abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 01:10:40 #51
3542 Gia
User under construction
pi_87965098
Een minirok onder een boerka is dan een dubbele boete?
pi_87966916
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 01:10 schreef Gia het volgende:
Een minirok onder een boerka is dan een dubbele boete?
Als het cumultatief is, dan draai je gewoon een paar jaar de bak in als je in je auto zoent met een burka aan, daaronder een minirokje, toevallig een scheet laat, en ook nog eens het dakraam open hebt staan, zodat je verdacht wordt van zonnebaden.
pi_87967791
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 17:01 schreef Morrigan het volgende:
Wat een bizarre verboden. Met dit soort symptoombestrijding kom je natuurlijk nergens.
Vertel dat aan die idioten die hier een burqaverbod in willen voeren :')
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_87969179
Ik ben het wel eens met de grasmaaiers... Als ze het ook nog even uitbreiden naar hogedrukspuiten en bladerwaaiers en andere tering herrie tuingereedschap.
pi_87969207
Het is gewoon een hoeren verbod. ;)
pi_87969607
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 10:10 schreef baba117 het volgende:
Ik ben het wel eens met de grasmaaiers... Als ze het ook nog even uitbreiden naar hogedrukspuiten en bladerwaaiers en andere tering herrie tuingereedschap.
Echt he, mensen ergeren zich ook maar raak tegenwoordig. :'). Net zolang tot iedereen muisstil in z'n huisje zit na 5 uur 's middags. Als mijn buurman op zondagochtend even de auto afspuit met de Kärcher denk ik 'fijn voor hem, jammer dat die mijne niet doet' en draai me nog een keer om.

Wat een geneuzel allemaal.
pi_87971124
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 10:31 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Echt he, mensen ergeren zich ook maar raak tegenwoordig. :'). Net zolang tot iedereen muisstil in z'n huisje zit na 5 uur 's middags. Als mijn buurman op zondagochtend even de auto afspuit met de Kärcher denk ik 'fijn voor hem, jammer dat die mijne niet doet' en draai me nog een keer om.

Wat een geneuzel allemaal.
Als je een buurman hebt die iedere twee dagen zijn motor een uur gaat hoge druk spuiten op het moment dat je een film opzet dan gaat dat irriteren. Maar het is nu te koud voor motoren dus zou ik liever een verbod zien op warm weer. Is meteen de klimaatgekte opgelost!
pi_87971397
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 10:11 schreef LUPO2 het volgende:
Het is gewoon een hoeren verbod. ;)
Kan ik me voorstellen, met de overgang naar de Euro zijn ze gewoon van 50 gulden naar 50 Euro gegaan :(
When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 11:36:03 #59
3542 Gia
User under construction
pi_87971579
Tja, teveel bedekt mag niet in Italië, maar te weinig bedekt ook niet.

Wel goed dat ze geen verschil maken tussen bevolkingsgroepen. Overal een verbod op een kledingstuk wat sporadisch gedragen wordt.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 11:40:10 #60
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_87971699
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 11:20 schreef baba117 het volgende:
Als je een buurman hebt die iedere twee dagen zijn motor een uur gaat hoge druk spuiten op het moment dat je een film opzet dan gaat dat irriteren.
Dan moet je misschien op een ander moment de film aanzetten. Het kan toch niet altijd maar van een kant komen! Zuurpruim! :')
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 11:43:23 #61
3542 Gia
User under construction
pi_87971806
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 11:20 schreef baba117 het volgende:

[..]

Als je een buurman hebt die iedere twee dagen zijn motor een uur gaat hoge druk spuiten op het moment dat je een film opzet dan gaat dat irriteren. Maar het is nu te koud voor motoren dus zou ik liever een verbod zien op warm weer. Is meteen de klimaatgekte opgelost!
Ja sorry hoor, maar wat je buurman doet in zijn vrije tijd moet hij lekker zelf weten.
Er zijn wettelijke tijden voor bepaalde geluidsniveaus. Dat jij toevallig net een film wil kijken, is dan jammer.
Dan zet je het volume harder, of een koptelefoon op. Probleem ook opgelost.
pi_87972770
Ik geloof hier dus helemaal niks van. En al helemaal niet dat Italianen zich laten voorschrijven wat ze wel of niet mogen dragen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_87975044
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 23:30 schreef bloodymary het volgende:
Het zal wel loslopen, dit zal wel een of andere gek zijn die zo maar wat roept (toevallig is hij burgemeester). Ik ken geen een land waar de vrouwen er zo hoerig bijlopen en waar zoveel gezoend en meer wordt gedaan in de auto als Italie.

Daar zie je zelfs gewoon hoeren, waarvan een hoop travestieten, langs de provinciale wegen staan.
In een land waar ze massaal op een triesteling als Berlusconi stemmen, verdienen ze dit soort burgemeesters. Dat is hij overigens niet toevallig geworden. Dat werd hij toen hij voor die functie gekozen werd. En dan gaat hij doen wat hij beloofd heeft.
Voordat een dergelijke regel wordt ingevoerd, moeten ze wel toestemming vragen aan de mafia.
pi_87976911
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 12:13 schreef Hathor het volgende:
Ik geloof hier dus helemaal niks van. En al helemaal niet dat Italianen zich laten voorschrijven wat ze wel of niet mogen dragen.
Vanochtend was die burgemeester nog op TV, en die zouden ze ook meteen een verbod om op tv te komen moeten opleggen. Ook het commentaar van de inwoners, dat hij maar eens wat aan de algemene verloedering van de stad moet doen ipv zich druk te maken over korte rokjes.
pi_88020854
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 10:10 schreef baba117 het volgende:
Ik ben het wel eens met de grasmaaiers... Als ze het ook nog even uitbreiden naar hogedrukspuiten en bladerwaaiers en andere tering herrie tuingereedschap.
Kerkklokken! :(
pi_88020890
quote:
zoals op het bouwen van zandkastelen, zoenen in de auto, voeren van straatkatten en het gebruik van grasmaaiers in het weekend.


Is dit serieus? Jezus Christus.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')