Ik speel hem al enkele dagen, dus ik heb zo'n haast niet en moet nog even sparen voor andere zaken.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:25 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik zou er toch voor zorgen dat mijn vriendin hem ff mee zou nemen als hij binnen is. Die ene missen ze toch niet na de telling en zo gauw als hij verkocht mag worden reken je hem af. Niemand die het merkt
Jep, en waar in Groningen kun je FIFA 11 het goedkoopst halen?quote:Op zondag 26 september 2010 22:33 schreef Nevermind.. het volgende:
In welke winkel is FIFA 11 het goedkoopst dan?
Denk dat je beller #241 was vandaag en dat hij daarom zo reageerde.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:31 schreef Charie het volgende:
Wat een creep aan de telefoon. Ik belde Gamemania Leidschendam(Leidsenhage).
Ik zo: Ja met X klopt het dan jullie FIFA 11 zodadelijk gaan verkopen?
Irritante verkoper schreeuwend: NEE!
Ik bluffend: Bij andere filialen zeggen ze dat ze vanaf 14.00 uur gaan verkopen
Irritante verkoper schreeuwen: NEE! en hangt op!
Niet naar Gamemania dus. Sowieso een ballenwinkel met hun 'acties'.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:34 schreef Charie het volgende:
Nou en, regel 1: wees altijd vriendelijk tegen (toekomstige) klanten.
Wat een galbak
En terecht. Ik zou ook pisnijdig worden van al die zeurende kutpubers die niet nog twee dagen langer op hun game kunnen wachten.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:31 schreef Charie het volgende:
Wat een creep aan de telefoon. Ik belde Gamemania Leidschendam(Leidsenhage).
Ik zo: Ja met X klopt het dan jullie FIFA 11 zodadelijk gaan verkopen?
Irritante verkoper schreeuwend: NEE!
Ik bluffend: Bij andere filialen zeggen ze dat ze vanaf 14.00 uur gaan verkopen
Irritante verkoper schreeuwen: NEE! en hangt op!
Jammer dan.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:35 schreef Rectum het volgende:
[..]
En terecht. Ik zou ook pisnijdig worden van al die zeurende kutpubers die niet nog twee dagen langer op hun game kunnen wachten.
Ja.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:11 schreef mr-green het volgende:
weten jullie ook voor hoeveel hij dan verkocht wordt?
Zeker 60 euro?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |