abonnement Unibet Coolblue
pi_88773558
090128_50772_FOK!fedDef.png

FOK!Hattrick
Welkom bij het topic van FOK!Hattrick. Dit topic is voor alle FOK!kende hattrickers onder ons. Newbies zijn altijd welkom, en bij vragen helpen we graag! Er zijn veel ervaren hattrickers in dit topic te vinden, dus meestal is er wel iemand die een antwoord heeft. De federatie site: FOK!hattrick

Wat is Hattrick?
Hattrick is een gratis online spel waarbij je je eigen voetbal team runt. Je traint spelers op bepaalde specialiteiten, je speelt en regelt wedstrijden. Je kan elk moment van de dag inloggen op hattrick.org om te kijken of er nog wat gebeurd is. Je begint in een van de laagste divisieís en je speelt in een competitie met nog 7 andere users. Dit zijn dus andere mensen die ook hattrick spelen. Als kampioen (en tweede) promoveer je naar een hogere of speel je play-offs. Interesse? Neem dan eens een kijkje op Hattrick.

Hattrick Supporter
Als je een team hebt gekregen en je vindt Hattrick hartstikke leuk, maar je wilt toch wat meer doen met Hattrick? Dan is er Hattrick Supporter. Je betaalt per jaar 29,70 euro en je krijgt een paar leuke extra's waardoor Hattrick nog leuker wordt. Zo kan je persberichten uitgeven, een eigen logo kiezen, en natuurlijk kan je lid worden van onze geweldige federatie!

De Federatie
Als je supporter bent, wordt dan ook lid van onze federatie en wees er trots op dat je een FOK!ker bent! De FOK!Federatie is anders dan de meeste federaties op Hattrick aangezien wij ons eigen forum hebben op FOK! Daarnaast organiseren we nog een aantal andere leuke dingen:

Cup
We hebben al sinds jaar en dag de FOK!Cup Dit houdt in dat we een toernooi spelen tijdens de vriendschappelijke wedstrijden op woensdag. De FOK!Cup begint altijd ongeveer in ronde 5 van een nieuw Hattrick seizoen. De inschrijvingen starten een paar weken eerder. Cup topic. Huidige stand

Awards
De awards worden uitgereikt aan mensen met bijzondere prestatie. Dit kunnen zowel positieve als negatieve prestaties zijn. Iedereen hier kan stemmen op bepaalde categorieën en degene met de meeste stemmen krijgt een heel seizoen een award. Hier valt dan ook niet onder uit te komen. Award topic.

Vinnie Jones / Gary Lineker
De naam zegt het al. Welk team krijgt de meeste rode/gele kaarten en veroorzaakt de meeste blessures om de felbegeerde Vinnie Jones award binnen te slepen. Degene die de minste kaarten en blessures veroorzaakt verdient de Gary Lineker award. VJ/GL topic. Huidige stand

Gouden Schoen
De gouden schoen wordt uitgereikt aan het team dat de topscoorder in huis heeft. Deze wordt berekend aan de hand van de divsie waar je in zit en het aantal hattricks die de speler gescoord heeft. Iedereen die aan de VJ/GL award mee doet, doet automatisch mee voor de gouden schoen. Huidige stand

TeauTeau
Bij de Fok!Hattrick TeauTeau is het de bedoeling om uitslagen te voorspellen van wedstrijden van mede FokHattrick leden. Wekelijks worden door de organisatie 5 wedstrijden uitgekozen om je voorspellingen op los te laten. De winnaar van het klassement verdient uiteraard een award! TeauTeau topic. Huidige stand

Team van de Maand
Als laatste hebben we ook nog het team van de maand. Dit team vult een vragenlijstje in, en deze wordt dan hier neergezet. Laatste team van de maand: FC Bifröst.

Winnaars
091216_50772_FOK!Cup.png 091216_50772_VJGL.png 091216_50772_FOK!%20Gouden%20Schoen.png 091216_50772_FOK!%20Teauteau.png
Klikbaar.

IRC
Iedere (woensdag- en) zondagavond tijdens de wedstrijden zit een groep FOK!Hattrickers met elkaar te chatten. Dit gaat een stuk interactiever dan via het forum. De chat is heel makkelijk te bezoeken. Ga naar de FOK!hattrick site, klik dan op chat, kies een nickname en je kunt de fokhatrrick chat in. Je kan ook IRC-software downloaden.
Als je handmatig verbinding wil maken kan dat ook. Mac OSX gebruikers kunnen Colloquy downloaden, mIRC is er voor Windows gebruikers. De IRC server is arethusa.tweakers.net en het kanaal is #fokhattrick.

Links
Uitgebreide info-site van Het Antwoord Genootschap!
HT-Box, Een handige training en blessure tool site!
Alltid Hattrick, de statistieksite bij uitstek!
Wij zijn cool!
Informatie omtrent teamgeest drops.
Startkabel site voor Hattrick; vele links!
Site met alle (U20) NT spelers die er te koop staan
Site om je Jeugd Opleding bij te houden. Begin zo vroeg mogelijk met het bijhouden, dan is het minder werk!

Mirrors
Hattrick geblokt op je werk/school/bij je vriendin? Probeer één van de volgende adressen eens!
www.hattrick.org
www.hattrick.ws
www.hattrick.interia.pl
www.hattrickonline.com

Oude topics
Omdat we uiteraard ook waarde hechten aan de geschiedenis van onze fed, hebben we ook een overzicht van alle hattricktopics op FOK!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topic statistieken
Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken

Deze openingspost
Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen.
De OP is dan hier te vinden.

Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic.
bvd
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_88773695
FIPO!! *O*

:W
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_88773711
SEPO !! *O*

:W
pi_88773776
Kan iemand (lees: Koekje) de OP weer even aanpassen? :)
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
  dinsdag 16 november 2010 @ 12:31:52 #5
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_88774062
Kan je al ergens zien in welke competitie je terecht gaat komen?
pi_88774077
Op maandag 15 november 2010 23:37 schreef Drassss het volgende:

quote:
Ik vroeg er ook 1x om, omdat ik 1 woord fout had getikt. Dat werd verholpen :) Het blijft zonde die 50 man ;) Zeker wanneer je straks seizoenskaarten etc krijgt.
Bedankt! Heb een mailtje gestuurd want heb vorig seizoen een spelling fout gemaakt in me team naam, hopelijk wordt het aangepast.

Oh en middag! :z
Manager van de AFC Hueso Pirata (1362992)
pi_88774130
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 12:31 schreef Armageddon het volgende:
Kan je al ergens zien in welke competitie je terecht gaat komen?
www.alltid.org

Daar inloggen met je security code.. Daarna naar je team, en dan zie je bij degradatie/promotie waar je uit gaat komen!
pi_88774207
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 12:22 schreef Gijs_ het volgende:
Kan iemand (lees: Koekje of Possie) de OP weer even aanpassen? :)
Done. ^O^
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_88774247
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 12:36 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Done. ^O^
Dank! :)
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_88774587
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 12:32 schreef klootzzz het volgende:
Op maandag 15 november 2010 23:37 schreef Drassss het volgende:

[..]

Bedankt! Heb een mailtje gestuurd want heb vorig seizoen een spelling fout gemaakt in me team naam, hopelijk wordt het aangepast.

Oh en middag! :z
Asje ;)
pi_88774620
Toppie service van HT hoor,

Teamnaam is gewijzigd ^O^

P.S. De afkorting kan onafhankelijk van de teamnaam gewijzigd worden?
Manager van de AFC Hueso Pirata (1362992)
pi_88775176
Spelhervatten is NIET in de sterren zichtbaar. :)
  dinsdag 16 november 2010 @ 13:11:49 #13
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_88775301
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 12:38 schreef Gijs_ het volgende:

[..]



Dank! :)
Graag gedaan. ^O^
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 13:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
Spelhervatten is NIET in de sterren zichtbaar. :)
Ah toch niet.
Nouja zoals ik al zei. Ik zit wel vaker fout dus ging ik hier eigenlijk al van uit. Volgende keer maar het tegenovergestelde zeggen van wat ik denk. :P
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  dinsdag 16 november 2010 @ 13:13:18 #14
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_88775353
Oh en ik heb Job net gepromoveerd. Jammer van zn keepen, vleugel en positiespel maar ja je kan niet alles hebben.

quote:
Job Hellendoorn (306141157)
17 jaar en 0 dagen, volgende verjaardag: 08-03-2011

redelijk in vorm, conditie zwak
Een sympathiek persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

Eigenaar: RKDEO
(sinds 16-11-2010 (15/43), )
Total Skill Index (TSI): 940
Loon: 390 ¤/week
6 240 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Huidige vaardigheden:
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_88775385
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 13:13 schreef Outpost76 het volgende:
Oh en ik heb Job net gepromoveerd. Jammer van zn keepen, vleugel en positiespel maar ja je kan niet alles hebben.

[..]

:9 Wel erg lekker verder!

Gaat ie de lijst op, of ga je hem zelf optrainen? (had ik even gemist)
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_88775458
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 13:13 schreef Outpost76 het volgende:
Oh en ik heb Job net gepromoveerd. Jammer van zn keepen, vleugel en positiespel maar ja je kan niet alles hebben.

[..]

Zwak leider :r
pi_88775706
:W hoi
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_88776074
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 november 2010 13:23 schreef MrMoon het volgende:
:W hoi
:W Hoi
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
  dinsdag 16 november 2010 @ 13:36:39 #19
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_88776250
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 13:14 schreef Gijs_ het volgende:

[..]



:9 Wel erg lekker verder!

Gaat ie de lijst op, of ga je hem zelf optrainen? (had ik even gemist)
Mja dat weet ik nog niet. Nixx zegt dat ik m vanavond al op de TL moet zetten (omdat 17j 0d veel oplevert) maar ik weet niet of dat het verstandigst is. Hij krijgt morgen verdedigen training. Dus als ik m er nu op zet en hij stijgt heb je grote kans dat hij bij het zoekopdrachten resultaat gewoon als goed verdedigen blijft staan en niet als uitstekend..... Pas op zn spelers pagina zie je dan dat ie uitstekend is en dat bevoordert zijn verkoop niet. Stel hij stijgt kan ik m natuurlijk ook nog verkopen met 17j en 6d...... Mja ik kan m ook zelf verder trainen. Ik ga iig passen trainen in t tussen seizoen dus als ie nou goed goed is met 17j en 17d is ie natuurlijk ook nog veel geld waard. Ohhh twijfel twijfel twijfel............

quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 13:16 schreef Drassss het volgende:

[..]



Zwak leider :r
:') Ik wist dat er zo iets zou komen. _O-
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  dinsdag 16 november 2010 @ 13:37:11 #20
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_88776274
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 november 2010 13:23 schreef MrMoon het volgende:
:W hoi
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 13:32 schreef Gijs_ het volgende:

[..]



:W Hoi
Ola amigo's :W
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_88776432
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 13:36 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Mja dat weet ik nog niet. Nixx zegt dat ik m vanavond al op de TL moet zetten (omdat 17j 0d veel oplevert) maar ik weet niet of dat het verstandigst is. Hij krijgt morgen verdedigen training. Dus als ik m er nu op zet en hij stijgt heb je grote kans dat hij bij het zoekopdrachten resultaat gewoon als goed verdedigen blijft staan en niet als uitstekend..... Pas op zn spelers pagina zie je dan dat ie uitstekend is en dat bevoordert zijn verkoop niet. Stel hij stijgt kan ik m natuurlijk ook nog verkopen met 17j en 6d...... Mja ik kan m ook zelf verder trainen. Ik ga iig passen trainen in t tussen seizoen dus als ie nou goed goed is met 17j en 17d is ie natuurlijk ook nog veel geld waard. Ohhh twijfel twijfel twijfel............

[..]
Dat eerste hoef je niet zo heel erg bang voor te zijn denk ik. Kun je niet nu al zien of ie gaat stijgen vrijdag?

Ik heb hem iig even gebookmarked! :Y
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
  dinsdag 16 november 2010 @ 13:50:30 #22
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_88776855
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 13:40 schreef Gijs_ het volgende:

[..]



Dat eerste hoef je niet zo heel erg bang voor te zijn denk ik. Kun je niet nu al zien of ie gaat stijgen vrijdag?

Ik heb hem iig even gebookmarked! :Y
Dat gebeurt met regelmaat dus ik zou niet weten waarom ik daar niet bang voor hoef te zijn. ;)
Hoe moet ik dat zien dan?

Hehehehe dan ben je de 2e hč. Koek wilde m ook al hebben. :P
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_88780571
Iemand interesse in een trainee.. heb hem scherp geprijsd maar wil hem ook niet voor te weinig van de hand doen:

Albert Ørbæk (296973110)
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_88783794
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 13:50 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Dat gebeurt met regelmaat dus ik zou niet weten waarom ik daar niet bang voor hoef te zijn. ;)
Hoe moet ik dat zien dan?

Met PsicoTSI zou je een goede indicatie hebben :)

Maar z'n loon lijkt goed om dicht bij een stijging te zitten iig :Y
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:28:14 #25
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_88786049
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 13:36 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Mja dat weet ik nog niet. Nixx zegt dat ik m vanavond al op de TL moet zetten (omdat 17j 0d veel oplevert) maar ik weet niet of dat het verstandigst is. Hij krijgt morgen verdedigen training. Dus als ik m er nu op zet en hij stijgt heb je grote kans dat hij bij het zoekopdrachten resultaat gewoon als goed verdedigen blijft staan en niet als uitstekend..... Pas op zn spelers pagina zie je dan dat ie uitstekend is en dat bevoordert zijn verkoop niet. Stel hij stijgt kan ik m natuurlijk ook nog verkopen met 17j en 6d...... Mja ik kan m ook zelf verder trainen. Ik ga iig passen trainen in t tussen seizoen dus als ie nou goed goed is met 17j en 17d is ie natuurlijk ook nog veel geld waard. Ohhh twijfel twijfel twijfel............

[..]

:') Ik wist dat er zo iets zou komen. _O-
Erop zetten, hij popt echt niet vrijdag... 390 euro salaris met een redelijk bijstat, dan is ie praktisch net gestegen!
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')