abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 17 februari 2011 @ 15:54:57 #251
323189 Pollore
Hell ain't far
pi_92919319
Elena echt wel :P
Vervolgens: Caroline, Die weerwolf chick, tante etc...
pi_92924720
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 21:33 schreef Velma_Dinkley het volgende:

[..]

Ja, klopt! Hij is een échte man geworden. Maar denk dat ik 'm als Dawson blijf zien, dus ik weet niet... :P

Hij heeft ook zulke heerlijke zelfspot.

http://www.tvline.com/201(...)in-foxs-bitch-pilot/
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 07:30 schreef EilandjeOnline het volgende:
oud ? die acteur is pas 29, wordt 30 op 11 maart
Hij heeft heel snel een oud gezicht gekregen dan. In Alias was hij echt nog een schattig jongetje.
pi_92925530
in heroes ook, veel rimpels om zn ogen idd
pi_92956919
Wtf wat een dombo's zijn Damon en Stefan, waarom hakken ze niet gewoon Elijahs kop eraf voor de zekerheid. :{
pi_92957644
hahaha dat heeft toch geen meerwaarde, alleen de dagger kan hem doden (doodhouden).
  vrijdag 18 februari 2011 @ 11:31:07 #256
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_92957871
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 11:03 schreef pervertedhermit het volgende:
Wtf wat een dombo's zijn Damon en Stefan, waarom hakken ze niet gewoon Elijahs kop eraf voor de zekerheid. :{
Hij kan altijd later nog van pas komen ... als ze meer info over Klaus nodig hebben. Of over die plek waar de heksen verbrand werden, waar Elijah naar op zoek was.

Top aflevering!

* Alaric, sukkel! :( Had Jenna toch gewoon alles verteld en UJ zijn ring niet teruggegeven.
* Kickass Elena ^O^ Nooit verwacht dat zij degene zou zijn die Elijah uitschakelde.
* UJ is sneaky. Damon de dolk en de as geven om Elijah te doden, maar "vergeten" te vertellen dat Damon daarbij ook het loodje zou leggen. :P
* Ben benieuwd wat Jonas nu gaat doen om zijn dochter te redden. Bonnie's magie stelen was een rotstreek!
* Lexi in flashbacks. Tof! En Stefan was erger dan Damon ooit geweest is. Interessant; hoop dat we daar nog gevolgen van zien.
* Kat's back! *O* Damons gezicht toen ze onder zijn douche stond :D

Promo voor volgende week (niet erg spoilerig):

Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
pi_92962680
Toffe aflevering!
Ik heb nog steeds het idee dat Elijah gewoon op gaat staan. Misschien dat ze hem nog eens tot leven wekken voor het een of ander.
Vond wel dat die warlock erg snel iemands krachten kan afnemen..
pi_92969358
Huh in het begin zegt die gast zo van dat ie weet wie hem gedood heeft. Hoe kan ie dat in z'n dagboek hebben geschreven als ie dood is? *gaat verder kijken*

Ohja, duh :')

[ Bericht 13% gewijzigd door Empathologica op 18-02-2011 16:33:32 ]
pi_92981436
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 16:27 schreef Empathologica het volgende:
Huh in het begin zegt die gast zo van dat ie weet wie hem gedood heeft. Hoe kan ie dat in z'n dagboek hebben geschreven als ie dood is? *gaat verder kijken*

Ohja, duh :')
Dat had ik dus ook....wtf hoe kan je dat dan schrijven. Gelukkig mentionen ze later nog even dat ie nooit gedacht had dat ie het zou overleven ;)
Dacht al dat er iets was met Elijah de eerste keer, dat ging zo makkelijk. Leek een beetje op mij met een handleiding van iets: oh kijk das ook makkelijk....*twee bladzijdes verder*...shit dat plankje moet daar helemaal niet! _O-
pi_92989952
:')

ik vind het eigelijk wel jammer dat Elijah is uitgeschakeld oO<
pi_92990761
Al zal het me ook niet verbazen als -iemand- dat ding er uit rukt....
pi_92993490
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 22:41 schreef Empathologica het volgende:
Al zal het me ook niet verbazen als -iemand- dat ding er uit rukt....
wschijnlijk de vader van luca
* EilandjeOnline zou dat helemaal niet erg vinden O-) ...
ookal zal het vanaf dat moment wel flink gedaan zijn met de beheerstheid van Elijah :{w
pi_92999004
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 11:31 schreef dutch-treat het volgende:
En Stefan was erger dan Damon ooit geweest is. Interessant; hoop dat we daar nog gevolgen van zien.
Ik weet dat ze dat zo proberen te profileren, wat ik ook wel tof vind, maar volgens mij was Damon ooit ook even erg als Stephan.
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 15:54 schreef Pollore het volgende:
Elena echt wel :P
Vervolgens: Caroline, Die weerwolf chick, tante etc...
Ik vind haar hoofd te perfect :+ . Stoorde ik me ookal aan in Law & Order: Special Victims Unit. Dus daarom vind ik haar helemaal niet zo leuk.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tegan op 19-02-2011 01:38:23 ]
pi_93003648
Zo jeetje, wat een spannende ep weer! :o

Dat met Elijah kan alleen maar fout gaan, de vraag alleen maar wanneer en door wie...die warlock of iemand die niet weet dat die dolk erin moet blijven.

Katherine is weer vrij!! *O*
quote:
Die ga ik onthouden. :)

quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 11:31 schreef dutch-treat het volgende:

[..]

Promo voor volgende week (niet erg spoilerig):

Katherine die gaat helpen...hmmz, eerst zien, dan geloven.
pi_93004443
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 09:18 schreef Velma_Dinkley het volgende:
Katherine die gaat helpen...hmmz, eerst zien, dan geloven.
Eerst zien en dan wachten op het addertje onder het gras ;)
pi_93009654
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 09:18 schreef Velma_Dinkley het volgende:

Dat met Elijah kan alleen maar fout gaan, de vraag alleen maar wanneer en door wie...die warlock of iemand die niet weet dat die dolk erin moet blijven.
*antilurk*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe dan ook, dát gaat niet goed aflopen, zoals Jenna dat zo mooi verwoordt *O* :')
pi_93012694
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 11:31 schreef dutch-treat het volgende:
Promo voor volgende week (niet erg spoilerig):

spannend, spannender, spannendst :)
pi_93014136
Ok, John en Kathrine willen dus iets van Klaus. John en Kathrine zitten in hetzelfde team. Als ze Klaus dood willen dan is dus ook John bereid om Elena op te offeren. (voor zover zn vaderliefde). Ook de Warlock wil Klaus wel dood denk ik voor zn dochter. Waarschijnlijk zal hij Elija wel helpen omdat hij hem nodig heeft om Klaus te doden.

Maar het zou Elija niet gaan om de vloek op te heffen. Dus ik vraag me wel af waarom Klaus perse dood moet. Als die originals zo loyaal zijn naar elkaar dat de ene vampier de ander niet mag doden waarom en hoe zou Elija dan van plan zijn Klaus om te brengen.

Tot zover mijn vragen op dit moment.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_93014191
Oh en Kathrine wist waarschijnlijk best wel dat het Damon zn dood zou worden als hij Eijla zou vermoorden.. Dus Kathrine had het ook niet heel erg gevonden als Damon ook dood zou gaan. Dat John Damon haat wisten we al..

Ik ben benieuwd naar Damon zn reactie..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zaterdag 19 februari 2011 @ 18:10:11 #270
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_93019153
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 15:29 schreef Ticootje het volgende:
Ok, John en Kathrine willen dus iets van Klaus. John en Kathrine zitten in hetzelfde team. Als ze Klaus dood willen dan is dus ook John bereid om Elena op te offeren. (voor zover zn vaderliefde). Ook de Warlock wil Klaus wel dood denk ik voor zn dochter. Waarschijnlijk zal hij Elija wel helpen omdat hij hem nodig heeft om Klaus te doden.

Maar het zou Elija niet gaan om de vloek op te heffen. Dus ik vraag me wel af waarom Klaus perse dood moet. Als die originals zo loyaal zijn naar elkaar dat de ene vampier de ander niet mag doden waarom en hoe zou Elija dan van plan zijn Klaus om te brengen.

Tot zover mijn vragen op dit moment.
Ik heb het idee dat die loyaliteit allang niet meer zo sterk is. Ik krijg steeds meer het gevoel dat iemand probeert Klaus zijn positie over te nemen.

Ik zal wel willen weten waarom Elijah op zoek was naar die plek waar de heksen verbrand en begraven werden ...

Oh, en voor de Ian fans. Vanavond (19-02) is 'Lost City Raiders' op RTL7 om 20.00u; niet echt een topfilm, maar Ian loopt een groot deel van de film in een wetsuit rond :9~
Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
pi_93020457
Klaus heeft iets wat zowel John als Kathrine als elija willen hebben. Het gaat ze niet perse om zijn dood vermoed ik, tenzij daar iets mee samenhangt.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_93021232
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 10:17 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Eerst zien en dan wachten op het addertje onder het gras ;)
En dat inderdaad :Y

quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 13:19 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

*antilurk*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe dan ook, dát gaat niet goed aflopen, zoals Jenna dat zo mooi verwoordt *O* :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 20 februari 2011 @ 11:53:38 #273
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_93049210
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 09:18 schreef Velma_Dinkley het volgende:
Dat met Elijah kan alleen maar fout gaan, de vraag alleen maar wanneer en door wie...die warlock of iemand die niet weet dat die dolk erin moet blijven.
Een tweet van Daniel Gillies (Elijah) van afgelopen nacht:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
pi_93050354
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_93050532
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')