abonnement Unibet Coolblue
pi_94749791
Ah oke.Opzich niet gek want zo druk was het er volgens mij nooit.
pi_94755042
Morgen om 10:45 is executieverkoop van alle spullen van Cafe Enzo.
U MAD?
  dinsdag 29 maart 2011 @ 21:10:23 #253
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_94779704
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 11:38 schreef de_boswachter het volgende:
Morgen om 10:45 is executieverkoop van alle spullen van Cafe Enzo.
Is enzo failliet??? :o Bron?
Don't let my username fool you...
  dinsdag 29 maart 2011 @ 21:19:24 #254
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_94780353
Google levert me dit op
http://www.veilingdeurwaa(...)d=43210&rubriekID=20

Ook Hertenaren hier toevallig??
Iets van onderstaande meegekregen

quote:
Slachtoffer dodelijk ongeval had motor gestolen

De motorrijder die dinsdagochtend in Herten overleed na een botsing met een politiewagen, reed op een gestolen crossmotor. Die werd in de nacht van maandag op dinsdag weggehaald bij een motorzaak in Linne. In totaal werden daar drie motoren meegenomen. De overleden motorrijder is een 33-jarige man zonder vaste woonplaats. Hij reed zonder licht. Ook droeg hij een bivakmuts in plaats van een helm.

Hij is een bekende van politie en justitie. De man ging er vandoor toen agenten hem in Linne wilden controleren. Op de Oude Roermondseweg in Herten kwamen de crossmotor en de politiewagen met elkaar in botsing. De motorrijder raakte zwaargewond en overleed later in het ziekenhuis.
Net efkes anges
pi_94780754
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 21:10 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Is enzo failliet??? :o Bron?
http://www.wijlimburg.nl/(...)enzo-roermond-/15071
  dinsdag 29 maart 2011 @ 21:39:29 #256
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_94781781
the fuck.. zondag heb ik nog de ha lve middag bij enzo op t terras gezeten :')
  dinsdag 29 maart 2011 @ 22:34:14 #257
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_94786124
quote:
Vreemd, je zou eerder verwachten dat Soho dan juist leegverkocht zou gaan worden, aangezien die volgens mij toch echt slechter loopt... &zo is zeker met de komende terrasperiode toch nog altijd goed lopend, alhoewel het niet meer zo druk is op zaterdagavond als toen ik er nog kwam (verband? :P ) Van Soho zou ik het verwachten, van &zo niet zo gauw, maar goed, het is wel dezelfde eigenaar. Weer een horecazaak in Roermond naar de knoppen. Waar blijven toch al die mensen die vroeger massaal in Roermond op stap gingen :? De hele Zwartbroekstraat is ongeveer al dicht, de Veldstraat is niets meer, Stationsplein is ook maar selectief druk. Waar blijft iedereen?
Don't let my username fool you...
pi_94786960
Weet niet of die tent dicht gaat, maar de verkoop moet dus vanwege de hoge verbouwingskosten van Soho.
Beetje vreemde reden lijkt me eerlijk gezegd. Denk dat ook de tegenvallende bezoekersaantallen meespelen, maar dat ga je als eigenaar uiteraard niet zeggen.
En nu MOET ie wel zijn best lopende tent (qua percentages,niet qua omzet) in de verkoop zetten. Stomste wat hij ooit heeft kunnen doen, zoveel geld stoppen in die tent op de Veldstraat.....
U MAD?
pi_94787040
Over die motorrijder..... Tsja moeten we daar wakker van liggen? Je hoort gewoon met je tengels van andermans spullen af te blijven.
Het ergste vind ik het nog voor de agenten.
U MAD?
  woensdag 30 maart 2011 @ 06:52:24 #260
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_94795876
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 22:34 schreef Metalfreak het volgende:

Waar blijft iedereen?
Thuis drinken.
Veel jongere hebben niet veel te besteden en zoeken naar goedkopere manieren.
Tel maar eens uit wat je al snel kwijt bent aan een avondje stad.
Trein/taxi of fietsenstalling. En dan vaak nog entree en garderobe. (okay stadionsplein is dat laatste dan niet). En daarbij begint het vaak ook nog ontzettend laat in de stad.
Ikzelf heb ook nog weinig trek om rond middernacht nog richting stad te trekken om te gaan stappen. Vervolgens ook nog diep in de nacht richting huis te gaan. De zondag is bij mij ook een dag, en geen dag om de hele dag mijn roest uit te slapen. Ik stap liever van 09:00 tot 01:00u dan van 0:00 tot 04:00u
Net efkes anges
pi_94799711
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 21:19 schreef Sjoerd102 het volgende:
Google levert me dit op
http://www.veilingdeurwaa(...)d=43210&rubriekID=20

Ook Hertenaren hier toevallig??
Iets van onderstaande meegekregen

[..]

Ja hertenaar hier :)
Het enige wat ik heb meegekregen zijn veel sirenes op de vroege ochtend. Meer niet.
Vrije dag he, dan ben ik nogn iet buiten de deur op zo'n tijdstip
  woensdag 30 maart 2011 @ 10:43:10 #262
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_94800096
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 06:52 schreef Sjoerd102 het volgende:

[..]

Thuis drinken.
Veel jongere hebben niet veel te besteden en zoeken naar goedkopere manieren.
Tel maar eens uit wat je al snel kwijt bent aan een avondje stad.
Trein/taxi of fietsenstalling. En dan vaak nog entree en garderobe. (okay stadionsplein is dat laatste dan niet). En daarbij begint het vaak ook nog ontzettend laat in de stad.
Ikzelf heb ook nog weinig trek om rond middernacht nog richting stad te trekken om te gaan stappen. Vervolgens ook nog diep in de nacht richting huis te gaan. De zondag is bij mij ook een dag, en geen dag om de hele dag mijn roest uit te slapen. Ik stap liever van 09:00 tot 01:00u dan van 0:00 tot 04:00u
Je roest uitslapen? :D Last van oxidatie tijdens het uitgaan dan? :P

Qua kosten met vervoer heb je best wel een punt. Vroeger toen ik nog wekelijks 2x uitging in Roermond (opa vertelt... :') ) gingen er hele zwermen fietsers richting Roermond, nu zie je vrijwel niemand meer op het fietspad rond de gebruikelijke tijden. Daar bespaar je zo al 15 euro per keer mee ten opzichte van een taxi... Voor een scholier/student toch een aanzienlijk bedrag. Maar schijnbaar wil niemand meer fietsen.

Met dat diep in de nacht uitgaan heb ik overigens niet zo'n moeite, zondag vind ik toch vaak een nutteloze dag, dus lekker uitslapen vind ik best lekker (nu gebeurt het de laatste tijd ook niet vaak meer, maar goed, we worden ouder :'( ) Ik ga liever van 9 tot 4 :P In de Kade begint het gelukkig wel altijd wat eerder en als je het daar dan moe bent, ga je gewoon verder op het stationsplein :P

Uitgaan kost gewoon geld, ik wil echt niet weten wat ik in al die jaren in de horeca heb achtergelaten. Denk dat ik daar een mooie auto voor had kunnen kopen, maar ik heb er echt geen moment spijt van. Als je steeds met hetzelfde groepje thuis zit, dan is daar op een gegeven moment toch ook niets meer aan? En zeker niet als pap en mam gewoon netjes thuis zijn, dan heb je daar toch echt geen zin in?
Don't let my username fool you...
pi_94804464
Het duurste waren nog de kosten voor de meiden die door me betaald werden om de gehele avond aan mijn zij te staan tijdens het uitgaan ;(

Mooi was die tijd.
U MAD?
  donderdag 31 maart 2011 @ 23:29:16 #264
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_94882059
quote:
Grootscheepse controles Roermond

Meer dan 100 vertegenwoordigers van diverse overheidsinstanties hebben in Roermond op drie plekken (Gebroek, Donderberg, Kapel in ‘t Zand) grootscheepse controles en huisbezoeken gehouden. In Roermond-Oost kwamen naast de politie, de Rijksdienst voor het Wegverkeer, de belastingdienst, het UWV, de sociale verzekeringsbank en leerplichtambtenaren ook ambtenaren van de gemeentelijke sociale dienst in actie.

ROERMOND
Van onze verslaggever
Dit vanwege het feit dat niet alleen overtredingen werden beboet, maar ook mensen met sociale achterstanden in de richting van de juiste hulpverlening werden gestuurd.
Meest opvallende cijfers waren de dik 300 gecontroleerde auto's, 38 gecheckte bromfietsen (62 overtredingen) en de 120 huisbezoeken waarvan de helft nog in aanmerking komt voor nader onderzoek. Als gevolg van de huisbezoeken bleken 14 mutaties nodig van de gemeentelijke basisadministratie (GBA) wat onder andere duidt op overbewoning en foutieve opgaven van adressen. Zes verwijzingen voor bemoeizorg bleken nodig. De fiscus inde voor een bedrag van 4000 euro aan openstaande schulden, 1 auto werd in beslag genomen en 9 werden er voorlopig in beslag genomen. Ook werden er 29 processen verbaal uitgeschreven bij de verkeerscontroles waarbij een automobilist werd gepakt met 300 amfetaminepillen. http://lmb.gr/2bXM
en

quote:
Helikopter zoekt inbrekers in Roermond

Een agent in Roermond heeft donderdagmiddag een waarschuwingsschot gelost bij het aanhouden van een paar inbrekers.

De politie kreeg om twee uur melding van vier inbrekers, die over de schutting klommen van een huis aan de Ambachtssingel. Een getuige zag dat en waarschuwde de politie. Die kon twee mannen meteen oppakken, twee anderen vluchtten te voet weg. Daarbij vuurde een agent een waarschuwingsschot af.

De politie rukte massaal uit, omdat juist een grote groep agenten bezig was met de voorbereidingen op een grote controle-actie in samenwerking met de Belastingdienst. Daardoor kon ook een helikopter worden ingezet bij de zoektocht.

De twee voortvluchtige mannen werden allebei aangehouden door motoragenten. Alle vier de verdachten zijn afkomstig uit de regio Utrecht. http://bit.ly/g90lTZ
Dit was er vandaag aan de hand in wild, west Oost, Remunj!.. :)
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
  vrijdag 1 april 2011 @ 07:29:32 #265
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_94890168
Wat verstaan ze eigenlijk onder "foutieve opgave van adressen"? Ik moet mijn vriendin ook nog officiëel in laten schrijven hier :P
Don't let my username fool you...
  vrijdag 1 april 2011 @ 11:16:21 #266
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_94895160
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 07:29 schreef Metalfreak het volgende:
Wat verstaan ze eigenlijk onder "foutieve opgave van adressen"? Ik moet mijn vriendin ook nog officiëel in laten schrijven hier :P
Als zij een woning huurt en daarvoor subsidie ontvangt, en/of als zij in een andere gemeente ingeschreven staat, en/of als zij bij jou permanent inwonend is, wel ja.. :{
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
  vrijdag 1 april 2011 @ 19:04:01 #267
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_94912296
quote:
15s.gif Op vrijdag 1 april 2011 11:16 schreef Tism het volgende:

[..]

Als zij een woning huurt en daarvoor subsidie ontvangt, en/of als zij in een andere gemeente ingeschreven staat, en/of als zij bij jou permanent inwonend is, wel ja.. :{
Ze krijgt geen subsidie, staat ingeschreven in de gemeente Roermond, en is sinds paar weken wel redelijk permanent aanwezig. Maar komende week gaan we het even regelen, staat al op de planning hoor ;)
Don't let my username fool you...
  vrijdag 1 april 2011 @ 19:52:44 #268
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_94914308
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 19:04 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Ze krijgt geen subsidie, staat ingeschreven in de gemeente Roermond, en is sinds paar weken wel redelijk permanent aanwezig. Maar komende week gaan we het even regelen, staat al op de planning hoor ;)
Ja, Het staat nu op internet, nu moet je wel hè!?.. :D
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
  woensdag 6 april 2011 @ 11:26:31 #269
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_95112338
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 22:46 schreef de_boswachter het volgende:
Weet niet of die tent dicht gaat, maar de verkoop moet dus vanwege de hoge verbouwingskosten van Soho.
Beetje vreemde reden lijkt me eerlijk gezegd. Denk dat ook de tegenvallende bezoekersaantallen meespelen, maar dat ga je als eigenaar uiteraard niet zeggen.
En nu MOET ie wel zijn best lopende tent (qua percentages,niet qua omzet) in de verkoop zetten. Stomste wat hij ooit heeft kunnen doen, zoveel geld stoppen in die tent op de Veldstraat.....
"Club Soho" en "Cafe&Zo" zijn dinsdag dus door de rechtbank in Roermond failliet verklaard.. :)
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
  woensdag 6 april 2011 @ 11:54:43 #270
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_95113407
quote:
2s.gif Op woensdag 6 april 2011 11:26 schreef Tism het volgende:

[..]

"Club Soho" en "Cafe&Zo" zijn dinsdag dus door de rechtbank in Roermond failliet verklaard.. :)
Ik wilde al zeggen, afgelopen vrijdag was &zo nog gewoon open... Met bijbehorende inboedel :P

Ben benieuwd wat er dan nu met die tent gaat gebeuren. &zo liep niet slecht, Soho wel. Soho was wel ontzettend mooi van binnen, maar ja, als er niemand naartoe wilt...
Don't let my username fool you...
  woensdag 6 april 2011 @ 12:04:23 #271
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_95113765
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 11:54 schreef Metalfreak het volgende:

Ben benieuwd wat er dan nu met die tent gaat gebeuren.
Ik ook.. :)
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
  woensdag 6 april 2011 @ 12:30:09 #272
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_95114639
quote:
7s.gif Op woensdag 6 april 2011 12:04 schreef Tism het volgende:

[..]

Ik ook.. :)
Heb je al een bod uitgebracht? :P

Maak je er een rockcafé van :P
Don't let my username fool you...
  woensdag 6 april 2011 @ 12:42:18 #273
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_95115102
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 12:30 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Heb je al een bod uitgebracht? :P
10 Euro, wie biedt meer!?.. :P

quote:
Maak je er een rockcafé van :P
GOED IDEE!!!.. :D Een tent ala "The Titty Twister" zoals in de film "Dusk Till Dawn" gaat het dan worden, maar dan wel zonder die vampieren!.. :P Dat zou wel een aangename afwisseling zijn zo tussen het rijtje kutkroegen!.. :Y .. :P
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_95116426
Zag ik het veertien dagen geleden trouwens goed dat ze die strandtent in de Weerd weer aan't opbouwen waren?
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  woensdag 6 april 2011 @ 13:20:59 #275
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_95116650
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 13:13 schreef DDDDDaaf het volgende:
Zag ik het veertien dagen geleden trouwens goed dat ze die strandtent in de Weerd weer aan't opbouwen waren?
Ja klopt, er staan ook diverse borden van langs de weg. Toch eens een keer langsgaan op een zonnige dag 8-)
Don't let my username fool you...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')