Benny weet het niet.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat is het verschil tussen een meisje en een vrouw?
Vrouwen en meisjes mogen hem niet weten, maar misschien dat je wat uit Brommerboy kan pulken.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
HT vertel het anders doe ik je wat
Als je nou eens een keer las en in je opnam wat ik zeg (ook via PM) zou je niet tig keer dezelfde vraag stellen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:48 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Heb je het al geregeld met Thomas en ouders?
Zeg het nou maar, je bent echt niet stoer hoor.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:49 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Vrouwen en meisjes mogen hem niet weten, maar misschien dat je wat uit Brommerboy kan pulken.
jij kwam ermee, niet het probleem op anderen schuivenquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:49 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Vrouwen en meisjes mogen hem niet weten, maar misschien dat je wat uit Brommerboy kan pulken.
Ik lees alles zorgvuldig, maar de dagen verstrijken, en ik krijg niks nieuws te horen, en al die andere PM's zijn zo vaagquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als je nou eens een keer las en in je opnam wat ik zeg (ook via PM) zou je niet tig keer dezelfde vraag stellen.
En dan m'n scrotum inleveren zeker? Nee, dankjequote:Op dinsdag 14 december 2010 21:49 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Slaap zachtquote:
Wat is het nouquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:51 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En dan m'n scrotum inleveren zeker? Nee, dankje
Je wilt het niet eens weten denk ik.quote:
stuur toch maar PM, ik ben niet zo snel onder de indrukquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:53 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Je wilt het niet eens weten denk ik.
Dat zeg je nu. Ik kan het achteraf niet meer ongedaan makenquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
stuur toch maar PM, ik ben niet zo snel onder de indruk
doe het nou maarquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:54 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat zeg je nu. Ik kan het achteraf niet meer ongedaan maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |