Bron?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:56 schreef VacaLoca het volgende:
@TT: Misschien in December maar deze winter niet meer iig. Forum kan weer even op slot.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:56 schreef VacaLoca het volgende:
@TT: Misschien in December maar deze winter niet meer iig. Forum kan weer even op slot.
Vraag is of de organisatie het wel echt wil. Er kan steeds minder, vraag is echt of de organisatie de verantwoordelijkheid wil nemen voor zo'n groot evenement waarbij tienduizenden hysterische toeschouwers op het ijs springen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:06 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Elk jaar word er weer een nieuw draaiboek gemaakt voor de Elfstedentocht, binnen 48u kan alles gerealiseerd worden.
Het zal toch eerst eens fatsoenlijk moeten gaan vriezen anders maakt het niet veel uit of ze willen of nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:45 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Vraag is of de organisatie het wel echt wil. Er kan steeds minder, vraag is echt of de organisatie de verantwoordelijkheid wil nemen voor zo'n groot evenement waarbij tienduizenden hysterische toeschouwers op het ijs springen.
Ik hoop met je meequote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:44 schreef Wruijff het volgende:
Het water is koud dus áls het straks weer begint te vriezen heb je gauw weer ijs maar eerlijk gezegd verwacht ik m niet meer met dit vage weer
eind volgende week doet de winter een nieuwe aanval, dus wie weetquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:10 schreef wenge81 het volgende:
Dan mag het eerste mag weer eens gaan vriezen
Vanaf dinsdagnacht gaat het voorlopig weer iedere nacht vriezen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
eind volgende week doet de winter een nieuwe aanval, dus wie weet
ik hoop het, maar heb er geen vetrouwen meer in.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:10 schreef Mercer het volgende:
Die elfstedentocht gaat nog komen, geloof mij maar!
Jammer...quote:Op zondag 16 januari 2011 02:04 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Vanaf dinsdagnacht gaat het voorlopig weer iedere nacht vriezen.![]()
Overdag paar dagen later.
het zou fokkin de koudste winter ooit wordenquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:04 schreef jeroentje1980 het volgende:
Nee, ik denk niet dat het deze jaar komt. Maar zeg nooit nooit!
En waarom denk jij winter 2011/2012? ^^ Vindt die voorspellingen altijd hilarisch, nergens op gebaseerd.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:27 schreef SemperSenseo het volgende:
Wat statistieken:
Aantal Elfstedentochten in december: 1
Aantal Elfstedentochten in januari: 6
Aantal Elfstedentochten in febuari: 8
---------------------------------------------------------
Totaal aantal Elfstedentochten: 15 (afgelopen 101 jaar)
Gem. aantal Elfstedentochten: 1 elfstedentocht ieder 7 +/- 6 jaar
Het kan nog steeds dit jaar![]()
Persoonlijk denk ik in de winter 2011/2012
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |