abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 24 november 2010 @ 15:27:17 #1
231633 Xummon
of toch niet?
pi_89096663
090128_50772_FOK!fedDef.png

FOK!Hattrick
Welkom bij het topic van FOK!Hattrick. Dit topic is voor alle FOK!kende hattrickers onder ons. Newbies zijn altijd welkom, en bij vragen helpen we graag! Er zijn veel ervaren hattrickers in dit topic te vinden, dus meestal is er wel iemand die een antwoord heeft. De federatie site: FOK!hattrick

Wat is Hattrick?
Hattrick is een gratis online spel waarbij je je eigen voetbal team runt. Je traint spelers op bepaalde specialiteiten, je speelt en regelt wedstrijden. Je kan elk moment van de dag inloggen op hattrick.org om te kijken of er nog wat gebeurd is. Je begint in een van de laagste divisieís en je speelt in een competitie met nog 7 andere users. Dit zijn dus andere mensen die ook hattrick spelen. Als kampioen (en tweede) promoveer je naar een hogere of speel je play-offs. Interesse? Neem dan eens een kijkje op Hattrick.

Hattrick Supporter
Als je een team hebt gekregen en je vindt Hattrick hartstikke leuk, maar je wilt toch wat meer doen met Hattrick? Dan is er Hattrick Supporter. Je betaalt per jaar 29,70 euro en je krijgt een paar leuke extra's waardoor Hattrick nog leuker wordt. Zo kan je persberichten uitgeven, een eigen logo kiezen, en natuurlijk kan je lid worden van onze geweldige federatie!

De Federatie
Als je supporter bent, wordt dan ook lid van onze federatie en wees er trots op dat je een FOK!ker bent! De FOK!Federatie is anders dan de meeste federaties op Hattrick aangezien wij ons eigen forum hebben op FOK! Daarnaast organiseren we nog een aantal andere leuke dingen:

Cup
We hebben al sinds jaar en dag de FOK!Cup Dit houdt in dat we een toernooi spelen tijdens de vriendschappelijke wedstrijden op woensdag. De FOK!Cup begint altijd ongeveer in ronde 5 van een nieuw Hattrick seizoen. De inschrijvingen starten een paar weken eerder. Cup topic. Huidige stand

Awards
De awards worden uitgereikt aan mensen met bijzondere prestatie. Dit kunnen zowel positieve als negatieve prestaties zijn. Iedereen hier kan stemmen op bepaalde categorieën en degene met de meeste stemmen krijgt een heel seizoen een award. Hier valt dan ook niet onder uit te komen. Award topic.

Vinnie Jones / Gary Lineker
De naam zegt het al. Welk team krijgt de meeste rode/gele kaarten en veroorzaakt de meeste blessures om de felbegeerde Vinnie Jones award binnen te slepen. Degene die de minste kaarten en blessures veroorzaakt verdient de Gary Lineker award. VJ/GL topic. Huidige stand

Gouden Schoen
De gouden schoen wordt uitgereikt aan het team dat de topscoorder in huis heeft. Deze wordt berekend aan de hand van de divsie waar je in zit en het aantal hattricks die de speler gescoord heeft. Iedereen die aan de VJ/GL award mee doet, doet automatisch mee voor de gouden schoen. Huidige stand

TeauTeau
Bij de Fok!Hattrick TeauTeau is het de bedoeling om uitslagen te voorspellen van wedstrijden van mede FokHattrick leden. Wekelijks worden door de organisatie 5 wedstrijden uitgekozen om je voorspellingen op los te laten. De winnaar van het klassement verdient uiteraard een award! TeauTeau topic. Huidige stand

Team van de Maand
Als laatste hebben we ook nog het team van de maand. Dit team vult een vragenlijstje in, en deze wordt dan hier neergezet. Laatste team van de maand: FC Bifröst.

Winnaars
091216_50772_FOK!Cup.png 091216_50772_VJGL.png 091216_50772_FOK!%20Gouden%20Schoen.png 091216_50772_FOK!%20Teauteau.png
Klikbaar.

IRC
Iedere (woensdag- en) zondagavond tijdens de wedstrijden zit een groep FOK!Hattrickers met elkaar te chatten. Dit gaat een stuk interactiever dan via het forum. De chat is heel makkelijk te bezoeken. Ga naar de FOK!hattrick site, klik dan op chat, kies een nickname en je kunt de fokhatrrick chat in. Je kan ook IRC-software downloaden.
Als je handmatig verbinding wil maken kan dat ook. Mac OSX gebruikers kunnen Colloquy downloaden, mIRC is er voor Windows gebruikers. De IRC server is arethusa.tweakers.net en het kanaal is #fokhattrick.

Links
Uitgebreide info-site van Het Antwoord Genootschap!
HT-Box, Een handige training en blessure tool site!
Alltid Hattrick, de statistieksite bij uitstek!
Wij zijn cool!
Informatie omtrent teamgeest drops.
Startkabel site voor Hattrick; vele links!
Site met alle (U20) NT spelers die er te koop staan
Site om je Jeugd Opleding bij te houden. Begin zo vroeg mogelijk met het bijhouden, dan is het minder werk!

Mirrors
Hattrick geblokt op je werk/school/bij je vriendin? Probeer één van de volgende adressen eens!
www.hattrick.org
www.hattrick.ws
www.hattrick.interia.pl
www.hattrickonline.com

Oude topics
Omdat we uiteraard ook waarde hechten aan de geschiedenis van onze fed, hebben we ook een overzicht van alle hattricktopics op FOK!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topic statistieken
Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken

Deze openingspost
Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen.
De OP is dan hier te vinden.

Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic.
bvd
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_89096694
fipo !
pi_89096764
Hoi :W
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_89096816
En wat betreft de TT, wat let je om ze te organiseren? ;)
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_89098535
Voor het eerst sinds tijden weer in 1 keer goed :P
pi_89099521
*O*
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_89099713
Hoi. :W
  woensdag 24 november 2010 @ 17:08:46 #8
231633 Xummon
of toch niet?
pi_89101124
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 16:10 schreef elby1988 het volgende:
Voor het eerst sinds tijden weer in 1 keer goed :P
ik ben ook gewoon goed :P
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_89101198
quote:
Het weer mocht er zijn. Geen wonder dat er in Dynamo Stadion een 1115-koppig publiek was samengestroomd voor deze wedstrijd. De coach van Dynamo had voor een 4-4-2-formatie gekozen. De volgende spelers kwamen het veld op: van Groningen - van Groningen, van Groningen, van Groningen, van Groningen - van Groningen, van Groningen, van Groningen, van Groningen - van Groningen, van Groningen.

PRT speelde in een interessante 3-4-3-formatie. Alle spelers probeerden zich tijdens de training in de basis te spelen, maar dit elftal kreeg van de trainer de voorkeur: Prent - Prent, Prent, Prent - Prent, Prent, Prent, Prent - Prent, Prent, Prent.
1-0 voor Gied *O*
pi_89101518
De bekerwedstrijden staan in het schema! Ik speel tegen het broertje van Koekie:

quote:
01-12-2010 17:00 (1/44) TheKoek - Koning.Keizer.Admi
Ik ben van pindavlees
pi_89101559
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 17:18 schreef Flappekz het volgende:
De bekerwedstrijden staan in het schema! Ik speel tegen het broertje van Koekie:

[..]

Hmm ik bal tegen een ploeg met 75 hatstats. Die gaan we eens oprollen.
pi_89101637
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 17:19 schreef Drassss het volgende:

[..]

Hmm ik bal tegen een ploeg met 75 hatstats. Die gaan we eens oprollen.
Nah, ik krijg gewoon nog een zware kluif ook }:|
Ik ben van pindavlees
  woensdag 24 november 2010 @ 17:23:00 #13
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_89101662
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 17:19 schreef Drassss het volgende:

[..]

Hmm ik bal tegen een ploeg met 75 hatstats. Die gaan we eens oprollen.
Ik ook, ik speel tegen een ploeg die als achtste is geeindigd in de achtste divisie :P

Ik geloof dat je tegenwoordig niet meer lager kan...
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_89101742
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 17:23 schreef NelisZ het volgende:

[..]

Ik ook, ik speel tegen een ploeg die als achtste is geeindigd in de achtste divisie :P

Ik geloof dat je tegenwoordig niet meer lager kan...
Klopt, lager kan je niet zinken :P
pi_89101867
haha, ik moet tegen

quote:
Fly Before You Die (1230574)

Mooie naam :D
pi_89101936
Ik moet dus tegen iemand anders dan Alltid zei :P

Iemand met 111 hatstats.. Moet kunnen met behoud van training! :)

Wordt wel lastig hoor! gemiddeld een waardeloog hoog middenveld.. Poepoe..

Edit: O wacht.. het is natuurlijk de enige wedstrijd die week.. Kan dus gewoon met basis 11 spelen :')

[ Bericht 16% gewijzigd door elby1988 op 24-11-2010 17:39:27 ]
pi_89102259
Ik moet tegen een bot met 36 hatstats.
pi_89102291
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 17:30 schreef elby1988 het volgende:
Ik moet dus tegen iemand anders dan Alltid zei :P

Iemand met 111 hatstats.. Moet kunnen met behoud van training! :)

Wordt wel lastig hoor! gemiddeld een waardeloog hoog middenveld.. Poepoe..

Edit: O wacht.. het is natuurlijk de enige wedstrijd die week.. Kan dus gewoon met basis 11 spelen :')
Je moet ook zijn laatste 3 competitie duels analyseren ;)
  woensdag 24 november 2010 @ 17:41:38 #19
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_89102312
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 17:10 schreef Drassss het volgende:

[..]

1-0 voor Gied *O*
Die opstellingen!! _O_

Ik mag voor de beker tegen iemand met 123 hatstats en die heeft nog nooit gehoord van friendly's spelen. :P
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_89102551
En daar ging Bennie ....
Ik ben van pindavlees
pi_89102574
en daar ging ook Diederick :{
  woensdag 24 november 2010 @ 17:49:47 #22
231633 Xummon
of toch niet?
pi_89102581
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 17:18 schreef Flappekz het volgende:
De bekerwedstrijden staan in het schema! Ik speel tegen het broertje van Koekie:

[..]

ik moet naar Duckstad
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_89102779
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 17:40 schreef Drassss het volgende:

[..]

Je moet ook zijn laatste 3 competitie duels analyseren ;)
Deed ik ook :) dat is het sneue eraan...
  woensdag 24 november 2010 @ 18:00:09 #24
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_89102997
Zow een toppertje voor mijn team!! *O* *O*

quote:
Eén van m'n vaste waardes op het middenveld. Ik wil hem best te koop zetten voor een goed bod.
Beste prestatie: 7,5 *
Laatste wedstrijd: 6,5 *

Tibo Van Den Bosch
24 jaar en 96 dagen, TSI = 79 240
redelijk in vorm, conditie goed [Onvoorspelbaar]
Heeft matig ervaring en is een rampzalig leider

Keepen: rampzalig
Verdedigen: zwak
Positiespel: reusachtig
Vleugelspel: matig
Passen: redelijk
Scoren: zwak
Spelhervatting: redelijk

Doelpunten in carrière: 22
Hattricks: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 4
Bekerdoelpunten dit seizoen: 2
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_89103027
Gruwelijke speler Possie :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')