abonnement Unibet Coolblue
pi_86861114
De Nederlandse vlag, met oranje rand, op Drawball
Elke avond om 20:00 painten!


Ons doel
Wat 4chan kan, kunnen wij ook, wij gaan de hele bal overnemen en er een Nederlandse vlag met een oranje rand in tekenen. Ieder in dit topic heeft de vrijheid om daarnaast andere dingen in het plaatje te zetten, zolang de contouren van de vlag maar duidelijk zijn. Het beste is om te wachten tot de scripter (meestal de nazi's/4chan) klaar is, waarna je weer een gedeelte kan veranderen naar de gewenste kleur. De soort kleur maakt niet uit, zolang het maar overeenkomt met de andere kleuren in dat vlak (donkerrood en lichtrood kunnen best, maar ineens groen gebruiken in een wit vlak...). Ook is het handig om belangrijke contouren/overgangen duidelijk zichtbaar te houden.

Drawball:
Hoe het werkt: Drawball is een hele grote bal waar iedereen op de wereld met een internet verbinding mee kan painten.
Je ziet als eerste een uitgezoomd veld van alles wat getekend is op dat moment.
Je kunt inzoomen door te klikken op het deel waarop je wil inzoomen. Dit doe je in totaal drie keer waarna je rechtsonderin een inktpotje ziet. Hier kun je zien hoeveel inkt je hebt om mee te gaan painten. Probeer zo veel mogelijk inkt te sparen om betere tekeningen te maken (9000%).

Praktische tips en opmerkingen
-Er is een PM alert voor als er een aanval door scripters plaat vindt, je kunt je aanmelden voor deze PM door een PM te sturen naar PiRaNiA
-Er bestaan scriptjes, voor deze scriptjes heb je AutoHotkey nodig en uiteraard het script. De scriptjes kan je verkrijgen door een mededrawballer lief aan te kijken
-Het is handig om te eindigen met painten als je net boven de 100% zit, dan heb je sneller 9000% terug

Scripts
Er bestaat enige verwarring over de scripts die we los laten op de drawball, hier een korte uitleg van de scripts die voor en met autohotkey zijn vervaardigd:
^ = [ctrl]
# = [windows logo]

En deze in combinatie met een letter en vervolgens een code zorgt ervoor dat je een script kan openen, pauzeren en/of stoppen. Voorbeeld:
1^q: :ExitApp
[ctrl] + [q] stopt de werking van het scriptje.

Uiteraard zijn een aantal fokkers druk bezig geweest om een scriptje in elkaar te draaien, deze vind je in de spoilers hieronder (tekst in spoiler kopiėren en plakken in autohotkey).

Cirkelscript (Starten met windowstoets + spatie)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeer snel puntenscript (Starten met windowstoets + spatie)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden regel
We hebben verschillende doelen... Verkanker nou niet alles... help gewoon mee!.

Wat meer informatie:
Wiki: http://encyclopediadramatica.com/Drawball
De gehele bal: http://two.drawball.com/

Gesponsord door (oa):
Girlscene http://forum.girlscene.nl(...)list_messages/166699

De lapo opent een nieuw topic.
Deze OP vind je hier

Vorige deel: Drawball #9 waar we allemaal meedoen :')

[ Bericht 3% gewijzigd door Dhaha op 26-09-2010 15:22:12 ]
wat is dit
  Moderator zondag 26 september 2010 @ 15:10:08 #2
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_86861152
Ik had de OP al aangepast naar casual vormen :@


Vanavond om 8 uur weer!


Ons doel
Wat 4chan kan, kunnen wij ook, wij gaan de hele bal overnemen en er iets FOK!-achtigs in tekenen. Ieder in dit topic heeft de vrijheid om daarnaast andere dingen in het plaatje te zetten, zolang de contouren van het desbetreffende plaatje maar duidelijk zijn. Het beste is om te wachten tot de scripter (meestal de nazi's/4chan) klaar is, waarna je weer een gedeelte kan veranderen naar de gewenste kleur. De soort kleur maakt niet uit, zolang het maar overeenkomt met de andere kleuren in dat vlak (donkerrood en lichtrood kunnen best, maar ineens groen gebruiken in een wit vlak...). Ook is het handig om belangrijke contouren/overgangen duidelijk zichtbaar te houden.

Drawball:
Hoe het werkt: Drawball is een hele grote bal waar iedereen op de wereld met een internet verbinding mee kan painten.
Je ziet als eerste een uitgezoomd veld van alles wat getekend is op dat moment.
Je kunt inzoomen door te klikken op het deel waarop je wil inzoomen. Dit doe je in totaal drie keer waarna je rechtsonderin een inktpotje ziet. Hier kun je zien hoeveel inkt je hebt om mee te gaan painten. Probeer zo veel mogelijk inkt te sparen om betere tekeningen te maken (9000%).

Praktische tips en opmerkingen
-Er is een PM alert voor als er een aanval door scripters plaat vindt, je kunt je aanmelden voor deze PM door een PM te sturen naar PiRaNiA
-Er bestaan scriptjes, voor deze scriptjes heb je AutoHotkey nodig en uiteraard het script. De scriptjes kan je verkrijgen door een mededrawballer lief aan te kijken
-Het is handig om te eindigen met gelen als je net boven de 100% zit, dan heb je sneller 9000% terug

Scripts
Er bestaat enige verwarring over de scripts die we los laten op de drawball, hier een korte uitleg van de scripts die voor en met autohotkey zijn vervaardigd:
^ = [ctrl]
# = [windows logo]

En deze in combinatie met een letter en vervolgens een code zorgt ervoor dat je een script kan openen, pauzeren en/of stoppen. Voorbeeld:
1^q: :ExitApp
[ctrl] + [q] stopt de werking van het scriptje.

Uiteraard zijn een aantal fokkers druk bezig geweest om een scriptje in elkaar te draaien, deze vind je in de spoilers hieronder (tekst in spoiler kopiėren en plakken in autohotkey).

Cirkelscript (Starten met windowstoets + spatie)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeer snel puntenscript (Starten met windowstoets + spatie)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden regel
We hebben verschillende doelen... Verkanker nou niet alles... help gewoon mee!.

Wat meer informatie:
Wiki: http://encyclopediadramatica.com/Drawball
Plek van het FOK! kenmerk van dit moment: het midden (vandaar breiden we uit).
De gehele bal: http://two.drawball.com/

De lapo opent een nieuw topic.
Deze OP vind je hier

Vorige deel: [Link naar vorige deel]
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_86861163
Zet er ook even bij dat Girlscene ons helpt.
http://forum.girlscene.nl/forum.php/list_message/6163099#m6163099
pi_86861179
ik vraag me nu alleen af wie de rand zwart aan het maken is ..
pi_86861210
moet ik anders op gs ook even een nieuw topic aanmaken? aangezien i kdaar toch vandaan kom. dan jat ik wel even jullie beginpost ;p
  Moderator zondag 26 september 2010 @ 15:11:32 #6
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_86861211
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:10 schreef Pigeon. het volgende:
Zet er ook even bij dat Girlscene ons helpt.
http://forum.girlscene.nl/forum.php/list_message/6163099#m6163099
Komt voor de bakker, doe ik wel even onder het kopje Gesponsord door (oa):
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_86861239
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:11 schreef antimali het volgende:
moet ik anders op gs ook even een nieuw topic aanmaken? aangezien i kdaar toch vandaan kom. dan jat ik wel even jullie beginpost ;p
Ja, dat is goed! :D
  zondag 26 september 2010 @ 15:13:23 #8
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_86861282
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:11 schreef antimali het volgende:
moet ik anders op gs ook even een nieuw topic aanmaken? aangezien i kdaar toch vandaan kom. dan jat ik wel even jullie beginpost ;p
Is prima :)
  zondag 26 september 2010 @ 15:13:55 #9
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_86861296
Vergeet neit dat als je naar 0% inkt gaat, je minder snel weer op de 9000 zit ;)
pi_86861342
Ik heb me even opgegeven op Drawballfans.com ofzo... Nu nog wachten op toegang, even kijken wat daar te beleven is. Ik ben er bij vanavond ^O^
pi_86861384
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:10 schreef naatje_1 het volgende:
Ik had de OP al aangepast naar casual vormen :@


Vanavond om 8 uur weer!
[ afbeelding ]

Ons doel
Wat 4chan kan, kunnen wij ook, wij gaan de hele bal overnemen en er iets FOK!-achtigs in tekenen. Ieder in dit topic heeft de vrijheid om daarnaast andere dingen in het plaatje te zetten, zolang de contouren van het desbetreffende plaatje maar duidelijk zijn. Het beste is om te wachten tot de scripter (meestal de nazi's/4chan) klaar is, waarna je weer een gedeelte kan veranderen naar de gewenste kleur. De soort kleur maakt niet uit, zolang het maar overeenkomt met de andere kleuren in dat vlak (donkerrood en lichtrood kunnen best, maar ineens groen gebruiken in een wit vlak...). Ook is het handig om belangrijke contouren/overgangen duidelijk zichtbaar te houden.

Drawball:
Hoe het werkt: Drawball is een hele grote bal waar iedereen op de wereld met een internet verbinding mee kan painten.
Je ziet als eerste een uitgezoomd veld van alles wat getekend is op dat moment.
Je kunt inzoomen door te klikken op het deel waarop je wil inzoomen. Dit doe je in totaal drie keer waarna je rechtsonderin een inktpotje ziet. Hier kun je zien hoeveel inkt je hebt om mee te gaan painten. Probeer zo veel mogelijk inkt te sparen om betere tekeningen te maken (9000%).

Praktische tips en opmerkingen
-Er is een PM alert voor als er een aanval door scripters plaat vindt, je kunt je aanmelden voor deze PM door een PM te sturen naar PiRaNiA
-Er bestaan scriptjes, voor deze scriptjes heb je AutoHotkey nodig en uiteraard het script. De scriptjes kan je verkrijgen door een mededrawballer lief aan te kijken
-Het is handig om te eindigen met gelen als je net boven de 100% zit, dan heb je sneller 9000% terug

Scripts
Er bestaat enige verwarring over de scripts die we los laten op de drawball, hier een korte uitleg van de scripts die voor en met autohotkey zijn vervaardigd:
^ = [ctrl]
# = [windows logo]

En deze in combinatie met een letter en vervolgens een code zorgt ervoor dat je een script kan openen, pauzeren en/of stoppen. Voorbeeld:
[ code verwijderd ]

[ctrl] + [q] stopt de werking van het scriptje.

Uiteraard zijn een aantal fokkers druk bezig geweest om een scriptje in elkaar te draaien, deze vind je in de spoilers hieronder (tekst in spoiler kopiėren en plakken in autohotkey).

Cirkelscript (Starten met windowstoets + spatie)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeer snel puntenscript (Starten met windowstoets + spatie)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden regel
We hebben verschillende doelen... Verkanker nou niet alles... help gewoon mee!.

Wat meer informatie:
Wiki: http://encyclopediadramatica.com/Drawball
Plek van het FOK! kenmerk van dit moment: het midden (vandaar breiden we uit).
De gehele bal: http://two.drawball.com/

De lapo opent een nieuw topic.
Deze OP vind je hier

Vorige deel: [Link naar vorige deel]
Ik heb je mooie verhaaltje erbij gezet, maar wel even: ''Iets Fok achtigs" in ''de nederlandse vlag'' veranderd. :s)
wat is dit
  Moderator zondag 26 september 2010 @ 15:16:32 #12
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_86861400
Gesponsord door (oa):
Girlscene ( link naar topic)

gelieve dit stukje onder de wat meer informatie te dumpen.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_86861494
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:16 schreef naatje_1 het volgende:
Gesponsord door (oa):
Girlscene ( link naar topic)

gelieve dit stukje onder de wat meer informatie te dumpen.
gedaan :)
wat is dit
  Moderator zondag 26 september 2010 @ 15:20:31 #14
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_86861528
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:19 schreef Dhaha het volgende:

[..]

gedaan :)
ik bedoelde meer zo:
1
2
3
4
5
6
7
8
[b]Wat meer informatie: [/b]
Wiki: http://encyclopediadramatica.com/Drawball
De gehele bal: http://two.drawball.com/

[b]Gesponsord door (oa):[/b]
Girlscene ( link naar topic)

De lapo opent een nieuw topic.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_86861541
Fok & Girlscene die samenwerken, moet niet veel gekker worden :')
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
  Moderator zondag 26 september 2010 @ 15:21:51 #16
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_86861578
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_86861617
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:20 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

ik bedoelde meer zo:
[ code verwijderd ]


Zo goed? nog meer aanmerkingen op de OP zijn welkom :)
wat is dit
pi_86861634
Nog meer fora de mee kunnen doen?
wat is dit
pi_86861654
Ik safe mijn inkt voor vanavond :P
pi_86861660
Er zijn nog wel andere vrouwenfora, maar volgensmij zijn die niet levenloos genoeg om mee te helpen.
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
  zondag 26 september 2010 @ 15:24:44 #21
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_86861671
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:23 schreef Dhaha het volgende:
Nog meer fora de mee kunnen doen?
Als we wat meer aandacht op FOK! krijgen, hebben we meer succes, FOK! is het grootste NL forum :P.

Dus een submitje naar de weblog, even een psot in andere SC's of iets dergelijks :)
  Moderator zondag 26 september 2010 @ 15:24:50 #22
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_86861677
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:23 schreef Dhaha het volgende:
Nog meer fora de mee kunnen doen?
Geenstijl, maar ik weet niet of die al hebben ingestemd
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  Moderator zondag 26 september 2010 @ 15:25:34 #23
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_86861701
daarnaast hebben we altijd nog hyves natuurlijk

en facebook
en twitter
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  zondag 26 september 2010 @ 15:26:12 #24
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_86861727
Stormfront is vast wel in voor een grote NL vlag :)
pi_86861745
WE STAAN EROP!~!!!!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')