abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 26 januari 2011 @ 20:44:08 #1
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_91911502


Minecraft is een sandboxgame gemaakt in Java, waardoor hij in je browser speelbaar is, en ook nog is op elk besturingsysteem, zowel windows, mac als linux. Momenteel is het spel nog in ontwikkeling, maar desondanks erg populair. De bedoeling van het spel is simpelweg om te overleven en te bouwen. Je begint in een random gegenereerde wereld met lege handen. Het is verstandig om vervolgens zo snel mogelijk een schuilplaats te vinden want als de zon onder gaat zijn er allerlei creeps die je willen doden!


Ook is er een multiplayer modus waar je samen met je vrienden of onbekende verschillende bouwwerken kunt maken of jezelf verdedigen tegen monsters in een zelfgebouwd fort.

Soorten blokken: http://imgur.com/y5mmt.png
Minecraft Wiki: http://www.minecraftwiki.net



SPOILER: Toothless/Dostya Server
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Berend. Server
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Niettevolgen/vememe Server
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


www.minecraft.net Officiële website. Hier kan je de game spelen in je browser of het spel aanschaffen.
www.minepedia.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften en voor de FAQ.
www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
www.crafthub.net Blog over Minecraft.
www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.



Minecraft 13 - waar creepers niet welkom zijn
Minecraft 14 - Waar wij rustig verder bouwen.
  woensdag 26 januari 2011 @ 20:44:20 #2
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_91911513
Laatste nuttige post:

quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:37 schreef Berend. het volgende:
Morgen(kan in de nacht zijn) komt er een competitie op MinecraftPVP. Gewoon een battle, waarmee je 25 dollar real money kan winnen :)
pi_91911685
Leuk man, lapohunten.
pi_91911918
Waarom 3 servers eigenlijk? Ik heb nu me geregistreerd. Naam is Greenbush. Zal me nu even verdiepen hoe en wat :).
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  woensdag 26 januari 2011 @ 20:52:01 #5
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_91912045
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:50 schreef CantFazeMe het volgende:
Waarom 3 servers eigenlijk? Ik heb nu me geregistreerd. Naam is Greenbush. Zal me nu even verdiepen hoe en wat :).
Sssssht, niet daarover beginnen
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
  woensdag 26 januari 2011 @ 20:52:21 #6
239447 Samael
Yes, is the word to everything
pi_91912069
Zijn er ook nog Minecrafters die het offline spelen?
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist
pi_91912108
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:50 schreef CantFazeMe het volgende:
Waarom 3 servers eigenlijk? Ik heb nu me geregistreerd. Naam is Greenbush. Zal me nu even verdiepen hoe en wat :).
WAO*(*^*&#^*(^*@#*(&$#*78

Nee, serieus. Een is creative, een is creative waarbij je alles zelf moet hakken en een is survival.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_91912119
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 20:52 schreef Samael het volgende:
Zijn er ook nog Minecrafters die het offline spelen?
Nauwelijks meer offline gespeeld sinds ik multiplayer heb ontdekt :') Veel leuker.
pi_91912293
Zo zo, een zeropunctation review die een keer niet een sarcastische en negatieve toon heeft?
Het is me een verrassing :')
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
  woensdag 26 januari 2011 @ 20:56:13 #10
239447 Samael
Yes, is the word to everything
pi_91912340
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:53 schreef Eierbal het volgende:

[..]

Nauwelijks meer offline gespeeld sinds ik multiplayer heb ontdekt :') Veel leuker.
Tja ik kan niet online vanwege een hele vervelende bug waar nog geen oplossing voor is gevonden. Los daarvan bevalt single player mij prima :)
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist
pi_91912520
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 20:56 schreef Samael het volgende:

[..]

Tja ik kan niet online vanwege een hele vervelende bug waar nog geen oplossing voor is gevonden. Los daarvan bevalt single player mij prima :)
Hmm das kut inderdaad. Die (tijdelijke) oplossing die daar gegeven wordt werkt niet voor je?
  woensdag 26 januari 2011 @ 21:06:14 #12
239447 Samael
Yes, is the word to everything
pi_91913078
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:58 schreef Eierbal het volgende:

[..]

Hmm das kut inderdaad. Die (tijdelijke) oplossing die daar gegeven wordt werkt niet voor je?
Mwa ik vermaak me prima alleen :D vandaar ook meer de vraag of er meer zijn die dat hebben.
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist
pi_91913147
Precies, pvp is stom. Een of andere heikneuter heeft m'n basis gevonden en gesloopt. Echt wtf. Als hij alleen m'n full iron armor had meegenomen, soit, maar die gast heeft potverdikkie de ruitjes van mijn open haard ingetikt. Wat een lul.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_91917691
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 21:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
Precies, pvp is stom. Een of andere heikneuter heeft m'n basis gevonden en gesloopt. Echt wtf. Als hij alleen m'n full iron armor had meegenomen, soit, maar die gast heeft potverdikkie de ruitjes van mijn open haard ingetikt. Wat een lul.
Je wist dat het kon gebeuren, zat je basis niet ver van de spawn af ofzo? :o
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_91917861
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 22:14 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Je wist dat het kon gebeuren, zat je basis niet ver van de spawn af ofzo? :o
Die van ons is veilig genoeg ja :P
pi_91917892
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 22:14 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Je wist dat het kon gebeuren, zat je basis niet ver van de spawn af ofzo? :o
Jawel, maar goed, misschien een chunk error net bij mijn basis. Er was in een rechte lijn naar beneden gegraven, alsof diegene het al wist. :(
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  woensdag 26 januari 2011 @ 22:21:18 #17
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_91918193
Euhm

Kleine waarschuwing!

Vooralsnog gaat je username + wachtwoord gewoon over http. En kan dus ELKE SERVER!!!! je username + pwd onderscheppen en je account jatten.

Dus zomaar servers die je vindt op oa. minecraft forums of sites joinen is vragen om problemen.

En je kan minecraft gemakkelijk haxxoren ... textures en item spawning is voornamelijk client side. het is kinderspel om verborgen meuk te vinden als je weet wat je doet ...
Dum de dum
pi_91918986
Harre, kom je nu bij ons?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_91919861
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 22:33 schreef drumstickNL het volgende:
Harre, kom je nu bij ons?
Ik weet niet...op die PVP-server? Dan moet ik wel even mijn oude basis leeghalen. Die gast heeft de verborgen kisten met waardevolle spullen niet gevonden. :P
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_91930040
Is het dan niet kut om steeds base weer op te zoeken?
pi_91930290
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 22:47 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Ik weet niet...op die PVP-server? Dan moet ik wel even mijn oude basis leeghalen. Die gast heeft de verborgen kisten met waardevolle spullen niet gevonden. :P
Ik breng dagelijks nieuwe veiligheidsdingen aan. En we zitten een half uur van de spawn af op bedrock niveau.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_91930566
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:43 schreef tuut-chips het volgende:
NIET EENS :D
Nou, die epic fail heb je sowieso wel bereikt. :')
Fipo en lapo jagen is zo 1832. :N
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_91931143
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 22:16 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Jawel, maar goed, misschien een chunk error net bij mijn basis. Er was in een rechte lijn naar beneden gegraven, alsof diegene het al wist. :(
Dat is ook de enige manier bij veel bases lijkt me, de mijne staat iig gewoon op een warp en de rest netjes opgevuld.
*doet ook bij elke chunk error even spieken naar beneden
pi_91932429
Maar kan ik ook op de fok server bouwen op een apart lapje grond?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_91932559
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 10:50 schreef CantFazeMe het volgende:
Maar kan ik ook op de fok server bouwen op een apart lapje grond?
Welke van de drie?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')