als het nou een vraag is over queen.. zou ie dan zo wakker zijn ??quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:16 schreef 3rdRock het volgende:
hans wordt een beetje oud....en moet avonddutjes doenik leg wel even een fleecedekentje over hem heen
Hij gaat al bijna met pensioen hequote:Op vrijdag 3 december 2010 20:16 schreef 3rdRock het volgende:
hans wordt een beetje oud....en moet avonddutjes doenik leg wel even een fleecedekentje over hem heen
stel gewoon je vraag. hans leest alles terugquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:17 schreef miieejj het volgende:
[..]
als het nou een vraag is over queen.. zou ie dan zo wakker zijn ??
Alleen als je I Want It All 10 louder afspeelt onder zijn raamquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:17 schreef miieejj het volgende:
[..]
als het nou een vraag is over queen.. zou ie dan zo wakker zijn ??
quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:17 schreef Briggy het volgende:
Het is MIJN Hans... mijn mijn mijn mijn mijn mijn mijn
Ben je nu alweer negatiefquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:18 schreef Sirolf het volgende:
Een aantal items uit EW beginnen zo langzamerhand wel wat irritant te worden ja... zoals voicelift en het geheime woord. Tijd dat ze eens wat nieuws gaan verzinnen.
geheime woord is vooral leuk als t mis gaatquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:18 schreef Sirolf het volgende:
Een aantal items uit EW beginnen zo langzamerhand wel wat irritant te worden ja... zoals voicelift en het geheime woord. Tijd dat ze eens wat nieuws gaan verzinnen.
Gefeliciteerd, liever daar dan hier. Kutsneeuwquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:17 schreef Dagoduck het volgende:
16CM sneeuw:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |