abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 30 september 2010 @ 15:36:34 #1
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_87023347
Op veel webshops kun je op het kleine plaatje van een item klikken. En dan krijg je een kleine java pop-up venster waarin je op de item kunt inzoomen, maar helaas het object maar per gedeelte ingezoomd kan bekijken.Bij veel webshops kun je gewoon rechstklik 'save image as' uitvoeren om het hele plaatje in een keer te bezichtigen in je favoriete image-viewer. Maar veelal krijg je die optie 'save image as' niet. Is er een manier om toch dat ingezoomde plaatje in zn geheel opteslaan als er geen direkte optie voorhanden is?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_87023379
print screen. Plak in paint. Knip zelf uit. Klaar.

-edit-
oh sorry ik lees niet goed, het plaatje is daar te groot voor?
In dat geval; geen idee.
  donderdag 30 september 2010 @ 15:38:52 #3
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_87023457
quote:
Op donderdag 30 september 2010 15:37 schreef M4a1 het volgende:
print screen. Plak in paint. Knip zelf uit. Klaar.

-edit-
oh sorry ik lees niet goed, het plaatje is daar te groot voor?
In dat geval; geen idee.
ja dat was mijn workaround voorheen ook, maar plaatjes worden steeds groter en dat java preview-kijk vensterje steeds kleiner.

ik heb al geprobeerd de source-url waar dat vergrote plaatjes opgeslagen staat te achterhalen. maar dat is tot nu toe nooit gelukt. snap ook niet veel van java-code. ik F2 op .jpg/.png in de html-source code maar dat hielp niet veel. krijg altijd alleen de urls van de verkleinde plaatjes te pakken.

Gissen op naam van de vergote plaatjes werkt ook niet altijd. Het plaatje zou dan op mijn pc moeten staan maar ook dat kan ik niet altijd vinden. Wss. kan java voorkomen dat het plaatje in je file-history terecht komt?

[ Bericht 13% gewijzigd door Schenkstroop op 30-09-2010 16:21:05 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_87023684
welke browser?
volgens mij heeft FF bijvoorbeeld wel ergens de optie om alle objecten ed. op een pagina te bekijken of de directe url te zien oid.
  donderdag 30 september 2010 @ 15:45:34 #6
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_87023785
Doe eens een linkje naar een webwinkel.
Dan kunnen we meekijken.

Je kan in firefox een webdeveloper toolbar installeren, en dan javascript uitschakelen zodra de popup geladen is.
Dan kan je vaak weer je rechter muisknop-menu gebruiken.
pi_87025195
extra -> pagina-info -> media.

Althans, als je het inderdaad over javaSCRIPT hebt. Maar Java voor een lightbox is absurd dus dat zal wel niet.
  donderdag 30 september 2010 @ 16:17:56 #8
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_87025264
quote:
Op donderdag 30 september 2010 15:43 schreef xibalba het volgende:
welke browser?
volgens mij heeft FF bijvoorbeeld wel ergens de optie om alle objecten ed. op een pagina te bekijken of de directe url te zien oid.
Ik gebruik FF 3.6.8

quote:
Op donderdag 30 september 2010 15:45 schreef Cryothic het volgende:
Doe eens een linkje naar een webwinkel.
Dan kunnen we meekijken.

Je kan in firefox een webdeveloper toolbar installeren, en dan javascript uitschakelen zodra de popup geladen is.
Dan kan je vaak weer je rechter muisknop-menu gebruiken.
oh dat klinkt handig. waar haal je zo'n developers toolbar vandaan?

de vraag kwam in mij op omdat ik in het verleden veel van die plaatjes nooit heb kunnen opslaan met succes en nu welles wilde weten hoe. dus ik heb nu geen linkjes shit.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  donderdag 30 september 2010 @ 16:18:39 #9
310535 Sp1r1t
:: Once Busted Twice As Shy ::
pi_87025295
Firefox!

- Extra menu
- Opties...
- Inhoud
- Klik op Geavanceerd... naast de optie JavaScript inschakelen
- Haal het vinkje weg bij Contextmenu's uit te schakelen of te vervangen
- [OK]
- [OK]

Succes,
Sp1r1t
--= {[ Proper Prior Preparation Prevents Piss Poor Performance ]} =--
  donderdag 30 september 2010 @ 16:19:22 #10
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_87025320
quote:
Op donderdag 30 september 2010 16:16 schreef KomtTijd... het volgende:
extra -> pagina-info -> media.

Althans, als je het inderdaad over javaSCRIPT hebt. Maar Java voor een lightbox is absurd dus dat zal wel niet.
ja dat heb ik al geprobeerd dat werkt niet. het vergrote plaatje verscheen dan niet in de history.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  donderdag 30 september 2010 @ 16:29:56 #11
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_87025857
quote:
Op donderdag 30 september 2010 16:18 schreef Sp1r1t het volgende:
Firefox!

- Extra menu
- Opties...
- Inhoud
- Klik op Geavanceerd... naast de optie JavaScript inschakelen
- Haal het vinkje weg bij Contextmenu's uit te schakelen of te vervangen
- [OK]
- [OK]

Succes,
Sp1r1t
Hai bedankt daarvoor maar daar wist ik al van en ook dat hielp nooit. het probleem was dan alsnog:
je klikt op een item van een webshop, kleine java-popup verschijnt met flash-content, waarin je dus, ingezoomd, per gedeelte het object kan bekijken maar alsnog het vegrote plaatje niet kan opslaan. ik krijg dan weer die vervelende flash-menu:

zoom in
zoom out
show all
quality
settings
etc.

wat shit dat ik geen voorbeeld kan geven.

edit: wacht even. kan het zijn dat het flash content was en ik dus niet naar jpg's moet zoeken?

[ Bericht 3% gewijzigd door Schenkstroop op 30-09-2010 16:37:16 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  donderdag 30 september 2010 @ 16:35:04 #12
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_87026112
Ik heb nu die webdeveloper toolbar geinstalleerd voor FireFox. Eens kijken wanneer de gelegenheid zich weer voordoet.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_87026340
quote:
Op donderdag 30 september 2010 16:29 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Hai bedankt daarvoor maar daar wist ik al van en ook dat hielp nooit. het probleem was dan alsnog:
je klikt op een item van een webshop, kleine java-popup verschijnt met flash-content, waarin je dus, ingezoomd, per gedeelte het object kan bekijken maar alsnog het vegrote plaatje niet kan opslaan. ik krijg dan weer die vervelende flash-menu:

zoom in
zoom out
show all
quality
settings
etc.

wat shit dat ik geen voorbeeld kan geven.

edit: wacht even. kan het zijn dat het flash content was en ik dus niet naar jpg's moet zoeken?
Oh het is een flash vieuwer. Geen java of javascript. Zeg dat dan meteen :')
pi_87026344
quote:
edit: wacht even. kan het zijn dat het flash content was en ik dus niet naar jpg's moet zoeken?
:Y
  donderdag 30 september 2010 @ 16:39:41 #15
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_87026352
quote:
Op donderdag 30 september 2010 16:29 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]
kleine java-popup verschijnt met flash-content, waarin je dus,
[..]

edit: wacht even. kan het zijn dat het flash content was en ik dus niet naar jpg's moet zoeken?
jep, maar dan nog zal je niet veel verder komen dan een .swf opslaan.
tenzij die daadwerkelijk de .jpeg ingebakken heeft.
Misschien kan je in de broncode van de pagina (of via firebug, voor firefox) achterhalen of er een url wordt meegegeven aan de flash, die je los kan openen.
(daarom zeg ik, doe eens een linkje ;) )
pi_87026472
Je hebt grofweg 3 opties:
1) wat Cryotech zegt, kijken of er toevallig een URL in de paginabron staat
2) een package sniffer installeren om de URL te achterhalen...
3) printscreen.
pi_87051666
quote:
Op donderdag 30 september 2010 16:42 schreef KomtTijd... het volgende:
Je hebt grofweg 3 opties:
1) wat Cryotech zegt, kijken of er toevallig een URL in de paginabron staat
2) een package sniffer installeren om de URL te achterhalen...
3) printscreen.
Of het product even googelen en kijken of het ergens anders wel makkelijk te vinden is :)
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 09:58:26 #18
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_87051794
Waarom zou je die plaatjes willen opslaan?
Ze zijn toch al online beschikbaar?
Of zit jij hele dagen te kijken naar je opgeslagen afbeeldingen?
So we just called him Fred
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 10:07:28 #19
259569 ZodiaX
..:: 0-Day all the way ::..
pi_87052050
Voor dat soort dingen en flv's te rippen gebruik ik vaak 'Tamper Data' addon voor firefox, alhoewel het meer bedoeld is om inputer na de submit nog aan te passen heb je ook een console schermpje waar je alle verbindingen ziet, alles wat opgehaald wordt van de website zeg maar. Daar staan zulke foto's bijna altijd wel in.
┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')