbevestiging voor de telefoon. Heb een gat in de houder geboord, geprobeerd om het ding op mijn dashboard te bevestigen maar daar donderde die steeds vanaf. Dus toch maar aan het raam, maar dus met het probleem dat er dan een stuk beeld ontbreekt.

En ja, het sneeuwt hier, filmpje is op ca 300 meter hoogte genomen (maar het sneeuwt ook in de stad).
Waar is dat dan? Iedereen rijdt daar op spikes? :P

Ook lekker suicidale inhaalactie op 4:30 in 2de filmpje :P
  Moderator maandag 28 maart 2011 @ 21:31:42 #257
45833 crew  Fogel
pi_94735627
quote:
Op maandag 28 maart 2011 21:23 schreef Palomar het volgende:

[..]

Waar is dat dan? Iedereen rijdt daar op spikes? :P

Ook lekker suicidale inhaalactie op 4:30 in 2de filmpje :P
Is op het stuk tussen Fannrem en Kyrksæterøra in Noorwegen. Ik rij zelf zonder spikes maar met goede winterbanden, is ook nodig zoals je ziet.
Suicidaal valt wel mee, op dat stuk weg is dat een van de veiligste stukken om in te halen, en als een vrachtwagen een signaal geeft kan je er vanuit gaan dat het inderdaad ook veilig is.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_94737998
Hehe, oja zie nu idd dat die vrachtwagen een signaal geeft. Dan heb ik niks gezegd ;) Niet echt gewend dat vrachtwagens dat in NL doen ;)
  Moderator maandag 28 maart 2011 @ 23:31:58 #259
45833 crew  Fogel
pi_94743727
In Nederland sta je dan ook voornamelijk stil op de weg, in de file, dus het is niet nodig om signalen te geven :P Wat je in deze filmpjes aan verkeer ziet valt onder "druk" op deze weg, heb ook vaak genoeg meegemaakt dat ik op dat stuk minder dan 10 autos in totaal zie.
Kijk bij deze (ca 60 meg) op 1:22-1:25 aan de linkerkant... ja dat is inderdaad een ijscobord in de sneeuw (wat wil zeggen dat de kiosk daar open is :))
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_94747622
En dit zie ik nu pas :@
Zal mijn carcam video's ook eens op Youtube gooien.
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
  dinsdag 29 maart 2011 @ 09:21:40 #261
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 10:58:29 #262
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_94753530
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 09:21 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
Holy shit! :D
  Moderator dinsdag 29 maart 2011 @ 11:05:07 #263
45833 crew  Fogel
pi_94753785
Hier een voorbeeld van een collega van me, is deel 1 van veel (zie related videos) van Valbergveien in Noord-Noorwegen:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_94764053
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 09:21 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
Goeie reactievermogen...
Hij kreeg wel wat tegen de voorruit..... opeens heeft ie een barst erin
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
  dinsdag 29 maart 2011 @ 15:45:40 #265
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_94764072
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 15:45 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Goeie reactievermogen...
Hij kreeg wel wat tegen de voorruit..... opeens heeft ie een barst erin
Die barst lijkt mij wel te overzien. Hij heeft meer geluk dat het rustig is op zjin weghelft.
pi_94764145
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 15:45 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

Die barst lijkt mij wel te overzien. Hij heeft meer geluk dat het rustig is op zjin weghelft.
Dat wilde ik e nog bijzetten... Liever een barst in de ruit dan iets ergers
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
pi_94764724
En als ik er zo aan denk. Kan ik 4 camera's in de auto kwijt

MD80 kloon Mini DV 100
(filmpje is onderweg naar YouTube)

In HD
Xperia10
Toshiba Camileo P10 HD-DV Camcorder
Olympus 590UZ Fototoestel

Eigelijk 5 maar ik ga geen Mini DVD verklooien

[ Bericht 6% gewijzigd door -CRASH- op 29-03-2011 17:28:03 ]
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
pi_94768400
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
pi_94769120
Die Mini DV 100 is volgens mij dezelfde als die ik heb via Dealextreme voor 18 dollar oid :P Vind het nogal een ingewikkeld ding om een opname te starten. Eerst 2 keer linker knopje, dan bovenste knopje en dan controleren of een klein blauw lampje gaat knipperen. En de datum vergeet ie als je hem uit zet. Maar verder wel redelijke beeldkwaliteit. Nog niet in de auto gebruikt, maar had hem laatst wel es voor de grap op de mountainbike gemonteerd :P

pi_94769598
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 17:50 schreef Palomar het volgende:
Die Mini DV 100 is volgens mij dezelfde als die ik heb via Dealextreme voor 18 dollar oid :P Vind het nogal een ingewikkeld ding om een opname te starten. Eerst 2 keer linker knopje, dan bovenste knopje en dan controleren of een klein blauw lampje gaat knipperen. En de datum vergeet ie als je hem uit zet. Maar verder wel redelijke beeldkwaliteit. Nog niet in de auto gebruikt, maar had hem laatst wel es voor de grap op de mountainbike gemonteerd :P

valt reuze mee de bedieng van de DV100
Rechter knop aan.
knop bovenop indrukken en hij neemt op
linker knop hoef je in principe niet aan te komen
Dat is voor opnames als er iets voor de lens beweegt
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
pi_94770079
Hehe, heb es gekeken en die van mij kan idd ook automatisch opnemen (geluid >60dB is dan de trigger). Dan is het idd alleen de Mode-knop indrukken.

Zat zo'n wazige Chinees-engelse handleiding bij, dat ik dat er eerst kennelijk niet uit begreep :P

[edit] Deze heb ik overigens:



[ Bericht 37% gewijzigd door Palomar op 29-03-2011 18:26:40 ]
pi_94780217
quote:
Grappig ding, de keyring camera ziet er ook wel grappig uit.

Ben nu aan het nadenken of ik een Visiondrive VD-3000 wil aanschaffen, er is weer een inkoopactie gestart á ¤180,- per stuk
pi_94780988
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 21:17 schreef GeoEwoud het volgende:

[..]

Grappig ding, de keyring camera ziet er ook wel grappig uit.

Ben nu aan het nadenken of ik een Visiondrive VD-3000 wil aanschaffen, er is weer een inkoopactie gestart á ¤180,- per stuk
Geinig ding.......
Vervormt wel wat met z'n fisheye lens
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
pi_94781433
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 21:28 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Geinig ding.......

Vervormt wel wat met z'n fisheye lens
Dat is inderdaad een nadeel, ander nadeel is dat ik vind dat ie veel reflectie opvangt en hij maar op 15fps kan filmen op max. resolutie.
pi_94782201
Deze thread is gericht op video.. maar gezien ik al een GoPro heb ben ik op zoek naar een apparaat wat (relatief) hoge kwaliteit audio kan opnemen wat mijn GoPro momenteel niet doet :) Waterdicht hoeft niet persé, winddichtheid is wel fijn.
url
pi_94782529
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 21:44 schreef Drommelsch85 het volgende:
Deze thread is gericht op video.. maar gezien ik al een GoPro heb ben ik op zoek naar een apparaat wat (relatief) hoge kwaliteit audio kan opnemen wat mijn GoPro momenteel niet doet :) Waterdicht hoeft niet persé, winddichtheid is wel fijn.
Waterdicht....
Voor duiksport of alleen spat/regen dicht ?
HD ?

Of kijk eens op bulletcam.nl

[ Bericht 9% gewijzigd door -CRASH- op 29-03-2011 21:56:05 ]
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
pi_94789728
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 21:49 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Of kijk eens op bulletcam.nl
Geen video, audio opnemen is genoeg en dat moet in goede kwaliteit. De microfoontjes in de GoPro en VHOLDR zijn nogal crap en ik wil mooi motorgeluid kunnen opnemen.

Spatwaterdicht zou mooi zijn.
url
pi_94791167
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 23:38 schreef Drommelsch85 het volgende:

[..]

Geen video, audio opnemen is genoeg en dat moet in goede kwaliteit. De microfoontjes in de GoPro en VHOLDR zijn nogal crap en ik wil mooi motorgeluid kunnen opnemen.

Spatwaterdicht zou mooi zijn.
Dus je zoekt eigenlijk een degelijke voice recorder
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
pi_94813896
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 00:13 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Dus je zoekt eigenlijk een degelijke voice recorder
Hij moet wel te mounten zijn met een zuignap, of tenminste een schroefdraadgat hebben zodat ik zelf een zuignap kan halen. Dat dit nergens te krijgen is?
url
  woensdag 30 maart 2011 @ 23:32:41 #280
321828 GreatPretender
I pretend too much
pi_94836809
Een driedelig filmpje (laatste deel komt morgen) van een ander stuk op het eiland. Erg leuke weg om te rijden met al zn bochten en hoogteverschillen, maar jammer dat de winter de wegen zon grote schade toegebracht heeft.


Her kommer vinteren!
  Moderator donderdag 31 maart 2011 @ 08:33:23 #281
45833 crew  Fogel
pi_94843138
Het lijkt wel zomer daar joh!

Zit je daar voor je werk of studie?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  donderdag 31 maart 2011 @ 15:12:55 #282
321828 GreatPretender
I pretend too much
pi_94856092

Ja het was die dag wel zes graden inderdaad. Dus de zomerjas kan bijna aan :P Hier aan de kust is het meer regen en sludd dan sneeuw de laatste weken.

Ik woon en werk hier en heb nu het eerste jaar hier overleefd.

[edit] Trouwens, in een van de voorstellen voor een ferry-vrije E39 willen ze de hoofdweg tussen Bergen en Stavanger voor een groot deel angs deze weg laten lopen met daaraan een drijfbrug (wat dan swerelds langste zou worden) :D

[ Bericht 26% gewijzigd door GreatPretender op 31-03-2011 15:50:51 ]
Her kommer vinteren!
  donderdag 31 maart 2011 @ 16:40:16 #283
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_94859872
Heeft er iemand hier ervaring met het monteren van een camera in de grille? ik heb een auto met grote brede gaten in de grille:

En ik vroeg me af of dit goed gaat. ik zou de camera in bijv een plexiglazen, waterdicht huis bouwen tegen water en windruis en dan daarin monteren. Dan de kabels naar binnen trekken en onder de stoel een laptop monteren die alle gegevens opslaat.

Is dit een beetje te doen denken jullie? Het idee van een camera vind ik erg gaaf maar ik wil hem niet op mijn dashboard hebben en bij de binnenspiegel is geen ruimte ivm. cabriodak en rolkooi.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
  donderdag 31 maart 2011 @ 16:46:57 #284
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_94860174
Ook nog een vraag: die 47 euro camera die in de OP genoemd wordt. Kan die ook direct beeld op een scherm in de auto laten zien en tegelijk opnemen?
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
  donderdag 31 maart 2011 @ 16:49:38 #285
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_94860302
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 16:40 schreef Barcaconia het volgende:
Heeft er iemand hier ervaring met het monteren van een camera in de grille? ik heb een auto met grote brede gaten in de grille:
[ afbeelding ]
En ik vroeg me af of dit goed gaat. ik zou de camera in bijv een plexiglazen, waterdicht huis bouwen tegen water en windruis en dan daarin monteren. Dan de kabels naar binnen trekken en onder de stoel een laptop monteren die alle gegevens opslaat.

Is dit een beetje te doen denken jullie? Het idee van een camera vind ik erg gaaf maar ik wil hem niet op mijn dashboard hebben en bij de binnenspiegel is geen ruimte ivm. cabriodak en rolkooi.
Ik heb wel eens een camera in de bumper gemonteerd gehad, gaat op zich prima maar je moet er eigenlijk wel iets voorzetten als het wat meer permanent wordt, inderdaaad iets van plexiglas oid wat gewoon schoongemaakt kan worden.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  donderdag 31 maart 2011 @ 16:52:53 #286
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_94860483
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 16:49 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ik heb wel eens een camera in de bumper gemonteerd gehad, gaat op zich prima maar je moet er eigenlijk wel iets voorzetten als het wat meer permanent wordt, inderdaaad iets van plexiglas oid wat gewoon schoongemaakt kan worden.
Nja ik heb thuis nog een elektrisch draaibaar framepje liggen. Als ik daar de camera op monteer, het geheel in een plexiglazen kubus zet met 1 waterdichte stekker voor alle kabels er uit ben ik er al. Kan hij ook gewoon nog met de hogedrukreiniger gewassen worden zonder ergens bank voor te zijn.
En dan kan ik van binnenuit de camera ook nog draaien. Maar dan moet het beeld wel direct zichtbaar zijn en ook nog tegelijk opnemen (constant opnemen, maar ik begrijp dat die 47eu camera dat doet).
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_94861038
Wat ben je er dan mee van plan? Want dat klinkt wel heel geavanceerd met een draaibaar frame en laptop e.d. ;)

Heb zelf wel es voor de grap een camera onder de bumper gemonteerd. Geeft wel een mooi duidelijk beeld, maar het geluid van mn motor klinkt dan zo verrot dat ik het niet vaker wil doen :P (snerpend geluid overheerst dan, ipv. het mooie donkere geluid als je binnenin zit :P).
  donderdag 31 maart 2011 @ 17:11:52 #288
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_94861392
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 17:04 schreef Palomar het volgende:
Wat ben je er dan mee van plan? Want dat klinkt wel heel geavanceerd met een draaibaar frame en laptop e.d. ;)

Heb zelf wel es voor de grap een camera onder de bumper gemonteerd. Geeft wel een mooi duidelijk beeld, maar het geluid van mn motor klinkt dan zo verrot dat ik het niet vaker wil doen :P (snerpend geluid overheerst dan, ipv. het mooie donkere geluid als je binnenin zit :P).
Gewoon het verkeer in de gaten houden, maar dat framepje heb ik toch liggen en ik wil eigenlijk wel in de auto uit kunnen lezen ipv dat hij naar een SD-kaartje schrijft. Maar dat is weer niet strikt noodzakelijk als het de prijs flink opdrijft ;)

Dat geluid van de motor is idd ook wel iets om rekening mee te houden ja. Hoeveel meerwaarde geeft geluid uberhaupt bij jullie? Zou volledig stil echt tegenvallen of maakt het weinig uit?
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_94862735
Geluid klinkt zo bij mij:


Vind het wat irritant klinken.. En vanaf zo'n 50KM/u overheerst windgeruis, maar daar kun je wat aan doen door zo'n plexiglas boxje idd. En zou het geluid wel opnemen. Zonder geluid is ook saai... ;) En als die Jeep Wrangler uit dat plaatje jouw auto is dan klinkt zo'n V6 of V8 wellicht zelfs van de voorkant nog goed ;)
  donderdag 31 maart 2011 @ 17:55:02 #290
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_94863107
Het is een V6 inderdaad maar continue dat gebrul is ook maar vervelend. Maargoed, in de auto heb ik ook weinig aan het geluid van de radio of mijn gesprekken dus misschien toch maar het motorgeluid opnemen.
Ik ben even op DX aan het kijken naar camera's en er staan echt leuke dingen op voor weinig. Voor 80 euro heb je al een 1080i hd camera met tv-out en sdkaart voor constant opnemen in compact formaat. Precies wat ik zoek eigenlijk.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_94863427
Zou van DX wel even goed de reviews lezen en voorbeeldfilmpjes bekijken. Sommige nemen wel op in HD, maar het ziet er niet veel beter uit dan 320x240 uitgesmeerd in HD-resolutie ;)
pi_94863448
klinkt heel pimp my ride achtig :')
  vrijdag 1 april 2011 @ 00:35:18 #293
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_94885686
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 18:02 schreef Palomar het volgende:
Zou van DX wel even goed de reviews lezen en voorbeeldfilmpjes bekijken. Sommige nemen wel op in HD, maar het ziet er niet veel beter uit dan 320x240 uitgesmeerd in HD-resolutie ;)
Goede tip, daar was ik al een beetje bang voor inderdaad.

quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 18:03 schreef boffer69 het volgende:
klinkt heel pimp my ride achtig :')
Behalve dat het niet zichtbaar/opvallend moet zijn, anders zette ik wel gewoon een camera op het dashboard :P
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_94910420
Zo ik heb me een Carcam op Ebay besteld...

DOD GS600 Car DVR Black Box Camera with GPS


Description:
The DOD GS600 features a high definition 5.0 megapixel video camera capable of output resolutoins of 1920 x 1080 @ 30fps. It has a 120 degree viewing angle, H.264 loop recording, storage via up to 64gb microSD SDHC memory card, internal GPS logger, high quality audio recorder, HDMI and AV out, collision data protection as well as vehicle speed and time date stamp on video.

Features:
GPS logger via Google Maps
Collision data protection
Control and play video via IR remote controller on a TV
Connect to a PC and download videos via USB data reader mode
Laser angle checker
1920 x 1080 @ 30FPS full high definition video resolution
Loop recording
Wide view angle -- 120 degree
Support up to 64GB Micro SD SDHC card
Can automatically start recording when the engine starts
AV OUT or HDMI output, USB
Voice recording option (can be turned off)
Vehicle speed, date and time stamp on video
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
  vrijdag 1 april 2011 @ 19:28:59 #295
319525 Schild
Stay Hungry, Stay Foolish
pi_94913391
Aardig duur cameratje... ben benieuwd of die GPS functie wat is.. :)
pi_94917019
GPS is wel gaaf, dan kun je ook de snelheid zien en locatie op Google maps.

Kwaliteit van voorbeeldfilmpje op die site is ook wel goed, al zou ik het niet direct HD noemen, maar iig wel scherp genoeg.
  vrijdag 1 april 2011 @ 20:54:54 #297
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_94917969
Die camera is wel erg gaaf! Opzich valt de prijs ook wel mee als hij goede kwaliteit beeld geeft èn de GPS goed werkt.
Eens even wat meer voorbeelden bekijken. Hoeveel MB worden filmpjes ongeveer van bijv. 1 minuut lang?
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_94925774
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 20:54 schreef Barcaconia het volgende:
Die camera is wel erg gaaf! Opzich valt de prijs ook wel mee als hij goede kwaliteit beeld geeft èn de GPS goed werkt.
Eens even wat meer voorbeelden bekijken. Hoeveel MB worden filmpjes ongeveer van bijv. 1 minuut lang?
Er zal verschil inzitten of je met of zonder geluid opneemt...
@ Schild
Ebay prijs 185 EU (incl. shipping) valt wel mee.
Er zijn onlineshops die veeeel duurder zijn
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
  zaterdag 2 april 2011 @ 00:03:20 #299
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_94927649
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 16:40 schreef Barcaconia het volgende:
Heeft er iemand hier ervaring met het monteren van een camera in de grille? ik heb een auto met grote brede gaten in de grille:
[ afbeelding ]
En ik vroeg me af of dit goed gaat. ik zou de camera in bijv een plexiglazen, waterdicht huis bouwen tegen water en windruis en dan daarin monteren. Dan de kabels naar binnen trekken en onder de stoel een laptop monteren die alle gegevens opslaat.

Is dit een beetje te doen denken jullie? Het idee van een camera vind ik erg gaaf maar ik wil hem niet op mijn dashboard hebben en bij de binnenspiegel is geen ruimte ivm. cabriodak en rolkooi.
jij hebt in dat geval een echte sportscam nodig.

ook met gps


Kost wat, maar doorstaat het ruige werk.
  † In Memoriam † zaterdag 2 april 2011 @ 18:54:19 #300
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_94948561
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 23:22 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Er zal verschil inzitten of je met of zonder geluid opneemt...
@ Schild
Ebay prijs 185 EU (incl. shipping) valt wel mee.
Er zijn onlineshops die veeeel duurder zijn
Dan ben ik eens benieuwd hoeveel je 'aan de postbode' moet betalen......(invoerrechten...) Ik heb ooit een setje mistlampen in de usa besteld(E35,voor de lampen+E35 verzendkosten en...E29 aan de postbode :r Ik hoef jou niet uit te leggen dat bij E185,- die invoerrechteneen tikkie hoger uitvallen :X .

Ik zit zelf ook te overwegen om deze aan te schaffen maar juist vanwege deze onzichtbare kosten twijfel ik nog..
In wat voor videoformaat neemt ie eigenlijk op? Ik kan dat nergens vinden.

[ Bericht 3% gewijzigd door Snowsquall op 02-04-2011 19:57:24 ]
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')