Ja jij met je kutcodequote:Op woensdag 15 december 2010 15:20 schreef Oognip het volgende:
Thanks voor je kerstkaart oh-ohen kut van de code
Whehe, das een special voor Llquote:Op woensdag 15 december 2010 15:25 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Maar waar komt dat blauw dan vandaag
Hier geglibberd daarover?quote:Op woensdag 15 december 2010 15:23 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Lol, er wordt hier al een dag geglibberd dat Ryan weer vrij zou zijn, nu blijkt dat het aan Scarlett hing gaan ook de heren zich ermee bemoeien
Psiesquote:Op woensdag 15 december 2010 15:30 schreef Loveless85 het volgende:
Roze voor meisjes
Blauw voor jongens
duh.
Nee hier zaten Greys en Tombo toch de soppen om die Ryan Renolds ofzo? Dat blijkt dus de ex te zijn van Scarlett Johanssonquote:Op woensdag 15 december 2010 15:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hier geglibberd daarover?
Ik weet niet eens wie t is![]()
We hebben het wel over de scheiding van Dexter en zn zus gehad![]()
Of bedoel je met hier elders op Fok!?
oh, ik ken heel die gast niet dus dan let ik niet opquote:Op woensdag 15 december 2010 15:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee hier zaten Greys en Tombo toch de soppen om die Ryan Renolds ofzo? Dat blijkt dus de ex te zijn van Scarlett Johansson
quote:
Nee, ik las het nu pas, nu jij het riepquote:Op woensdag 15 december 2010 15:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee hier zaten Greys en Tombo toch de soppen om die Ryan Renolds ofzo? Dat blijkt dus de ex te zijn van Scarlett Johansson
Zie je, Baaf zit te liegenquote:Op woensdag 15 december 2010 15:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ik las het nu pas, nu jij het riep
Nope....quote:
Das de beste (en goedkoopste) verwarmingquote:Op woensdag 15 december 2010 15:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nope....
Net lekker op de bank gelegen met de beentjes omhoog terwijl Droop er boven op lag
quote:Op woensdag 15 december 2010 15:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nope....
Net lekker op de bank gelegen met de beentjes omhoog terwijl Droop er boven op lag
quote:Op woensdag 15 december 2010 15:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Geen wonder dat het zo lang duurde, als er een rooie stickert over je adres zit
Wil jij ook Oognip dr kutcode?quote:
No way! Lees de 18 topics van de afgelopen drie dagen maar door (want ik ga het niet terugzoeken).quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |