Mijn eerste -en enige- lift ervaring is nu een klein jaar geleden. Op een vrijdagavond in de kroeg besloten om eens te liften en te zien waar we uitkomen.
Zaterdagmorgen om 09:00u in Tilburg aan de ringbaan begonnen, om 09:15 hadden we de eerste lift te pakken, wel zeker 1.5km verderop bij het volgende tankstation afgezet..

Bij dit tankstation, in de regen, ruim 1.5 uur gewacht op de volgende lift, die ons weer 3km verder bracht naar Moergestel, dan ben je een kleine 4km van huis en al 2 uur verder..

Dit was het eerste tankstation aan de snelweg, en vanaf hier ging het best lekker, in de dichte bak van een bestelbusje, zonder ramen oid vanaf Moergestel naar een tankstation ergens bij Venlo gebracht, en van hieruit zijn we via 2 of 3 liften uiteindelijk in Monchen Gladbach uitgekomen op een kerstmarkt, en daar gewoon een super avond beleeft
Volgende dag met de trein terug naar Venlo (gedaan omdat ik in de avond alweer moest gaan werken, en in NL is het toch net iets makkelijker om te liften en de richting te bepalen waar je moet zijn) en vanaf Venlo weer liftend naar Tilburg.
Was erg gaaf! En zeker voor herhaling vatbaar. Ik denk dat als ik de volgende keer een vrouw meeneem, ipv mijn maatje, we iets minder lang hoeven te wachten, maar al met al is dit me echt alles behalve tegengevallen

In het voorjaar willen we een keer een wedstrijdje doen wie het eerste onder de eiffeltoren staat. Dit is in ieder geval niet de laatste keer geweest.
[ Bericht 4% gewijzigd door theKiD op 07-12-2012 04:49:32 ]