Zou je denken, maar waar moet dat dan? Ik heb 'm alleen gedownload en nergens gegevens in hoeven vullen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Random gegevens invullen. Niet zo moeilijk allemaal.
Als je Soulseek voor het eerst opstart, dan vraagt ie om inlog gegevens, toch? Of waar heb je het over in je eerdere post?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:00 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Zou je denken, maar waar moet dat dan? Ik heb 'm alleen gedownload en nergens gegevens in hoeven vullen.
Ja maar als ik dan 'random gegevens' invul geeft ie aan dat het wachtwoord fout is...maar je moet dus gewoon zelf iets verzinnen zonder vooraf te registreren?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als je Soulseek voor het eerst opstart, dan vraagt ie om inlog gegevens, toch? Of waar heb je het over in je eerdere post?
jupquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:09 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja maar als ik dan 'random gegevens' invul geeft ie aan dat het wachtwoord fout is...maar je moet dus gewoon zelf iets verzinnen zonder vooraf te registreren?
Ik krijg hem niet werkend meer. Meer mensen last vanquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:48 schreef jimjim1983 het volgende:
Pirate App! heel klein programmaatje waarmee je kan downloaden met 8 mb/s
ff getest, werkt hier nog gewoon. heb je wel de laatste versie (10.5 volgens mij)?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:00 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik krijg hem niet werkend meer. Meer mensen last van?
Linkjequote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:03 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ff getest, werkt hier nog gewoon. heb je wel de laatste versie (10.5 volgens mij)?
Whehe, ik heb hem trouwens, maar ik krijgquote:
Niet echt een goede tipquote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 06:32 schreef DumDaDum het volgende:
Ik download al mijn muziek met Windows 7. Bevalt prima
Daar gevoelig voor zijnquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:55 schreef Dubbeldrank het volgende:
Er zijn toch genoeg online mp3 winkels, kan je downloaden wat je wil. Uiteraard kost het wel wat, maar je wil immers niet bij je vrienden bekend staan als 'de schooier' of 'de sloeber'!
Vrienden hebben die niet hun muziek kopenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |