abonnement Unibet Coolblue
pi_89743692
Mijn iPhone-abonnement van 2 jaar loopt in maart 2011 af. Ik heb echter nu al een nieuwe telefoon uit mogen kiezen voor een nieuw abonnement. Deze heb ik dus vanaf nu in gebruik.

Weet iemand zo wanneer je iPhone simlockvrij is? Is dat al na 1 jaar of pas na afloop van de volledige 2 jaar?

Ik zie ergens dat iedere provider verplicht is om die na 1 jaar te doen, maar is dat zo en zo ja, gaat het dan vanzelf? Of moet ik dit laten doen?

:s)
pi_89743714
Laten doen voor 5 euro of zelf doen.
pi_89743747
Dat is in principe na 1 jaar, dan kun je een code opvragen via je provider. Op de site van je provider kun je deze info vinden.
pi_89744218
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:26 schreef Dennis101 het volgende:
Dat is in principe na 1 jaar, dan kun je een code opvragen via je provider. Op de site van je provider kun je deze info vinden.
Dankjewel voor de tip :) . Meteen gedaan. IMEI ingevoerd, dan krijg ik de melding:

quote:
De simkaartunlockcode voor deze telefoon is helaas niet beschikbaar. Wil je meer informatie, dan vind je hier antwoord op al je vragen.
Daaronder staat:

quote:
Heb je een telefoon van meer dan 12 maanden oud, maar krijg je geen simunlockcode te zien? De kans is groot dat je toestel niet is gesimlockt. Je kunt dit controleren door een simkaart van een andere telecomaanbieder in je toestel te plaatsen. Wordt deze simkaart door je toestel geaccepteerd, dan is je toestel niet gesimlockt.
Het lijkt me echter stug dat er op mijn iPhone nooit een simlock gezeten heeft. Toch?
pi_89744367
Oh, even ter aanvulling, ik heb geen andere simkaart die ik kan gebruiken voor de test ;)
  donderdag 9 december 2010 @ 23:40:52 #6
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_89744444
Bellen met T-Mobile...

Houd wel even je imeinummer en eigen telefoonnummer bij de hand.
So we just called him Fred
  vrijdag 10 december 2010 @ 00:12:23 #7
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_89746180
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:40 schreef FredvZ het volgende:
Bellen met T-Mobile...

Houd wel even je imeinummer en eigen telefoonnummer bij de hand.
Wat hij zegt, procedure met iPhone is anders omdat de unlock via iTunes gaat.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_89751195
als je bij t-mobile zit zijn dit de stappen die je moet doorlopen:

http://toestelhulp.t-mobi(...)Simlock-verwijderen/
pi_89772493
Blijkbaar kun je een iPhone niet zomaar via de website unlocken. Heb even gebeld met de klantenservice en was binnen 2 minuten prima geholpen. Zo kan het dus ook :)

Bedankt voor jullie tips!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')