Rechts op bovenste plaatje. De gewone versie zit in de LE doos.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:05 schreef Ixnay het volgende:
En is de gewone cover artwork voor Europa ook al bekend?
Type-0 duurt nog wel even toch? Die zie ik niet meer in 2011 hier verschijnen. Dissidia heb ik wel gezien, vind er niets aan... Heb de eerste wel gekocht omdat het FF is, maar 012 laat ik liggen.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:13 schreef Ixnay het volgende:
Ok, ik ga hem zeker halen.
Nu nog even een PSP zien te regelen voor een paar weekjes en dan combineer ik dat meteen met Type-0 (Agito).
Nog mensen die Dissidia 012 gaan spelen?
Square-Enix Europe heeft veel betere LE/SE dan Noord-Amerika!quote:Op maandag 28 februari 2011 22:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Volgens Gamefront komt er ook een Special Edition voor FFIV PSP naar Europa. Kan er verder niets over vinden in de shops nog. Moet ik VGP weer teleurstellen, had net besloten om de game daar vandaag te importeren
-edit-
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor z'n tijd wel. Ik heb 'm pas jaren later gespeeld en vond het verhaal tegen het einde wat chaotisch en traag worden. Het is een klassieker en als je andere 2D FF goed vindt is het een goede keus.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:42 schreef RenRen- het volgende:
Is IV een beetje een tof verhaal dan? Ik weet dat dat een heel persoonlijke vraag is, maar wat vindt men hier?
Ik vind IV één van de toffere Finals. Na VI misschien ook wel mijn favoriete 2D-deel.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:42 schreef RenRen- het volgende:
Is IV een beetje een tof verhaal dan? Ik weet dat dat een heel persoonlijke vraag is, maar wat vindt men hier?
IV is voor zijn tijd een tof verhaal. De opvolger V was dat betreft minder, maar daarvan was het battlesysteem en job/level systeem weer superieur vergeleken met IV.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:42 schreef RenRen- het volgende:
Is IV een beetje een tof verhaal dan? Ik weet dat dat een heel persoonlijke vraag is, maar wat vindt men hier?
quote:Hiroaki Kusano (a designer on the Front Mission series before he left Square Enix) has tweeted that his ex-boss, Toshiro Tsuchida, the creator of Front Mission, has left Square Enix. This would make it another high profile resignation (or termination?) of a major oldschool Squaresoft staff. Tsuchida's last major project was battle director on FFXIII.
Is dat niet een beetje oorzaak / gevolg ? Zijn toch een hoop signalen dat de meeste spelers van XIII het battlesysteem kut vond? (ik niet btw) Als Battle Director heb je dit toch met name onder je hoede?quote:
Hij schijnt zelf niet heel veel te hebben gedaan, vooral besluiten om action points te gebruiken in plaats van magic points en het niet hebben van random battles. Beide zijn prima keuzes.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:28 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje oorzaak / gevolg ? Zijn toch een hoop signalen dat de meeste spelers van XIII het battlesysteem kut vond? (ik niet btw) Als Battle Director heb je dit toch met name onder je hoede?
quote:Final Fantasy IV: The Complete Collection’s Interlude Is 15 Hours Long
I got a sneak peek at Final Fantasy IV: The Complete Collection yesterday, which included a tiny bit of the "Interlude." This new storyline takes place one year after the events in Final Fantasy IV and connects the original game with Final Fantasy IV: The After Years.
Cid and Cecil race in their airships from Baron to the restored Damcyan Castle. Instead of corpses, the party is greeted with living guards. Palom, Porom, and Yang are already waiting in the throne room where Edward makes a speech.
Cecil and Rosa start out around level 30 in the Interlude. Enemies are said to be on par with the later episodes of The After Years. While combat was revised for the sequel, Final Fantasy IV’s Interlude is based on the Super Nintendo version. That means no new abilities or Band system.
The "Interlude" is longer than the average episode in The After Years. According to Square Enix, the new scenario is about 15 hours long.
Dus 20h extra content? 15 voor Interlude, 5 (?) voor After Years?quote:
After Years voor WiiWare bestaat uit 9 delen (IIRC). Ieder deel duurt gemiddeld 3 uur.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dus 20h extra content? 15 voor Interlude, 5 (?) voor After Years?
Jammer van augment system.quote:Little Factoids About Final Fantasy IV: The Complete Collection
Final Fantasy IV: The Complete Collection has includes three games: Final Fantasy IV, Final Fantasy IV: The After Years, and a brand new Interlude episode. Through the main menu, players can choose any storyline to play as soon as they unwrap the PSP game.
So, you can start in the middle with the Interlude, try out The After Years, and then go back to the beginning of the Final Fantasy IV saga. The only exception is you must complete the first episode of The After Years to open the other episodes, which can be played in any order.
The options menu also lets players choose between the original music and rearranged soundtrack. You can also select the game’s language from English, French or Japanese. The English translation is based on the Game Boy Advance version. Extra event scenes made for the Nintendo DS remake are not included in the game. This game does not have the augment system, which was made for Final Fantasy IV on the DS, either.
Final Fantasy IV: The Complete Collection uses unedited art based on the Japanese version, which means some enemies have slightly different sprites. The game has an art gallery with character and enemy art to unlock. While some of the pictures will be familiar to fans, Square Enix said there is some new artwork to see in The Complete Collection.
quote:Op zondag 13 maart 2011 12:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Square-Enix gooit de servers van FFXI en FFXIV minstens een week offline volgende week. Dit o.a. om stroom te besparen enzo. Users krijgen in april een maand gratis ter compensatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |