abonnement Unibet Coolblue
  maandag 6 december 2010 @ 10:32:32 #51
267164 ik80lll
leer mij het zelf te doen
pi_89579071










Ze hebben er al eens opgestaan, maar dat is Lola haar kamer!
Ben wel steeds aan het schuiven met de meubels ;) maar dat is een slechte eigenschap van mij hahaha
  maandag 6 december 2010 @ 10:33:14 #52
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_89579084
Hey jij hebt een babouche!
Vertel eens kunnen die dingen goed gewassen worden?
pi_89579098
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 10:29 schreef SacreCoeur het volgende:
De gele versie van de pip vogeltjes behang is ook heel stoer.

Maar ik zou altijd als basis grijs nemen en het roze alleen in de dekentjes, accessoires enzo.
Komt omdat 't mij snel zou gaan vervelen, een speciale kleur op de muur waar ik dan aan vastzit.
Dus ik kies altijd voor grijs, wit, zwart.
Het grijs/wit/zwart komt op mij juist heel 'nadrukkelijk' over en zou mij gauw gaan vervelen. :Y) De meeste mensen kiezen voor wit als ze op veilig gaan. Ik ben zelf dol op kleuren en probeer altijd wel een wandje een leuke kleur te geven. Die kleuren word ik niet zat. Sterker nog: ik moet mezelf ervan weerhouden niet dezelfde kleuren te gebruiken als we kamers omgooien of gaan verhuizen. En als ik een muurkleur wel zat zou worden zou ik een uurtje (of twee) uittrekken om er een nieuwe kleur tegenaan te gooien.

Juist met dure accessoires zou ik heel voorzichtig zijn. Een mooi ledikantdekentje zou ik nu bijvoorbeeld liever in een rustige kleur kiezen dan in een uitgesproken kleur.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_89579118
Wauw, dat lijken wel foto's uit een interieurtijdschrift, ik80lll!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 6 december 2010 @ 10:36:21 #55
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89579150
Deze toch Claudia?


Die combineert denk ik ook wel heel mooi met grijs... O+

ik80lll wat een prachtig kamertje, en wat zijn is haar naam in letters op de muur gaaf!
  maandag 6 december 2010 @ 10:36:26 #56
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_89579154
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 10:33 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Het grijs/wit/zwart komt op mij juist heel 'nadrukkelijk' over en zou mij gauw gaan vervelen. :Y) De meeste mensen kiezen voor wit als ze op veilig gaan. Ik ben zelf dol op kleuren en probeer altijd wel een wandje een leuke kleur te geven. Die kleuren word ik niet zat. Sterker nog: ik moet mezelf ervan weerhouden niet dezelfde kleuren te gebruiken als we kamers omgooien of gaan verhuizen. En als ik een muurkleur wel zat zou worden zou ik een uurtje (of twee) uittrekken om er een nieuwe kleur tegenaan te gooien.

Juist met dure accessoires zou ik heel voorzichtig zijn. Een mooi ledikantdekentje zou ik nu bijvoorbeeld liever in een rustige kleur kiezen dan in een uitgesproken kleur.
Ja ik vind dat zo leuk hoe verschillend dat bij iedereen is.
Als ik iets duurs koop en op safe wil gaan dan kies ik zwart of grijs :P
M'n moeder en zusje ook, zal wel in de famillie zitten :P

Maar als ik moet kiezen qua muurkleur dan kies ik oudblauw.
pi_89579183
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 10:36 schreef twentemeisje het volgende:
Deze toch Claudia?
[ afbeelding ]
Ja! Ik vind hem nog steeds erg gaaf. O+

Tip: op www.kleurmijninterieur.nl kun je 'alle afbeeldingen' selecteren en dan rechts een hoofdkleur kiezen. Zo kun je wat gerichter naar behang zoeken zonder aan een merk of een 'thema' vast te zitten.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 6 december 2010 @ 10:38:50 #58
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89579212
:D op die manier zit ik net op behangwereld te zoeken!

Een simpel roze ruitje vind ik trouwens ook nog steeds erg mooi. Misschien de onderkant grijs en dan daarboven dat ruitje.
  maandag 6 december 2010 @ 10:40:10 #59
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_89579249
Ja, Claudia, de spullen van die serie vind ik over het algemeen wel leuk.
Maar ik wil geen kamertje in het totaal van een serie, want saai en makkelijk.
Maar de sfeer geeft het wel aardig weer.
pi_89579299
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 10:40 schreef Juud79 het volgende:
Ja, Claudia, de spullen van die serie vind ik over het algemeen wel leuk.
Maar ik wil geen kamertje in het totaal van een serie, want saai en makkelijk.
Maar de sfeer geeft het wel aardig weer.
Nou, dan maak je een collage van die serie en dan zeg je dat je 'zoiets' wilt. :+

Ik zou inderdaad erg selectief zijn met Fablerspul uitkiezen, maar ik vind het wel een erg geslaagde lijn van Ikea. Het is dat het hier totaal niet past.

Hmf, het lukt me maar niet om leuk behang te vinden dat aan de criteria voldoet. Dit komt enigszins in de buurt, maar ik vind het lastig om in te schatten hoe het er lifesize uit zou zien:



Het zou wel erg mooi staan bij de commode. En ik krijg er ook impressionistische associaties bij. Of expressionistisch, ik weet het verschil nooit zo goed. :+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 6 december 2010 @ 10:42:40 #61
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_89579310
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 10:36 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Ja ik vind dat zo leuk hoe verschillend dat bij iedereen is.
Als ik iets duurs koop en op safe wil gaan dan kies ik zwart of grijs :P
M'n moeder en zusje ook, zal wel in de famillie zitten :P

Maar als ik moet kiezen qua muurkleur dan kies ik oudblauw.
Grappig, ik kies altijd voor licht hout en wit, als veilige kleuren.
Ik zal echt nooit iets kopen in grijs of wit. Zegt niet dat ik het niet mooi vind hoor, maar het past niet bij mij en bij ons huis.
pi_89579363
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 10:42 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Grappig, ik kies altijd voor licht hout en wit, als veilige kleuren.
Ik zal echt nooit iets kopen in grijs of wit. Zegt niet dat ik het niet mooi vind hoor, maar het past niet bij mij en bij ons huis.
En wij mijden hout juist als de pest. Onze 'comfortzone' is hoogglans. :')
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_89579367
Ik hou van rustig en neutraal in de slaapkamers dus ik kies eigk al snel voor wit en licht enzo.
Niet dat ik niet van kleur hou, integendeel, maar voor de slaapkamers wil ik graag een rustige basis.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 6 december 2010 @ 10:45:34 #64
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_89579393
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 10:42 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Grappig, ik kies altijd voor licht hout en wit, als veilige kleuren.
Ik zal echt nooit iets kopen in grijs of wit. Zegt niet dat ik het niet mooi vind hoor, maar het past niet bij mij en bij ons huis.
Wit zijn bijna alle meubelen.. op de slaapkamer van ons na. :P
En we hebben zo'n grote houten eettafel.
Heb het hier echt alleen over behang enzo he :P
Dat moet gewoon zwart/grijs/wit ofzo.

Ik vind dat wel een leuk behang Claudia..
Net als deze.



Maar wat doe je dan eigenlijk als zo'n muurkleur je gaat vervelen?
Of heb je dat niet zo snel?
pi_89579406
Oh, ik zag pas in Huizenjacht heel gaaf behanggebruik! Het ging om een appartement in een voormalige kerk. Ik vond dat ze dat behang heel slim gekozen hadden, aangezien er al fantastische ornamenten in het appartement zelf aanwezig waren.

[ Bericht 54% gewijzigd door Claudia_x op 06-12-2010 10:54:04 ]
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 6 december 2010 @ 10:47:35 #66
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_89579439
Muurkleuren gaan mij ook niet snel vervelen. Wij hebben geen enkele witte muur in huis. :D

Oh nee, dat is niet helemaal waar. Op onze slaapkamer zijn de muren gedeeltelijk wit. De ene kant is boven wit en de onderste helft antraciet. De andere muur is wit met een zilveren band van ong 30 cm breed.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
  maandag 6 december 2010 @ 10:55:37 #67
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89579642
Wij zijn juist meer van het grijs i.c.m. hout (getuige bijv. onze keuken, slaapkamer en badkamer(die was hier nog niet af, vandaar zo 'onaangekleed'), ben ik nu officieel saai? :D).

Ook hier geen enkele witte muur in huis te bespeuren trouwens.

Dat bloemetje is inderdaad ook mooi Clau, maar geloof dat ik die van jou bijvoorbeeld mooier vind.

Deze is ook wel schattig:
pi_89579670
Oh ja, jullie keuken kwam ik pas in je klustopic een topic over het showen van je keuken tegen! Daar wou ik nog allerlei vragen over stellen (maar toen begon Ivan te zeuren en kwam het er niet meer van). Wat een onwijs gave keuken! Jullie huis is sowieso belachelijk tof.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 6 december 2010 @ 10:57:30 #69
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_89579685
Die wil ik dus in het zwart/wit voor op de babykamer.
En dan niet helemaal èèn en al vogel, de andere kant wordt lekker diep zwart.
  maandag 6 december 2010 @ 11:00:32 #70
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89579775
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 10:56 schreef Claudia_x het volgende:
Oh ja, jullie keuken kwam ik pas in je klustopic tegen! Daar wou ik nog allerlei vragen over stellen (maar toen begon Ivan te zeuren en kwam het er niet meer van). Wat een onwijs gave keuken! Jullie huis is sowieso belachelijk tof.
:@ :* . We vinden 'm zelf ook zo onwijs mooi O+ . Volgende week krijgen we trouwens voor het nieuwe blad erop (3e sinds augustus 2009), twee keer beton dat niet lekker uit de mal kwam en nu gaan we voor grijs (hoe kan het ook anders) terrazzo, maar daarover meer in het betreffende topique ;). Ge vraagt maar raak Claudia! Je maakt me verlegen :D .
  maandag 6 december 2010 @ 11:02:08 #71
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89579813
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 10:57 schreef SacreCoeur het volgende:
Die wil ik dus in het zwart/wit voor op de babykamer.
En dan niet helemaal èèn en al vogel, de andere kant wordt lekker diep zwart.
Ik zou 'm ook niet voor de hele kamer willen, das too much inderdaad. Maar hij is wel erg leuk!
pi_89580025
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 11:00 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

:@ :* . We vinden 'm zelf ook zo onwijs mooi O+ . Volgende week krijgen we trouwens voor het nieuwe blad erop (3e sinds augustus 2009), twee keer beton dat niet lekker uit de mal kwam en nu gaan we voor grijs (hoe kan het ook anders) terrazzo, maar daarover meer in het betreffende topique ;). Ge vraagt maar raak Claudia! Je maakt me verlegen :D .
Als je maar weet dat ik héél jaloers ben. De manier waarop jullie het huis inrichten is wat ik ooit hoop te bereiken, als ik groot en volwassen en succesvol ben. :Y) Nu is het beknibbelen.

En straks heb je er gewoon een dochtertje bij dat diezelfde ruimte opvult en opfleurt, door de gang kruipt, aan tafel in de kinderstoel zit, overal speelgoed achterlaat... *;
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 6 december 2010 @ 11:13:28 #73
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_89580129
Ik ben ook jaloers op die keuken :{w :P
  maandag 6 december 2010 @ 11:28:06 #74
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_89580513
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 11:13 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik ben ook jaloers op die keuken :{w :P
Ik vind de woonkamer echt geweldig mooi... :)
Idd is het een plaatje van een huis.
  maandag 6 december 2010 @ 11:48:29 #75
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89581111
Oh lieve schatten, ik krijg het er warm van :@ . En een brok in mijn keel en tranen in mijn ogen wanneer ik me een beeld vorm van die rondkruipende dochter (slik, k_thormonen :D).

En jullie krijgen waarschijnlijk een rolberoerte als je hoort waar we het huis voor gekocht hebben (in elk geval de randstedelingen onder jullie). Dan blijft er gelukkig wat over om het mee op te knappen. Maar goed dat ik toen niet wist dat ik een half jaar later door de crisis mijn baan kwijt zou raken en een jaar later compleet afgekeurd zou worden... (dus dat succesvol is niet eens nodig Claudia, ik ben maar een simpele uitkeringstrekker (okee, mijn lief heeft geen slechte baan en mijn uitkering is gelukkig ook niet heel slecht omdat ik nog voor 40u op papier stond toen ik ziek werd)) ;).
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')