Legendarische wedstrijd Chufiquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:40 schreef chufi het volgende:
zo lang geleden al weer .... Jemig ik word oud
Volgens mij was het bij ons best wel een onderwerp, maar waar lul je over in 1972 als je 10 of 11 bent op school of met je hippie ouders ...?quote:Op zondag 6 februari 2011 00:19 schreef tong80 het volgende:
Ik ben 10 in 1972. Dacht dat iedereen op school het wel zou hebben over de Palestijnse actie.
Vond het vreemd dat de meesten er niks over hadden gehoord.
Ik was vroeg wijsquote:Op zondag 6 februari 2011 00:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij was het bij ons best wel een onderwerp, maar waar lul je over in 1972 als je 10 of 11 bent op school of met je hippie ouders ...?
Ik ook hoor, hoe krijg je anders zomaar een basketbal bord in je tuin .... Nah mn vader was ook wel een beetje sports-fanaat.. Begonnen met een doeltje (zelfs met hockey schottenquote:
Ik weet nog dat het niet het gesprek van de dag was op het schoolplein.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij was het bij ons best wel een onderwerp, maar waar lul je over in 1972 als je 10 of 11 bent op school of met je hippie ouders ...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |