quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:43 schreef themauster het volgende:
Hans,Pino,3RDRock,Minthy,Hole1988,Briggy,Sersjee,Roel,Alors,Waalwijker,Naatje_1
Mis ik nog iemand?
PINOOO!!!quote:
Prioriteiten stellen Hans, Prioriteiten!quote:
AH, okay! Dacht dat je 'm al had maar dat is dus niet zoquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De echte Mac pas in de zomervakantie.
Heb Mac al wel draaiende op mn Windows PC
Ken dat? dat wist ik niet geinigquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De echte Mac pas in de zomervakantie.
Heb Mac al wel draaiende op mn Windows PC
Topic moet binnen 5 min open zijn en ik had nog 3 minuten over. Vond het nog best snel eigenlijkquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Prioriteiten stellen Hans, Prioriteiten!
quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Topic moet binnen 5 min open zijn en ik had nog 3 minuten over. Vond het nog best snel eigenlijk
Dat heb je dan nog donders snel gedaanquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Topic moet binnen 5 min open zijn en ik had nog 3 minuten over. Vond het nog best snel eigenlijk
je kunt ook naar de OP scrollen, op nieuw topic klikken, een TT verzinnen, volgnr aanpassen en klaar! dan heb je wel je bier 1 minuut later...quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Je kan beter 1 van de albums opzettenquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:50 schreef 3rdRock het volgende:
Hans! QUEEN op KX! nu ja..in de podcast van Freek dan...
Ja helemaal super.quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:48 schreef minthy het volgende:
[..]
PINOOO!!!
Ja, ik heb een megapestbui van vanmiddag achter me gelaten met keiharde house. Works like a charm![]()
En hoest met jou dan??
Jup, komt door zo'n nieuw knopje die ze nu hebben ingebouwd (nieuw topic, oid). Dan hoef je alleen de titel en topictitelnummer aan te passen. Best handig!quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat heb je dan nog donders snel gedaan
Bier heeft een hogere prioquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je kunt ook naar de OP scrollen, op nieuw topic klikken, een TT verzinnen, volgnr aanpassen en klaar! dan heb je wel je bier 1 minuut later...
Queen is wel OKquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:50 schreef 3rdRock het volgende:
Hans! QUEEN op KX! nu ja..in de podcast van Freek dan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |