abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 januari 2006 @ 18:37:35 #151
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_34210298
Ltur, is dat. Hebben ook een website: Ltur. Misvatting is dat ze spotgoedkoop zijn, en ze doen inderdaad enkel pakketreizen.
pi_34212645
Jammer dat het zo duur is, het leek me wel leuk om op het laatste moment te vertrekken naar een warme bestemming.
pi_34310756
Stuk duurder dan vantevoren boeken. Hoe langer je wacht, hoe duurder het ticket is.

Pakketreizen zijn wel goedkoop als je ze lastminute boekt.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_34335657
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 18:37 schreef Douwe het volgende:
Ltur, is dat. Hebben ook een website: Ltur. Misvatting is dat ze spotgoedkoop zijn, en ze doen inderdaad enkel pakketreizen.
lTur valt inderdaad zwaar tegen
pi_34684066
Als je gewoon naar Schiphol rijd met een groep van een stuk of 6 personen, en je gaat gewoon op Schiphol wachten tot er een vlucht vrij is. Is dat dan veel goedkoper? Zo ja hoeveel? En heb je kans om met een groep van 6 zo'n last minute te kunnen krijgen? En regelen ze op Schiphol dan ook je verblijf?
pi_34685071
Tja Dirk, in een feijenoord shirt betaal je altijd dubbel
"When deep sleep falleth on men, fear came apon me. And trembling which made all my bones to shake" -Job IV, 13-14
pi_34685183
nee
pi_34687238
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 17:03 schreef Sam_Raimi het volgende:
Tja Dirk, in een feijenoord shirt betaal je altijd dubbel
idd was nou maar bij FC Utrecht gebleven! .
pi_34800189
je kunt misschien wel goedkoop heen, maar je moet natuurlijk ook terug.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 14:35:22 #160
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_39506666
Heeft iemand ervaring met het boeken van een last-minute op Schiphol?
Ik wil ergens halverwege volgende week voor acht dagen richting Zuid-Europa en ben uiteraard al wat aan het rondzoeken op internet.
Heb ook weleens gehoord dat het ook mogelijk is om op Schiphol reizen te boeken voor de volgende dag (ik dacht dat dit ook voor dezelfde dag nog kon, maar op de site van Schiphol staat dat dit niet mogelijk is).
Hoe is het aanbod op Schiphol en hoe verhouden de prijzen zich ten opzichte van de reisbureau's en internetshops?
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  dinsdag 4 juli 2006 @ 14:45:56 #161
33615 kroegtijger
Ajeto buur!
pi_39506991
t is altijd afwachten op schiphol. Soms zitten er wel leuke dingen tussen, maar t zou ook kunnen dat er gewoon een week lang niets interessants bij zit. Kwestie van proberen maar
pi_39507108
Volgens mij is het last minute gebeuren meer iets van de jaren 90. Ik vond het de afgelopen jaren erg tegen vallen iig. Tegenwoordig zit L'tur nog wel op schiphol, D-reizen heeft volgens mij ook nog een map liggen, maar die kun je geloof ik bij iedere vestiging boeken.
...wat een klein burgerlijk gezeik van al die muffe normen & waarden polder mensjes...
pi_39507312
Goedkope lastminutes op Schiphol zijn sinds de invoering van internet verleden tijd. Dezelfde aanbiedingen kun je gewoon thuis bekijken op. Meestal kun je tot een paar uur voor vertrek nog wel telefonisch boeken:

Online boeken
D-Reizen
Peter Langhout Reizen
lastminute.com
lastminute.pagina.nl
L 'TUR Last Minute Schiphol
Multitravel
Schiphol Lastminute Centre
Sky International Tours
Sudtours vliegvakanties
Travel Contact
Sunweb vliegreizen
Jan Doets (voor reizen in de VS en Canada)
Easy Booking
Happy Travel

Last minutes
lastminute.nl
Tiptravel.nl
lastminuteaanbiedingen.nl
D-Reizen
Oad Reizen
Elmar
Vakantiediscounter
Jiba
Reiskrant

of: http://lastminute.startpagina.nl/
  dinsdag 4 juli 2006 @ 15:13:56 #164
53851 BoNi
pi_39507912

Dan laat het daar maar niet van af hangen en boek ik gewoon een reisje via internet.
Schitterend!
pi_39508458
heeft er iemand hier ervaring met standby vliegen?
pi_39508936
En voor iedereen die in dit zoveelste topic over dit onderwerp nog een TVP wil plaatsen...

... kijk eens in [FAQ] Handige links en seizoensoverzichten

En zet 'm in je bookmarks
pi_39508999
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 15:33 schreef JoleX het volgende:
heeft er iemand hier ervaring met standby vliegen?
dat doe je toch alleen als je bij een luchtvaartmaatschappij werkt?

In ieder geval een mooie vraag voor: Vragen over vliegen
pi_39734625
quote:
Op zondag 22 januari 2006 05:16 schreef Poepoog het volgende:

[..]

lTur valt inderdaad zwaar tegen
hoezo valt dat tegen dan? om maar even een bump te geven.. ik ga morgen in ieder geval even naar schiphol, kijken of er nog een leuke last minute is. ik heb dit dus nog nooit gedaan maar het lijkt me best leuk. tenminste als er wat te vinden is, anders kan ik weer naar huis

anywayyy ik laat het nog wel weten voor degene die het een ruk uitmaakt
  dinsdag 11 juli 2006 @ 21:45:32 #169
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_39734668
Het valt tegen omdat hiet niet zo goedkoop is als veel mensen denken
pi_39738692
Het is niet goedkoop. Je kan beter bij reisburo's in de stad even checken wat ze hebben. Je hebt tegenwoordig ook bij diverse reisburo's na een bep. tijd in de middag last minutes, die zijn echt een stuk beter...
pi_39768901
goed het was dus inderdaad kut... ltur had helemaal niet veel inderdaad en als ze al wat hadden was het nog reteduur.. daarnaast zat er een bitch die totaal niet behulpzaam was. toen zijn we maar wat balies afgegaan (best leuke meisjes achter de balies daar) en uiteindelijk hadden we wel wat tickets kunnen krijgen, maar weer geen accomodaties. of wel accomodaties maar geen tickets

toen maar naar een reisbureau in de stad gegaan, ook niets te vinden. net maar even op internet gegeken en op een reisje naar tunesie uitgekomen.. vrij redelijke prijs all inclusive. nu komt het volgende probleem.. ik heb geen vaccinaties, het is weliswaar niet verplicht maar toch... iemand daar ervaring mee? ik weet dat er een topic bestaat, en die ga ik ook wel doorlezen.

dus advies: niet met je koffers naar schiphol zonder ticket..

desalniettemin toch nog best een leuke dag gehad

ps. de dames van arke zijn het best!
  Redactie Games woensdag 12 juli 2006 @ 22:14:59 #172
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_39769075
Misschien was het een tijdje zo, dat die dinger spotgoedkoop waren. Maar dat zal dan wel geweest zijn voor dat EasyJet en consorten langs kwamen..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_39773950
Ik denk dat die Schiphol balie dump prijzen meer iets zijn van voor het internet tijdperk.
Ook reisbureaus en organisaties zijn tegenwoordig veel beter vernetwerkt. Vroeger werden lege chartervliegtuigstoelen eerst in reisbureaus aangeboden en als het erg krap tijd werd, werden ze op Schiphol gedumt. De prijs van een vliegticket was toen ook behoorlijk duur. Tegenwoordig plakt het overkoepelende reis organisatie een suf hotel in het dorp naast het vliegveld aan de stoel vast en dumpt het als paket op internet.

Anders is niet te verklaren waarom last minute reizen hoofdzakelijk alleen naar de bekende steden en dorpen met vliegveld zijn.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 09:14:57 #174
71164 simra
o ja joh ?
pi_40599739
Goede morgen mensen,

Ik ben op zoek naar een site ( of site's ) waar ik Last Last minute vakanties kan boeken.

Dus het liefste vanavond of morgen vertrekken.

Hoop dat jullie me verder kunnen helpen, want de site's die ik bezocht heb, hebben allemaal vertrek datums vanaf volgende week.

Mvg, Robert
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 09:17:27 #175
53851 BoNi
pi_40599785
Ik heb begin juli bij Ferio geboekt.
Maandag boeken, dinsdagochtend vertrekken.
Vandaag vertrekken vind je (volgens mij) nergens.....
Schitterend!
pi_40599829
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_40599976
Waarom niet gewoon met je koffers naar het vliegveld en daar een last minute boeken?
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 09:31:45 #178
71164 simra
o ja joh ?
pi_40600026
quote:
Bedankt, maar daarhad ik al gekeken, maar het grootste deel die site's kende ik al.

Er zijn toch altijd van die vluchten die nog net voor vertrek gevuld moeten worden ? Ik heb namelijk geen zin om 400+ exclusief te gaan betalen voor 8 dagen zon haha want inclusief kom je dan ook wel weer op 500+
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 09:32:39 #179
71164 simra
o ja joh ?
pi_40600039
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 09:29 schreef Draw het volgende:
Waarom niet gewoon met je koffers naar het vliegveld en daar een last minute boeken?
Ja maar dan ben je natuurlijk niet zeker van dingen, sta ik dadelijk 2 dagen op schiphol. Opzich ook leuk, maar niet de bedoeling.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 09:37:49 #180
53851 BoNi
pi_40600149
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 09:31 schreef simra het volgende:

[..]

Bedankt, maar daarhad ik al gekeken, maar het grootste deel die site's kende ik al.

Er zijn toch altijd van die vluchten die nog net voor vertrek gevuld moeten worden ? Ik heb namelijk geen zin om 400+ exclusief te gaan betalen voor 8 dagen zon haha want inclusief kom je dan ook wel weer op 500+
Dan wordt het waarschijnlijk zonnebanken voor je....
Vakantie kost geld en onder de ¤ 300 p.p. voor alleen de reis (inclusief alle belastingen etc.) zul je echt niet uitkomen...
Schitterend!
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 09:48:35 #181
71164 simra
o ja joh ?
pi_40600356
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 09:37 schreef BoNi het volgende:

[..]

Dan wordt het waarschijnlijk zonnebanken voor je....
Vakantie kost geld en onder de ¤ 300 p.p. voor alleen de reis (inclusief alle belastingen etc.) zul je echt niet uitkomen...
Dat snap ik, maar is het niet zo dat de belastingen vanaf bv. Eindhoven of Rotterdam lager zijn ?

Ik ben gewoon echt opzoek naar zo'n plaats die echt gevuld MOET worden
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 09:59:38 #182
71164 simra
o ja joh ?
pi_40600606
quote:
Die gaan niet allemaal over het ding wat ik vraag, daar zitten vragen tussen naar bv curacao enz.
pi_40603328
kijk eens op www.schiphol.nl
pi_40626204
Ik heb net ook nog een lastminute geboekt naar Tunesie voor een redelijke prijs.

De lastminutes van vertrekken op dezelfde dag als je boekt bestaan nog wel hoor. Ik zie ze regelmatig staan in nieuwsbrieven van diverse reisorganisaties.
En het kan ook zeker nog wel goedkoop, maar je moet net geluk hebben en misschien niet heel kieskeurig zijn. Twee jaar geleden had ik op zaterdagmiddag geboekt en zondagochtend vroeg vertrok ik: 11 dagen Kreta voor 250,- p.p incl.
amokaapjeeh O+
pi_40808083
quote:
Stormloop op lastminutetickets
RIJSWIJK - Nederlanders ontvluchten de regen in eigen land en masse voor een lastminutevakantie in een zonnig buitenland. Grote reisorganisaties als Thomas Cook en OAD meldden maandagmiddag dat het aantal lastminuteboekingen 20 tot 25 procent hoger ligt in vergelijking met dezelfde periode vorig jaar.
Marktleider TUI noemt geen percentage, maar ziet wel "uitzonderlijke groei", met name in de last minutes naar zonbestemmingen.

"De lastminutereizen en lastsecondtickets zijn niet aan te slepen", stelt een woordvoerster van Thomas Cook. "Het loopt storm op de balie op Schiphol, waar we deze reizen verkopen. Bij lastminutereizen gaat het om vakanties die nog in augustus beginnen. Daarnaast zien we dat steeds meer mensen op de bonnefooi naar Schiphol komen en aan de balie een lastsecondticket boeken. Voor een paar tientjes vlieg je dan retour naar landen als Turkije of Spanje."

Via merken als Neckermann verkoopt Thomas Cook deze dagen 20 procent meer lastminutes in vergelijking met dezelfde periode vorig jaar. "Dat heeft zeker te maken met de weersomstandigheden. Het weer heeft altijd een direct effect op de boekingen. Tijdens de hittegolven, dat is helemaal nog niet zo lang geleden, zaten de lastminuteboekingen in een flinke dip".

Commercieel directeur Julius ter Haar van OAD ziet in grote lijnen dezelfde ontwikkeling. "Mensen die van plan waren deze zomer in Nederland te blijven, kiezen vanwege het slechte weer alsnog voor een vakantie in het buitenland. Wij schatten dat het aantal lastminuteboekingen ongeveer 25 procent hoger ligt als je het vergelijkt met vorig jaar rond dezelfde tijd."

TUI moet veel mensen teleurstellen die op korte termijn naar het buitenland willen. "Er is veel vraag, maar onvoldoende beschikbaarheid. Alleen de laatste tien dagen van augustus bieden nog enige beschikbaarheid", aldus een woordvoerster van TUI. "De interesse voor onze websites is de laatste tijd flink gestegen. Deze interesse resulteert vaker in een boeking op dit moment. Een groot deel van onze capaciteit op korte termijn is echter al uitverkocht."
Thomas Cook beweert dus lastminute voor een paar tientjes naar Spanje en Turkije te vliegen vanaf Schiphol... wie gaat dat verhaal eens checken bij de balie op Schiphol

Vanaf Brussel kan het overigens wel beperkt en ex tax... zie www.jetairfly.com
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 12:23:04 #186
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_40825596
Ik zag gister een item bij RTL over last-seconds, jongens hadden een ticket naar Corfu last second (vertrek zelfde dag) geboekt voor 39e ex. tax, totaal kwam het op 85e... Lijkt me toch wel redelijk!
Je kon ook naar Mombasa voor 203e incl. tax!
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_40973852
Wij willen begin september ook nog gaan voor last minutes, alleen krijg ik het idee dat we naast het net vissen. idd niet veel meer te krijgen
pi_41087006
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 18:31 schreef john6 het volgende:
Wij willen begin september ook nog gaan voor last minutes, alleen krijg ik het idee dat we naast het net vissen. idd niet veel meer te krijgen
Ik kreeg net nog een mailtje van Vakantiediscounter met wat leuke lastminutes (allemaal vertrek begin september):
8 dagen Gran Canaria, appartement (logies), 290 p.p.
8 dagen Kreta, appartement (logies), 315 p.p.
8 dagen Tunesie, appartement (logies ontbijt), 335 euro p.p.
amokaapjeeh O+
pi_42297099
Iemand nog leuke last-minutes?

We willen graag 11 oktober vertrekken,en dan een dag of 8 blijven.

We hadden wel een goede reis naar benidorm,maar het weer is daar een beetje klote.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_42297503
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 23:17 schreef junkiexp het volgende:
Iemand nog leuke last-minutes?

We willen graag 11 oktober vertrekken,en dan een dag of 8 blijven.

We hadden wel een goede reis naar benidorm,maar het weer is daar een beetje klote.
Nog bepaalde landen waar je wel of niet naar toe wil... en ga je voor zon en strand of wil je ook nog wat zien?
En misschien ook nog iets duidelijker over wat je wil uitgeven?

Kijk bijvoorbeeld eens op http://www.gomundo.nl voor Tunesië of Kreta
pi_45978849
Is er nog nieuws qua sites of vakanties?

Ik wil deze zomer voor het eerst een last minute boeken, buiten europa in de zomervakantie. Is dit nou goed te doen? Bijvoorbeeld naar Amerika of India of zuid Amerika? Of kan je alleen maar naar de standaard landen zoals, All in. vakantie turkijke? Daar zit ik namelijk niet op te wachten

ben benieuwd naar de ervaringen
pi_45988813
Ben laatst toen ik net de trein gemist had, eens langs de lastminute balies gelopen van een aantal reisbureaus die op Schiphol zitten. Geen van de aanbiedingen die ze daar hadden waren beter dan dat je ze op internet bij dezelfde of andere bureaus kan krijgen.

Voor de verdere bestemmingen kun je af en toe geluk hebben op www.jetairfly.com. Zag laatst nog een retourtje Dominicaanse Republiek voor 268 euro incl. tax.
pi_45994297
Dat dacht ik al maar hoe zit het met tickets die op dezelfde dag worden vergeven? Bijvoorbeedl als mensen ziek worden? Want ik heb echt geen zin om in een stom inc. hotel te zitten in Turkije. De vakantie moet wel iets leuks brengen, bijvoorbeeld NY.
  zondag 4 februari 2007 @ 23:51:26 #194
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_45994494
Goedkope tickets kopen bij de balie van een luchtvaartmaatschappij is vrijwel uitgesloten. Het is écht vele malen goedkoper het ver van te voren op internet te boeken. Als voorbeeld; heb ooit eens gevraagd wat het me zou kosten om op dezelde dag nog naar Madrid te vliegen en iets later weer terug: 950 euro. Wél inclusief belasting
pi_45998317
quote:
Op zondag 4 februari 2007 23:45 schreef versteegrob het volgende:
Dat dacht ik al maar hoe zit het met tickets die op dezelfde dag worden vergeven? Bijvoorbeedl als mensen ziek worden? Want ik heb echt geen zin om in een stom inc. hotel te zitten in Turkije. De vakantie moet wel iets leuks brengen, bijvoorbeeld NY.
Daarom zijn er altijd meer tickets verkocht dan dat er zitplaatsen zijn in het vliegtuig. En zijn de annuleringskosten voor veel tickets 100%. Die stoel is dan toch al betaald en het heeft geen zin om die stoel dan nog eens heel goedkoop te verkopen. Dus ga je uit van een kans om die stoel aan iemand te verkopen die er wel 10x de normale prijs voor betaald....
  dinsdag 27 februari 2007 @ 18:36:09 #196
57798 Gerard-Joling
No more bolero's....
pi_46741213
dan 2 personen..

Mensen hier toevallig (goede of slechte) ervaringen mee? We gaan dit jaar maar gokken op een last minute voor 4 a 5 man. Is dit haalbaar?

Ik hoor graag van jullie
Zing met me mee tot morgenvroeg....
pi_46741466
Jahoor als je maar er voor zorgt dat je aanwezig bent voor de laatste minuut
  dinsdag 27 februari 2007 @ 19:04:02 #198
57798 Gerard-Joling
No more bolero's....
pi_46742274
whaha bijna grappig
Zing met me mee tot morgenvroeg....
pi_46742329
Ligt er aan hoe flexibel je bent wat betreft reisduur en bestemming. Als je al weet waar je naar toe wil en wanneer, dan kun je waarschijnlijk beter van te voren boeken.

Meer tips in: Het grote 'Last Minute'-topic
pi_46742446
Ik denk ook dat je er mee op moet passen, vooral als je voorkeuren hebt.
Er zijn steeds minder lastminutes, en het is vaak ook heel goedkoop om vroeg te boeken. Plus je hebt dan een stuk meer zekerheid natuurlijk.
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')