abonnement Unibet Coolblue
pi_9309634
ik zag deze topic net.

Ik ben eigenlijks totaal niet modieus aangelegd, maar ik zag tijdens de duitse idols een coole broek.

Die jongen rechts heeft een blauwe broek aan. Deze is een beetje wijd en is zeer cool. Alleen ik weet totaal niet wat dit is en hoe ik eraan kan komen. Weet iemand het hier?

pi_9309668
iemand suggesties voor een mooi zomer jas? moet wel casual zijn budget ligt ongeveer tot de 200 euro
pi_9313828
quote:
ik zag deze topic net. Ik ben eigenlijks totaal niet modieus aangelegd, maar ik zag tijdens de duitse idols een coole broek.

Die jongen rechts heeft een blauwe broek aan. Deze is een beetje wijd en is zeer cool. Alleen ik weet totaal niet wat dit is en hoe ik eraan kan komen. Weet iemand het hier?


WOEE, DANIEEEEL

Uhm, het lijkt een beetje op een standaard skate-broek of niet? Ik zal strakjes ff aan m'n zusje vragen of die weet waar je die dingen het beste kunt halen

Ik weet iig wel dat de attitude veel skate kleding heeft; http://www.attitudeholland.nl/, maar dan moet je wel OF via internet bestellen, OF via hun gratis catalogus bestellen.
Nadeeltje is dat alsie niet leuk blijkt te zijn, je de verzendkosten moet betalen om hem terug te sturen, geloof ik

pi_9313867
Nu heb ik nog ff een vraag,

ik loop nu sinds een jaar of 3/4 alleen maar in zwarte kleding rond (zwarte broek, met daarop een bandshirt). En "gek genoeg" begin ik dat een beetje moe te worden, en wil ik er van af.
Maar nu het probleem, ik heb al jaren dus geen broek meer gekocht (ja, zwarte broeken, maar die zijn gewoon recht toe recht aan met af en toe eens een ander stofje). Nu ga ik dus vrijdag naar de stad om te shoppen voor een broek, maar nu ben ik eigenlijk benieuwd of ik nog ergens rekening mee moet houden, en hoe ik mijn maat kan bepalen, en welke broeken not/done zijn, en welke juist wel algemeen geaccepteerd zijn ??

  zondag 23 maart 2003 @ 18:31:03 #205
45558 Se7eN20
He Reigns!
pi_9321430
Koop gewoon de broek die jij mooi vind..

Wil je een beetje aprate broek kijk dan eens bijbijvoorbeeld Ice Berg en Just Cavalli. Die hebben hele vette broeken in de nieuwe collectie. Wel behoorlijk prijzig maar het is weer es wat anders dan de broek die iedereen draagt.

Vaya con Dios!
pi_9322051
Weet misschien iemand waar ik een lichtblauw spijkerjack met rits
kan kopen.

Volgens mij zijn ze in Utrecht niet te krijgen....

pi_9345414
quote:
Koop gewoon de broek die jij mooi vind..Wil je een beetje aprate broek kijk dan eens bijbijvoorbeeld Ice Berg en Just Cavalli. Die hebben hele vette broeken in de nieuwe collectie. Wel behoorlijk prijzig maar het is weer es wat anders dan de broek die iedereen draagt.
En aan wat voor prijzen moet ik dan denken?

Sorry, ik ben echt helemaal out of the run

  maandag 24 maart 2003 @ 20:02:52 #208
21829 Mr_knuppel
To Bone Or Not To Bone...
pi_9346669
Ik zat vandaag Jackass te kijken, enne wee man had vandaag zo'n stuntmannen pak aan, met de amerikaanse vlag achtige dingen erop en een cape... Heeft iemand enig idee of ik zo'n pak ergens kan huren?? En zo ja, WAAARRRRR?
Ja toch, zeker wel.. OF dan toch weer niet? WICKED!
  maandag 24 maart 2003 @ 20:30:29 #209
22309 goflow
all alone.
pi_9347576
Ik ben op zoek naar een blouse/overhemd van Ben Sherman, ik heb er nu al een, en wil weer precies dezelfde, maar die winkel is inmiddels weg
Hij's helemaal zwart, en heeft een soort rand over de knoopjes in het midden, zodat je die niet ziet. Die ik nu heb begint een beetje in de vervalling te raken, dus iemand enig idee waar ze die dingen verkopen? Heb ook internet al afgezocht maar niks gevonden...
  maandag 24 maart 2003 @ 21:18:14 #210
32402 s0k
..............................
pi_9348990
Zijn die Quick's echt alleen maar in die winkels verkrijgbaar?

Die coral zijn namelijk zo

..................................................................................................................................................
pi_9350800
Ik ben op zoek naar een riem, Hij was te koop tijdens Nokia Totally Board. Het is een riem die ong 6cm hoog is en de sluiting is hetzelfde als een sluiting die je hebt in het vliegtuig. Een hele grote sluiting dus. Ik wil hem graag hebben maar ik weet niet waar ik hem kan krijgen. Het liefst rondom Rotterdam. Wie weet waar ik deze kan krijgen.
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
  dinsdag 25 maart 2003 @ 10:25:17 #212
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_9356954
quote:
Op zondag 9 maart 2003 16:08 schreef BC het volgende:
ik zoek een donkerblauw t-shirt met op de achterkant FBI in gele letters. ik zag iemand daarmee op straat lopen. waarschijnlijk was hij niet echt van de FBI, dus neem ik aan dat je die shirts ook ergens kan kopen.
In Amsterdam zit er op de Nieuwendijk een dumpzaak waar ze dat wel verkopen geloof ik. Laatst nog geweest en volgens mij hangen ze gewoon daar

En anders moet je langs zo'n drukkerij, kost niet eens zoveel om een shirt oid te laten bedrukken.

"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  dinsdag 25 maart 2003 @ 10:27:07 #213
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_9356988
Ohja, weet iemand misschien waar ik tijgerpoot (of eendenpoot) pantoffels kan kopen? Heb het al bij Scapino gevraagd, maar die dingen komen pas weer volgende winter in het assortiment.

Ik woon in regio Haarlem/IJmuiden trouwens.

Alvast bedankt

"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_9363885
Weet iemand waar in Breda of Bergen op Zoom ze RL polo's kan kopen, en of er H&M's zijn (met jongeren afdeling)?
One grope means one month of helping me with my homework!
pi_9391719
Ik zoek een trainingsjack, wat eigenlijk meer een vest is. Ze zijn wel bekend, worden vrij vaak gedragen, vooral Adidas is er om bekend. Maar ik zie ze nergens, wil hem in het rood, met een beetje wit (strepen ed)... Kan zo snel geen voorbeeld vinden op Inet...
pi_9394646
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 17:15 schreef JeroenV het volgende:
Ik zoek een trainingsjack, wat eigenlijk meer een vest is. Ze zijn wel bekend, worden vrij vaak gedragen, vooral Adidas is er om bekend. Maar ik zie ze nergens, wil hem in het rood, met een beetje wit (strepen ed)... Kan zo snel geen voorbeeld vinden op Inet...
Volgens mij zag ik die gisteren nog hangen bij America Today in Amsterdam (Magna Plaza).
amokaapjeeh O+
pi_9394691
Weet iemand waar ik een beige jackje kan vinden? Gewoon een spijkerjack eigenlijk, maar dan dus beige van kleur
amokaapjeeh O+
  woensdag 26 maart 2003 @ 20:21:33 #218
44190 Marissssie
Yeah, right.
pi_9395799
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 10:27 schreef Elegy het volgende:
Ohja, weet iemand misschien waar ik tijgerpoot (of eendenpoot) pantoffels kan kopen? Heb het al bij Scapino gevraagd, maar die dingen komen pas weer volgende winter in het assortiment.

Ik woon in regio Haarlem/IJmuiden trouwens.

Alvast bedankt


Die verkopen ze bij de Bristol d8 ik
  woensdag 26 maart 2003 @ 21:32:34 #219
45558 Se7eN20
He Reigns!
pi_9397532
quote:
Op maandag 24 maart 2003 19:21 schreef Solomon het volgende:

[..]

En aan wat voor prijzen moet ik dan denken?

Sorry, ik ben echt helemaal out of the run


Denk ongeveer aan ongeveer vanaf 150 euro voor een broek of truitje Just Cavalli is meestal wel wat goedkoper.

Als ik je ee nwinkel mag aanraden ga dan eens naar de Iceberg winkel in de P.C. Hooftstraat be nmder gsiter geweest echt een top winkel!

Vaya con Dios!
  donderdag 27 maart 2003 @ 10:20:15 #220
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_9405665
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 20:21 schreef Marissssie het volgende:

[..]

Die verkopen ze bij de Bristol d8 ik


Mooi dan ga ik daar eens kijken. Bedankt!
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_9419560
Ik zoek een jas, hij is van Replay, schijnt in de uitverkoop te zijn nu (is niet van de nieuwe collectie). Hij is zwart, en er staat groot "The Incredible Camarro" achterop.
plaatje:

(dat ben ik niet trouwens)
Heeft iemand deze jas ergens zien hangen? Hij was toen ie net uit was 160 euro dachtik.

pi_9526389
Vorige week en deze week nar Amsterdam en Harderwijk geweest en ik ben aardig goed geslaagd. Heb een Adidas pak gekocht en een Nike zomerjas en shirt.

Ik zoek nu alleen nog schoenen van het merk Twinlife. Ik heb hier een paar wintertruien van en ik kan de schoenen hier in de buurt nergens vinden.

Het is een strak model zonder veters, lijken vrij veel op de Fubu's zonder veters alleen deze hebben een hak die wel aansluit op de enkel (tenminste als ik die foto zag).

  woensdag 2 april 2003 @ 16:53:59 #223
52233 naaktslak
☼☼&#97
pi_9539310
Ik zoek een Dolce & Gabbana spijkerbroekbroek met tags/tekeningen en verhaaltjes erop geschreven (met merkstift).
Werden ongeveer 3 jaar geleden verkocht in Nederland.
thanQ

[Dit bericht is gewijzigd door naaktslak op 02-04-2003 17:04]

pi_9540882
Oh, ik zal even wat plaatjes erbij geven. Is wat makkelijker.


En deze foto's kwamen uit dit krantje.

Weet iemand waar deze schoenen te koop zijn?

Ik ga morgenavond nog even winkelen met mijn moeder dus als iemand de plaats weet dan rijd ik er morgenavond nog eventjes heen, of denken jullie dat ik wel ga slagen in Apeldoorn.

  woensdag 2 april 2003 @ 18:23:48 #225
34629 El-Rico
nee kan morgen wel
pi_9540967
quote:
Op woensdag 2 april 2003 18:18 schreef Marsmellow het volgende:
Oh, ik zal even wat plaatjes erbij geven. Is wat makkelijker.
[afbeelding]
[afbeelding]
En deze foto's kwamen uit dit krantje.
[afbeelding]

Weet iemand waar deze schoenen te koop zijn?

Ik ga morgenavond nog even winkelen met mijn moeder dus als iemand de plaats weet dan rijd ik er morgenavond nog eventjes heen, of denken jullie dat ik wel ga slagen in Apeldoorn.


Geen idee, maar t zijn mooie boots.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')