abonnement Unibet Coolblue
pi_88406800
Welkom bij het grote Fok! Datingsite Ervaringen topic!

Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden?
Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite?
Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken?
Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

De datingsites:

Relatieplanet (RP)
Paiq / next·lover
Be2
Knuz
Badoo
Parship
Lexa
E-Matching
Friendscout24
Yellowdate
OKcupid
FOK! Fotoboek
En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

De Ervaringsdeskundigen
X39.jpg fok02.jpg eend.JPG real americanico.GIF skipperdepip.jpg karas_ava.jpg specialk_60x60.jpg strangelove.jpg DB03.gif noiconn.png 098193.jpg t-seven.gif fok.jpg avatar.jpg tophat2.gif 1.jpg Lamon.jpg icon.jpg mafkees2.jpg neelix-small.jpg perfectday.jpg avatar_AR60x60_2.gif avatar.gif 8.gif PAdv.jpg reya2.JPG logomain2.gif knipoog.jpg 28vb034.png 1qqqq.jpg Untitled-1.jpg stanger_img.jpg 60_xtremists.jpg

Voorgaande delen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laatst bijgewerkt op dinsdag 26 oktober door douche-eendje
Deze OP kan je hier vinden.
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_88406821
-edit- nee daar gebruik je de knop maar voor

[ Bericht 85% gewijzigd door Daniel1976 op 06-11-2010 18:04:52 ]
pi_88406874
Ik ben m'n matches op knuz aan het bekijken, zit nu op pagina 25 en heb maarliefst 1 dame gezien die mij wel kan krijgen.
pi_88406993
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 18:01 schreef Ruudt het volgende:
Ik ben m'n matches op knuz aan het bekijken, zit nu op pagina 25 en heb maarliefst 1 dame gezien die mij wel kan krijgen.
en als die ene je afwijst, blijft er geen een meisje meer over dus? lijkt me een beetje stug eigenlijk. :s)
pi_88407041
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 18:04 schreef dawg het volgende:

[..]


en als die ene je afwijst, blijft er geen een meisje meer over dus? lijkt me een beetje stug eigenlijk. :s)
Die snap ik niet helemaal, als alle meiden op knuz zouden zitten en er is er maar 1 die goed genoeg is dan zou het wel heel erg zijn.
Gelukkig zitten ze niet allemaal op knuz. ;)
pi_88407082
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 18:01 schreef Ruudt het volgende:
Ik ben m'n matches op knuz aan het bekijken, zit nu op pagina 25 en heb maarliefst 1 dame gezien die mij wel kan krijgen.
Het is dan ook Knuz. Die site vond ik erg vermakelijk, maar niet bepaald geschikt om een leuke man te treffen :')
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_88407108
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 18:07 schreef Lolaatje het volgende:

[..]



Het is dan ook Knuz. Die site vond ik erg vermakelijk, maar niet bepaald geschikt om een leuke man te treffen :')
Ik heb nu in een half jaar tijd alle datingsites wel gehad maar heb zwaar het idee dat het niets voor mij is.
pi_88407171
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 18:06 schreef Ruudt het volgende:

[..]



Die snap ik niet helemaal, als alle meiden op knuz zouden zitten en er is er maar 1 die goed genoeg is dan zou het wel heel erg zijn.
Gelukkig zitten ze niet allemaal op knuz. ;)
je zegt dat van al je matches er maar 1 meisje jou kan krijgen. dus als zij jou afwijst, is er tussen al je andere matches geen enkel ander meisje wat jou kan krijgen?

anders begrijp ik je verkeerd. :P
pi_88407262
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 18:09 schreef Ruudt het volgende:

[..]



Ik heb nu in een half jaar tijd alle datingsites wel gehad maar heb zwaar het idee dat het niets voor mij is.
Heb je eigenlijk ooit een date gehad via een datingsite? Ik kan me zo alleen die dame herinneren die de was ging ophangen.
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_88407366
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 18:07 schreef Lolaatje het volgende:

[..]



Het is dan ook Knuz. Die site vond ik erg vermakelijk, maar niet bepaald geschikt om een leuke man te treffen :')
Wat vond je er vermakelijk aan ?
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_88407368
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 18:10 schreef dawg het volgende:

[..]


je zegt dat van al je matches er maar 1 meisje jou kan krijgen. dus als zij jou afwijst, is er tussen al je andere matches geen enkel ander meisje wat jou kan krijgen?

anders begrijp ik je verkeerd. :P
Klopt, helaas is zo'n match-systeem maar op een paar "eisen" gebaseerd.
pi_88407449
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 18:13 schreef Lolaatje het volgende:

[..]



Heb je eigenlijk ooit een date gehad via een datingsite? Ik kan me zo alleen die dame herinneren die de was ging ophangen.
Nee, tot nu toe nog geen behoefte gehad om de contacten die ik nu heb echt door te zetten tot een date.
pi_88407489
Er is overigens wel een heeeeeel duidelijk verschil tussen lamon en silenus: de laatste vertelt bijna alleen maar over zijn dates als ze al geweest zijn. Lamon deelt graag zijn fantasien over dates die hij denkt te gaan hebben.
pi_88407509
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 18:17 schreef Ruudt het volgende:

[..]



Klopt, helaas is zo'n match-systeem maar op een paar "eisen" gebaseerd.
oh zo. dan begreep ik het dus verkeerd. dacht even matches in de zin van: die meisjes lijken me wel leuk. :P

even wakker worden. :')
  zaterdag 6 november 2010 @ 18:21:32 #15
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_88407523
Knuz is wel echt een verzamelplaats voor tokkies, tienermoeders, paupers, etc. Daar zit echt niks fatsoenlijks tussen.

Qua aanbod ben k het meest tevreden over paiq. Veel knappe vrouwen, hoogopgeleid, grappig, etc.
Gourmetten of steengrillen?
pi_88407973
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 21:57 schreef Ladylicious het volgende:

[..]

Allemaal. Hoezo?
Wanneer is jouw IQ beneden de 85 en boven de 145 dan? :?

Of je wil gewoon geen date met een Fok!ker, dat kan ook :')
Maar dat is menselijk.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_88408269
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 18:21 schreef Silenus het volgende:
Knuz is wel echt een verzamelplaats voor tokkies, tienermoeders, paupers, etc. Daar zit echt niks fatsoenlijks tussen.

Qua aanbod ben k het meest tevreden over paiq. Veel knappe vrouwen, hoogopgeleid, grappig, etc.
Ben ik toch weer blij dat ik paiq heb uitgezocht als eerste site om me in te schrijven. Opleiding maakt me niet zoveel uit, maar als humor ontbreekt of ik een foto van sugar lee hooper zie ben ik klaar.
Alhoewel, ik denk dat een foto van een naakte molrat nog een beter cijfer krijgt dan de tot nu toe enige foto die ik op paiq heb staan. Die begon met een 6,4. Ouch. Nou staat ie op 7,4, misschien wordt het met meer beoordelingen toch nog wat. :P
pi_88408313
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 18:21 schreef Silenus het volgende:

Qua aanbod ben k het meest tevreden over paiq. Veel knappe vrouwen, hoogopgeleid, grappig, etc.
:Y
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zaterdag 6 november 2010 @ 18:48:28 #19
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_88408427
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 18:44 schreef After_Dark het volgende:

[..]

Ben ik toch weer blij dat ik paiq heb uitgezocht als eerste site om me in te schrijven. Opleiding maakt me niet zoveel uit, maar als humor ontbreekt of ik een foto van sugar lee hooper zie ben ik klaar.
Alhoewel, ik denk dat een foto van een naakte molrat nog een beter cijfer krijgt dan de tot nu toe enige foto die ik op paiq heb staan. Die begon met een 6,4. Ouch. Nou staat ie op 7,4, misschien wordt het met meer beoordelingen toch nog wat. :P
Die foto's zeggen niks. Die foto van m'n fobo heb ik ook op paiq en daar sta ik een 10 voor. :') Ik lach er niet eens op. Als jouw foto drie keer achter elkaar wordt gekozen sta je denk ik al weer een 8,5 oid.

Het enige nadeel is dat je soms een leuk gesprek hebt en de ander gewoon totaal niet je type is.
Gourmetten of steengrillen?
pi_88408732
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 18:48 schreef Silenus het volgende:

[..]

Die foto's zeggen niks. Die foto van m'n fobo heb ik ook op paiq en daar sta ik een 10 voor. :') Ik lach er niet eens op. Als jouw foto drie keer achter elkaar wordt gekozen sta je denk ik al weer een 8,5 oid.

Het enige nadeel is dat je soms een leuk gesprek hebt en de ander gewoon totaal niet je type is.

Yep, dat is irritant, ik zou het beter vinden als je die foto direct kon zien. Kan ook wel, maar dan ben je al snel druk met credits uitgeven denk ik. En credits kopen begin ik niet aan!
  zaterdag 6 november 2010 @ 19:02:29 #21
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_88408885
Maar dan ondergraaf je eigenlijk het principe van de site. En klikt iedereen meteen weer weg, zonder wat te zeggen. :') Net zoals je doet met het scrollen langs profielen, als het ware.
Gourmetten of steengrillen?
pi_88408925
Is een goed systeem maar idd soms zonde dat je een heel gesprek hebt en dan blijkt het een dik propje te zijn bijvoorbeeld.
Dat moeten we maar voor lief nemen (niet dat propje maar dat systeem).
  zaterdag 6 november 2010 @ 19:04:39 #23
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_88408960
Ik ben nu een draak van een gesprek aan het voeren..ik wacht echt tot ik haar foto kan zien, en dan is het klaar :')
pi_88409568
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 19:02 schreef Silenus het volgende:
Maar dan ondergraaf je eigenlijk het principe van de site. En klikt iedereen meteen weer weg, zonder wat te zeggen. :') Net zoals je doet met het scrollen langs profielen, als het ware.
Klopt ook weer, ik ben er een beetje dubbel in. Misschien is het wat om als openingvraag in te stellen "Ben je lelijk? Nou?!?"

..of misschien ook niet ;)
pi_88411091
Ik vroeg mij af, is het mogelijk om bij Paiq een onvoldoende voor een foto te krijgen?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')