Uiteraardquote:Op donderdag 16 december 2010 21:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En deze natuurlijk: http://www.duesseldorf-weihnachtsmarkt.de/
[ afbeelding ]
Hey wijsneus, been there, done that. Nu heb ik mooi als home google.nl maar bij elke nieuwe ctrl t heb ik die shit weer in beeld. En die kruisjes is leuk, maar dat is niet defenitief!quote:Op donderdag 16 december 2010 21:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar jij leert voor ICT? Tis zo simpel eigenlijk
Men klinkt op de baco, gaat naar opties, daar heb iets wat 'basisinstellingen' heet, daar kies je alles BEHALVE 'open de startpagina' bij het gedeelte "wanneer Google Chrome start", dus je kiest dat hij een bepaalde site moet openen of je laatst geopende sites. Et voila
En als je het ook niet bij tabjes wil hebben dan hebben zo'n ding, een kruisje heet dat geloof ik, dat zie je geheel rechts zodra je met je muis hovered over de tekst 'meest bezocht', en als je daar op kliktdan is het weg
gooi Chrome dan gewoon op dequote:Op donderdag 16 december 2010 21:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hey wijsneus, been there, done that. Nu heb ik mooi als home google.nl maar bij elke nieuwe ctrl t heb ik die shit weer in beeld. En die kruisjes is leuk, maar dat is niet defenitief!
Daar staat geen kruisjequote:Op donderdag 16 december 2010 21:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan klik je daar ook op het kruisje?
Ja doei. Chrome is verreweg het snelstequote:Op donderdag 16 december 2010 21:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
gooi Chrome dan gewoon op de [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 december 2010 21:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, is de voeren en janken scene klaar?
'quote:Op donderdag 16 december 2010 21:50 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ok, beetje jammer danToen ik ooit naar Defqon wilde waren daar de kaarten uitverkocht, en op een week later werd de verkoop weer verder gegaan van kaarten die niet betaald werden. Ik hoopte dus dat het nu ook zo was.
En waarom is adele.tv down?Het is toch niet zo dat je daar vandaag al kaarten kan kopen he
quote:Op welke wijze kan ik betalen voor tickets?
Bij een online bestelling kunt u direkt betalen met uw creditcard of iDEAL. De volgende banken worden ondersteund door iDEAL: ABN-AMRO, ASN Bank, Fortis, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank. U kunt ook betalen met uw Mastercard, Visa of American Express.
Als u tickets telefonisch reserveert, kunt u betalen via AcceptEmail. U ontvangt een AcceptEmail factuur per e-mail die u vervolgens kunt betalen via internetbankieren bij uw eigen bank.
Jawel, ik heb het getest, hij heeft gelijk. Even met je muis zwieberen een beetje rechts naast die linkjes! Dan komt het kruisje en daarna blijft het weg.quote:
Oooooh, da's zo irritantquote:Op donderdag 16 december 2010 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]Daar werd doorheen gebeld
Ik ben de foto aan het uploaden
Ja, dan heb je het onderin staan....quote:Op donderdag 16 december 2010 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawel, ik heb het getest, hij heeft gelijk. Even met je muis zwieberen een beetje rechts naast die linkjes! Dan komt het kruisje en daarna blijft het weg.
mwah, het verschil is minimaalquote:Op donderdag 16 december 2010 21:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja doei. Chrome is verreweg het snelste
Er wordt hier dus niet met Muis gezwieberd.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawel, ik heb het getest, hij heeft gelijk. Even met je muis zwieberen een beetje rechts naast die linkjes! Dan komt het kruisje en daarna blijft het weg.
Maar is wel sneller. En FF en IE vreten ook meer geheugen dacht ikquote:Op donderdag 16 december 2010 21:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mwah, het verschil is minimaal
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 december 2010 21:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hey wijsneus, been there, done that. Nu heb ik mooi als home google.nl maar bij elke nieuwe ctrl t heb ik die shit weer in beeld. En die kruisjes is leuk, maar dat is niet defenitief!
Spannend he!quote:Op donderdag 16 december 2010 21:57 schreef Greys het volgende:
Het papier was nat geregend, dus één hoekje is een beetje scharrig. Ik heb het niet open gemaakt uiteraard
[ afbeelding ]
Jaquote:Op donderdag 16 december 2010 21:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Zaterdag is de dag voor je zussie he?
Whahaquote:Op donderdag 16 december 2010 22:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Ik heb wel vreselijk gelachen want ze (of had ik dat al verteld?) kwam op het idee om zijn voicemail te bellen om zijn stem te kunnen horen. Hij mocht daar zijn telefoon toch niet opnemen in het buitenland, dus ze kon rustig bellen
Maar ze had het ook aan haar collega's en buurvrouw laten horen, alleen de buurvrouw riep 'Ohhhh, volgens mij heb ik net na het piepje gegild!!!' en dat staat dus allemaal op zijn voicemail, dat gehinnik
quote:Op donderdag 16 december 2010 22:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Ik heb wel vreselijk gelachen want ze (of had ik dat al verteld?) kwam op het idee om zijn voicemail te bellen om zijn stem te kunnen horen. Hij mocht daar zijn telefoon toch niet opnemen in het buitenland, dus ze kon rustig bellen
Maar ze had het ook aan haar collega's en buurvrouw laten horen, alleen de buurvrouw riep 'Ohhhh, volgens mij heb ik net na het piepje gegild!!!' en dat staat dus allemaal op zijn voicemail, dat gehinnik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |