abonnement Unibet Coolblue
  zondag 9 januari 2011 @ 16:02:18 #176
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_91069346
Aha!

Toch minder fijn bij van die Chinese webshops heh!
De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Voer in Recommender: ZT180 en coupon: 10%ebay110 en krijg 15% korting!
  zondag 9 januari 2011 @ 16:31:26 #177
87334 lekzzz
It's not easy being green
pi_91070625
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 16:02 schreef beeklaan het volgende:
Aha!

Toch minder fijn bij van die Chinese webshops heh!
ik bestel a jaren via Chinese webshops zonder problemen
Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
pi_91072061
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 13:39 schreef beeklaan het volgende:
Vergeet niet dat het, bij een automatische overboeking van je bankrekening, 4 tot 6 werkdagen duurt voordat de chinezen je geld pas zien. Bij mij zelfs nog langer. Nu is die al een paar dagen onderweg :) Helaas doet de T&T het ook niet nee :(

Bij mij komt er dan dit te staan bij de hongkong post site:

OTHERS

To promptly retrieve the record of your item, please key in your Enquiry Reference Number (if available), for example, 05000123A:


Or please provide the item number, enquiry reference number (if available), details of sender, addressee and contact information by fax to Mail Tracing Office at (852) 2868 4723. You can also email or call our Mail Tracing Office at (852) 2921 2211 during office hours.

Op BIC doet ie helemaal niets als ik track my order doe.
Gebruik deze site: http://track-chinapost.com/

En volgens mij moet je de tracking nummer van BIC invullen bij ''China Post Tracking''
Ja.
  zondag 9 januari 2011 @ 17:11:17 #179
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_91072409
Aah, er stond Hong Kong Post, dus daar googlede ik op. Verder staat hongkong post er ook op op die site die je stuurde, maar daar doet ie het niet, wel bij chinapost.

Thx
De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Voer in Recommender: ZT180 en coupon: 10%ebay110 en krijg 15% korting!
  zondag 9 januari 2011 @ 20:29:42 #180
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_91082946
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 12:31 schreef Trivinity het volgende:
Ik ben niet erg onder de indruk van die Archos dus die valt sowiezo af.
Wat bevalt je er eigenlijk niet aan? Aangezien het ding aardig wat tevreden gebruikers telt is het wel een veilige keuze. Zelf kies ik er ook niet voor maar ben er nog niet helemaal uit waarom niet. :+
De Archosjes bovenin je budget hebben een capacitief scherm itt de meeste Chinatabs voor die prijs.

quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 14:11 schreef lekzzz het volgende:

[..]

Lang leve de CC en nog verzekerd ook
Ik bestel via Paypal. Dat gaat ook wel snel en je kunt een 'dispuut' openen als de webshop niet levert of het artikel niet klopt. Het zit gekoppeld aan mijn CC maar weet niet of zo ook de verzekering daarvan kan aanspreken.
Geinig trouwens dat er nog mensen zijn die met overschrijvingen naar het buitenland werken. :D
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_91084506
Ik vind de Archos 101 er zeker wel mooi eruit zien en heeft ook wel interessante specs, maar deze is eigelijk net boven mn budget(nu heeft mn vriend wel gezegd dat mocht ik het niet helemaal redden met geld dat hij eventueel wat bij wil leggen, ookal weet hij nog steeds niet wat hij krijgt :P)

Maar de andere versie vind ik er niet zo mooi uit zien. Vind sowiezo het scherm erg klein en het is een(niet gevoelig) resistief scherm.

Maarja, jij bent dus ook nog steeds niet uit je keuze?
Mag ik vragen waar jij je oog op hebt laten vallen?
En wat je tablet moet hebben?
"A new way to Design your future"
  zondag 9 januari 2011 @ 21:07:33 #182
323560 Microtubuli
transporteert vesikels
pi_91086005
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 20:50 schreef Trivinity het volgende:
(nu heeft mn vriend wel gezegd dat mocht ik het niet helemaal redden met geld dat hij eventueel wat bij wil leggen, ookal weet hij nog steeds niet wat hij krijgt :P)
Ik vind dit echt zo raar :')
Fuck dat verrassingsgebeuren en laat die vriend gewoon zelf kiezen wat hij wil. Ik zelf zou echt diep ongelukkig zijn met een duur cadeau dat mijn eigen keuze eigenlijk niet geweest zou zijn. Dat je bv een Chinees ding in je handen krijgt gedrukt terwijl je op een Archos had gehoopt. Daag 200 euro _O-
pi_91086530
Uh, dat is toch per persoon verschillend?
Hij wil het zelf niet weten en hij weet ook niet dat er ZOVEEL verschillende tablets zijn dus dat doet er niet toe.
Daarom wil ik zo graag wat meer reviews lezen zodat ik min of meer weet wat ik koop, snapje?
Ik laat me echt niet zomaar door een goedkoop chinees ding omkopen, ben niet voor niks al 2 maanden aan het zoeken en informatie op aan het doen! ;)
"A new way to Design your future"
  zondag 9 januari 2011 @ 22:32:10 #184
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_91092583
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 20:50 schreef Trivinity het volgende:
Maar de andere versie vind ik er niet zo mooi uit zien. Vind sowiezo het scherm erg klein en het is een(niet gevoelig) resistief scherm.
De Archos 7 heeft toch een capacitief scherm? Maar als je een 10" zoekt zal ie te klein zijn idd. (en momenteel niet echt leverbaar lijkt het)

quote:
Maarja, jij bent dus ook nog steeds niet uit je keuze?
Mag ik vragen waar jij je oog op hebt laten vallen?
En wat je tablet moet hebben?
Ik heb nu deze op het oog vanwege het capacitieve scherm en de aardig goede naam van de (al oudere) uitvoering met resistief scherm. De GPS optie vind ik wel handig omdat je hem dan als navigatiesysteem kunt gebruiken.

Wat ik het liefst in een tablet zie is een capacitief scherm, Froyo (ivm flash) en een acceptabele performance.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  zondag 9 januari 2011 @ 22:51:06 #185
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_91093772
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 20:50 schreef Trivinity het volgende:
Ik vind de Archos 101 er zeker wel mooi eruit zien en heeft ook wel interessante specs, maar deze is eigelijk net boven mn budget(nu heeft mn vriend wel gezegd dat mocht ik het niet helemaal redden met geld dat hij eventueel wat bij wil leggen, ookal weet hij nog steeds niet wat hij krijgt :P)

Maar de andere versie vind ik er niet zo mooi uit zien. Vind sowiezo het scherm erg klein en het is een(niet gevoelig) resistief scherm.

Maarja, jij bent dus ook nog steeds niet uit je keuze?
Mag ik vragen waar jij je oog op hebt laten vallen?
En wat je tablet moet hebben?
:D Ja... en iedereen zegt dan ook 'wow... wat heb jij voor iets tofs :o !'

› Is dan ook een erg leuke gadget met een 'lot of bang for buck'-gehalte. Minstens net zo leuk als een iPad of Samsung Tab en beschikt dan ook gewoon over een USB- en USBmini-poort, HDMI-support, stereo audio, uitbreidbaar geheugen, frontfacing camera, maar laten we vooral de kick-/legstand niet vergeten en onderschat het nut van die laatste ook niet!

› Tja, (A-)GPS/kompas, 3G-functionaliteit en een ambient light sensor heb je dan misschien niet, maar dat mis ik ook niet bij een tablet, die functionaliteit heb ik in mijn Android-telefoon (HTC Desire Z) wel, waarbij ik trouwens de 3G kan tetheren en daarmee dus ook mobiel met mijn tablet gebruik kan maken van een mobiele data-abo. In vergelijking met de iPad en Samsung Galaxy is wat mij betreft het enige echt noemenswaardige minpunt het scherm. De iPad met 9.7" IPS-scherm en een resolutie van 1024 x 768 pixels bij 132 ppi is natuurlijk moeilijk te evenaren. De Galaxy Tab en de Archos 101 internet tablet hebben beide een resolutie van 1024 x 600 pixels, maar omdat de Galaxy Tab natuurlijk een goede 3 inch kleiner is is daar de pixeldichtheid groter waardoor het er vloeiender uitziet. De Archos heeft het nadeel onder een hoge kijkhoek (het scherm onder een hoek groter dan zo'n 30 graden van bovenaf bekijkend) een licht vertekend (negatief/colorinverse) beeld te geven, zoals ik eerder al heb aangegeven, ik zou me echter niet kunnen bedenken wanneer je die situatie hebt, ik heb er nooit last van dus, daar ik de tablet vrijwel altijd 'direct facing' gebruik, met of zonder kick-/legstand. Maar goed, voor zo ongeveer de helft van de prijs die je moet neerleggen voor een iPad ('kaalste versie') of een Samsung Galaxy Tab, heb je dus iets dat net zo tof is in omgang! Capacitive multitouch! 1 GHz processor gewoon natuurlijk. Het reageert gewoon fijn en het 16:9 10.1" scherm zorgt gewoon voor genoeg werkruimte om daadwerkelijk iets mee te kunnen, kleiner had het scherm niet moeten zijn, wat dat betreft vond ik hoe groter de tablet, hoe beter, anders had ik net zo goed mijn telefoon als tablet kunnen gebruiken. Android erop! O+ Jullie kennen ook zelf ongetwijfeld al het moois dat mogelijk is met Android. :Y

› Ik lees er voornamelijk PDF'jes op, i.v.m. met werk, dan hoef ik al die documentatie die normaal vereist is niet mee te zeulen, maar heb ik het toch allemaal binnen handbereik, is het elektronisch doorzoekbaar op bepaalde termen en prima leesbaar. Verder komt er een erg fijn geluid uit het apparaat dat even dun is als mijn laptop schermdeksel, daar was ik aangenaam door verrast, ik had er veel minder van verwacht. Dit is erg fijn om je eigen muziekcollectie mee af te spelen. Maar ook erg fijn is het internetstreamen van radiostations met TuneIn Radio bijvoorbeeld. :Y Dan is er ook nog een heel arsenaal aan codecs aanboord, alleen wanneer je bijvoorbeeld AC3-audio in een .mkv hebt, dan moet je daar nog voor 15,- de Archos mediaplugin voor aanschaffen (meerdere codecs). Films kijken, tv series, allemaal erg goed te doen (en nogmaals: hier ga je echt waarderen dat je tablet een kick-/legstand heeft!). Verder pakt de fullsize USB-port zelfs mijn externe Samsung HDD van 640GB en heb ik er een 8GB MicroSDHC inzitten. En de batterij natuurlijk. Want ik heb wel een krachtige een mooie laptop, maar die weegt dan ook wat en die i7-processor ;( trekt de batterij in no-time leeg, waar ik overdag de gehele tijd (bij normaal gebruik) wat aan m'n tablet heb. Bovendien leent de touch zich ook uitermate voor ontspanning, na al dat serieuze gedoe met documentjes, browsen en wat niet, kun je er natuurlijk ook lekker gekke spelletjes op spelen. :@

› Aan het einde van de dag is het een kwestie wat is mijn budget... wat is het meeste zijn geld waard en wat past het meeste bij me? Dat is voor iedereen weer anders. Voor nu voorziet de Archos 101 mij in alles wat ik gedurende dag nodig heb en is erg plezierig om mee te werken. Natuurlijk komen er dit jaar nog veeeeel meer tablets die dan weer dit of dat hebben. Maar hetzelfde met mijn telefoon, die heb ik eind november ook gewoon gekocht omdat ik daar behoefte aan had en technologie is altijd in beweging en leeft, dan kun je wel constant aankopen voor je uitschuiven, maar als er al iets is wat goed bij je eisen aansluit, waarom zou je dan nog langer zonder blijven zitten? :P Ook de kloons en apparaten uit Azië worden steeds aantrekkelijker natuurlijk. In het begin werd vooral de focus gelegd op het uiterlijk van de iPad en was het van binnen rampzalig. Inmiddels zijn resistieve schermen wel aardig gebruiksvriendelijk en maken die dingen ook van binnen de nodige verwachtingen waar. En dat natuurlijk allemaal voor een schijntje. :Y
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 9 januari 2011 @ 23:03:38 #186
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_91094520
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 22:32 schreef Dromer het volgende:

[..]

Ik heb nu deze op het oog [..]
Ziet er inderdaad ook uit als een erg leuk dingetje! In de video in ieder geval. :Y
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 9 januari 2011 @ 23:09:19 #187
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_91094894
Helaas is die 7 inch.
De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Voer in Recommender: ZT180 en coupon: 10%ebay110 en krijg 15% korting!
  zondag 9 januari 2011 @ 23:35:07 #188
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_91096325
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 23:09 schreef beeklaan het volgende:
Helaas is die 7 inch.
Yep.. maar dat heeft ook mijn voorkeur. Ik vind het handzamer en 7" is voor mij groot genoeg als scherm. En 10" als navigatie op je dashboard is ook weer zoiets. ;) (ik twijfel al of 7" niet te groot is daarvoor)
I am just a dreamer, but you are just a dream
  maandag 10 januari 2011 @ 07:04:30 #189
87334 lekzzz
It's not easy being green
pi_91102790
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 23:35 schreef Dromer het volgende:

[..]

Yep.. maar dat heeft ook mijn voorkeur. Ik vind het handzamer en 7" is voor mij groot genoeg als scherm. En 10" als navigatie op je dashboard is ook weer zoiets. ;) (ik twijfel al of 7" niet te groot is daarvoor)
Ik heb een Galaxy Tab en die is ook 7" het is net groot genoeg voor op het dashboard, groter zou ik niet willen ivm zicht e.d.
Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
  maandag 10 januari 2011 @ 15:31:19 #190
104871 remlof
Europees federalist
pi_91116919
Hier wel een leuk (oud) artikeltje over 7" tablets: How 7-Inch Android Tablets Can Succeed
  maandag 10 januari 2011 @ 16:42:00 #191
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_91120222
quote:
7s.gif Op maandag 10 januari 2011 15:31 schreef remlof het volgende:
Hier wel een leuk (oud) artikeltje over 7" tablets: How 7-Inch Android Tablets Can Succeed
Interessant. Ik denk dat veel mensen die uitsluitend voor 10" gaan zich geen goede voorstelling van het formaat hebben gemaakt. Zelf heb ik hier ook een netbook met een scherm van 10" en dat vind ik toch een flinke lap om even wat dingen op internet op te zoeken of wat kleine apps te draaien. En het gewicht is inderdaad ook een issue. Mensen klagen bv. over het gewicht van de Ipad. Als je die langer vasthoudt schijn je het aardig te gaan voelen in je polsen/armen.

Natuurlijk heeft een 10" formaat ook zo zijn voordelen. :)
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_91121504
quote:
11s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 15:58 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik heb net nog gecheckt en er staat nog steeds alleen maar:

[..]

:{
Is jou bestelling al verzonden? Die van mij namelijk niet en ik begin zeer te twijfelen of ze het op voorraad hebben de leveringstatus van de tablet verandert steeds.
Ja.
  maandag 10 januari 2011 @ 17:10:15 #193
104871 remlof
Europees federalist
pi_91121646
quote:
Op maandag 10 januari 2011 17:07 schreef Xu het volgende:

[..]

Is jou bestelling al verzonden? Die van mij namelijk niet en ik begin zeer te twijfelen of ze het op voorraad hebben de leveringstatus van de tablet verandert steeds.
Bij 'mijn gegevens' op de redcoon site is er nog niets veranderd aan de bestelstatus, nog steeds 'in behandeling'.
pi_91121757
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 17:10 schreef remlof het volgende:

[..]

Bij 'mijn gegevens' op de redcoon site is er nog niets veranderd aan de bestelstatus, nog steeds 'in behandeling'.
Bij mij ook niet, maar ik bedoelde het product zelf :P

http://www.redcoon.nl/ind(...)rchos_70_8_GB_EU_US/
Ja.
  maandag 10 januari 2011 @ 17:13:32 #195
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_91121821
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 16:42 schreef Dromer het volgende:

[..]

Interessant. Ik denk dat veel mensen die uitsluitend voor 10" gaan zich geen goede voorstelling van het formaat hebben gemaakt. Zelf heb ik hier ook een netbook met een scherm van 10" en dat vind ik toch een flinke lap om even wat dingen op internet op te zoeken of wat kleine apps te draaien. En het gewicht is inderdaad ook een issue. Mensen klagen bv. over het gewicht van de Ipad. Als je die langer vasthoudt schijn je het aardig te gaan voelen in je polsen/armen.

Natuurlijk heeft een 10" formaat ook zo zijn voordelen. :)
Ik vind juist een 10" scherm een voordeel. Op een 7" kun je een PDF die eigenlijk gemaakt is voor A4 nooit fatsoenlijk lezen. Dan kun je net zo goed je telefoon gebruiken, dat formaat is ook meer dan genoeg voor navigatie bijvoorbeeld. En gewicht: een boek is niet lichter, misschien nog wel zwaarder.
Don't let my username fool you...
  maandag 10 januari 2011 @ 17:16:35 #196
104871 remlof
Europees federalist
pi_91121971
Mwah, 7" is echt wel behoorlijk veel meer dan de 3" op je foon hoor. En de meeste e-readers zijn 6 of 7", da's ook niet zonder reden :P
  maandag 10 januari 2011 @ 17:20:29 #197
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_91122155
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 17:16 schreef remlof het volgende:
Mwah, 7" is echt wel behoorlijk veel meer dan de 3" op je foon hoor. En de meeste e-readers zijn 6 of 7", da's ook niet zonder reden :P
Mwah, ik zie eigenlijk pas een voordeel vanaf 10" voor een tablet. Ook die e-readers zijn geschikt voor eBooks, en niet voor PDF-jes dus. (ja, ze kunnen ze vaak wel weergeven, maar niet in full colour en goed leesbaar, denk aan een tijdschrift)
Don't let my username fool you...
  maandag 10 januari 2011 @ 17:23:08 #198
104871 remlof
Europees federalist
pi_91122278
Ik wil dat ding veel mee gaan nemen, dus dan vind ik het wel fijn als ie in m'n binnenzak past. Heb bewust voor de 70 gekozen ipv voor de 101.
  maandag 10 januari 2011 @ 17:24:56 #199
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_91122350
7 inch in je binnenzak?

Vind 10 inch wel mooi om te zien, heb nog nooit in mijn handen gehad. 7 inch wel maar dat vind ik wel klein.
De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Voer in Recommender: ZT180 en coupon: 10%ebay110 en krijg 15% korting!
  maandag 10 januari 2011 @ 17:29:09 #200
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_91122533
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 17:23 schreef remlof het volgende:
Ik wil dat ding veel mee gaan nemen, dus dan vind ik het wel fijn als ie in m'n binnenzak past. Heb bewust voor de 70 gekozen ipv voor de 101.
Om mee te nemen heb ik een telefoon die op de momenten dat ik dat per se even nodig heb, voldoet als internet/mail/spelletjes/noem maar op device. En 7" in je binnenzak?? Past dat? Mijn Desire past er net in. Maar goed, iedereen zijn eigen voorkeur natuurlijk :) Er is een vraag, dus ook een aanbod vanuit de markt.
Don't let my username fool you...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')