Dan zou ik je toch iets beter inlezen. Het systeem heeft een 90dB alarm intern, en ik kan inderdaad mezelf laten bellen, maar is ook geschikt om aan te melden bij een alarmcentrale.quote:Op maandag 27 december 2010 11:57 schreef Civilian het volgende:
Mjah, als jij in de veronderstelling bent dat een alarmsysteem inbrekers afschrikt dan kom je bedrogen uit ben ik bang.
Imo is dit alarmsysteem nogal waardeloos want het enige wat gebeurt als dat ding afgaat is dat jij gebelt wordt. En jij bent nou net de enige die niks moet doen
Beter moet je zoeken naar een alarmsysteem die gekoppeld zit aan een meldcentrale. Betaal je vaak wel maandelijkse kosten, maar dan heeft zo'n ding in ieder geval nog nut.
Ze weten toch pas dat er een alarm is als ze al binnen zijn?quote:Op maandag 27 december 2010 12:01 schreef craftyvirus het volgende:
[..]
Dan zou ik je toch iets beter inlezen. Het systeem heeft een 90dB alarm intern, en ik kan inderdaad mezelf laten bellen, maar is ook geschikt om aan te melden bij een alarmcentrale.
Maar als de paupers kunnen kiezen tussen een huis waar ze naar binnen komen maar het risico lopen dat het alarm afgaat, of een huis waar dit risico niet aanwezig is zal de keuze makkelijk zijn.
\quote:Op maandag 27 december 2010 12:04 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ze weten toch pas dat er een alarm is als ze al binnen zijn?
Mjah ik denk dat jij 't schorriemorrie nog wel onderschatquote:Op maandag 27 december 2010 12:08 schreef craftyvirus het volgende:
[..]
\
Niet als je dat duidelijk aangeeft en de sensoren zichtbaar ophangt..
Als ze willen, komen ze inderdaad toch wel binnen. Maar met een vertraging van 20 seconden is het lastig voor ze om binnen wat mee te nemen, en voor mij genoeg tijd om een knopje in te drukken van de afstandbediening om het alarm af te zetten als ik binnen kom.quote:Op maandag 27 december 2010 12:12 schreef Civilian het volgende:
[..]
Mjah ik denk dat jij 't schorriemorrie nog wel onderschatVergeet niet dat ze ook 'n x aantal seconden hebben voordat 't alarm afgaat.
En als zij van buitenaf al kunnen zien dat er iets leuks binnenstaat, dan komen ze binnen en staan ze ook heel snel weer buiten.
Ik begrijp best dat je 'n alarm wil hoor, maar dat is vaak echt een false sense of security. Aangezien ze met een alarm ook gewoon inbreken. En ja, dat heb ik ondertussen al 2x meegemaakt.
Ja, want dan valt er bij het huis met alarmsysteem vast meer te halen.quote:Op maandag 27 december 2010 12:01 schreef craftyvirus het volgende:
[..]
Dan zou ik je toch iets beter inlezen. Het systeem heeft een 90dB alarm intern, en ik kan inderdaad mezelf laten bellen, maar is ook geschikt om aan te melden bij een alarmcentrale.
Maar als de paupers kunnen kiezen tussen een huis waar ze naar binnen komen maar het risico lopen dat het alarm afgaat, of een huis waar dit risico niet aanwezig is zal de keuze makkelijk zijn.
Volgens mij las ik dat er ook een accu in zit... mmm ff nog een keer lezen...quote:Op maandag 27 december 2010 13:12 schreef Vonkenboer het volgende:
In de handleiding staat dat het product (de basis module) met een stekker aangesloten moet worden op een wandcontactdoos; is dat nu niet onhandig ? Je kunt toch zoiets beter vast aansluiten op een elektrapunt anders trekken de inbrekers bij een alarm zo ff de stekker van je centrale eruit..
Ja er zit een backup van 24 uur dmv AA batterijen...quote:Op maandag 27 december 2010 13:32 schreef craftyvirus het volgende:
[..]
Volgens mij las ik dat er ook een accu in zit... mmm ff nog een keer lezen...
Kijk dat is een goede! wist ik nietquote:Op maandag 27 december 2010 14:04 schreef FredvZ het volgende:
Dat ding gebruikt de licentievrije 433MHz band.
Eventuele inbrekers kunnen met een beetje knutselwerk zo een stoorzender bouwen en daar gaat je beveiliging.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |