abonnement Unibet Coolblue
pi_89797694
Ik ben op zoek naar een baantje en toen kwam ik bij deze website www.PGBwerk.com Nu lijkt me het werk dat daar wordt aangeboden best oké en het salaris is ook prima, maar op internet is weinig te vinden over ervaringen met die site, dus vandaar mijn vraag wat zijn jullie ervaringen met het werken voor iemand met een Persoons gebonden Budget en in het bijzonder met de site PGBwerk.com????

Alvast bedankt
pi_89799972
iemand?
  zaterdag 11 december 2010 @ 15:21:41 #3
202348 Susi
Temple of Love
pi_89803961
Ja, hallo :W

Ik heb een jaar lang één keer in de week als schoonmaakhulp gewerkt bij een gezin. Salaris was inderdaad leuk, alleen wel zwart en gebruikte ik het altijd als huishoudgeld.
  zaterdag 11 december 2010 @ 15:54:11 #4
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_89804833
Gister hierover gesprek gehad met mensen die daar van de zijlijn veel tegenaan kijken. Het is werk waarin zeer veel gefraudeerd wordt. Mensen die een hele smak geld als PGB krijgen voor professionele zorg, dat vervolgens aan een bureautje betalen die daar een paar amateurs voor laat komen en zelf dikke auto's rijdt of mensen die het toch weer via via zelf opeten. De bureau's houden vervolgens hun klanten te vriend met allerlei rare kado's als scooters en rijbewijzen voor mensen die hun geld bij de stadsbank halen en voor hun eten naar de voedselbank moeten lopen.

Dus tsja, het kan leuk werk zijn maar ik weet niet of ik er mee geassocieerd zou willen worden. Dat Susi zwart betaald kreeg is tekenend.
pi_89805164
wel raar trouwens... al dat zwart werken. Ik ontvang ook PGB maar ik moet elk jaar verantwoorden (adh van contracten en uren gewerkt) hoeveel geld er is uit gegeven...

nog even over dat bedrijf.... het lijkt mij een verschrikkelijk bedrijf om bij te werken.... je moet al 35 cent per gewerkt uur afstaan aan ze EN ook nog sms credits kopen zodat je kan zien welk werk ze aanbieden bij jou in de buurt... lijkt mij een grote boevenbende......
I never think of the future - it comes soon enough. - Albert Einstein
pi_89805515
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 16:08 schreef kipptje het volgende:
wel raar trouwens... al dat zwart werken. Ik ontvang ook PGB maar ik moet elk jaar verantwoorden (adh van contracten en uren gewerkt) hoeveel geld er is uit gegeven...

nog even over dat bedrijf.... het lijkt mij een verschrikkelijk bedrijf om bij te werken.... je moet al 35 cent per gewerkt uur afstaan aan ze EN ook nog sms credits kopen zodat je kan zien welk werk ze aanbieden bij jou in de buurt... lijkt mij een grote boevenbende......
Inderdaad ik ben ook verrast dta er zoveel zwart gewerkt wordt :o had ik niet verwacht eigenlijk, hebben jullie een idee welk bedrijf echt 100%betrouwbaar is? Ik werk toch liever niet zwart:P

Nog even over dat bedrijf.....je moet inderdaad 35 cent per uur afstaan, maar die sms credits zijn optioneel, die hoef je dus niet te kopen.
pi_89805664
Zo'n bureau ertussen is overbodig. Er is een. Vraagsite, zal ik vanavond even zoeken. Zwart via een pgb is niet zo makkelijk trouwens.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_89806599
Heb als zorgaanbieder wel eens gereageerd op wat advertenties. (Niet via dat bureau overigens) Er zijn, in ieder geval in het noorden, veel meer zorgaanbieders dan PGB-houders. Zorgaanbieder ben je ook al gauw, dus dat moet je niet zo serieus nemen. Als je een uurtje met iemand wilt sporten ben je al zorgaanbieder.

Heb wel eens wat contact gehad, maar nog niet op vaste basis PGB-houders kunnen begeleiden. Het lijkt me in ieder geval leuk werk en het salaris is ook leuk. 20 euro of meer per uur is eerder regel dan uitzondering.
pi_89806751


[ Bericht 100% gewijzigd door Space-Chinees op 11-12-2010 17:07:27 ]
pi_89806985
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 december 2010 15:21 schreef Susi het volgende:
Ja, hallo :W

Ik heb een jaar lang één keer in de week als schoonmaakhulp gewerkt bij een gezin. Salaris was inderdaad leuk, alleen wel zwart en gebruikte ik het altijd als huishoudgeld.
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 16:21 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:

[..]

Inderdaad ik ben ook verrast dta er zoveel zwart gewerkt wordt :o had ik niet verwacht eigenlijk, hebben jullie een idee welk bedrijf echt 100%betrouwbaar is? Ik werk toch liever niet zwart:P

Nog even over dat bedrijf.....je moet inderdaad 35 cent per uur afstaan, maar die sms credits zijn optioneel, die hoef je dus niet te kopen.
Huishoudhulpjes die minder dan vier dagen per week werken voor een huishouden zijn in principe vrijgesteld van de loonbelasting. Dat betekent wel dat de persoon die inkomsten in inkomstenbelastingaangifte wel moet opgeven bij de resultaat uit overige werkzaamheden.
pi_89812870
http://www.zoekpgbzorg.nl/zoeken

en kijk ook eens op de site van per saldo. Is voor budgethouders, maar ook voor de andere kant interessant.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_89929940
Ik heb mij gisteren toevallig aangemeld bij PGB.com.
Het vreemde eraan vond ik dat je gelijk al op de site je bankrekeningnummer in moest vullen.
En je kan pas gaan werken als je die machtigingformulier downlaod, invuld en opgestuurd hebt, anders kun je niet werken. Kijk eens bij TZorg.nl Dat is allemaal wel officieel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')