Aanbieding van allerleiTechnisch Lego.
Ik doe er eigenlijk nooit meer wat mee, staat te verstoffen en ik denk dat er vast wel mensen zijn die interesse hebben. Ben al in prijs gezakt met een aantal dingen, maar bieden mag uiteraard altijd. Gaat niet weg voor bodemprijzen, dan verkoop ik het liever voor een zacht prijsje aan m'n neefje of de buren.
Technisch Lego:
Lego Technic 8222:Vliegtuig van technisch lego, leuk model. Is bijna helemaal compleet, alleen de staartvleugel en het koplampdingetje aan de voorkant missen op dit moment, die zullen waarschijnlijk in m'n krat gewone lego zitten. Ga ik zoeken wanneer er interesse is. Instructieboekje is aanwezig, helaas geen doos.
Richtprijs 15 euro.FotoLego Technic 8202 (-1 en -2):Leuk, groen dragster-model met terugtrek-mechanisme (Foto 1, middelste model achterin), is compleet op het elastiek waarmee je hem kan laten rijden na (gebroken). Dit is simpel op te lossen door een dun naai-elastiek te gebruiken, heb ik ook een tijdje gedaan. Had toevallig nog zo'n elastiek liggen, dus die krijg je erbij. Geen doosje, wel instructieboekje.
Richtprijs 10 euro.Lego Technic 8216:Blauw/wit Formule 1 model (Foto 1, model rechtsvoor), is op de voorvleugel (die waarschijnlijk ook in m'n grote legokrat zit) na compleet. Geen doosje, wel instructieboekje. Bij interesse zoek ik de voorvleugel erbij. Richtprijs
10 euro.Lego Technic 8205:Groen/zwart dragster-model, ook met terugtrek-mechanisme (foto 1, model linksachter). Is compleet met elastiek en met instructieboekje, geen doos.
Richtprijs 10 euro.Lego Technic 8207:Geel-zwart kart/formule 1 of buggy-model, twee modellen mee te bouwen dus (kart-model foto 1 linksvoor). Is compleet met instructieboekje, geen doos.
Richtprijs 10 euro.Lego Technic 8208:Groen/zwarte motor. Is compleet met instructieboekje, geen doos. Staat niet op de foto, googlen op het modelnummer geeft je die foto wel.
Richtprijs 5 euro.Foto 1Foto 2Foto 3Foto 4Op te halen in Zwijndrecht, verzenden is ook altijd mogelijk, maar uiteraard wel kosten koper.
[ Bericht 2% gewijzigd door Rene op 28-06-2012 15:23:18 ]