quote:Op zondag 14 november 2010 02:24 schreef Stokstaart het volgende:
Als je nou die doos gewoon naar je lokale speelgoedzaak (waar je hem gekocht had) teruggebracht had . Dan had je gewoon een andere gekregen of je geld terug
Wij maakten vroeger speelgoedauto's van tarrels.quote:Op zondag 14 november 2010 02:35 schreef kekz het volgende:
Vroeger maakten we ons speelgoed nog zelf!
luie consumenten van nu ook!
dat waren dan wel kleine karretjes dan, of spaarden jullie extra veel, en bespaarden jullie pleepapier?quote:Op zondag 14 november 2010 02:47 schreef Deckard het volgende:
[..]
Wij maakten vroeger speelgoedauto's van tarrels.
Zou ik ook zeggen als ik jou was.quote:Op zondag 14 november 2010 02:03 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Iemand die jaren jonger is dan mij.
dit...quote:Op zondag 14 november 2010 03:01 schreef Deva het volgende:
Lego is wel de uber bombshit. Heb zeker nog voor een paar honderden euro's aan lego achter de schotten liggen..
Jeugdsentiment
We lijmden dat aan elkaar. En dat lijm haalden we van zwervers die we vol hadden gegooid met drank en daarna de boel onderkotsten.quote:Op zondag 14 november 2010 02:48 schreef kekz het volgende:
[..]
dat waren dan wel kleine karretjes dan, of spaarden jullie extra veel, en bespaarden jullie pleepapier?
Daar hebben wij een hijskraan vanquote:
jeugdsentiment?quote:Op zondag 14 november 2010 03:01 schreef Deva het volgende:
Lego is wel de uber bombshit. Heb zeker nog voor een paar honderden euro's aan lego achter de schotten liggen..
Jeugdsentiment
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |