abonnement Unibet Coolblue
pi_4481932
Ik voelde me als liefhebber van CB11 in NL een beetje eenzaam, Nu dat ik met jullie van gedachten heb gewisseld ben ik niet meer eenzaam In Duitsland is het echt HOT weet ik na een half uurtje surfen... Het sterft daar echt van de sites over CB 11. Zou dat in NL ook (met Baantjer bijvoorbeeld) het geval zijn?? Mooi klusje voor Google morgen.

Houden we met z'n allen dit topic levend tot a.s maandag?

pi_4481950
De tune is ongetwijfeld ook via KazaA te downloaden, heb em zelf van Napster (lang geleden dus) vandaan.

Iets uit het buitenland bestellen gaat nooit zo lekker. Ik wil een Finse cd hebben, maar die kan ik dus alleen bij de platenmaatschappij bestellen en dan moet ik het geld opsturen! In een envelop... Vind ik zo vaag, of is dat normaal? Nee toch?

Ik heb ff gelezen waar "Tulpen aus Amsterdam' overgaat. Het zal ook eens niet met drugs te maken hebben!!!!! En ik heb ook ff gelezen hoe Andre aan zijn einde kwam, aflevering heb ik idd gezien en het was op Mallorca.

Ik kan niet wachten tot maandag!

Nog ff over Rex: de allereerste (voor Boeck) was toch Stockinger? Die Stocki heeft nu ook zijn eigen serie (genaamd Stockinger), maar dat is echt een slechte serie!!!


EDIT: dit houden we zooooo levend!
Ik ken eigenlijk ook niet zo heel veel mensen die van Duitse series houden. En al helemaal geen mensen die Duits een leuke taal vinden!
Ben blij dat ik toch niet de enige ben, wb de series dan
Ik wist wel dat C11 heeeeeeel in was in Duitsland, als ik tijd heb surf ik meestal naar Duitse sites, ff oefenen

  donderdag 6 juni 2002 @ 23:07:35 #28
12646 Oom_Agent
 Heee.......stop es ff......!!
pi_4482836
C11 is ook een hele gave serie...maar die pilotfilm 'hollenfahrt auf die A4' sloeg alles. Iets van 100 wagens op mekaar waarvan enkele gloednieuw.


Net ff via Kazaa, Edonky,Bearshare,Gnutella en p2p geprobeerd om maar iets te vinden... helaas allemaal zonder resultaat.

Wat zijn we aan het doen ???
  vrijdag 7 juni 2002 @ 12:12:02 #29
28756 edjekroketje
Met mosterd??
pi_4488856
Mooi zo! Met z'n allen houden we dit topic levend!

ChrisJX,
Over CB11 heeft de officiele site niet zo veel te downloaden, misschien maar eens in Duitsland kijken...

Tja het blijft toch heel erg stigmatiserend allemaal hè die drugs.. Maar is dat de bedoelde aflevering met de bus? (a la speed)

Stöckinger speelt nu nog mee idd, vin 't wel een beetje een saaie. Was in de 1e aflevering nog bang voor honden. Misschien maar eens een topic starten over Rex... Of duitse series in het algemeen. En dan schuiven we Oostenrijkse daar ook bij voor 't gemak.

Kun je die CD niet onder rembours laten komen? Anders een oproepje plaatsen aan mensen die naar Finland reizen?

Oom_Agent,
Eigenlijk moeten we een tellertje bijhouden met hoeveel auto's er naar de eeuwige jachtvelden gaan. Ideetje voor maandag? Bij mij gaat de video weer snorren!

Wordt vervolgd!

pi_4491437
Misschien een stomme vraag, maar wat is onder rembours? En ik ken niemand die naar Finland gaat, helaas...

Alle auto's bijhouden? Hahaha! Als je dat doet kom je volgens mij op het end tot de ontdekking dat er geen auto meer rond rijdt in Duitsland, want die zijn allemaal gemold

-Trouwens voor dingen over Cobra 11, kun je het beste eens op http://www.rtl.de/rtlworld.html?page=http://www.rtl.de/action/action.html&banner=/world/action_serien/Homepage&Color=273937 kijken.
Staat wel wat info over de site. Ik vind www.rtl.de sowieso een erg goede site, over een heeeeeeeele hoop onderwerpen is er info te vinden (ook skispringen )
-Op http://www.alarmfuercobra11-fanclub.de/ is een fanclub te vinden met interviews en foto's.
- http://members.tripod.com/afc11/ In het Nederlands!!! En best een goede site!

  vrijdag 7 juni 2002 @ 17:47:38 #31
28721 CS_The_Rock
Superboer uit Venlo.
pi_4494134
Die aflevering/film die jullie bedoelen heb ik (denk ik) ook gezien.
Ik vond m echt super en ben zowiezo een liefhebber van Cobra11.
Vonden jullie hem trouwens niet heel erg lijken op Speed?
Drank is eerder op dan je lief is...
pi_4498585
Cobra11 lijkt heel vaak op Speed hoor. Keivol bommen, rondvliegende auto's, stoere agenten (), maar dat maakt het tot zo'n gave serie!!
Nog iets minder dan 3 daagjes!!!
  vrijdag 7 juni 2002 @ 23:55:14 #33
12646 Oom_Agent
 Heee.......stop es ff......!!
pi_4499045
heeee... CB11 fans....

kennen jullie deze al ?

http://cobra11.start4all.com/

staan veel links, ook filmpjes

http://www.cobra11.x1.nl/

[Dit bericht is gewijzigd door Oom_Agent op 08-06-2002 00:19]

Wat zijn we aan het doen ???
pi_4507847
Allemaal Kommisar Rex gekeken vanavond??? Ikke wel hoor
Maar degene die volgende week komt ken ik al...

(je moet toch iets om je topic levend te houden???)

  zondag 9 juni 2002 @ 22:35:33 #35
18231 Mr_Rammstein
..Traumhaft..
pi_4519854
Coole serie Cobra11, alleen is het spektakel altijd zo overdreven
Rammstein: Dortmund 2001, HMH 2001, Pinkpop 2002, Arnhem 2002, Dortmund 2004, Berlijn 2005
pi_4520980
Hartstikke offtopic, maar je hebt echt een leuk plaatje, Mr_Rammstein!!!!
Vind de Maus echt leuk!! Keek ik vroeger altijd en mijn vader maar vertalen
  maandag 10 juni 2002 @ 13:35:32 #37
28756 edjekroketje
Met mosterd??
pi_4525854
Tja ChrisJX, ik krijg niet de indruk dat de duitse Autobahnen leger worden omdat er bij Cobra een aantal auto's in een dusdanige staat worden gebracht zodat ze niet meer kunnen rijden...

MR_Rammstein; we kijken toch Cobra voor het spektakel??

Ik zal eens op die sites kijken, bedankt voor de tip, Oom_Agent

[offtopic]

Ik heb Rex niet gezien, ChrisJX, maar heb je wel "Born en Glaser" gezien? En heb jij een idee hoe dat in Duitsland heet?

Nee ik ben niet van de aardbodem verdwenen maar ik had in mijn drukke weekend geen internettijd meer... Mocht iemand zich nog om welzijn bekommeren....

[/offtopic]

Ik ga kijken vanavond!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door edjekroketje op 10-06-2002 13:39]

pi_4525887
quote:
Ik ga kijken vanavond!!!!
bedankt, ik was het al weer vergeten.

vandaag is toch gewoon een aflevering van een uur?
het is echt een top serie!
Groet

pi_4527647
Ik was alweer bijna vergeten dat het vanavond komt! Domdomdom! Gelukkig heb ik jullie nog

Born en Glaser heb ik niet gezien. Had een reclame gezien en het leek me niet zo heel leuk. Ik wou eigenlijk wel kijken, maar ik was het vergeten.
Ik had geen idee hoe het in het Duits heette, maar ik heb het proberen op te zoeken en volgens mij is het 'Die cleveren' De luitjes heten iig hetzelfde
Komt ook op RTL (heb ik denk ik wel een stukje van gezien dan), maar ik zou daar maar niet kijken, want daar zijn ze al een stuk verder en ik zag op RTL.de een nieuwtje dat je dan niet wil weten

EDIT: Er is ook een serie die 'Im namen des Gesetzes' heet, en daar zit ook een Glaser in. Maar das een andere geloof ik, al zou qua titel 'Im namen des Gesetzes' weer logischer zijn. Maar ik geloof toch dat het 'Die cleveren' is en die komt nu niet meer op RTL.

[Dit bericht is gewijzigd door ChrisJX op 10-06-2002 16:00]

  maandag 10 juni 2002 @ 21:52:34 #40
12646 Oom_Agent
 Heee.......stop es ff......!!
pi_4533859
Leuk met al die karts........

Wat zijn we aan het doen ???
pi_4533966
tis altijd leuk
pi_4536648
ik wil ook zo'n kart
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  dinsdag 11 juni 2002 @ 08:29:32 #43
28756 edjekroketje
Met mosterd??
pi_4537848
Woooooooooo! Ik heb genoten! Erg goed met die karts idd. Alhoewel de crash van de BMW in die tankwagen er ook mocht wezen. Kent ieman dit soort Karts? Lijkt me ernstig kicken om met 160 km in 't uur 10 cm met je billen boven het asfalt te gaan!

ff offtopic:
Onder rembours ChrisJX, is wanneer het pakketje verstuurd wordt en jij de postbode betaalt. Via de PTT krijgt de afzender zijn geld. Daar zijn wel wat extra kosten aan verbonden. Ik weet niet of het internationaal werkt. Ken je 't nu wel?

pi_4538592
Ja, ik ken het idee wel, maar er nog nooit van gehoord.
Maar ik heb gister ook 5 Euro gestuurd aan een vriendin die jarig was (doen we altijd, dus ook lekker onzinnig ) en als dat lukt, moet 5 Euro naar Finland ook wel lukken

Maar nu Cobra 11: de aflevering was wel cool, maar als ik een cijfer moet geven wordt het toch maar een 7-tje.
Want:
1: De ontknoping vond ik wat zwak.
2: Te weinig explosies. Ik wil kettingbotsingen zien! Ankers die van bruggen afgeworpen worden! Vuurzeeën!
3: Ik snap de relatie tussen Jennifer en Alex niet helemaal.
4: Cobra 11 geeft natuurlijk niet de werkelijkheid weer, maar politie-agenten(!) die met karts over de autoweg scheuren? Toch iets te.
5: Bonrath, die dikke en die computermiep kwamen er eigenlijk niet in voor, jammer, die geven juist iets extra's.

En eigenlijk mis ik Andre ook, die vond ik net iets cooler en stoerder dan Tom, paste beter bij Semir...

  dinsdag 11 juni 2002 @ 13:14:34 #45
28756 edjekroketje
Met mosterd??
pi_4541303
quote:
Op dinsdag 11 juni 2002 09:56 schreef ChrisJX het volgende:
Ja, ik ken het idee wel, maar er nog nooit van gehoord.
Maar ik heb gister ook 5 Euro gestuurd aan een vriendin die jarig was (doen we altijd, dus ook lekker onzinnig ) en als dat lukt, moet 5 Euro naar Finland ook wel lukken

Maar nu Cobra 11: de aflevering was wel cool, maar als ik een cijfer moet geven wordt het toch maar een 7-tje.
Want:
1: De ontknoping vond ik wat zwak.
2: Te weinig explosies. Ik wil kettingbotsingen zien! Ankers die van bruggen afgeworpen worden! Vuurzeeën!
3: Ik snap de relatie tussen Jennifer en Alex niet helemaal.
4: Cobra 11 geeft natuurlijk niet de werkelijkheid weer, maar politie-agenten(!) die met karts over de autoweg scheuren? Toch iets te.
5: Bonrath, die dikke en die computermiep kwamen er eigenlijk niet in voor, jammer, die geven juist iets extra's.

En eigenlijk mis ik Andre ook, die vond ik net iets cooler en stoerder dan Tom, paste beter bij Semir...


1. Hmmmm tja er zijn wel eens betere geweest. Zelfmoord is altijd een domper, toch?
2. Ja dat aantal mocht in dez afl. misschien wat hoger, maar die knal waarmee de juwelier de lucht in ging maakte toch een hoop goed hoor!
3. Jennifer en Alex waren tweelingbroer en zus en hadden een enge relatie (in alle opzichten als je het mij vraagt)
4. Euh, ja in een kart achter een andere kart aan is misschien wat ver gezocht. Moeten ze die BMW van ze maar naast de kartbaan parkeren! Het punt dat ze daarmee kansloos zijn tegen zo'n kart was in het begin vd afl. al gemaakt, nietwaar? Tja, ik had het denk ik ook zo in elkaar gezet hoor. Enne het blijft amusement! Natuurlijk er blijft altijd iets in dat erg sterk lijkt voor ons nuchtere Fok!kers. Wat dacht je in dit verband van James Bond?
5. Ja! Ik heb Andrea ook erg gemist, en Bonrath en die dikke ook. Dus weinig gezwijmeld en gelachen... Kortom ik wil meer Andrea!

Misschien moet je ook nog even wennen aan Tom Kranich?

pi_4545007
Ik moet idd nog ff wennen aan Tom, daar heb je gelijk in.
Maar ik heb al een paar afleveringen op RTL gezien dus wat dat betreft ken ik 'em wel.
Maar ik vond Andre gewoon beter erbij passen. Net iets stoerder en groter en dat biedt een beter evenwicht aan de lieve, kleine, maar ook stoere, Semir. En juist omdat Andre wat minder knap is, is hij daardoor weer aantrekkelijker
En Andre deed aan karate, dus dat is een groot pluspunt! (doe nl. zelf ook aan karate)

Maar het karakter Tom zal zich nog wel meer ontwikkelen. Hoop ik.
Vind ze igg beiden beter dan Frank, dat was zo'n engerd! Weet iemand waar die is gebleven?

EDIT: James Bond kijk ik nooit. Dat is altijd hetzelfde. Men neme een kerel (Bond, James Bond), men neme een vijand, men neme een lekker wijf, Bond vecht tegen vijand, lekker wijf zit in het complot, Bond lost toch alles weer op.
Iets te ondiepzinnig voor mij

pi_4547824
Whehe, mijn moeder is zelfs verslaafd. Ik ook hoor btw. En James Bond rockt ook.
pi_4554159
quote:
Op dinsdag 11 juni 2002 16:44 schreef ChrisJX het volgende:
Ik moet idd nog ff wennen aan Tom, daar heb je gelijk in.
Maar ik heb al een paar afleveringen op RTL gezien dus wat dat betreft ken ik 'em wel.
Maar ik vond Andre gewoon beter erbij passen. Net iets stoerder en groter en dat biedt een beter evenwicht aan de lieve, kleine, maar ook stoere, Semir. En juist omdat Andre wat minder knap is, is hij daardoor weer aantrekkelijker
En Andre deed aan karate, dus dat is een groot pluspunt! (doe nl. zelf ook aan karate)

Maar het karakter Tom zal zich nog wel meer ontwikkelen. Hoop ik.
Vind ze igg beiden beter dan Frank, dat was zo'n engerd! Weet iemand waar die is gebleven?

EDIT: James Bond kijk ik nooit. Dat is altijd hetzelfde. Men neme een kerel (Bond, James Bond), men neme een vijand, men neme een lekker wijf, Bond vecht tegen vijand, lekker wijf zit in het complot, Bond lost toch alles weer op.
Iets te ondiepzinnig voor mij


Frank. Ja, waar is die gebleven? Ik weet 't eigenlijk ook niet. Is die niet ook ernstig verongelukt?
Ik kan me herinneren dat er ook iemand de lucht in is gevlogen toen-ie z'n auto startte oid. Was dat niet Frank? Want er is ook iemand vóór Semir geweest. Fris m'n geheugen eens op?

Ik denk dat ik Semir de leukste vindt. Hij is wel grappig. Lijkt me iemand met wie ik wel een biertje zou kunnen drinken (maar ja hij had in de serie ook "iets" met Andrea hè).

RTL duitsland hebben we hier niet (UPC Amsterdam, dat verklaart alles). Deze afleveringen zijn helemaal nieuw voor mij.

ff offtopic
Ik vindt James Bond wel leuk. kan mij het nou bommen dat het verhaaltje altijd hetzelfde is. Die films kijk je toch niet voor het verhaaltje?? Dan zitten de faleveringen van Cobra ook volgens hetzelfde patroon in elkaar. Altijd als ik naar dat soort films kijk ben ik altijd weer zó blij dat mijn PC in ieder geval niet allemaal van die rare geluidjes uitstoot als ik ermee werk...

Heb jij Speed gezien ChrisJX en wat vond je daar dan van?

pi_4556167
Ik weet helemaal niet wat er met Frank gebeurd is. Weet alleen dat die Udo (die voor Semir) gedood werd in een van de eerste afleveringen. Overreden door een vrachtwagen ofzo... En toen deettie bloeien en gingtie dood

Semir had idd 'iets' met Andrea, maar niet veel
Kvintut wel een toffe gozer, kun je tenminste nog eens mee lachen. En hij is zo schattig! Zo'n lief klein Turkje
En hij zegt al die dingen zo leuk. Altijd maar zeuren over het een of ander (ADSL ofzo) en die zin van zaterdag: "Ich krieg dich doch, ich krieg dich doch, ich krieg dich"

Speed heb ik ook gezien. Vond ik wel een goede film, maar ze hadden na de bus moeten stoppen. Het deel in de metro was teveel van het goede. En Speed 2 was niks aan.

Heb je trouwens gister (dinsdag) Rex gezien? Die kerel die dat lijk versleept had en die in de dierentuin werkte, was dat niet Max uit Medicopter 117?

pi_4556191
quote:
Op maandag 03 juni 2002 23:28 schreef Oom_Agent het volgende:
Zo dat was wel een gave pilotfilm net op RTL 4.

Jammer genoeg heb ik hem niet opgenomen op video.
Weet iemand waar ik deze kan bestellen, als ie al op video is.


Ja ik vond het ook een gave. .
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')