abonnement Unibet Coolblue
pi_143483409
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 17:35 schreef DonnaRush het volgende:
Ik heb ook nog een pot en en zak vol ongesorteerd staan hoor. Als een kleurtje in de box bijna op is, dan sorteer ik weer wat.

Heb iig de merkloze eruit gefilterd. Denk dat ik die bij de speelgoedbank breng.

Wel mooi dat er een heel zakje in past. Nu ben ik een beetje jaloers haha :P
Haha ja ik heb deze bij de Praxis gekocht. Hadden ze ook wel van die koffers die jij hebt, maar dan moet je idd 1 zakje over meerdere vakjes verdelen en dat vind ik onhandig. Was alleen beetje jammer dat ik dacht dat ik 20% korting zou hebben, maar dat gold alleen voor de webshop :(
En die fluorescerende oranje gaan bij mij ook weg. Niks waard die.
  Moderator zaterdag 16 augustus 2014 @ 18:01:13 #152
382129 crew  Donna
pi_143484174
Oh balen zeg van die korting!



Zo leuk om te maken deze!
pi_143484441
Aawww die zijn echt schattig! O+
Maar wel heel groot :o

Met meerdere borden is bij mij lastig omdat juist die randen vaak bij mij teveel gesmolten zijn :(
pi_143531907
Pffttt, wat een monnikenwerk zeg :%
Maar... de eerste bak is klaar *O* *O* *O*



Dit waren alle kleurtjes die ik afgelopen weken besteld heb. Nu de bak nog met alle kralen uit mijn jeugd.
  Moderator maandag 18 augustus 2014 @ 07:40:39 #155
382129 crew  Donna
pi_143542797
Jaaaaa, good job haha. En succes!

Gisteren m'n grote pot nog een beetje uitgezocht, alle bakjes in m'n box zijn nu weer bijna vol, dus kan weer even voor uit.

Ik zou nog iets zeggen, maar ben het vergeten. To be continued!
pi_143569252
Dankje :D Nou even een paar dagen rust voor ik met die andere bak begin. Want werd er op het laatst wel erg gek van :P Fijn dat jij ook weer even vooruit kunt!

Weet je alweer wat je wilde zeggen?
  Moderator maandag 18 augustus 2014 @ 21:21:02 #157
382129 crew  Donna
pi_143569674
Uhmmmmm....

Nee, wat stom haha.
pi_143570847
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 21:21 schreef DonnaRush het volgende:
Uhmmmmm....

Nee, wat stom haha.
Haha ach ja, misschien kom je er later nog op :)
  Moderator donderdag 21 augustus 2014 @ 17:24:54 #159
382129 crew  Donna
pi_143670865
Mutti Mamma heeft mijn Pink Panther gepind en ze volgt mijn bord!! :D
pi_143671042
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 17:24 schreef DonnaRush het volgende:
Mutti Mamma heeft mijn Pink Panther gepind en ze volgt mijn bord!! :D
Ik zag het ja! Leuk!
Mijn bord volgt ze ook en ze pint elke dag mijn werkje van de 30-days challenge :D
Vraag me af of ze ook wel eens zelf wat maakt of alleen pint. Ze pint echt zoveel :o
pi_143779106
Wow die bambi en stampertje die jij gemaakt hebt (zag ze op Pinterest) zijn echt zoooo cute DonnaRush!
En dat strijken bij jou gaat echt goed! Bij mij vaak toch wel dat ene meer smelt dan het andere. Terwijl ik maar op standje 1 doe.
Ik heb die tweede bak nog niet uitgezocht trouwens, nog geen zin in gehad :')
  Moderator zondag 24 augustus 2014 @ 21:23:55 #162
382129 crew  Donna
pi_143791094
Jaaa die zijn heel gaaf gelukt.

Mijn hello kitty was met strijken niet zo mooi gelukt. De kralen leken aan de voorkant ook te smelten???? Heel apart iig!

Ik gebruik de katoen strijkstand. Dat is stand 2 op mijn apparaat. Stond in de gebruiksaanwijzing van het strijkpapier haha.

Ik denk dat die mamma mutti op Pinterest een strijkkralen verzamelwoede heeft. Geloof niet dat ze zelf ook dingen maakt. Misschien staat het in de beschrijving op haar pagina, maar mijn Duits is niet zo goed :@
pi_143792460
Jammer van je Hello Kitty!
Hmm ja het kan ook gewoon aan mijn bakpapier liggen. Ik heb geen strijkpapier van Hama, mijn moeder deed het vroeger altijd met bakpapier en dat gebruik ik nu nog.
En ze heeft wel een pin dat het niet allemaal haar werk is, maar ik heb nog nooit een pin van haar zelf gezien. Dus denk idd dat ze gewoon alleen verzamelt ja.
  Moderator donderdag 28 augustus 2014 @ 16:53:03 #164
382129 crew  Donna
pi_143920154
Ik ga vanavond weer even wat maken, weet alleen nog niet wat.

Jouw laatste creatie is ook alweer zo leuk Sylvana!
pi_143920671
Succes met wat kiezen dan!
Dankjewel, ja ik vind hem ook heel leuk geworden O+



Ben er alleen een hele tijd mee bezig geweest want ik kreeg die snuit maar niet goed. Maar bleek dat ik me bij het begin meteen al vertelt had. Dus heb een heel gedeelte weer uit moeten halen. Maar uiteindelijk wel gelukt dus :)

Nog maar 5 dagen en dan zit de challenge er al op :o
  Moderator vrijdag 29 augustus 2014 @ 20:16:20 #166
382129 crew  Donna
pi_143963378
Heel leuk dat hondje!

Mijn laatste creaties:


Hier zie je dus bij het eerst rijtje groen boven het hoofdje en het wit in het midden dat dat ook wat gesmolten lijkt. Heel apart.


Verjaardagskaartje


Panda


Ster met zilveren strijkkralen. Op de foto zie je het niet goed, maar de zijkantjes zijn dus allemaal zilver. Wel een gaaf effect in de kerstboom denk ik.


Gewoon een sterretje, geïnspireerd op iets wat ik op Pinterest tegen kwam.
pi_143965276
Leuke werkjes heb je gemaakt :Y
En jammer dat die Hello Kitty toch een beetje gesmolten is idd.
Die zilveren kralen heb ik ook, geeft idd een apart effect ja :)
Die (verjaardags)kaarten zijn echt leuk om te maken, heb ik ook al een paar keer gedaan zo :)
Niet heel veel werk maar wel leuk en origineel :)
pi_144024352
Gisteren even bij de Intertoys geweest want wilde een paar nieuwe onderborden kopen. Maar ze hadden alleen sets waar ze allemaal inzitten (dus 1 set met alle grote en 1 met alle kleine) Dus bestel wel gewoon online als ik nieuwe kleuren ga bestellen.

Heb wel Inspiration 16 gekocht. De vorige die ik had was nummer 12. En ik heb nummer 3, uit 1992 :D
Die vind ik eigenlijk nog het leukste (heb ik ook die papegaai uit gemaakt van de week) Want in die tijd had je nog niet allemaal van die speciale borden en werd zo'n beetje alles op de basisborden gemaakt. Dus daar staan echt heel veel dingen in die ik kan maken. Want heb echt geen zin om voor elk figuurtje een apart bord te kopen.

Enige speciale borden die ik heb zijn een bloem en een vlinder. Maar dat vind ik dus wel een nadeel van die nieuwe Inspirations. Dat ik niet alles kan maken vanwege al die verschillende borden. Misschien dat ik via Marktplaats ofzo nog een paar van die oude Inspirations probeer op te duikelen :)
  Moderator zondag 31 augustus 2014 @ 16:02:53 #169
382129 crew  Donna
pi_144024986
Ik heb toevallig net ook een Inspiration erbij gepakt. Kreeg ik bij een Marktplaats dealtje.. Leuk!

Maar idd ik wou een kikkertje maken, is die op een speciaal bord :'(
pi_144037027
Ja echt jammer is dat. Maar ik heb net Inspiration nummers 2, 8, 10 en 11 besteld bij die zomerspeelgoed *O* Dus dan wel weer genoeg inspiratie voorlopig ;) Dit waren ook de nummers die je overal kunt vinden, de andere nummers zijn blijkbaar zeldzamer (of voor mini/maxi kralen)
  Moderator zondag 31 augustus 2014 @ 20:40:43 #171
382129 crew  Donna
pi_144037298
Ik heb net 1 op Marktplaats gescoord voor 1,25 :).

Leuk dat je zoveel heb gekocht. Ben benieuwd!
pi_144037432
Hmm, bij kindervoordeel moet je minimaal 10 euro bestellen en alleen nummer 7 is dus niet genoeg. Dan maar niet. Die 4 van zomerspeelgoed moeten dan maar genoeg zijn :P
Of misschien toch ook maar even op MP kijken O-) #verslaafd :')
  Moderator zondag 31 augustus 2014 @ 20:45:55 #173
382129 crew  Donna
pi_144037580
Oh jammer, maar vier zal wel genoeg zijn inderdaad haha.

Nummer 12 is die ik nu heb gescoord :9
pi_144037636
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 20:45 schreef DonnaRush het volgende:
Oh jammer, maar vier zal wel genoeg zijn inderdaad haha.

Nummer 12 is die ik nu heb gescoord :9
Hmm ja dat is ook de enige die ik op MP kan vinden. En die heb ik al :P
  Moderator zondag 31 augustus 2014 @ 22:10:05 #175
382129 crew  Donna
pi_144042703
Ja idd, die is nu van mij haha. Jeej!
pi_144056598
Hmm je zou zeggen dat die 4 boekjes wel in de brievenbus passen. Maar het wordt morgen als pakket bezorgd :?
  Moderator maandag 1 september 2014 @ 13:27:31 #177
382129 crew  Donna
pi_144059565
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 11:55 schreef Sylvana het volgende:
Hmm je zou zeggen dat die 4 boekjes wel in de brievenbus passen. Maar het wordt morgen als pakket bezorgd :?
Hopelijk geen pakketverzendkosten betaald?
pi_144060661
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 13:27 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Hopelijk geen pakketverzendkosten betaald?
Blijkbaar wel, ¤5,95.
  Moderator maandag 1 september 2014 @ 14:25:29 #179
382129 crew  Donna
pi_144061715
Zuur! :(
pi_144063670
Ja idd, lijkt mij niet echt nodig. Maarja niks aan te doen :(
pi_144068126
Hmm, ik heb vandaag 2,70 euro teruggestort gekregen op mijn rekening onder vermelding van "credit teveel betaalde verzendkosten" Dus denk dat het toch gewoon in de brievenbus komt dan!
  Moderator maandag 1 september 2014 @ 17:37:32 #182
382129 crew  Donna
pi_144068412
Ohhh netjes!! ;)
pi_144096310
Het werd wel door een koerier bezorgd, maar woon in een appartementencomplex en de brievenbussen zijn beneden. En daar heeft hij het gewoon in gedaan :)

Inspiration 2 is alleen nogal dun,maar 8 pagina's, waarvan maar 5 met voorbeelden :')
Inspiration 8 is nog een oud boekje en 10 en 11 zijn van de nieuwe versie :)
Voorlopig dus weer genoeg inspiratie *O*

Mijn 30-days challange is afgelopen, zal straks de collage ook hier even posten :)

smilie-overkill :')
  Moderator dinsdag 2 september 2014 @ 13:38:42 #184
382129 crew  Donna
pi_144097237
Leuk dat je weer genoeg inspiratie hebt. Begin je een nieuwe strijkkralen challenge? Haha!

Ik wil eigenlijk het zeepaardje grondplaat. Stiekem wil ik ook gewoon alle dozen die er te koop zijn, haha. Slecht dit. Ik zou deze maand niets kopen :(
pi_144099143
Haha ja ik ken iemand die van haar 30-dagen challenge een 100 dagen challenge heeft gemaakt :P
Maar ik denk dat ik het nu maar weer gewoon ga doen als ik zin heb en niet dat verplichte ;)
En dat zeepaardje zou ik misschien ook nog wel los kopen ja. Maar met veel platen kun je toch niet zoveel vind ik. Ik bedoel, een zeepaardje kun je nog wel in verschillende kleuren doen, maar een muis zou ik toch alleen grijs of wit doen :P
Ik ga morgen denk ik even mijn doos met kralen die ik nog niet heb gesorteerd sorteren en dan weer ff nieuwe spullen bestellen. Ik wil ook niet weten hoeveel geld ik er afgelopen maand aan uitgegeven heb hoor :')

Hier dus ook nog even mijn collage O+

pi_144205751
Owja, ik had trouwens een beoordeling geplaatst over zomerspeelgoed en had dus als suggestie gegeven om post die door de brievenbus kan per gewone post te sturen ipv per koerier. Kreeg netjes een antwoord terug ^O^

quote:
Bedankt voor uw beoordeling.

Wij versturen een gedeelte van onze enveloppost per koerier. Dat klopt.
Onze ervaringen met de gewone post zijn helaas niet altijd even goed.
Voor de consument is er geen verschil in de verzendkosten.
Ben trouwens al de hele middag bezig met die tweede bak strijkkralen sorteren, ben bijna klaar *O*
Dan kan ik weer nieuwe kleurtjes gaan bestellen :D
  Moderator vrijdag 5 september 2014 @ 16:22:25 #187
382129 crew  Donna
pi_144206097
Ja ze zijn heel aardig daar. Toen ik niet wist of m`n bestelling wel verzonden was kreeg ik per e-mail ook direct antwoord terug.

Mooi dat je bijna klaar bent met sorteren haha. Ik ga pas weer sorteren als ik 'veel' bakjes bijna leeg heb haha. Gaat wel hard zo hoor!

Heb wel het idee dat mijn vierkante bordjes die krom getrokken zijn, na iedere strijkbeurt krommer worden. Gebruik ze nu voor kleine projectjes, maar wel zonde. :{
pi_144208219
Dat is zeker netjes ja!
En ja als je elke dag iets maakt dan gaat het ook wel hard met de kralen. Met die andere bak ben ik 1.5 dag bezig geweest, met deze 1 middagje. Dat scheelde wel. Maar nu klaar ^O^
En echt jammer ja van dat kromtrekken. Ik ga ook maar weer wat nieuwe borden erbij bestellen en dan die kromme idd maar gebruiken voor kleine werkjes. Weet ook niet waar het aan ligt, heb het ook eigenlijk alleen met de vierkante. Met de andere figuren niet zoveel last van.
  Moderator vrijdag 5 september 2014 @ 17:36:24 #189
382129 crew  Donna
pi_144208500
Nee idd met andere figuren gebeurd niks.

Ik heb mn Marktplaats boekje. Inspiration 12! Staan echt leuke dingen in :9
pi_144209064
Mooi! Ja Inspiration 12 is leuk!

Oké, Zomerspeelgoed gaat voorlopig nog niet failliet :') Weer een bestelling van ruim 60 euro :')
Heb mijn platen maar even uitgezocht en vooral de kleintjes zijn eigenlijk helemaal niet meer goed. En de grote vierkanten ook niet meer. Dus ik heb maar gewoon alle basisplaten opnieuw besteld. En van de speciale heb ik het zeepaardje, ei, huis en nog een vlinder (want die was ook kapot) besteld *O*
Maar omdat ik die enquête had ingevuld wel 5% korting. Oftewel 3,09 euro :')
pi_144213895
Vriendin was ziek dus is niet gekomen met de kleine. Ben andere dingen gaan doen dus geen gestrijkkraal (is dat n werkwoord??) van mij vandaag!
pi_144222500
Jammer annelotje!
  zaterdag 6 september 2014 @ 17:52:46 #193
433864 Blueveinsskin
Life is a mystery.
pi_144245595
God die ruiken me toch zo om op te vreten lekker altijd! Oef.
Help, my neighbour wants to eat me.
pi_144247012
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 17:52 schreef Blueveinsskin het volgende:
God die ruiken me toch zo om op te vreten lekker altijd! Oef.
Haha ja de geur van nieuwe strijkkralen O+ Hoop dat mijn bestelling snel komt en ik weer zakjes kan openmaken O+
  Moderator zaterdag 6 september 2014 @ 19:02:38 #195
382129 crew  Donna
pi_144247653
Jammer annelotje!

En strijkkralen ruiken lekker idd! :9~
pi_144270444
Heyhoi allemaal,

Op internet heb ik inmiddels duizend leuke dingen voorbij zien komen met strijkkralen en ik wil het graag zelf eens proberen en stiekem vraag ik me af of het een dure hobby is en waar je de benodigdheden kunt kopen?

Thnx :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_144272172
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 14:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heyhoi allemaal,

Op internet heb ik inmiddels duizend leuke dingen voorbij zien komen met strijkkralen en ik wil het graag zelf eens proberen en stiekem vraag ik me af of het een dure hobby is en waar je de benodigdheden kunt kopen?

Thnx :)
Haha nouja, het is maar net hoe duur je het wilt maken natuurlijk ;) Je kunt gewoon 1 pot met 13000 kralen kopen, daar betaal je 12,50 euro voor. En dan kun je nog kiezen tussen een pot gewone kleuren, pastelkleuren of neonkleuren. Maar je kunt ook losse zakjes kopen met kleuren. Dan betaal je tussen de 1.60-1.80 euro per zakje. Speciale kleuren zoals goud kosten 3,25 per zakje.

Voor grondplaten geldt hetzelfde. Je hebt een aantal basisgrondplaten (groot/klein vierkant, hart, rond, zeshoek, ster) en daarnaast heel veel speciale vormen zoals allerlei dieren, mensen, Disney-figuren etc. Kleine grondplaten kosten ongeveer een euro, voor grote en speciale grondplaten ben je tussen de 1.50-2.00 euro kwijt.

Ik bestel zelf altijd bij Zomerspeelgoed
Daar heb je veel keus, een goede service en een snelle levering.
Maar je kunt ook gewoon bij de Intertoys of Bart Smit wat halen (alleen daar heb je vaak veel minder verschillende kleuren en grondplaten dan online)

Owja, ik heb zelf alles van HAMA, maar je hebt ook Ses, Nabbi en Perler. Je kunt het beste 1 merk nemen, want kralen mengen werkt niet. Dan krijg je problemen met aan elkaar strijken.
pi_144274127
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 14:55 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Haha nouja, het is maar net hoe duur je het wilt maken natuurlijk ;) Je kunt gewoon 1 pot met 13000 kralen kopen, daar betaal je 12,50 euro voor. En dan kun je nog kiezen tussen een pot gewone kleuren, pastelkleuren of neonkleuren. Maar je kunt ook losse zakjes kopen met kleuren. Dan betaal je tussen de 1.60-1.80 euro per zakje. Speciale kleuren zoals goud kosten 3,25 per zakje.

Voor grondplaten geldt hetzelfde. Je hebt een aantal basisgrondplaten (groot/klein vierkant, hart, rond, zeshoek, ster) en daarnaast heel veel speciale vormen zoals allerlei dieren, mensen, Disney-figuren etc. Kleine grondplaten kosten ongeveer een euro, voor grote en speciale grondplaten ben je tussen de 1.50-2.00 euro kwijt.

Ik bestel zelf altijd bij Zomerspeelgoed
Daar heb je veel keus, een goede service en een snelle levering.
Maar je kunt ook gewoon bij de Intertoys of Bart Smit wat halen (alleen daar heb je vaak veel minder verschillende kleuren en grondplaten dan online)

Owja, ik heb zelf alles van HAMA, maar je hebt ook Ses, Nabbi en Perler. Je kunt het beste 1 merk nemen, want kralen mengen werkt niet. Dan krijg je problemen met aan elkaar strijken.
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 14:55 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Haha nouja, het is maar net hoe duur je het wilt maken natuurlijk ;) Je kunt gewoon 1 pot met 13000 kralen kopen, daar betaal je 12,50 euro voor. En dan kun je nog kiezen tussen een pot gewone kleuren, pastelkleuren of neonkleuren. Maar je kunt ook losse zakjes kopen met kleuren. Dan betaal je tussen de 1.60-1.80 euro per zakje. Speciale kleuren zoals goud kosten 3,25 per zakje.

Voor grondplaten geldt hetzelfde. Je hebt een aantal basisgrondplaten (groot/klein vierkant, hart, rond, zeshoek, ster) en daarnaast heel veel speciale vormen zoals allerlei dieren, mensen, Disney-figuren etc. Kleine grondplaten kosten ongeveer een euro, voor grote en speciale grondplaten ben je tussen de 1.50-2.00 euro kwijt.

Ik bestel zelf altijd bij Zomerspeelgoed
Daar heb je veel keus, een goede service en een snelle levering.
Maar je kunt ook gewoon bij de Intertoys of Bart Smit wat halen (alleen daar heb je vaak veel minder verschillende kleuren en grondplaten dan online)

Owja, ik heb zelf alles van HAMA, maar je hebt ook Ses, Nabbi en Perler. Je kunt het beste 1 merk nemen, want kralen mengen werkt niet. Dan krijg je problemen met aan elkaar strijken.
Heel erg bedankt voor al deze informatie! Ik zal deze week eens gaan zoeken naar spullen (eerst even goedkoop beginnen en als het zo leuk is als ik denk dat ik altijd nog uitbreiden ;)

En handig om te weten dat mengen niet werkt, daar had ik niet aan gedacht.

Bij het strijken, gebruik je dan "gewoon" bakpapier? Wat doe je tussen de bout en de kralen?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_144274274
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 15:53 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Heel erg bedankt voor al deze informatie! Ik zal deze week eens gaan zoeken naar spullen (eerst even goedkoop beginnen en als het zo leuk is als ik denk dat ik altijd nog uitbreiden ;)

En handig om te weten dat mengen niet werkt, daar had ik niet aan gedacht.

Bij het strijken, gebruik je dan "gewoon" bakpapier? Wat doe je tussen de bout en de kralen?
Ik gebruik zelf idd dubbelgevouwen bakpapier. Maar je hebt ook speciaal Hama-strijkpapier. Maar vind dat zelf nogal duur (2,99 euro voor 3 stukjes papier) en dus niet nodig. Want dat bakpapier gebruik ik gewoon net zolang totdat het te verkreukeld is ;)

Edit: ow ik zie net dat zakjes kralen van 1000 stuks bij Intertoys 1,99 euro kosten :o Dan zou ik als je losse zakjes wilt ze dus online bestellen, want dan betaal je 1,60 euro. Nogal een verschil dus!
  Moderator zondag 7 september 2014 @ 16:14:08 #200
382129 crew  Donna
pi_144274831
Ik had laatst 16 of 18 zakjes en omdat je verzendkosten betaald scheelde het bijna niks met een zakje bij de Intertoys. Alleen hebben ze hier niet alle kleuren, dus bestel wel online. Maar voor de prijs hoeft dat dus niet persee. ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')