Dan zet je eerst een krat of blok op de weegschaal en daarop de koffer zodat het scherm wel vrij blijft, beetje creatief zijn aub.quote:Op zaterdag 27 november 2010 09:50 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Als ik de koffer op de weegschaal zet, dan kan ik het niet meer aflezen. De koffer is te grootEn uiteraard heb ik het zelf vasthouden ook geprobeerd, maar erg betrouwbaar is het niet.
En waarom niet?quote:Op zaterdag 27 november 2010 09:50 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Als ik de koffer op de weegschaal zet, dan kan ik het niet meer aflezen. De koffer is te grootEn uiteraard heb ik het zelf vasthouden ook geprobeerd, maar erg betrouwbaar is het niet.
En je moet stil blijven staan, want als je spastische bewegingen maakt schommelt het gewicht.quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:54 schreef RobertVH het volgende:
[..]
En waarom niet?Het maakt niet uit hoe je op die weegschaal staat, al ga je erop liggen en houd je de koffer ondersteboven tussen je tenen.... Zolang je alleen maar op de weegschaal drukt klopt het gewoon, of je weegschaal is kapot.
Deze kan maar tot max 20 kg, terwijl ik al 30 kg mee mag nemen, dus helaas heb ik er niet zoveel aan.quote:Op zaterdag 27 november 2010 07:42 schreef Sakura het volgende:
Gewoon een veerunster gebruiken, elke goede bouwmarkt heeft die dingen hangen en ze kosten geen drol (en je zit nooit met lege batterijen in dat ding).
[ afbeelding ]
En als je geen goede bouwmarkt in de buurt hebt, ook on-line te vinden
http://www.baptist.nl/web(...)pid=4613&detail=true
Aangezien een personenweegschaal niet heel nauwkeurig is kan er een groot verschil ontstaan, waardoor je nog steeds moet betalen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:16 schreef Qebbel het volgende:
Wat iedereen hier dus zegt. Niet moeilijk doen maar je koffer met jezelf wegen en dan verschil berekenen. Dat is de beste manier. Zo ingewikkeld is dat toch niet?
Wat een gelul man. Als je een fatsoenlijke weegschaal hebt gaat dat prima...quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Aangezien een personenweegschaal niet heel nauwkeurig is kan er een groot verschil ontstaan, waardoor je nog steeds moet betalen.
Ja, want je hebt altijd een fatsoenlijke weegschaal op je vakantielocatie.quote:Wat een gelul man. Als je een fatsoenlijke weegschaal hebt gaat dat prima...
Moeilijk gedoe om t wegen van een koffer.........
quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:34 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Ja, want je hebt altijd een fatsoenlijke weegschaal op je vakantielocatie.
En het is altijd makkelijk voor alle mensen van alle leeftijden om een koffer van 30kg zodanig vast te houden dat ze de weegschaal kunnen aflezen.
Hij heeft t toch echt over thuis wegen...quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:34 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Ja, want je hebt altijd een fatsoenlijke weegschaal op je vakantielocatie.
En het is altijd makkelijk voor alle mensen van alle leeftijden om een koffer van 30kg zodanig vast te houden dat ze de weegschaal kunnen aflezen.
Ok man. Ken je de aflevering van braniac waar ze iemand een quarter pounder laten eten, om te kijken of hij kwart pond zwaarder wordt?quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wat een gelul man. Als je een fatsoenlijke weegschaal hebt gaat dat prima...
Moeilijk gedoe om t wegen van een koffer.........
Eet jij je koffers op?quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ok man. Ken je de aflevering van braniac waar ze iemand een quarter pounder laten eten, om te kijken of hij kwart pond zwaarder wordt?
En dat blijkt dan niet zo te zijn, en dat geloof je ook?
quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ok man. Ken je de aflevering van braniac waar ze iemand een quarter pounder laten eten, om te kijken of hij kwart pond zwaarder wordt?
En dat blijkt dan niet zo te zijn, en dat geloof je ook?
Dit bazending:quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:40 schreef EddyAlbena het volgende:
Voor 28 dollar heb ik er een Heys gehaald. Klein ding en superhandig voor tijdens je trips (Dan heb ik m het merat nodig en heb gawk de revering dat weegschalen in hotelkamers niet gOed werken).
Hij wordt zelfs rood en gaat piepen als je overgewicht heb![]()
Dat is niet helemaal waar. Sommige mensen hebben el cheapo weegschalen en dan maakt het echt wel uit of je wel recht op dat ding staat. Als je iets naar voren of achteren leunt, dan ka het al een paar kilo schelen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:54 schreef RobertVH het volgende:
[..]
En waarom niet?Het maakt niet uit hoe je op die weegschaal staat, al ga je erop liggen en houd je de koffer ondersteboven tussen je tenen....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |