lTur valt inderdaad zwaar tegenquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:37 schreef Douwe het volgende:
Ltur, is dat. Hebben ook een website: Ltur. Misvatting is dat ze spotgoedkoop zijn, en ze doen inderdaad enkel pakketreizen.
idd was nou maar bij FC Utrecht gebleven!quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:03 schreef Sam_Raimi het volgende:
Tja Dirk, in een feijenoord shirt betaal je altijd dubbel![]()
dat doe je toch alleen als je bij een luchtvaartmaatschappij werkt?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:33 schreef JoleX het volgende:
heeft er iemand hier ervaring met standby vliegen?
hoezo valt dat tegen dan? om maar even een bump te geven.. ik ga morgen in ieder geval even naar schiphol, kijken of er nog een leuke last minute is. ik heb dit dus nog nooit gedaan maar het lijkt me best leuk. tenminste als er wat te vinden is, anders kan ik weer naar huisquote:
Bedankt, maar daarhad ik al gekeken, maar het grootste deel die site's kende ik al.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:19 schreef Lucille het volgende:
[FAQ] Handige links en seizoensoverzichten
Ja maar dan ben je natuurlijk niet zeker van dingen, sta ik dadelijk 2 dagen op schiphol. Opzich ook leuk, maar niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:29 schreef Draw het volgende:
Waarom niet gewoon met je koffers naar het vliegveld en daar een last minute boeken?
Dan wordt het waarschijnlijk zonnebanken voor je....quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:31 schreef simra het volgende:
[..]
Bedankt, maar daarhad ik al gekeken, maar het grootste deel die site's kende ik al.
Er zijn toch altijd van die vluchten die nog net voor vertrek gevuld moeten worden ? Ik heb namelijk geen zin om 400+ exclusief te gaan betalen voor 8 dagen zon haha want inclusief kom je dan ook wel weer op 500+
Dat snap ik, maar is het niet zo dat de belastingen vanaf bv. Eindhoven of Rotterdam lager zijn ?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:37 schreef BoNi het volgende:
[..]
Dan wordt het waarschijnlijk zonnebanken voor je....
Vakantie kost geld en onder de ¤ 300 p.p. voor alleen de reis (inclusief alle belastingen etc.) zul je echt niet uitkomen...
Die gaan niet allemaal over het ding wat ik vraag, daar zitten vragen tussen naar bv curacao enz.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:53 schreef UIO_AMS het volgende:
Lastminute??
Last minute boeken via internet
op Schiphol lastminute boeken......??
Last Minute... wie helpt me...?
prijzen last minutes spanje
Wie heeft goede ervaringen met Last-Minute?
Last minute
Last minute, aan te raden?
De beste site of reisbureau om last minute te boeken
super last minuter vanaf schiphol
Een echte last minute
Prijzen lastminutes op schiphol zelf
Ik voel een merge aankomen. Dit topic zal dus opgenomen worden in het eerstgenoemde topic. Mocht je het plotseling kwijt zijn.
Thomas Cook beweert dus lastminute voor een paar tientjes naar Spanje en Turkije te vliegen vanaf Schiphol... wie gaat dat verhaal eens checken bij de balie op Schipholquote:Stormloop op lastminutetickets
RIJSWIJK - Nederlanders ontvluchten de regen in eigen land en masse voor een lastminutevakantie in een zonnig buitenland. Grote reisorganisaties als Thomas Cook en OAD meldden maandagmiddag dat het aantal lastminuteboekingen 20 tot 25 procent hoger ligt in vergelijking met dezelfde periode vorig jaar.
Marktleider TUI noemt geen percentage, maar ziet wel "uitzonderlijke groei", met name in de last minutes naar zonbestemmingen.
"De lastminutereizen en lastsecondtickets zijn niet aan te slepen", stelt een woordvoerster van Thomas Cook. "Het loopt storm op de balie op Schiphol, waar we deze reizen verkopen. Bij lastminutereizen gaat het om vakanties die nog in augustus beginnen. Daarnaast zien we dat steeds meer mensen op de bonnefooi naar Schiphol komen en aan de balie een lastsecondticket boeken. Voor een paar tientjes vlieg je dan retour naar landen als Turkije of Spanje."
Via merken als Neckermann verkoopt Thomas Cook deze dagen 20 procent meer lastminutes in vergelijking met dezelfde periode vorig jaar. "Dat heeft zeker te maken met de weersomstandigheden. Het weer heeft altijd een direct effect op de boekingen. Tijdens de hittegolven, dat is helemaal nog niet zo lang geleden, zaten de lastminuteboekingen in een flinke dip".
Commercieel directeur Julius ter Haar van OAD ziet in grote lijnen dezelfde ontwikkeling. "Mensen die van plan waren deze zomer in Nederland te blijven, kiezen vanwege het slechte weer alsnog voor een vakantie in het buitenland. Wij schatten dat het aantal lastminuteboekingen ongeveer 25 procent hoger ligt als je het vergelijkt met vorig jaar rond dezelfde tijd."
TUI moet veel mensen teleurstellen die op korte termijn naar het buitenland willen. "Er is veel vraag, maar onvoldoende beschikbaarheid. Alleen de laatste tien dagen van augustus bieden nog enige beschikbaarheid", aldus een woordvoerster van TUI. "De interesse voor onze websites is de laatste tijd flink gestegen. Deze interesse resulteert vaker in een boeking op dit moment. Een groot deel van onze capaciteit op korte termijn is echter al uitverkocht."
Ik kreeg net nog een mailtje van Vakantiediscounter met wat leuke lastminutes (allemaal vertrek begin september):quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:31 schreef john6 het volgende:
Wij willen begin september ook nog gaan voor last minutes, alleen krijg ik het idee dat we naast het net vissen. idd niet veel meer te krijgen
Nog bepaalde landen waar je wel of niet naar toe wil... en ga je voor zon en strand of wil je ook nog wat zien?quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:17 schreef junkiexp het volgende:
Iemand nog leuke last-minutes?
We willen graag 11 oktober vertrekken,en dan een dag of 8 blijven.
We hadden wel een goede reis naar benidorm,maar het weer is daar een beetje klote.
Daarom zijn er altijd meer tickets verkocht dan dat er zitplaatsen zijn in het vliegtuig. En zijn de annuleringskosten voor veel tickets 100%. Die stoel is dan toch al betaald en het heeft geen zin om die stoel dan nog eens heel goedkoop te verkopen. Dus ga je uit van een kans om die stoel aan iemand te verkopen die er wel 10x de normale prijs voor betaald....quote:Op zondag 4 februari 2007 23:45 schreef versteegrob het volgende:
Dat dacht ik al maar hoe zit het met tickets die op dezelfde dag worden vergeven? Bijvoorbeedl als mensen ziek worden? Want ik heb echt geen zin om in een stom inc. hotel te zitten in Turkije. De vakantie moet wel iets leuks brengen, bijvoorbeeld NY.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |