Ja, gelukkig wel!quote:Op maandag 27 september 2010 15:32 schreef freud het volgende:
Had ik eerder moeten weten, heb hier nog een stuk of 7 ongebruikte achtergrondrollen staan die de deur uit gaan. Heb je rechtsbijstand?
Heb de laatste ook gehaald hier bij de fotozaak in de stad en koste net zo veel als bij fotoSG, nadeel is dan wel het halen maar ja, als dat alles is.quote:Op maandag 27 september 2010 15:34 schreef Azreal het volgende:
Er was trouwens een groothandel die erg goed is en gewoon levert naar een lokale fotozaak. Alleen kan ik nu niet bij m'n email om de website op te zoeken...
Inderdaad, ik laat het dan gewoon afleveren bij een fotozaak waar ik praktisch elke dag langs kom, echt ideaal.quote:Op maandag 27 september 2010 16:09 schreef snakelady het volgende:
Heb de laatste ook gehaald hier bij de fotozaak in de stad en koste net zo veel als bij fotoSG, nadeel is dan wel het halen maar ja, als dat alles is.
Wat vraag je daarvoor? Geel heb ik zelf ook, die gebruik ik zelden.quote:Op maandag 27 september 2010 20:00 schreef freud het volgende:
Ik hou alleen de zwarte en witte rol zelf. Het zijn 2,72m x 11m rollen, kleuren (uit mijn hoofd), donkergrijs, blauw, geel, oranje en bruin. Ik zal morgen even het merk en de kleurcodes opzoeken. Ik heb ze gekocht in een opwelling, maar gebruik eigenlijk alleen zwart en wit.
Klopt, heb er een half jaar geleden wat besteld, netjes geld overgemaakt, las ik daarna die berichten....quote:Op maandag 27 september 2010 18:36 schreef Xcalibur het volgende:
Op Tweakers lees ik heel verschillende dingen, maar lange levertijden zijn wel een terugkerend thema....
Het doet hun naam geen goed iig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |