quote:Op zondag 19 december 2010 16:38 schreef Snuf. het volgende:
Mijne ging kapot omdat ie van de trap viel
Dus?quote:Op zondag 19 december 2010 16:41 schreef elitelucky7 het volgende:
ja maar ik hem bestelt bij bol.com
Nieuwe gaat wel lukken, data ben je kwijt.quote:Op zondag 19 december 2010 16:52 schreef elitelucky7 het volgende:
Krijg je zowiezo een niuewe denk ik maar ook recovery ?
Wat wil je gaan recoveren?quote:Op zondag 19 december 2010 16:52 schreef elitelucky7 het volgende:
Krijg je zowiezo een niuewe denk ik maar ook recovery ?
Heb je typekanker of zo? Jezus...quote:Op zondag 19 december 2010 16:36 schreef elitelucky7 het volgende:
verklaart
niuew
genoemt
installeerd
progamma's.
geplaats
bestelt bij bol.com
zowiezo
heefd
Nou, ik neem aan dat je die schijf als back up hebt gebruikt als je hem 3 dagen hebt? Hoe kom je anders aan die data die erop staat?quote:Op zondag 19 december 2010 17:38 schreef elitelucky7 het volgende:
hoe bedoel je orginele?
Maar ik vond ook al raar :S
Maar bij apparaatbeheer geeft hij geen fout
Maar hoe bedoel je precies met bios?
dat eri n de bios iets fout zit?
ja klopt maar somige bestanden niet.quote:Op zondag 19 december 2010 17:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou, ik neem aan dat je die schijf als back up hebt gebruikt als je hem 3 dagen hebt? Hoe kom je anders aan die data die erop staat?
Ja of je neemt gewoon de moeite om je verhaal duidelijk leesbaar neer te zetten. Zo werkt dat op een forum, mafkeesquote:Op zondag 19 december 2010 17:49 schreef elitelucky7 het volgende:
Pardon. Zeg dat gewoon niet.![]()
Ga ergens de lul uithangen.
Typfoutje kan je toch maken niet iedereen is zo perfect als jou.
Kan je ook gewoon normaal zeggen.
ja daar heb je wel gelijk in. Maar ja het is ook weer niet nodig om dat woord te gebruiken ben daar niet egt voor in. omdat ook midde in mij familie mensen dat hebben en zijn overleden.quote:Op zondag 19 december 2010 17:51 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja of je neemt gewoon de moeite om je verhaal duidelijk leesbaar neer te zetten. Zo werkt dat op een forum, mafkees
Ik heb dit verschijnsel ook wel eens gehad toen bleek de HD verkeerd gedetecteerd te zijn in de BIOS(way back, in DOS-tijden). De utils om de schijf te controlen bleken dan naar niet-bestaande sectoren te zoeken en deze als 'bad' weer te geven.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |